Към съдържанието

  •  

Снимка

Пада ми акумулатора


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 януари 2008 - 18:47

Бягай там и пиши после.
:offtopic1:
Малко ОФФ - на Машината / не ги сравнявам,а просто идея / не и се затваря пльтно жабката,кати друсне у дупка и се случваше да ми се включи лампичката вьтре която почти не се забелязва.Лошото е,че и на загасен мотор пак си свети,а ми е резервна кола и колкото и малка да е крушката ако го пропусна тва и няма палене след седмица.Да си го знаете де,от идеи глава не боли.

Напълно е прав
Светеше ми лампата на багажника на 124-не прекъснато
Боля ме главицата бая време, до като се усетя
Мине седмица и край с паленето
Все пак провери гъстотата на електролита на великата Варта
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#17 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 януари 2008 - 21:11

сега твойта кола вечер като я оставиш си води собствен живот
и за да го разбереш трябва в продължение на часове да мериш утечката
10-30 мА е в норма
аз го имах този проблем и я държах два часа на тестера и накрая се оказа
че проклетия ключ си включва сам системите като му скимне и ми
събаряше акумулатора а сутрин като отивах при колата спи си
и по нищо не се познава какви магарии е вършила през ноща
  • 0

#18 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 06 януари 2008 - 23:14

Значи на мене преди време ми светеше постоянно лампичката дето е на пепелника, когато е отворен и като не я караш два дена колата и после трудно палеше говоря за топлото полугодие. Може действително такъв подобен проблем от писаното по горе.
Но имах и друг проблем.Карах с по-малък от необходимия акумулатор и като се включваше алармата ЧЕСТО той допъллнително се поизхаби и по трудно палеше.А сега каквито са минусови температурите смятай...поизтормозиш го и ефекта е този...Успех и да пишеш що му е било ;)
  • 0

#19 freerider

freerider

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 06 януари 2008 - 23:21

Благодаря за съветите.
Електролита на Vartata не мога да го проверя защото е капсулован.
Ще отида на проверка и ще пиша после.
  • 0

#20 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 07 януари 2008 - 00:57

Заеби тези проверки на батерията,електролита и заряда,...сори изсрах се в устите на колегите/моля не се засягайте/....
Послушай niknd,....той го е ял дебелия и е много прав!

Тези спорадични утечки водещи до напълно изтощаване на батерията са често и доста досадно явление при престой на ниски температури!
Дължи се на електрониката в автомобила ти,...която е доста ,..и комуникира по CAN шина !
Ако един контролер се обади през ноща,...всички други се събуждат и чакат трансфер на данни!
Това изразходва ел.енергия,....и така процеса се повтаря многократно!

За да локализираш 'петела' който събужда всички заспали 'кокошки',..требе да се пренесеш у курника,..с мултицета,..и да дебнеш кога ще ти се появи утечката!

И си дотам!!!

Щото после требе да се игнорират един по-един всички прилежащи на CAN шината контролери/да се изключват физически/,....докато набараш виновника!
Може и да побелееш от нерви!

Иди го фърли тоя ML у Балканстар ,......и да дебнат!
След два три дни ще ти се обадят да те сурвакат с големата сурвачка!
  • 0

#21 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 07 януари 2008 - 17:23

freerider
Тва дето LYNX ти казва е то4но така оба4е го направи като стапка 2.

Не занм засто доста колеги казват 4е 10-50 мА били наред. 10-12 аиде 15 мА са наред ама не пове4е. даже 15 е само на коли дето имат 1 милон екстри.
На другите требе да е по малко.
То независимо колко КАН Нодове (нод е 1 устроиство) има 1 кола обикновено само 2-3-4 аиде 5 да са дето ба4кат на угасена кола.
Та кат стапка 1 -преди дебелата сурвакарница провери много по тривиално каде отива тока - те тия 10-до 50мА.
И састо така ти мериш само в 1 момент ама кат е студено може некаде да дарпа и пове4е от 50 стот ако е само 50 акуто изкарва поне 1 седмица преди да иде на 10 Волта.

Ако нисто не стане тогава при БС на браснарницата.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#22 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 07 януари 2008 - 18:02

На мен лятото 74Ah акумулатор, и постоянна консумация от половин ампер, буташе акумулатора за 5-7 дни, когато е карах всеки ден проблем нямаше, но един път се застоя към седмица и бях приятно изненадан. Представям си каква утечка трябва да е за да го бута толкова бързо...
  • 0

logo-600-1002.png


#23 Freex

Freex

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 11 януари 2008 - 10:04

След най-различни замервания се установи че имам монтирана аларма за която незнам. При изключен „централен” бушон на който стои централното консумацията беше 0.22 A. След като изключиха тази аларма – консумацията падна на 0.01. При включено централно се качи до 0.04 A.
  • 0

#24 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 януари 2008 - 13:23

Еххх забавих се докато изчета темите намери отечката, но аз да си кажа. Имах проблем с акумолатора и познаите оказа се че колата по цяла нощт си подсвирква минат не минат 5-10 мин. и тя писука няколко пати или повечко или по малко и спре и след малко пак така и за няколко дена без каране ДРАМААА та ако не отечка в алармата то и калпава настроика също може. Моята аларма я бяха направили с много чуствителни датчици или по точно не бяха намалени и като я бутнеш леко с ръка и вика БАУ.
та и аз като BENZBOSS казвам да си знаете . . . :ora:
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#25 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 11 януари 2008 - 15:43

Понеже и аз имах проблеми с разреждане на акумулатора та преди 2 дена мерих това онова.
Та намерих го- бях обаркал 1 реле на алармата -както и да е .
За 10 дена докат бях в отпуск и колта седе6е само на аларма-тока дет се дарпа бе6е 160мА
за 10 дена на 11 не можах да запаля -все пак на 300Д са 6 свещи подгряване само -беше паднало на 10,5 волта акуто.
По натака- Алармата когато пази колата галта около 15-20 мА много са ама е китаиска .След махане
на бушона на алармата-само колата черпи около 3-5 мА .Тва е на стара баракуда 1991 -300Д .
Бруто с алармата е около 25мА.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#26 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 януари 2008 - 15:48

Интересно ми е колегата докъде е докарал и дали си е решил проблема, нека сподели ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#27 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2008 - 15:49

Еххх забавих се докато изчета темите намери отечката, но аз да си кажа. Имах проблем с акумолатора и познаите оказа се че колата по цяла нощт си подсвирква минат не минат 5-10 мин. и тя писука няколко пати или повечко или по малко и спре и след малко пак така и за няколко дена без каране ДРАМААА та ако не отечка в алармата то и калпава настроика също може. Моята аларма я бяха направили с много чуствителни датчици или по точно не бяха намалени и като я бутнеш леко с ръка и вика БАУ.
та и аз като BENZBOSS казвам да си знаете . . . :ora:

Аз понеже съм си момче-идиотче, като го взех със скапан акумулатор, взех един по-голям, направих му скоба и го напъхах с обувалката в изведнъж отеснялото отсекче. Трета година не съм го поглеждал, явно ще трябва да го мерна за профилактика и собствено успокоение. В най-лютият студ на -15*С върти като хеликоптер и пали без грешка. Иначе и моята аларма (нали съм до шекер-маала) също е много чувствителна, по-навътре от габарита на огледалата предупреждава, като изръмжи някой скапан ауспух-също, ама не съм забелязал да се отразява дори и след седмица стоене.
  • 0

#28 Freex

Freex

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 11 януари 2008 - 20:09

Интересно ми е колегата докъде е докарал и дали си е решил проблема, нека сподели ;)


Изглежда го оправиха - виж коментар #23:
След най-различни замервания се установи че имам монтирана аларма за която незнам. При изключен „централен” бушон на който стои централното консумацията беше 0.22 A. След като изключиха тази аларма – консумацията падна на 0.01. При включено централно се качи до 0.04 A.

Като мине време ще е сигурно, но е факт че сега консумира 5 пъти по-малко.
  • 0

#29 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 януари 2008 - 20:15

Изглежда го оправиха - виж коментар #23:
След най-различни замервания се установи че имам монтирана аларма за която незнам. При изключен „централен” бушон на който стои централното консумацията беше 0.22 A. След като изключиха тази аларма – консумацията падна на 0.01. При включено централно се качи до 0.04 A.

Като мине време ще е сигурно, но е факт че сега консумира 5 пъти по-малко.


Да, видях го, но не разбрах че имаш две регистраций ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#30 Freex

Freex

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 11 януари 2008 - 20:34

Да, видях го, но не разбрах че имаш две регистраций ;)


Не можах да влезна със стария. Съжалявам за объркването.
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни