




Posted 08 May 2006 - 18:56
Posted 14 May 2006 - 14:32
Posted 14 May 2006 - 15:12
Posted 20 May 2006 - 15:36
Posted 20 May 2006 - 17:18
Posted 08 June 2006 - 15:58
Posted 26 November 2006 - 22:11
Стана 4х4 на годината в Сащ :Dn:Да новия GL на Mercedes за каде са трагна ли с него незнам Американски пазар глупости с тази петролна кризичка едва ли ще му се зарадват изобщо, а за капак на всичко и абривиатурата GL G? Ооооооо далечноооо е за този модел. Oкапазиха ML правейки го в профил да изглежда така че все едно е сплескан а и със скосяващата се задница тва джип ли е? Адмирации за GL че поне височината му е една и съща но относно широчината на тавана неееееееее пак скосяване в задницата еххххххх поне като го правите за амерканския пазар да бяхте поразгледали по обстойно техните ''джипчета'' уважаеми господа от Mercedes а не после пак да си блъскате главиците защо Range Rover защооооо..... ще спирали G класта? тя да не е SMART чето ви наред с другите ви измишльотини Погледнете Brabus какво прави с G класта и поне техния фейслифт вкарайте в сериино производство щом искате печалби меркантилни типчета такива.
Posted 13 August 2007 - 21:09
Posted 13 August 2007 - 21:33
Здравйте, на всички, любители на Mercedes-Benz! Много се радвам че вече съм член на клуба. От известно време чета форума и аз искам да споделя с вас моят опит с тази кола. Аз карам GL 320 CDI почти половин година вече. Доста мили (км) и навартях. мога спокойно да кажа че по-добър автомобил още не е създаден в света. Трябва човк да се качи и да покара за да се увери. Като всеки нов модел, и тук има неща за дооправяне. Независимо че модела се произвежда от 2006 г. в Германия и всички системи са изпробвани и на ML преди да решат да направят GL, проблемите са същите. Понеже съм член и на MB-USA Club и там чета за проблеми с турбокомпресора, за 7 степенната скоростна кутия и все такива доста сериозни, мога да кажа че за 26000 мили за по-малко от 5 месеца не сам имал никакви оплаквания. Преди окло 3 седмици двигателя нещо сдаде багажа, чукаше и кутиата не знаеше да превключи ли или не, защото нямаше тяга. Оказа се лоша нафта, не можах да повярвям. Като аз зареждам само Ultra Low Sulfur Diesel под 15 ppm.
Сега пъk AIRMATIC-a отказва. Ту включва ту изключва компресора ( компресора прегрява). Специалистите в дилъра ми смениха релето ( не е много умно, защото то си работеше) и като и злязох от сервизаслед 5 мин. пак сдаде багажа. Сега искат да ми сменят компресора. Видях че има доста добри специалисти сред вас (явно в дилъра се учат на моята кола), може би вие момчета да знаете по-вече за проблем от това естество!
Благодарен сум на всеки който може да сподели опит или информация!!!
Posted 13 August 2007 - 21:43
Компресора на Еър Матика ти се включва често ,защото имаш пропуск на вуздух от някоя тръбичка ,вентилблок или амортизатор!
Смяната на реле и компресор няма да реши дилемата!
Още си в гаранция-търси си правата-дигай скандали,заведи адвоката!
Я им занеси една кофа със сапунка и една гъба и да търсят откъде изпуска!
В Stardiagnosis има опция Leaking check-там автоматично се търси къде е теча на въздух-възел по възел!
Успех!
Posted 14 August 2007 - 14:31
Posted 14 August 2007 - 21:58
Posted 06 December 2007 - 22:42
Posted 06 December 2007 - 22:50
0 members, 1 guests, 0 anonymous users