
Долях вода в казана и се добрах до паркинга на 10-ти блок на ТУ. И почнах да мисля как да го оправя- покспол-а и други лепила не помагат особено, даже хич за таз пласмаса, а и нямаше от куде да си купя- бяха свършили в близките магазини. Намерих само каноколит, но и той може6е да ми помогне и за това си купих една опаковка.
И започнах работа- събрах всички парчета на тръбата, почистих ги с шкурка и кореселин, залепих ги едно за друго и след като се втвърди каноколита прибегнах към по сериозни матриали- а именно- Американско тиксо (дък тейп), тефлонова лента и изолирбанд(тези неща бяха в колата ми на склад по 1 ролка)
И се почна-американско тиксо -яко, тефлонова лента, маркуча със скобата-умерено я стегнах така че да захване все още стърчащите 4 мм тръба, тефлонова лента пак, американско тиксо, тефлонова лента, за финал и слой изолирбанд.
долях вода + 10 литра в шишета за по път, обезвъздуших системата, запалих, едно телче на датчика на перката(добре че сложих ел винтелатор от алфа ромео), парното на макс топло и 4-та степен на винтелатора, 1 отворен прозорец и директно вкъщи.
По време на пътуването по задръствания отворих капачката на разширителния съд на един светофар за да падне налягането на охл. система.
КОНСТАТАЦИЯ:
РАДИАТОРА И МАРКУЧИТЕ СУХИ КАТО БАРУТ- нямаше загуби на охл. течност и темперетурата на мотора седеше на 78 градуса.
Та сега каво ще ме посъветвате:
-Нов радиатор
-Употребяван радиатор
-Ремонт на настоящия