Не работи парнотоW124 200E
Започната от fasty4e, 07 яну 2008 - 20:04:33
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 януари 2008 - 20:04
Здравейте колеги, ЧНГ на всички! От скоро сам в този форум, и искам да випитам нещо, значи взех си 124 Е200 със климатроник бензин-пълна инжекция. Миналия ден пътувах до Пловдив и както имах парно в следващия момент като е запалих не иска да ми тръгне до днес нито една степен, нито топло духа нито студено. Като е дам на контакт се включват само помпите които въртят водата във водната риза обаче вентилатора не ще да завърти. Преди да стане така нито ми миришел да кажете че е пред горене нито ми е свирело парното, изобщо никакви симптоми, че нещо се очаква даи стане. Гледах и бушоните, свалих ги всички зачистих ги и ги обърнах на обратно защото бяха взели да се вдлъбват от едната им страна и пак не ще да тръгне, явно е нещо по сериозно, така че много Ви моля ако някой го е имал същия проблем нека пише,
Благодаря ви предварително!
Благодаря ви предварително!
#2
Публикувано 07 януари 2008 - 23:36
провери ли изнесените бушони до голямата кутия с бушоните?? те са 2 малки в черна кутиика
иначе си 99% за нов регулатор на оборотите
иначе си 99% за нов регулатор на оборотите
#3
Публикувано 08 януари 2008 - 13:43
втулки надали, щеше да има агония преди да спре.
но виж за четки си много прав!!! дано са те
но виж за четки си много прав!!! дано са те
#4
Публикувано 12 януари 2008 - 02:26
Приготви си здрави кинти ако си решил да е оригинален регулатор за оборотите на вентилатора.Той е монтиран непосредствено до изпарителя на климатика (ако за някого това означава нещо). Моли се да не е регулатора. Но първо трябва да се разглоби за проверка.Ремонтирал съм стотици такива.Здравейте колеги, ЧНГ на всички! От скоро сам в този форум, и искам да випитам нещо, значи взех си 124 Е200 със климатроник бензин-пълна инжекция. Миналия ден пътувах до Пловдив и както имах парно в следващия момент като е запалих не иска да ми тръгне до днес нито една степен, нито топло духа нито студено. Като е дам на контакт се включват само помпите които въртят водата във водната риза обаче вентилатора не ще да завърти. Преди да стане така нито ми миришел да кажете че е пред горене нито ми е свирело парното, изобщо никакви симптоми, че нещо се очаква даи стане. Гледах и бушоните, свалих ги всички зачистих ги и ги обърнах на обратно защото бяха взели да се вдлъбват от едната им страна и пак не ще да тръгне, явно е нещо по сериозно, така че много Ви моля ако някой го е имал същия проблем нека пише,
Благодаря ви предварително!
#5
Публикувано 16 ноември 2008 - 23:06
Нещо няма развитие по тая тема , а аз имам абсолютно същия проблем! Спря да работи вентилатора - от никое копче не тръгва, дори от най-лявото. Той нещо си поприсвирваше тъко-тънко, ама сега спря.
Много нещо прочетох, че взех да се обърквам. Моя Мерц 124 2.0 16V е с филтри на климата. Сменях ги преди два месеца. Горе долу видях къде ми е вентилатора, но имали и някъв скрит момент в тая работа с демонтажа. Дано не се налага да разглобявам таблото. Дайте съвет. Колата си спинка в гаража, и мога да си я чопля колкото и когато си искам.
От вас акъла , от мен работа и снимки
Много нещо прочетох, че взех да се обърквам. Моя Мерц 124 2.0 16V е с филтри на климата. Сменях ги преди два месеца. Горе долу видях къде ми е вентилатора, но имали и някъв скрит момент в тая работа с демонтажа. Дано не се налага да разглобявам таблото. Дайте съвет. Колата си спинка в гаража, и мога да си я чопля колкото и когато си искам.
От вас акъла , от мен работа и снимки
#7
Публикувано 17 ноември 2008 - 07:49
#8
Публикувано 17 ноември 2008 - 23:03
табло ще сваляш, само ако си с фантастичния климатик-Diaria, опс, Diavia
виж първо бушони
после идват ли + и - на клемите на вентилатора.
виж първо бушони
после идват ли + и - на клемите на вентилатора.
#9
Публикувано 20 ноември 2008 - 14:51
табло ще сваляш, само ако си с фантастичния климатик-Diaria, опс, Diavia
виж първо бушони
после идват ли + и - на клемите на вентилатора.
И бушоните гледах и клемите са си наред, но проблема е че не мога да извадя гадния вентилатор.
Боса хубаво ми е показал човека снимки, ама оня Мерц е друг. Германците в машиностроенето имат един основен принцип - що да е сложно, като може да е още по-сложно. Направо ми идва да грабна една щанга и да му ........................... , после ше си търся ново. Отвъртях четирите болтчета, обаче май нещо го държи отдолу тая простотия. Сичко мърда обаче не излиза пущината. А иначе като го хвана ръка да го въртя едвам се върти, не знам дали това е нормално. Според мен требе да си се врътка спокойно, като секи обикновен вентилатор. Пак слизам в гаража да вида кво ше измисля.
#10
Публикувано 20 ноември 2008 - 15:03
еее не се оплакваи -на 124 е лесно та лесно ваденето на тоя мотор. Ако знаеш какво е например на пежо или краислер или рено....... мерца е цвете -вярваи ми.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#11
Публикувано 20 ноември 2008 - 18:08
Не се оплаквам, свалих го. Скобата дето го държи изглеждаше като заварена за него , обачеееееее ......... Като го вързах директно към акумулатора върти та се къса, щеше да ме отвее. Сложих го пак към клемите - тръгна за малко , намали оборотите и спряеее не се оплакваи -на 124 е лесно та лесно ваденето на тоя мотор. Ако знаеш какво е например на пежо или краислер или рено....... мерца е цвете -вярваи ми.
Според NIKND, може и някъв там температурен датчик да прави проблема, но едно е сигурно - вентилатора си работи, почва голямото гадаене.
Както се казваше в един филм - а сега на къде?
#12
Публикувано 20 ноември 2008 - 19:23
Е как накъде - мерене по Ел. веригите следва.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#13
Публикувано 20 ноември 2008 - 20:39
Вени, прощавай, но нищо не разбрах.
Има под вентилатора една малка джаджа в която влизат 3 кабела ( червен, черен и жълт) и излизат син ( - ) и пак червен +.
тая джаджа лежи върху нещо като алуминиево радиаторче непосредствено пред питата на климата - това ли е въпросния регулатор на оборотите и как се ремонтира като е яко капсулован?
Има под вентилатора една малка джаджа в която влизат 3 кабела ( червен, черен и жълт) и излизат син ( - ) и пак червен +.
тая джаджа лежи върху нещо като алуминиево радиаторче непосредствено пред питата на климата - това ли е въпросния регулатор на оборотите и как се ремонтира като е яко капсулован?
#14
Публикувано 20 ноември 2008 - 20:57
То радиаторчето кво да го махам, скапания датчик към него ще е. Колко много кинти е тая пущина, като я гледам 2/3 см - колко ли трябва да е - 50-60лв.?
#15
Публикувано 20 ноември 2008 - 21:17
Утрепа ме!
Ебах ти простотията. Е сега отиваме с niknd да лочим водка и ше му измислиме варианта. Дали си струва да ровя по моргите?
Николай имал идеята за ЦК ключе поне за зимата - да не се прави на много умен вентилатора.
Ебах ти простотията. Е сега отиваме с niknd да лочим водка и ше му измислиме варианта. Дали си струва да ровя по моргите?
Николай имал идеята за ЦК ключе поне за зимата - да не се прави на много умен вентилатора.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни