Голяма грижарадиатора за антифриза
Започната от Dezki, 08 май 2006 - 18:47:23
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 май 2006 - 18:47
Сполетя ме беда с Бенца-карам днес и ми останаха 500м до крайната цел и ми светна лампата за ниско ниво антифриза <_< . минах 100м, спрях и какво да видя(аз го и очаквах) тече на лейка от гърловината на топлия резервоар на радиатора- точно из под скобата на маркуча (преди време се беше отчупило парче от тръбата(гърловината), която излиза от резервоара и аз бях преместил скобата по напред, така че да стегне маркуча за останалата стърчаща част, а парето си седеше в маркуча и така си карах доста време- оня ден само леко прокапа от там но след като го стегнах спря)
Долях вода в казана и се добрах до паркинга на 10-ти блок на ТУ. И почнах да мисля как да го оправя- покспол-а и други лепила не помагат особено, даже хич за таз пласмаса, а и нямаше от куде да си купя- бяха свършили в близките магазини. Намерих само каноколит, но и той може6е да ми помогне и за това си купих една опаковка.
И започнах работа- събрах всички парчета на тръбата, почистих ги с шкурка и кореселин, залепих ги едно за друго и след като се втвърди каноколита прибегнах към по сериозни матриали- а именно- Американско тиксо (дък тейп), тефлонова лента и изолирбанд(тези неща бяха в колата ми на склад по 1 ролка)
И се почна-американско тиксо -яко, тефлонова лента, маркуча със скобата-умерено я стегнах така че да захване все още стърчащите 4 мм тръба, тефлонова лента пак, американско тиксо, тефлонова лента, за финал и слой изолирбанд.
долях вода + 10 литра в шишета за по път, обезвъздуших системата, запалих, едно телче на датчика на перката(добре че сложих ел винтелатор от алфа ромео), парното на макс топло и 4-та степен на винтелатора, 1 отворен прозорец и директно вкъщи.
По време на пътуването по задръствания отворих капачката на разширителния съд на един светофар за да падне налягането на охл. система.
КОНСТАТАЦИЯ:
РАДИАТОРА И МАРКУЧИТЕ СУХИ КАТО БАРУТ- нямаше загуби на охл. течност и темперетурата на мотора седеше на 78 градуса.
Та сега каво ще ме посъветвате:
-Нов радиатор
-Употребяван радиатор
-Ремонт на настоящия
Долях вода в казана и се добрах до паркинга на 10-ти блок на ТУ. И почнах да мисля как да го оправя- покспол-а и други лепила не помагат особено, даже хич за таз пласмаса, а и нямаше от куде да си купя- бяха свършили в близките магазини. Намерих само каноколит, но и той може6е да ми помогне и за това си купих една опаковка.
И започнах работа- събрах всички парчета на тръбата, почистих ги с шкурка и кореселин, залепих ги едно за друго и след като се втвърди каноколита прибегнах към по сериозни матриали- а именно- Американско тиксо (дък тейп), тефлонова лента и изолирбанд(тези неща бяха в колата ми на склад по 1 ролка)
И се почна-американско тиксо -яко, тефлонова лента, маркуча със скобата-умерено я стегнах така че да захване все още стърчащите 4 мм тръба, тефлонова лента пак, американско тиксо, тефлонова лента, за финал и слой изолирбанд.
долях вода + 10 литра в шишета за по път, обезвъздуших системата, запалих, едно телче на датчика на перката(добре че сложих ел винтелатор от алфа ромео), парното на макс топло и 4-та степен на винтелатора, 1 отворен прозорец и директно вкъщи.
По време на пътуването по задръствания отворих капачката на разширителния съд на един светофар за да падне налягането на охл. система.
КОНСТАТАЦИЯ:
РАДИАТОРА И МАРКУЧИТЕ СУХИ КАТО БАРУТ- нямаше загуби на охл. течност и темперетурата на мотора седеше на 78 градуса.
Та сега каво ще ме посъветвате:
-Нов радиатор
-Употребяван радиатор
-Ремонт на настоящия
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#2
Публикувано 08 май 2006 - 19:16
нов радиатор ще е скъп , за втора употреба ???? незнаеш дали не е като твоя миг преди да се счупи , там е дилемата <_<
MB C200
#3
Публикувано 08 май 2006 - 20:51
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 09 май 2006 - 06:46
#4
Публикувано 09 май 2006 - 09:55
Diezki Сори за премеждието което те е сполетяло ето ти нещо като ориентир за цените Ценова листа на М-комплект
Аз вече изразих своето мнение в Скайпа и няма да се повторям
АВТОРАДИАТОРИ - всички видове - изработка на нови, с гаранция
Изпратено от: АВТОРАДИАТОРИ (IP Logged), Дата: May 9, 2006 08:06AM
Авторадиатори, интеркулери, маслени охладители, кондензатори и изпарители за климатици и др. топлообменници - изработваме по модел до 3 дни, изцяло от мед, алуминий и месинг, с гаранция 1 год.
Високо качество и здравина! Изключителна ремонтопригодност!
адрес: София, бул."Първа Българска армия"№127
тел.: 02/9366000, 0897772555
Аз вече изразих своето мнение в Скайпа и няма да се повторям
АВТОРАДИАТОРИ - всички видове - изработка на нови, с гаранция
Изпратено от: АВТОРАДИАТОРИ (IP Logged), Дата: May 9, 2006 08:06AM
Авторадиатори, интеркулери, маслени охладители, кондензатори и изпарители за климатици и др. топлообменници - изработваме по модел до 3 дни, изцяло от мед, алуминий и месинг, с гаранция 1 год.
Високо качество и здравина! Изключителна ремонтопригодност!
адрес: София, бул."Първа Българска армия"№127
тел.: 02/9366000, 0897772555
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 09 май 2006 - 10:11
#5
Публикувано 09 май 2006 - 12:42
Мда, бая зор си видял, ама си се оправил.
За ремонт на стария радиатор, според мен по-добре забрави. Явно пластмасата е станала вече трошлива.
Втора употреба също не е добро решение. Първо - и то ще струва пари, и второ - не се знае пак колко е остаряла и опечена пластмасата.
Не мен ми изглежда интересно това предложение, което е пуснал Alexone, за изцяло метални радиатори. Ако са наистина добри, това ти решава всички грижи с радиатора за винаги.
За ремонт на стария радиатор, според мен по-добре забрави. Явно пластмасата е станала вече трошлива.
Втора употреба също не е добро решение. Първо - и то ще струва пари, и второ - не се знае пак колко е остаряла и опечена пластмасата.
Не мен ми изглежда интересно това предложение, което е пуснал Alexone, за изцяло метални радиатори. Ако са наистина добри, това ти решава всички грижи с радиатора за винаги.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#6
Публикувано 09 май 2006 - 19:11
Благодаря за съветите- аз днес си купих чисто нов радиатор за 288лв. Имаше и оригинален Беер на 360лв, но ми предложиха и този-уж холандски Jнезнам каква марка (бе ако оня е Беер, тоя ще е Хунд(куче)). Още не съм го сложил, но в най скоро време мисля и това да сторя.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Публикувано 09 май 2006 - 22:18
Каква ти е колата?Благодаря за съветите- аз днес си купих чисто нов радиатор за 288лв. Имаше и оригинален Беер на 360лв, но ми предложиха и този-уж холандски Jнезнам каква марка (бе ако оня е Беер, тоя ще е Хунд(куче)). Още не съм го сложил, но в най скоро време мисля и това да сторя.
#8
Публикувано 10 май 2006 - 08:35
Капитане пак не си в час
а до колкото знам БЕЕР се пише BEHR B)
а до колкото знам БЕЕР се пише BEHR B)
#9
Публикувано 10 май 2006 - 11:13
Mercedes W 124 85-95 70 142 400Благодаря за съветите- аз днес си купих чисто нов радиатор за 288лв. Имаше и оригинален Беер на 360лв, но ми предложиха и този-уж холандски Jнезнам каква марка (бе ако оня е Беер, тоя ще е Хунд(куче)). Още не съм го сложил, но в най скоро време мисля и това да сторя.
Радиатор, 200D / 250TD 1245004903 532 x 378 x30 62549
цена 235.00 не зная дали е с ДДС и каква марка е просто за сравнение
#10
Публикувано 10 май 2006 - 15:07
Ами релето на АБС-а нещо се повреди и не изключваше, та се наложи да откача акумулатора и сега часовника в колата изостава, добре че ме подсети да го сверяКапитане пак не си в час
а до колкото знам БЕЕР се пише BEHR B)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни