Меро умре,по-точно съединителя :(W210
Започната от Тоцата, 03 яну 2008 - 23:59:26
45 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 януари 2008 - 23:59
Днес както си обикалях планинските улички в Рударци и закъсах в една преспичка... таман да излезне колата и съединителя просто престана да функционира... Големо разочарование, не съм забелязал някакво по-особенно държане или разлика от преди, просто престана да функционира... Утре е на канала и дали някой ще може да каже какво точно да гледам. Предполагам че нещо или се извадило или е изгоряло, ама ще видиме... като е изгасена колата скоростите се превключват без проблем.
Поздрави.
Поздрави.
#2
Публикувано 04 януари 2008 - 00:02
Жило???
.
#3
Публикувано 04 януари 2008 - 00:05
Жило???
До колкото знам няма, всичко е на хидравлика... Поне знам че преди да се скъса жилото се втвърдява... А на мене нищо по-особенно не ми е направило впечатление... Само след като стана всичко и предала омекна...
#4
Публикувано 04 януари 2008 - 00:11
Кьсал сьм на Баварец,Сузуки Самурай,Голф 1..................без да се втьрди.Почвам да ровя...................
Опаааа,на Бавареца беше на газта.
Опаааа,на Бавареца беше на газта.
.
#5
Публикувано 04 януари 2008 - 00:20
http://www.detali.ru...&...035&Cat=45P
Те тука е някьде ма не ти намирам педалите как са.Кофти модел тва,няма го тук
Те тука е някьде ма не ти намирам педалите как са.Кофти модел тва,няма го тук
.
#6
Публикувано 04 януари 2008 - 00:21
Това ми изглежда че е линията на съединителя:

хидравлика....

хидравлика....
#7
Публикувано 04 януари 2008 - 00:23
Няма лошо у хидравликата.Провери я да не тече някьде по снадките,провери как си с течноста и стопли под педалите някак си,да речем палиш и пускаш парното само в краката.Може от жегата да му омекнат гумичките и да стигнеш поне за кьдето си трьгнал.
Двойното амбриране владееш ли го?
Двойното амбриране владееш ли го?
.
#8
Публикувано 04 януари 2008 - 00:27
Няма лошо у хидравликата.Провери я да не тече някьде по снадките,провери как си с течноста и стопли под педалите някак си,да речем палиш и пускаш парното само в краката.Може от жегата да му омекнат гумичките и да стигнеш поне за кьдето си трьгнал.
Двойното амбриране владееш ли го?
Е аз вече се прибрах, около 5 км. се озорих, ама стигнах... А даже и с двойно не става... Просто нема напипване на колко оборота да ми превключва без съединител...
#9
Публикувано 04 януари 2008 - 00:30
Леко чука газ и като падат оборотите рьгаш втора.Малко преди да застинат на 1000,само дьрпаш,а не сецаш и става,трета е още по-лесна.
Земи на жената сушоара и оди духни на хидравликата ако имаш масло.Тьпо ма други идеи нямам.
Земи на жената сушоара и оди духни на хидравликата ако имаш масло.Тьпо ма други идеи нямам.
.
#10
Публикувано 04 януари 2008 - 00:35
Леко чука газ и като падат оборотите рьгаш втора.Малко преди да застинат на 1000,само дьрпаш,а не сецаш и става,трета е още по-лесна.
Земи на жената сушоара и оди духни на хидравликата ако имаш масло.Тьпо ма други идеи нямам.
Немам жена, младо момче съм
Само да отбележа пак че цял ден карах колата... и ми прекъсна съединителя след като вече бях покарал около 10-ина километра и вечерта... Демек не вервам да е от студа (нищо че е -12 градуса тука).
#11
Публикувано 04 януари 2008 - 01:01
Риса май е легнал да спи... иначе ще сподели какво е слабото място на тея хидравлики
#12
Публикувано 04 януари 2008 - 01:14
Гумички бате,то друго няма.Ако имаш течност и гумичките са здрави трябва да работи.
Хидравликата е готино нещо,Старите лодки са пьлни с хидравлика - много тежки и управлението е на хидравличен цилиндьр,там строши ли се,малко да избие или да му обьркаш маслото или повечко да сипеш та да обьрне гумичките..........................и глей ко стаа,няма оправия.Обикновенно кьса на снадка ако някой е барал там,от натягане главно,но при теб е от гумичките на буталцето.
На да видиш като се преебе помпата как един кара,един сипва изтеклото обратно,трима се молят
На да видиш като се преебе помпата как един кара,един сипва изтеклото обратно,трима се молят
.
#13
Публикувано 04 януари 2008 - 11:19
Ако има вилка на скоростите пипни и ако помпите бачкат ,пипни и нея
Преди години бях строшил ушите на такава вилка(не беше на БЕНЦ де) и всички помпи си работеха ма нямаше отцепване
Имал съм случай (на "Плиска" по бул.Ц.шосе) ми се раздроби феродото на съединителя и си останах на място
Дано да не са тези неща ,че става сложно
Лоша работа в лошо време
Гадно
Преди години бях строшил ушите на такава вилка(не беше на БЕНЦ де) и всички помпи си работеха ма нямаше отцепване
Имал съм случай (на "Плиска" по бул.Ц.шосе) ми се раздроби феродото на съединителя и си останах на място
Дано да не са тези неща ,че става сложно
Лоша работа в лошо време
Гадно

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Публикувано 04 януари 2008 - 17:22
Днес я гледах известно време на канала, ама нали гаража не е мой, та не съм се заемал да я разглобявам. Утре съм в сервиза да видим какво е станало...
#15
Публикувано 04 януари 2008 - 17:29
Днес я гледах известно време на канала, ама нали гаража не е мой, та не съм се заемал да я разглобявам. Утре съм в сервиза да видим какво е станало...
Абе мисля си....най-вероятно спир. течност никога не е сменявана и си е оригиналната,а тя е силно хигроскопична,и при тези студове може да е сдала фира,та оттам да е проблемът,знам ли...?То си е казано да се сменява на 2до 3 години,ама тва само аз и чат-пат някой друг го правим...!На твое място с това бих започнал-няма да е излишно!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни















