Този пост е редактиран от W123: 01 април 2008 - 20:29
Темата е преместена в раздел
Моля за съвет!Sprinter
Започната от Vanka, 07 яну 2008 - 20:45:40
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 януари 2008 - 20:45
Предстои ми покупка на бус(втора употреба),който ще се изпилзва по предназначение,тоест здраво товарене и дълги пътища.Спрял съм се на две марки .Едната марка е Ford,другата-Mercedes Sprinter.За Ford съм чувал,че имат слаби скоростни кутий,а за Mercedes ,че имат лоши предници.От гледна точка на цената, попринцип Ford са по-евтини.Хората които имат лични наблюдения,моля да споделят.Благодаря!
#2
Публикувано 07 януари 2008 - 22:53
за Форд много внимавай дали пали на поне -10 , че гаранция после няма оправяне
ще сменяш какво ли не и втори акумулатор ще сложиш ако няма и няма управия
ако уцелиш такъв който пали няма проблем иначе са катъри
ще сменяш какво ли не и втори акумулатор ще сложиш ако няма и няма управия
ако уцелиш такъв който пали няма проблем иначе са катъри
#3
Публикувано 08 януари 2008 - 22:03
И двата модела си имат силни и слаби страни.Колкото и да не е за вярване Форд "Транзит" е един много сполучлив автомобил с доста достоинства като евтина поддръжка и части простота и надеждност в конструкцията и не на последно място здравина и износоустоичивост.Проблем са само ламарините най вече при по старите модели произведени преди 2000г. след определен брой години почват да гният но това е въпрос на късмет и поддръжка от предишния собственик.Карал съм такъв бус модел 90г.близо 3г. и не съм имал особенни проблеми през близо 190 хил.км които минах през това време само дребни ремонти и толкова а машината беше доста стара. За спринтера ще ти кажа че определено е по качествения,комфортен и удобен вариянт.Минус е само по високата цена и малко по съпата поддръжка все пак е Мерцедес.Но не си мисли че са кой знае какво и те си имат някой болежки.Имат проблеми с предните ресьори но това е относително и зависи от товаренето и пътищата където се кара.Имам опит и знам че и скоростната кутия е проблемна всичко друго е ОК. и си заслужава парите.Определено Мерцедеса държи на товарене умора няма тази машина ако е с 2,9TDI мотора.Кара се и върви подчти като лека кола всичко е на ниво спирачки окачване стабилност на пътя, маневреност,комфорт и динамика.Имат по-здрави ламарини и по-трудно гният от Форда.
#4
Публикувано 11 януари 2008 - 14:05
Карал съм спринтер 97г. 312-ка две години, мога да кажа само хубави неща за него, а и върви доста.
Густо ми е правило на магистралата, като карам и задминавам коли хората как ме гледат
Густо ми е правило на магистралата, като карам и задминавам коли хората как ме гледат
#5
Публикувано 14 януари 2008 - 22:52
Какво мислите за:Mercedes Sprinter312 3000
База:средна
Дата на производство - август 1999 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 120 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Товарен
Брой места - 3
Товароносимост - 2000 кг.
Брой оси - 2
Пробег - 200000 км
Цвят - Бял
Цена:12000лв.
База:средна
Дата на производство - август 1999 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 120 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Товарен
Брой места - 3
Товароносимост - 2000 кг.
Брой оси - 2
Пробег - 200000 км
Цвят - Бял
Цена:12000лв.
#6
Публикувано 16 януари 2008 - 09:59
Какво мислите за:Mercedes Sprinter312 3000
База:средна
Дата на производство - август 1999 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 120 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Товарен
Брой места - 3
Товароносимост - 2000 кг.
Брой оси - 2
Пробег - 200000 км
Цвят - Бял
Цена:12000лв.
Така звучи добре, прати малко снимки де?
#7
Публикувано 16 януари 2008 - 14:16
Аз купих същия , но 1996 г за 10 ластика с включено ДДС . Но не намирам инфо в нета за него . Смених всички консумативи + цялата предница .Сега съм доволен
#8
Публикувано 16 януари 2008 - 19:59
Километрите са сякаш множко...
#9
Публикувано 16 януари 2008 - 23:11
За 9-10 годишен бус нов внос който е каран примерно в Германия километрите сякаш са малко. Тези автомобили които ви предлагат са поне на 500-600 хил.км. това са работни машини и ежедневно минават десетки дори стопици километри там.Има и изключения но са малко,още повече че всеки средно грамотен компютърен спец. с лаптоп и подходящ кабел към буксата на компютъра на буса може да влезни в паметта му и да промени километрите с произволна цифра например 200 000км. по желание на автотърговеца.Няма ли пълни сервизни документи ( книжка) не им вярвайте.Възможно е също да са имали и няколко предишни собственика в чужбина.Общо взето работата е на късмет има и попадения разбира се. Този спринтер Vanka който си харесал изглежда добре като оферта. Висока база ли е,да не е с дясна дирекция....? само това с полезния товар не е вярно 312 средна база в зависимост от височината имат полезен товар до 1400-1500кг. с 2 тона си претоварен поне по документи.Километрите са сякаш множко...
#10
Публикувано 17 януари 2008 - 12:13
За 9-10 годишен бус нов внос който е каран примерно в Германия километрите сякаш са малко. Тези автомобили които ви предлагат са поне на 500-600 хил.км. това са работни машини и ежедневно минават десетки дори стопици километри там.Има и изключения но са малко,още повече че всеки средно грамотен компютърен спец. с лаптоп и подходящ кабел към буксата на компютъра на буса може да влезни в паметта му и да промени километрите с произволна цифра например 200 000км. по желание на автотърговеца.Няма ли пълни сервизни документи ( книжка) не им вярвайте.Възможно е също да са имали и няколко предишни собственика в чужбина.Общо взето работата е на късмет има и попадения разбира се. Този спринтер Vanka който си харесал изглежда добре като оферта. Висока база ли е,да не е с дясна дирекция....? само това с полезния товар не е вярно 312 средна база в зависимост от височината имат полезен товар до 1400-1500кг. с 2 тона си претоварен поне по документи.
Съгласена съм, даже и на мен малко ми се струват
#11
Публикувано 29 януари 2008 - 00:09
Този отпада,защото вече са го купили Бензиновите двигатели на мерцедес добри ли са или дизеловите са за предпочитане?
#12
Публикувано 02 февруари 2008 - 05:56
Ако нещо се товари,кара се много и се тьрси безпроблемна работа с години то това е ДИЗЕЛ МЕРЦЕДЕС.Разлика в достигане на мошноста при дизела и бензина нали я знаеш?Вземи си ДИЗЕЛ
.
#13
Публикувано 02 февруари 2008 - 13:07
И аз така си мисля,но с дизел ще има по-голям разход за гориво,имам предвид,че след като взема бензин ще му сложа газова уредба,а газта е 2 пъти по евтина от дизела и от тази гледна точка ще се спестят много пари.
#14
Публикувано 02 февруари 2008 - 13:35
До сега не съм чувал някой да е "газифицирал" Mercedes Sprinter не че не става.И аз така си мисля,но с дизел ще има по-голям разход за гориво,имам предвид,че след като взема бензин ще му сложа газова уредба,а газта е 2 пъти по евтина от дизела и от тази гледна точка ще се спестят много пари.
Ако има вариант,то минавай направо на метан.
#15
Публикувано 02 февруари 2008 - 19:05
А за разхода на дизела псрямо газта да си правил сметка?е то голяма далавера няма - едното ако дава 11,а другото 21 на 100..............има да си избиваш газовата следващите 3 петилетки.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни