

Инфраредa спря да работиW210
Започната от Ilian4o, 03 яну 2008 - 19:36:13
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 януари 2008 - 19:36
Колеги значи случи се следното, вечерта като тръгнах да се прибирам от работа акумулатора на колата ми беше паднал-W210, 136к.с.Съответно викнах един колега и познатата история-с кабели ми даде ток.Дотук добре колата си запали и нямаше проблеми.Обаче като паркирах пред вкъщи цъкам аз да включа инфрареда и той въобще незацепи, в смисъл никаква индикация.Иначе на ключа-батериите са нови, лампичката си му свети, обаче на огледалата не.Та мисля си дали ако акумулатора не се е заредил достатъчно докато съм се прибирал може да не стига достатъчно токи и за това да не го включва, макар че сега пали нормално, или нещо съм изгорил, щото докато ми даваха тока се пулучиха некакви искрички.Та ако нещо е изгоряло мисля си че трябва да е некой бушон, а въобще незнам къде се намира за инфрареда от пред ли отстрани ли или при акумулатора.Та това се чудя сега.Иначе ако нещо е горнало друго какво може да е то, че нещо почнах да се попритеснявам лекичко.

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#2
Публикувано 03 януари 2008 - 20:08
http://w210.pietrzyk...l_rclatapse.htm
Не сьм сигурен,но ако ти е слаба батерията на колата няма да заключи.И избягвай да взимаш или даваш ток на кола с комп да не си пишем по други теми после.Аз само на дизела имам кабели за ток,другите им сменям батерията ако падне ако ще на 3 дни да е.
Не сьм сигурен,но ако ти е слаба батерията на колата няма да заключи.И избягвай да взимаш или даваш ток на кола с комп да не си пишем по други теми после.Аз само на дизела имам кабели за ток,другите им сменям батерията ако падне ако ще на 3 дни да е.
.
#3
Публикувано 03 януари 2008 - 20:14
Мерси, от това като гледам да не е горнал някой модул баси, направо зех да се притеснявам.Много тъпо ще се получи.То аз верно че колата я заключих с алармата, която има и имобилайзер, ма без инфрареда много тъпо ще стане.Иначе то е ясно още утре отивам в Метро да си взема един, некакви италиански били похвалиха ми ги.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#4
Публикувано 03 януари 2008 - 20:22
Ше ти свети нещо ако има проблем,тия са пьлни с електроника с която аз не сьм запознат.Не си мьчи централното,карай на паркинг и след смяна на батерията му мисли,има теми из форума.

.
#5
Публикувано 03 януари 2008 - 20:25
Ми то теми ясно че бол, ма нищо за точно такъв проблем не намерих.

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#6
Публикувано 03 януари 2008 - 20:37
Ц класа от 98 му влизах по бандитския начин щото светело,светело...............ма няма кой да гледа.Заключила го сестрата,паднала батерията и фрьц...................ало,ела че тая мойта не се отключва.Сменихме с нова и трета година проблеми няма,но ток да му дам на тва няма да стане,много му слаби ангелите и може да изгори нещо.
Идея нямам колега,даже и малка какво може да е изгоряло,сега ще поровя да видя ако намеря нещо,но ако ме питаш мен я води на бик с диагностика и тва си е.Смени и батерията както писа и ако не се оправи..............да я закачат и да си каже кво и е.
Идея нямам колега,даже и малка какво може да е изгоряло,сега ще поровя да видя ако намеря нещо,но ако ме питаш мен я води на бик с диагностика и тва си е.Смени и батерията както писа и ако не се оправи..............да я закачат и да си каже кво и е.
.
#7
Публикувано 04 януари 2008 - 14:43
Смених акумулатора с чисто нов-200 кинта и на печелившите честито, но сега вече е друг господ, обаче инфрареда продължава да не работи, прегледах и бушоните не е от тях, явно е нещо по сериозно да му се невиди, ама и идея си нямам какво може да е.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#8
Публикувано 04 януари 2008 - 15:13
Veni видях в едн атема какво си написал за синхронизирането, пробвах ма нестава.Иначе какво направих натиснах копчето за инфрареда и веднага дадох на контакт ма никаква индикация, нито свети нито нищо.

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#9
Публикувано 04 януари 2008 - 15:45
Мда и аз така викам-лошо, довечера отивам на сервиз да видим какво ще излезне и ще споделя.А и съвет от мен към другите, само, ама само в краен случай палете тия коли с кабели, щото после ето на почват проблеми.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#10
Публикувано 04 януари 2008 - 19:47
Така оказа се най-малкия проблем, тоест бушонче, ама от тея дето се намират под задната седалка.Сичко си бачка на шест вече.

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#11
Публикувано 04 януари 2008 - 19:52


.
#12
Публикувано 04 януари 2008 - 19:56
BENZBOSS повярвай ми ще те слушам и наистина с кабели недавайте ток, че после почват дразнещи проблеми.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#13
Публикувано 04 януари 2008 - 20:41
Ми проста логика - все има какво да изгори,да ти побелее косата за няма нищо,да си направиш вьртел.................така или иначе е паднала батерията и е за смяна,рано или кьсно пак ше ги дадеш ма поне проблемите да ги няма.Ток на кола след 93 аз поне ни давам ни взимам,имам си Машината на вемето с 120 ампера батерия от Мрака / старата,проблеми никви /.С нея ходя до магазина,давам ток на други ако се наложи,тормозя я ма тва да надупя Мрака и кабели да му вьржа.................после ше вия че и в БГ ше ме чуете.
Това е всяка зима по тукашните форуми,току измьца някой с по-нова кола - ток само ми дадоха,сега сьм с рейса
Това е всяка зима по тукашните форуми,току измьца някой с по-нова кола - ток само ми дадоха,сега сьм с рейса



.
#14
Публикувано 04 януари 2008 - 20:50
Много точно казано

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#15
Публикувано 04 януари 2008 - 21:18
Не се притесняваи инфрареда си е загубил кодовете имах саштия проблем някои трябва дати го настрои
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни