Меро умре,по-точно съединителя :(W210
Започната от Тоцата, 03 яну 2008 - 23:59:26
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 04 януари 2008 - 23:37
Залягай и виж кво е ма и снимай да не се излагам вече / поне на тая тема де/.
.
#32
Публикувано 04 януари 2008 - 23:46
Късно е вече - къде ще гледаЗалягай и виж кво е ма и снимай да не се излагам вече / поне на тая тема де/.
Тук е почти 12ч нощя
Утре ще го огледат и сигирно ще щракне някоя снимка
Дано е леко нещо
Сега е -15града
Дават утре да омекне
Дано

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#33
Публикувано 05 януари 2008 - 00:05
Еее чак кекави... Може би са по-изгодни икономически (за производителя де
), ама иначе автомобила си е машинка... Не е като W123, 124 и 140, ма па е Мерцедес.
То аз ако ти кажа какво съм правил до тука, дето не съм го писал из форума... Май ще ми препоръчаш некоя Лада да си взема
Майтап си правя аз,пишки с една дума.То каквато и да е ако не и сменяш маслото пак ше спре.Е има едно изключение - 123 модела ма той е друга категория селскостопанска машина,само рало няма.
.
#34
Публикувано 05 януари 2008 - 11:03
Нема как ще сменям... съединител...
#36
Публикувано 05 януари 2008 - 11:41
Лошо...
Всяко зло да добро, де - все някога и това трябва да не направи.
Виж ценовата информация от тук ако те ориентира нещо.
Това е за моя модел и може да има все пак някаква разлика в цените.
На мен ми се размина и останах само с ресърча.
Но и това е до време
Цени и аз ги гледах доста...
В Ивайджет:
Притискателен - 358 лв.
Феродов - 363 лв.
Акс. лагер - 92 лв.
Добре че си имам хора та съм си намерил на по-ниски цени, пак оригинални части.
А иначе за смяната съм го приел - нема вечни неща
ПП: За всички дето ще почнат да ми предлагат да си вземам еди си какви части, били по 100 лева, ще кажа че вече съм поръчал...
#37
Публикувано 05 януари 2008 - 12:01
Е сега какво ще се окаже - че твоя к-т в Ивайжет излиза 812лв а моя 584лв?
Единственото обяснение е, че не са ми калкулирали всичко - а им казах че искам двата диска и аксиалния лагер.
От друга страна за В&Д съм сигурен в калкулацията защото ми я пратиха разбита на части, по е-майл.
Тъй че може наистина твоя вариант да е по-скъп с 230лв. Ама много бе...
Я сподели ако не е горска тайна за колко си го поръчал?
Единственото обяснение е, че не са ми калкулирали всичко - а им казах че искам двата диска и аксиалния лагер.
От друга страна за В&Д съм сигурен в калкулацията защото ми я пратиха разбита на части, по е-майл.
Тъй че може наистина твоя вариант да е по-скъп с 230лв. Ама много бе...
Я сподели ако не е горска тайна за колко си го поръчал?
#38
Публикувано 05 януари 2008 - 12:11
Попринцип от Ивайджет съм взимал само биалетки преди 2-3 месеца... И всеки път ме питат дали съм пазарувал от тях, демек ме немат за сериозен клиент ама какво да ги правя.
А аз съм ги намерил на тези цени:
Притискателен - 228 лв.
Феродов - 284 лв.
Акс. лагер - 85 лв.
Взех ги от Данчо от Авангарди... Само че цените ми ги е казал лично на мен, не знам дали някой ако отиде така ще му кажат същите... Но все пак досега всичко което съм купувал съм го проверявал и в Ивайджет, еми там винаги си е било по-скъпо.
А аз съм ги намерил на тези цени:
Притискателен - 228 лв.
Феродов - 284 лв.
Акс. лагер - 85 лв.
Взех ги от Данчо от Авангарди... Само че цените ми ги е казал лично на мен, не знам дали някой ако отиде така ще му кажат същите... Но все пак досега всичко което съм купувал съм го проверявал и в Ивайджет, еми там винаги си е било по-скъпо.
#39
Публикувано 05 януари 2008 - 16:59
Ето му на Асенчо малко снимки...
Това е механизма при педала:

От десно е пружината за връщане на педала, от ляво е главния цилиндър (наричан още горна помпа)
Под цилиндъра си излиза тръбичка, която минава над скоростната кутия и от другата страна на кожуха й е прикрепен втория цилиндър (долна помпа):

Тая снимка е само информативна... Не ми се качва пак на канала... Некой друг път
Поздрави.
Това е механизма при педала:

От десно е пружината за връщане на педала, от ляво е главния цилиндър (наричан още горна помпа)
Под цилиндъра си излиза тръбичка, която минава над скоростната кутия и от другата страна на кожуха й е прикрепен втория цилиндър (долна помпа):

Тая снимка е само информативна... Не ми се качва пак на канала... Некой друг път
Поздрави.
#40
Публикувано 05 януари 2008 - 18:22
Почна ли яЕто му на Асенчо малко снимки...
Това е механизма при педала:
От десно е пружината за връщане на педала, от ляво е главния цилиндър (наричан още горна помпа)
Под цилиндъра си излиза тръбичка, която минава над скоростната кутия и от другата страна на кожуха й е прикрепен втория цилиндър (долна помпа):
Тая снимка е само информативна... Не ми се качва пак на канала... Некой друг път
Поздрави.
Залагах на феродовия диск, че така ми се искаше(по-малка белята)
Ма на , излезло и притискателен
Акс.лагер е много здраво животно , може да си шуми с ...... години и да си бачка
Ма като си намерил всичко ново - сменявай- да не я качваш на канала през ден
Поздрави
Пиши

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#41
Публикувано 05 януари 2008 - 18:28
Почна ли я
Залагах на феродовия диск, че така ми се искаше(по-малка белята)
Ма на , излезло и притискателен
Акс.лагер е много здраво животно , може да си шуми с ...... години и да си бачка
Ма като си намерил всичко ново - сменявай- да не я качваш на канала през ден
Поздрави
Пиши
Частите ще дойдат до 4-5 дни... И после я давам в сервиза сутринта и вечерта съм като нов
Миро си го каза, понекога е по хубаво да сменяш... Даже сега ще знам че до следващите 150 - 200 000 километра нема да имам ядове.
#42
Публикувано 05 януари 2008 - 18:44
Аз също така мисляЧастите ще дойдат до 4-5 дни... И после я давам в сервиза сутринта и вечерта съм като нов
...
Миро си го каза, понекога е по хубаво да сменяш... Даже сега ще знам че до следващите 150 - 200 000 километра нема да имам ядове.
Смени основите неща във възела с нови ,та да си спокоен после с години
В противен случай-това което не си сменил а е било хубаво да го направиш-непрекъснато ти е в главата и те яде от вътре
Направи си я както трябва-та да си те слуша и да си си спокоен
Поздрави
Пиши

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#43
Публикувано 08 януари 2008 - 21:13
от 2 часа съм с нов съединител. 
На стария се беше счупил притискателния диск на 3 места
... майстора каза че не бил виждал такова нещо, ама ето... винаги има първи път
Снимки утре, че сега ме мързи да ходя до колата...
Поради некои промени след Нова Година в цените на оригинални части Мерцедес (лекичко поскъпнаха
) се отказах от този дето го бях поръчал (другата причина беше че щях да го чакам до сряда или четвъртък...) и си взех притискателен и феродов на SACHS, а акс. лагер си е със щампа Мерцедес...
Защо се спрях на SACHS? Имаше 2 основателни причини - беше в наличност... по принцип както амортесьорите така и частите за съединител са на SACHS, но ги проверяват и щамповат в Мерцедес, което леко повдига цената... Увериха ме че ралика няма...
Вече съединителя си отделя ниско долу... Доста по-ниско от преди... и няма никакви претръсвания при потегляне и т.н. А скоростите се превключват като в масло
Поздрави.
Миро, голямата разлика в цената дето беше между твоя и моя комплект е че цените в Ивайджет бяха вече променени... Но все пак ако бях взел всичко оригинално щеше да стъпи към 730 - 750 лв.
На стария се беше счупил притискателния диск на 3 места
Снимки утре, че сега ме мързи да ходя до колата...
Поради некои промени след Нова Година в цените на оригинални части Мерцедес (лекичко поскъпнаха
Защо се спрях на SACHS? Имаше 2 основателни причини - беше в наличност... по принцип както амортесьорите така и частите за съединител са на SACHS, но ги проверяват и щамповат в Мерцедес, което леко повдига цената... Увериха ме че ралика няма...
Вече съединителя си отделя ниско долу... Доста по-ниско от преди... и няма никакви претръсвания при потегляне и т.н. А скоростите се превключват като в масло
Поздрави.
Миро, голямата разлика в цената дето беше между твоя и моя комплект е че цените в Ивайджет бяха вече променени... Но все пак ако бях взел всичко оригинално щеше да стъпи към 730 - 750 лв.
#44
Публикувано 08 януари 2008 - 21:31
Тоса,
Да не забравиш за последната неделя
Обещал си
Таман ще почерпиш
(шега)
Готино е ,че си я стегна и сега си спокоен
Да не забравиш за последната неделя
Обещал си
Таман ще почерпиш
(шега)
Готино е ,че си я стегна и сега си спокоен

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#45
Публикувано 08 януари 2008 - 21:35
ако бях взел всичко оригинално щеше да стъпи към 730 - 750 лв.
Ората за толкоз пари коли купуват
Е, радвам се че си отново в отбора
Това за SACHS е ясно, аз също съм чувал че съединителите на МБ били произведени от SACHS и т.н.
Обаче да ти кажа че вече сменен, съединителя никога не държи толкова км колкото този, с който колата е "родена".
Та ако ще свръх оригинален да е, в случая от БС или Ивайжет.
Моя френд с такситата - той джитка с опеляци. Астри, вектри и т.н.
Има много богат опит със съединители и марки.
Та: първата смяна на съединители по новите коли е била 200-230 000км.
След първата смяна, на пръсти се броят случаите в които съединителя прехвърля 100 000км.
Незнайните марки - около 40 000км.
SACHS - 80 000км.
Един път го навих да ходи до София Ауто и да вземе оригинален - уж представителство, все едно БС.
Май едва прехвърли 80000км и той.
Ама от друга страна няма да се пенсионираш с тая кола, я...
П.С> Айде на кафе сабайлем - да не се расъхне съединиеля?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни













