Не работи парнотоW124 200E
Започната от fasty4e, 07 яну 2008 - 20:04:33
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 ноември 2008 - 06:45
Регулатор е,сьщия грездей е и на 210 и на 140 като много от 210 моделите ползват на 140,но с по-дьлги кабели като това допьлнително им сьздава проблеми.Оригинално в дильра е 370$ на моите,2 модела са спрени вече и са заменени с трети,марка БЕХР.
При теб позиция на ключа КОНТАКТ захранва регулатора с ток като от врьтката вече се определя колко ампера да му набиеш - от 2 до 28,бушона ти е 25 ако правилно помня и не се препорьчва усилване с 30 апмеров.Смях ма по дебелите книги така пише.Сьщо пише,че не подлежи на ремонт за огромно сьжаление.
Мери с волтметьра какво напрежение имаш там при различните степени.Другия фифел е,че от кофти мотор изгаряш и регулатора.Не говоря за запекьл вентилатор,а за такьв който се движи с някакво сьпротивление или не се врьтка спокойно.
Бьди сигурен,че вентилатора се врьтка да не избиеш и другия регулатор.Много от тия работят на някаква степен,да речем само на 25% от оборотите си точно по тая причина.
Сега вече е ясно защо на последните 124 слагат и филтри нали.140 е сьщия,210 па сьвсем,там регулатора както казах е от 140 с по-дьлги кабели които нагарят и.................аз спирам,че много стана.
При теб позиция на ключа КОНТАКТ захранва регулатора с ток като от врьтката вече се определя колко ампера да му набиеш - от 2 до 28,бушона ти е 25 ако правилно помня и не се препорьчва усилване с 30 апмеров.Смях ма по дебелите книги така пише.Сьщо пише,че не подлежи на ремонт за огромно сьжаление.
Мери с волтметьра какво напрежение имаш там при различните степени.Другия фифел е,че от кофти мотор изгаряш и регулатора.Не говоря за запекьл вентилатор,а за такьв който се движи с някакво сьпротивление или не се врьтка спокойно.
Бьди сигурен,че вентилатора се врьтка да не избиеш и другия регулатор.Много от тия работят на някаква степен,да речем само на 25% от оборотите си точно по тая причина.
Сега вече е ясно защо на последните 124 слагат и филтри нали.140 е сьщия,210 па сьвсем,там регулатора както казах е от 140 с по-дьлги кабели които нагарят и.................аз спирам,че много стана.
.
#17
Публикувано 21 ноември 2008 - 12:14
Сериозно ли е таква цифра тва регулаторче.... маи се базикате нещо а ...
Аз се чудя що 1 мои приятел ме ръчка да съм направел такова ....вика ми -развалят се и струват бая кинти ама аз го отсвирих кат си мислех че се базика .
То това регулаторче едно време даже му бях снел характеристиките - говоря преди 10 г -ама тогава 1 транзистор дет държи 100ампера беше цифра огромна и се отказах.
Тва сам го направил за 1 седмица но сега ще е по дълго -местя се от 1 жилище в друго и ......
Аз се чудя що 1 мои приятел ме ръчка да съм направел такова ....вика ми -развалят се и струват бая кинти ама аз го отсвирих кат си мислех че се базика .
То това регулаторче едно време даже му бях снел характеристиките - говоря преди 10 г -ама тогава 1 транзистор дет държи 100ампера беше цифра огромна и се отказах.
Тва сам го направил за 1 седмица но сега ще е по дълго -местя се от 1 жилище в друго и ......
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#18
Публикувано 21 ноември 2008 - 12:39
http://mbworld.org/f...t-diy-here.html
http://www.bimmerboa...al/IMG_0883.JPG
http://www.mercedess...W140BlowerMotor
http://www.bimmerboa...al/IMG_0883.JPG
http://www.mercedess...W140BlowerMotor
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#19
Публикувано 21 ноември 2008 - 13:10
http://mbworld.org/f...t-diy-here.html
http://www.bimmerboa...al/IMG_0883.JPG
http://www.mercedess...W140BlowerMotor
американеца се кефи че скатал пари..... цената на регулатора на тоя саит е каде 200долара .... супер евтино.....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#20
Публикувано 21 ноември 2008 - 18:07
http://www.partsgeek..._regulator.html
На ИБЕЙ ти го показвам оригинален и то модела който заменя двата предишни - малко по-голяма му е плочката и по-яки кабелите та проблема е решен.Дильра иска близо 400 кинта само регулатора,ако сложим и електромотора с перките е около 900,на ИБЕЙ тьнкана за 700 кинта.................
Лошото е / отмествам темата ма до като не е пламнал някой / на 140 и 210 поне плюсовия кабел е постоянно захранен с ток,трябва да се откача батерията ако има проблем,а това бьрзо няма как да стане.Другата врьтка е,че се маже с електропроводима грес издьржаща на високи температури,ако ли не ИЗГОРИ ЗА ДА СВЕТИШ.6 болта са на моите и редовно ги смазвам,за момента проблеми 0,но имам чуството,че на стария ми трябва регулатор.
Това поне как се ремонтира никой не знае,никьде не сьм срещал успешен ремонт,но па с вьпроси дали и как е пьлно
На ИБЕЙ ти го показвам оригинален и то модела който заменя двата предишни - малко по-голяма му е плочката и по-яки кабелите та проблема е решен.Дильра иска близо 400 кинта само регулатора,ако сложим и електромотора с перките е около 900,на ИБЕЙ тьнкана за 700 кинта.................
Лошото е / отмествам темата ма до като не е пламнал някой / на 140 и 210 поне плюсовия кабел е постоянно захранен с ток,трябва да се откача батерията ако има проблем,а това бьрзо няма как да стане.Другата врьтка е,че се маже с електропроводима грес издьржаща на високи температури,ако ли не ИЗГОРИ ЗА ДА СВЕТИШ.6 болта са на моите и редовно ги смазвам,за момента проблеми 0,но имам чуството,че на стария ми трябва регулатор.
Това поне как се ремонтира никой не знае,никьде не сьм срещал успешен ремонт,но па с вьпроси дали и как е пьлно
.
#21
Публикувано 21 ноември 2008 - 20:20
Парното се оправи!!!
Обаче така и не разбрах как!
Разглобих, почистих и сглобих всичко, ето я и пущината-регулатор. Niknd замери токовете и всичко си беше наред. Като го махнеш обаче от радиаторчето загрява и след 5-6 секунди изключва. Между другото на малка перка на таблото към вентилатора отива около 1,7V, на голямата около 4,3V , а на Авто играе според зависи колко градуса му задаваш.
Май цялата работа дойде от вентилатора. Напръсках с почистващ спрей за спирачки втулките, после малко ВД40, развъртях го направо на акумулатора, после пак почистващия спрей и накрая литиева грес на втулките. Спря да скърца и това беше - колкото и каквото да пробвахме си работеше. Като си върнах лентата си спомних че поне месец въобще не бях го пускал парното и климатика и май нещо втулките са се били вдървили, те и без това преди си скърцаха.
Оказа се, че 124 има датчик вързан и към скоростомера и той също подава данни към регулатора - демек: въздушния поток към купето да зависи и от скоростта , то пък вързано и с клапите и т.н. - абе луда работа. Обаче отървах поне за сега 500лв.
Четките и роторчето на вентилатора ми се видяха вече поизносени(напръсках ги с контактен спрей за всеки случай), но ще чакам да спрат да въртят, че тогава ше сменям вентилатора. А той колко струва , защото ако не е много кинти направо да го търся да не разглабям тая цялата пласмасария пак .
Сега имам парно като сауна, то нещо и клапите явно се понаместиха щото духа здраво, а не като до сега.
Обаче така и не разбрах как!
Разглобих, почистих и сглобих всичко, ето я и пущината-регулатор. Niknd замери токовете и всичко си беше наред. Като го махнеш обаче от радиаторчето загрява и след 5-6 секунди изключва. Между другото на малка перка на таблото към вентилатора отива около 1,7V, на голямата около 4,3V , а на Авто играе според зависи колко градуса му задаваш.
Май цялата работа дойде от вентилатора. Напръсках с почистващ спрей за спирачки втулките, после малко ВД40, развъртях го направо на акумулатора, после пак почистващия спрей и накрая литиева грес на втулките. Спря да скърца и това беше - колкото и каквото да пробвахме си работеше. Като си върнах лентата си спомних че поне месец въобще не бях го пускал парното и климатика и май нещо втулките са се били вдървили, те и без това преди си скърцаха.
Оказа се, че 124 има датчик вързан и към скоростомера и той също подава данни към регулатора - демек: въздушния поток към купето да зависи и от скоростта , то пък вързано и с клапите и т.н. - абе луда работа. Обаче отървах поне за сега 500лв.
Четките и роторчето на вентилатора ми се видяха вече поизносени(напръсках ги с контактен спрей за всеки случай), но ще чакам да спрат да въртят, че тогава ше сменям вентилатора. А той колко струва , защото ако не е много кинти направо да го търся да не разглабям тая цялата пласмасария пак .
Сега имам парно като сауна, то нещо и клапите явно се понаместиха щото духа здраво, а не като до сега.
Прикачени файлове
#22
Публикувано 22 ноември 2008 - 08:31
Мажи контактите с ел.грес,помага и то доста.Има една на ЦРЦ която дьржи и на високи температури.
.
#23
Публикувано 22 ноември 2008 - 22:31
Мажи контактите с ел.грес,помага и то доста.Има една на ЦРЦ която дьржи и на високи температури.
Май е по-добре да намажа с нещо между регулатора и радиаторчето за по-добър контакт и охлаждане, ако има такава екстра разбира се.
#24
Публикувано 23 ноември 2008 - 03:13
То това пак се води контакт ма гледай да е точно такава каквато ти казвам,че другите стават на сопол и протичат като се нагрее,а тази дьржи на темп.
Регулатора на 140 да речем или на 210 идва с паста която ЗАДЬЛЖИТЕЛНО с маже между плочката и регулатора.Старата изглеждаше като ммммммммммммммммм стара бяла грес,но доста по-твьрда,по пльтна някак си.Сега сьм с ЦРЦ и още не сьм пламнал.
Регулатора на 140 да речем или на 210 идва с паста която ЗАДЬЛЖИТЕЛНО с маже между плочката и регулатора.Старата изглеждаше като ммммммммммммммммм стара бяла грес,но доста по-твьрда,по пльтна някак си.Сега сьм с ЦРЦ и още не сьм пламнал.
.
#25
Публикувано 23 ноември 2008 - 12:22
Аз пък ще те удавя с бира !
#26
Публикувано 23 ноември 2008 - 17:53
МММММ да,по форумите и това се споменава,но аз ползвам за ел.контакти някаква морска.Дьржи говедото,щом всички контакти по мотора сьм си намацал с нея,че даже и пищките на свещите сметни каква яка гад е тва.Зелена на ЦРЦ.Тук най-лесно се намира това което каза Вени.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни