Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не работи парнотоW124 200E


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 fasty4e

fasty4e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 07 януари 2008 - 20:04

Здравейте колеги, :flagMB new: ЧНГ на всички! От скоро сам в този форум, и искам да випитам нещо, значи взех си 124 Е200 със климатроник бензин-пълна инжекция. Миналия ден пътувах до Пловдив и както имах парно в следващия момент като е запалих не иска да ми тръгне до днес нито една степен, нито топло духа нито студено. Като е дам на контакт се включват само помпите които въртят водата във водната риза обаче вентилатора не ще да завърти. Преди да стане така нито ми миришел да кажете че е пред горене нито ми е свирело парното, изобщо никакви симптоми, че нещо се очаква даи стане. Гледах и бушоните, свалих ги всички зачистих ги и ги обърнах на обратно защото бяха взели да се вдлъбват от едната им страна и пак не ще да тръгне, явно е нещо по сериозно, така че много Ви моля ако някой го е имал същия проблем нека пише,
Благодаря ви предварително!
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 07 януари 2008 - 23:36

провери ли изнесените бушони до голямата кутия с бушоните?? те са 2 малки в черна кутиика


иначе си 99% за нов регулатор на оборотите
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 януари 2008 - 13:43

втулки надали, щеше да има агония преди да спре.
но виж за четки си много прав!!! дано са те
  • 0

#4 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 12 януари 2008 - 02:26

Здравейте колеги, :flagMB new: ЧНГ на всички! От скоро сам в този форум, и искам да випитам нещо, значи взех си 124 Е200 със климатроник бензин-пълна инжекция. Миналия ден пътувах до Пловдив и както имах парно в следващия момент като е запалих не иска да ми тръгне до днес нито една степен, нито топло духа нито студено. Като е дам на контакт се включват само помпите които въртят водата във водната риза обаче вентилатора не ще да завърти. Преди да стане така нито ми миришел да кажете че е пред горене нито ми е свирело парното, изобщо никакви симптоми, че нещо се очаква даи стане. Гледах и бушоните, свалих ги всички зачистих ги и ги обърнах на обратно защото бяха взели да се вдлъбват от едната им страна и пак не ще да тръгне, явно е нещо по сериозно, така че много Ви моля ако някой го е имал същия проблем нека пише,
Благодаря ви предварително!

Приготви си здрави кинти ако си решил да е оригинален регулатор за оборотите на вентилатора.Той е монтиран непосредствено до изпарителя на климатика (ако за някого това означава нещо). Моли се да не е регулатора. Но първо трябва да се разглоби за проверка.Ремонтирал съм стотици такива.
  • 0

#5 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 16 ноември 2008 - 23:06

Нещо няма развитие по тая тема , а аз имам абсолютно същия проблем! Спря да работи вентилатора - от никое копче не тръгва, дори от най-лявото. Той нещо си поприсвирваше тъко-тънко, ама сега спря.

Много нещо прочетох, че взех да се обърквам. Моя Мерц 124 2.0 16V е с филтри на климата. Сменях ги преди два месеца. Горе долу видях къде ми е вентилатора, но имали и някъв скрит момент в тая работа с демонтажа. Дано не се налага да разглобявам таблото. Дайте съвет. Колата си спинка в гаража, и мога да си я чопля колкото и когато си искам.
От вас акъла , от мен работа и снимки :D
  • 1

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 ноември 2008 - 04:28

http://www.gdtm.net/...p/filterair.htm
  • 0
.

#7 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 17 ноември 2008 - 07:49

http://www.gdtm.net/...p/filterair.htm



Благодарско - Започва се! :icon_welldone:
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 ноември 2008 - 23:03

табло ще сваляш, само ако си с фантастичния климатик-Diaria, опс, Diavia

виж първо бушони
после идват ли + и - на клемите на вентилатора.
  • 0

#9 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 20 ноември 2008 - 14:51

табло ще сваляш, само ако си с фантастичния климатик-Diaria, опс, Diavia

виж първо бушони
после идват ли + и - на клемите на вентилатора.



И бушоните гледах и клемите са си наред, но проблема е че не мога да извадя гадния вентилатор. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:

Боса хубаво ми е показал човека снимки, ама оня Мерц е друг. Германците в машиностроенето имат един основен принцип - що да е сложно, като може да е още по-сложно. Направо ми идва да грабна една щанга и да му ........................... , после ше си търся ново. Отвъртях четирите болтчета, обаче май нещо го държи отдолу тая простотия. Сичко мърда обаче не излиза пущината. А иначе като го хвана ръка да го въртя едвам се върти, не знам дали това е нормално. Според мен требе да си се врътка спокойно, като секи обикновен вентилатор. Пак слизам в гаража да вида кво ше измисля. :60:
  • 0

#10 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 20 ноември 2008 - 15:03

еее не се оплакваи -на 124 е лесно та лесно ваденето на тоя мотор. Ако знаеш какво е например на пежо или краислер или рено....... мерца е цвете -вярваи ми.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#11 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 20 ноември 2008 - 18:08

еее не се оплакваи -на 124 е лесно та лесно ваденето на тоя мотор. Ако знаеш какво е например на пежо или краислер или рено....... мерца е цвете -вярваи ми.

Не се оплаквам, свалих го. Скобата дето го държи изглеждаше като заварена за него :slap: , обачеееееее ......... Като го вързах директно към акумулатора върти та се къса, щеше да ме отвее. Сложих го пак към клемите - тръгна за малко , намали оборотите и спря :angry:

Според NIKND, може и някъв там температурен датчик да прави проблема, но едно е сигурно - вентилатора си работи, почва голямото гадаене. :blink:

Както се казваше в един филм - а сега на къде?
  • 0

#12 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 20 ноември 2008 - 19:23

Е как накъде - мерене по Ел. веригите следва.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#13 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 20 ноември 2008 - 20:39

Вени, прощавай, но нищо не разбрах.

Има под вентилатора една малка джаджа в която влизат 3 кабела ( червен, черен и жълт) и излизат син ( - ) и пак червен +.

тая джаджа лежи върху нещо като алуминиево радиаторче непосредствено пред питата на климата - това ли е въпросния регулатор на оборотите и как се ремонтира като е яко капсулован? :dontknow:
  • 0

#14 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 20 ноември 2008 - 20:57

То радиаторчето кво да го махам, скапания датчик към него ще е. Колко много кинти е тая пущина, като я гледам 2/3 см - колко ли трябва да е - 50-60лв.?
  • 0

#15 Hitman47

Hitman47

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 20 ноември 2008 - 21:17

Утрепа ме! :madcroud:

Ебах ти простотията. Е сега отиваме с niknd да лочим водка :beer: и ше му измислиме варианта. Дали си струва да ровя по моргите?

Николай имал идеята за ЦК ключе поне за зимата - да не се прави на много умен вентилатора. :ph34r:
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни