Съвет, Мнение, Препоръкапри покупка на автомобил
Започната от i need mero, 06 яну 2008 - 19:24:47
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 януари 2008 - 19:24
Искам да си купя Е класа или С класа, не разбирам от коли, финансите ми са колкото каже банката(макс 12 000лв.) обаче просто имам нужда да карам мерцедес.
Единствените неща, които искам за колата са : дизел; над 90кс, до 150кс.; ръчна ск.к.; ел. скъкла(4) и огледала; въздушни възглавници; салона да не е червен или син(и да е Elegance, защото има махагон или греша ...).
Можеби от това което сега изброих ще си направите сметка колко съм неориентиран и незнаещ. Това, което знам за тези коли, е че трябва да си купя Дизел(задължително да Не бъде 220, а или 200 или 250 с помпа на БОШ, а не Лукас) и че имат хидравлика серийно, загряват много бързо зимата, имат не а.ремък и ролки а верига, и са със задно прдаване(което според мен е причината да вози като лодка, сигурно греша).
Причини да съм толкова надъхан на тези модели и характеристики са моите приятели, които карат (С200 diesel, 190D, С250TD) мерцедес и всички казват едно и също - гори малко и градско и извънградско, волана се върти уникално лесно, возията е ясна, нито един не виси по сервизи.
Това което искам от колата ми е 1- да е здрава(след като се стегне да не два фера за 2 месеца); 2 да не гори много; зимата да стопля, а не да седя на студ винаги докато не пристигна за кадето съм тръгнал.
Аз не съм фен на бързите коли и на високите скорости(можеби и дразня хората, че спазвам правилниказа движение), но неискам колата ми да е тромава и да се изнася минути от кръстовището.
Ще ви бъда много благодарен ако ми отделите няколко минути и ме посъветвате първо C или Е ; 200, 250, 250TD ; подръжката каква е и при кое е по-дебела.
От каде да се купи: България, Германия, Австрия.Какво значи ако има ТЮВ в Германия(предполагам е нещо важно).
Общо взето бих желал да се похваля след година, че карам кола, която ме вози прилично добре, дава малък разход на гориво и на не честите спирки в бокса.
Досега като всеки съм се дзверел в мобиле.де и съм срещал все автомобили до 97 които отговарят на изискванията ми.Годината на производство че ще е преди 2000 изобщо не ме притеснява.Казвали са ми че може да намеря 94-96 хубав автомобил, който да къса по всички параграфи фиати, опели, рена фолксвагени, фордове, пежа които са значително по-нови.
п.п. под Е класа имам предвид w210 не w124, макар да знам, че това е един от последните истински автомобили...
Единствените неща, които искам за колата са : дизел; над 90кс, до 150кс.; ръчна ск.к.; ел. скъкла(4) и огледала; въздушни възглавници; салона да не е червен или син(и да е Elegance, защото има махагон или греша ...).
Можеби от това което сега изброих ще си направите сметка колко съм неориентиран и незнаещ. Това, което знам за тези коли, е че трябва да си купя Дизел(задължително да Не бъде 220, а или 200 или 250 с помпа на БОШ, а не Лукас) и че имат хидравлика серийно, загряват много бързо зимата, имат не а.ремък и ролки а верига, и са със задно прдаване(което според мен е причината да вози като лодка, сигурно греша).
Причини да съм толкова надъхан на тези модели и характеристики са моите приятели, които карат (С200 diesel, 190D, С250TD) мерцедес и всички казват едно и също - гори малко и градско и извънградско, волана се върти уникално лесно, возията е ясна, нито един не виси по сервизи.
Това което искам от колата ми е 1- да е здрава(след като се стегне да не два фера за 2 месеца); 2 да не гори много; зимата да стопля, а не да седя на студ винаги докато не пристигна за кадето съм тръгнал.
Аз не съм фен на бързите коли и на високите скорости(можеби и дразня хората, че спазвам правилниказа движение), но неискам колата ми да е тромава и да се изнася минути от кръстовището.
Ще ви бъда много благодарен ако ми отделите няколко минути и ме посъветвате първо C или Е ; 200, 250, 250TD ; подръжката каква е и при кое е по-дебела.
От каде да се купи: България, Германия, Австрия.Какво значи ако има ТЮВ в Германия(предполагам е нещо важно).
Общо взето бих желал да се похваля след година, че карам кола, която ме вози прилично добре, дава малък разход на гориво и на не честите спирки в бокса.
Досега като всеки съм се дзверел в мобиле.де и съм срещал все автомобили до 97 които отговарят на изискванията ми.Годината на производство че ще е преди 2000 изобщо не ме притеснява.Казвали са ми че може да намеря 94-96 хубав автомобил, който да къса по всички параграфи фиати, опели, рена фолксвагени, фордове, пежа които са значително по-нови.
п.п. под Е класа имам предвид w210 не w124, макар да знам, че това е един от последните истински автомобили...
Няма власт над оная глава, що не се страхува да се отдели от раменете си!
#2
Публикувано 06 януари 2008 - 19:31
Ако вземеш автоматик кефа ще ти е по голям, ръчка е гадно.
#3
Публикувано 06 януари 2008 - 20:11
Знам,че пьрвите модели на 210 са по лабави от последните на 124 / като всяко ново поколение/.Гледай каквото и да вземеш да не е с помпа ЛУКАС,че много проблеми дава и хората се плашат,не дьржи цена колата.
Голямото си е голямо и аз бих гонил Е класа.Разлика в разхода при дизелите почти няма,тьрси големия мотор на модела,има защо.Внимаваш с 4Х4 моделите ако ти попадне такьв,не са толкова здрави колкото би трябвало да е един Мерцедес,а ремонта им е колкото за 2.
Дизели на по 150 000 няма да намериш или по-точно няма да са на толкова каквото и да пише на километража.
Мерцедес с ремьк няма,всичо е верига.Там си има други проблеми като пласмасовите обтегачи,но ведньж сменени карат по 200 000 километра.
Подрьжката не е скьпа ако не се троши,но трябва да си готов и за това.Консумативите не са им чак толкова скьпи както се твьрди,но се пази от евтини Мерцедеси,че после научаваш цените на всички части.
Като я намериш я пусни тук с номера на рамата и ще ти кажем и колко харчи,и цени на резервни части,силни и слаби черти,какво се гледа по одела.................
http://old.mbclub.ru...models/?lng=eng
Моделите на Мерцовете които тьрсиш са тук.Има по години коя с какьв мотор излиза,колко харци,колко вьрви.................цлицай и рови,като ти хареса нещо питай да видим какво знаем по вьпроса.
Голямото си е голямо и аз бих гонил Е класа.Разлика в разхода при дизелите почти няма,тьрси големия мотор на модела,има защо.Внимаваш с 4Х4 моделите ако ти попадне такьв,не са толкова здрави колкото би трябвало да е един Мерцедес,а ремонта им е колкото за 2.
Дизели на по 150 000 няма да намериш или по-точно няма да са на толкова каквото и да пише на километража.
Мерцедес с ремьк няма,всичо е верига.Там си има други проблеми като пласмасовите обтегачи,но ведньж сменени карат по 200 000 километра.
Подрьжката не е скьпа ако не се троши,но трябва да си готов и за това.Консумативите не са им чак толкова скьпи както се твьрди,но се пази от евтини Мерцедеси,че после научаваш цените на всички части.
Като я намериш я пусни тук с номера на рамата и ще ти кажем и колко харчи,и цени на резервни части,силни и слаби черти,какво се гледа по одела.................
http://old.mbclub.ru...models/?lng=eng
Моделите на Мерцовете които тьрсиш са тук.Има по години коя с какьв мотор излиза,колко харци,колко вьрви.................цлицай и рови,като ти хареса нещо питай да видим какво знаем по вьпроса.
.
#4
Публикувано 06 януари 2008 - 23:54
Благодаря ти. Мисля че това което ще накара сърцето ми да забие е E 250 Diesel (c 06.95). Притеснява ме че в сайта пише, че е "экспортный вариант для Италии", каквото и да значи това ме притеснява ИТАЛИЯта, от там кола - НЕ.АЗ няма да търся 4х4 не ми се струва хубаво.Ако мога да се изразя така колко километра трябва да е една кола 95-та за да не е много и да нее съмнително малко, мога ли и ако да как докато разглеждам колите да проверя да ли километража е върнат.Как да разбера каква е помпата.Може ли да те помоля да качиш една снимка само на рама защото немога да те разбера.Чуствам се супер неловко защото явно незнам основни елементарни неща, но ако си мълча ще продължам да незнам.Знам,че пьрвите модели на 210 са по лабави от последните на 124 / като всяко ново поколение/.Гледай каквото и да вземеш да не е с помпа ЛУКАС,че много проблеми дава и хората се плашат,не дьржи цена колата.
Голямото си е голямо и аз бих гонил Е класа.Разлика в разхода при дизелите почти няма,тьрси големия мотор на модела,има защо.Внимаваш с 4Х4 моделите ако ти попадне такьв,не са толкова здрави колкото би трябвало да е един Мерцедес,а ремонта им е колкото за 2.
Дизели на по 150 000 няма да намериш или по-точно няма да са на толкова каквото и да пише на километража.
Мерцедес с ремьк няма,всичо е верига.Там си има други проблеми като пласмасовите обтегачи,но ведньж сменени карат по 200 000 километра.
Подрьжката не е скьпа ако не се троши,но трябва да си готов и за това.Консумативите не са им чак толкова скьпи както се твьрди,но се пази от евтини Мерцедеси,че после научаваш цените на всички части.
Като я намериш я пусни тук с номера на рамата и ще ти кажем и колко харчи,и цени на резервни части,силни и слаби черти,какво се гледа по одела.................
http://old.mbclub.ru...models/?lng=eng
Моделите на Мерцовете които тьрсиш са тук.Има по години коя с какьв мотор излиза,колко харци,колко вьрви.................цлицай и рови,като ти хареса нещо питай да видим какво знаем по вьпроса.
Другото което ми харесва и даже съм се учил да шофирам на него е C 250 Diesel (09.92/06.93 - 07.96) 202.125.
Чудя се за тези пари които мился да тегля кое е по добро за мен.Като гледам снимки на 210ката и ми става нещо(хубаво).
От приятелите си чувам само "купуваш, ако има нещо стягаш и забравяш", "купи си и само нафта ще наливаш" , " ти както караш 4 щи гори". До колко са прави и до колко си хвалят тяхното незнам.
Видях сайта и форума виждам, че тук има сериозни хора с познания далеч по-големи от на моите познати, затова ми се ще мнение.Чувал съм инструкура си даказва "тоя мерцедес 1 милионкилометра му давам", колко много е преовеличил?
Смисъл да търся по сайтовете има ли? Казвали са ми, че хубава кола от сайт да си земеш е рядкост и че в германия е бизнес да се пусне обява и да се обяви импулсен телефон, до колко е вярно...
п.п. Вярно ли е че ако лявата страна на шофиорската седалка е поскъсана- на тая кола са и зели тоците и обратно ако е здрава значи не е карана много?
Няма власт над оная глава, що не се страхува да се отдели от раменете си!
#5
Публикувано 07 януари 2008 - 00:27
http://www.mbclub.bg...?showtopic=8926
Да не се обиждат колегите с малките ма Е класа си е кола,другото на мен поне малко ми се вижда.Пак ти казвам - бьди готов за изненади и то не евтини,вземи някой който ги разбира при прегледа на колата,тьрси я прост модел и да не е пьрва писта или по-точно пьрва кола от модела както е 210 модела от 96 година.Такова обаче не сьм карал,обобщавам мнения на колего които са имали проблеми.Седи на гюме и чакай да се включат карачите на тия.
Да не се обиждат колегите с малките ма Е класа си е кола,другото на мен поне малко ми се вижда.Пак ти казвам - бьди готов за изненади и то не евтини,вземи някой който ги разбира при прегледа на колата,тьрси я прост модел и да не е пьрва писта или по-точно пьрва кола от модела както е 210 модела от 96 година.Такова обаче не сьм карал,обобщавам мнения на колего които са имали проблеми.Седи на гюме и чакай да се включат карачите на тия.
.
#6
Публикувано 07 януари 2008 - 13:58
Добре според думите ти за тази кола е идиална, защото отговаря на всияко което аз искам + това, че е модел 95, не не е първа серия защото е произведена 03.96. Под модела от 96 имаш предвид 1, 2, 3 и т.н(за по големи двигатели) нали?http://www.mbclub.bg...?showtopic=8926
Да не се обиждат колегите с малките ма Е класа си е кола,другото на мен поне малко ми се вижда.Пак ти казвам - бьди готов за изненади и то не евтини,вземи някой който ги разбира при прегледа на колата,тьрси я прост модел и да не е пьрва писта или по-точно пьрва кола от модела както е 210 модела от 96 година.Такова обаче не сьм карал,обобщавам мнения на колего които са имали проблеми.Седи на гюме и чакай да се включат карачите на тия.
Бихте ли ми казали какво общо има сервото със кормилната уредба, защото нерядко срещам "серво" управление, а аз съм учил, че сервото е само за спирачната система.Бъркам ли ?
Какво точно представлява ВИН кода това ЕГНто на колата ли е?Във всеки салон, в който вляза ще искам да ми ги дават...
Няма власт над оная глава, що не се страхува да се отдели от раменете си!
#7
Публикувано 07 януари 2008 - 19:44
ВИН е номер на рамата,по него може да се разбере коя година е колата,какви екстри има...............и е добре да го знаеш,да те льжат по-малко.
Серво има и на волана,на 123 от 77 имам серво и геврека се вьрти как си иска и на място,а без него зор.И това да спрьт да го водят екстра,че си е баси екстрата,на 30 годишна кола го има тва.
210 от 96 е пьрви кола от модела,тогава почват да ги правят и да се учат на тях.210 ако ше е гледай да е след 98 / лично мнение /,ако гледаш за 124 го дебни след 93-94.
Пак лично мнение - не се набивай на кола която няма как да видиш.Рови из БГ,вземи си един с теб който разбира,плати му някой лев и си я купи от тук.За 1000 или 2000 лева горница ще вземеш кола,а верочтността да ги спестиш с вкарване на такава е малка,ше те врьткат как си искат и пак ше ги дадеш тия пари за ремонти.
Серво има и на волана,на 123 от 77 имам серво и геврека се вьрти как си иска и на място,а без него зор.И това да спрьт да го водят екстра,че си е баси екстрата,на 30 годишна кола го има тва.
210 от 96 е пьрви кола от модела,тогава почват да ги правят и да се учат на тях.210 ако ше е гледай да е след 98 / лично мнение /,ако гледаш за 124 го дебни след 93-94.
Пак лично мнение - не се набивай на кола която няма как да видиш.Рови из БГ,вземи си един с теб който разбира,плати му някой лев и си я купи от тук.За 1000 или 2000 лева горница ще вземеш кола,а верочтността да ги спестиш с вкарване на такава е малка,ше те врьткат как си искат и пак ше ги дадеш тия пари за ремонти.
.
#8
Публикувано 08 януари 2008 - 16:36
Здравей,определено това НЕ е твоя избор макар и да се намира в Германия,тази точно е внесена от Италия.Ще разлициш моделите на марката по това,че тези "Италиянките" имат на предния калник мигач.Преди покупка първо проверяваш номера на рамата Тук.Желателно е колата да има добре попълнена сервизна книжка,макар и това да не е гаранция.
Успех.
Успех.
#9
Публикувано 08 януари 2008 - 17:06
Ако става въпрос за W210 всички имат мигачи в калниците без значение от къде са, това преди фейслифта, с фейслифта всички знаем че мигача отива в огледалото
W211-Avantgarde
#10
Публикувано 08 януари 2008 - 17:34
М да това за мигача наистина е така, W210 няма значение от къде е се си има на калника.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#11
Публикувано 08 януари 2008 - 17:38
Благодаря за уточнението.Ако става въпрос за W210 всички имат мигачи в калниците без значение от къде са, това преди фейслифта, с фейслифта всички знаем че мигача отива в огледалото
Човек се учи докато е жив
#12
Публикувано 08 януари 2008 - 20:40
Колега, да те питам нещо - колко мислиш да го караш тоя Мерцедес?
Имам предвид приблизителен годишен пробег.
Питам, защото на границата към 12.000 (колкото спомена) ще имаш за чудесна 124-ка, та може и малко за глезотии да останат.
Ама с тва W210 не се знае дали ще ти стигнат за Убав дизел.
Караш ли по 10-15х. км. на година няма да спестиш кой знае колко от дизела, а това са модели поне с 2 хиляди лева по-скъпи.
Сигурен ли си, че искаш дизел?
"Три пъти мери..."
... и после се похвали!
Успех!
Имам предвид приблизителен годишен пробег.
Питам, защото на границата към 12.000 (колкото спомена) ще имаш за чудесна 124-ка, та може и малко за глезотии да останат.
Ама с тва W210 не се знае дали ще ти стигнат за Убав дизел.
Караш ли по 10-15х. км. на година няма да спестиш кой знае колко от дизела, а това са модели поне с 2 хиляди лева по-скъпи.
Сигурен ли си, че искаш дизел?
"Три пъти мери..."
... и после се похвали!
Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#13
Публикувано 08 януари 2008 - 21:14
Ами немога да кажа колко точно мисля да го карам, невъзможно е да го предвидя...незнам... вместо рейсове, таксита, по работа и малко за разходка... никаква идея. 124 е един уникален автомобил, но някак отвътре ми е по на сърце 210.Знам, че 124 е можеби най-голямата реклама на Мерцедес, но уви.
Държа да е дизел, защото мисля, че нафтата няма да я зареждам от бензиностанцията.Смятам ако ще е пестене то 60% да е от цената на зареденото и 40% от икономичността на колата.
Добре захвана въпроса с парите дето съм готов да дам. Дано чуя и други мнения относно този въпрос.
Аз в началото бях тръгнал да търся С но като се разходих и видях, че има цедки по 9 500 - 10 500лв. и Е-та от порядъка на 11 - 14 000лв. за това темата съм я пуснал тук а не в С класа.
Държа да е дизел, защото мисля, че нафтата няма да я зареждам от бензиностанцията.Смятам ако ще е пестене то 60% да е от цената на зареденото и 40% от икономичността на колата.
Добре захвана въпроса с парите дето съм готов да дам. Дано чуя и други мнения относно този въпрос.
Аз в началото бях тръгнал да търся С но като се разходих и видях, че има цедки по 9 500 - 10 500лв. и Е-та от порядъка на 11 - 14 000лв. за това темата съм я пуснал тук а не в С класа.
Няма власт над оная глава, що не се страхува да се отдели от раменете си!
#14
Публикувано 08 януари 2008 - 21:20
Какво каза , че така бързо ме навиАко вземеш автоматик кефа ще ти е по голям, ръчка е гадно.
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#15
Публикувано 08 януари 2008 - 21:20
А цифрата каква е,че гледах ма не я видях?
И след година ако е читава колата пак няма да и падне цената,на Мерц трудно му пада цена,евтин ли е БЯГАЙ.
ОПААА,поправка - 12 000 лева,видях я.
И след година ако е читава колата пак няма да и падне цената,на Мерц трудно му пада цена,евтин ли е БЯГАЙ.
ОПААА,поправка - 12 000 лева,видях я.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни