Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

пак за снега или има ли почва ESP на снягтема само за професионалисти


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 04 януари 2008 - 13:54

Много благодарско на всички "Професионалисти" (заигравка от една друга тема дето едни разбирачи си мерят .........)

и последно питане:

АКО
ESP наистина включва и ASR (щото лично на мен по ВИН нищо не излиза), при изключено ЕSP дали ASR остава да работи наистина :dontknow:


Колегата по-горе каза че АСР работи при изкл ЕСП- ако е така значи е добре и при ниска скорост и баири си го изключвай.
На РенджРовера след 2004 има да се изключва, щото на лигав баир само и връща газта. Като е изкл. даваш газ, тракшъна прави всички колела да драскат, машината се мята, скача, насам натам и в карйна сметка искачва. Иначе на всяко замятане ЕСП се лъже че колата пондася и гледа да я държи права, което тук пречи.

Иначе преди време ми предлагаха за ланчата кутия с ЛСД диференцил - имаше вискомуфа, свалена от няква Капа 20клапана турбо бензин на 400 кинта ама мен нещо ме влече 6-степанна кутия...
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#17 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 04 януари 2008 - 14:16

"На РенджРовера след 2004 има да се изключва, щото на лигав баир само и връща газта. Като е изкл. даваш газ, тракшъна прави всички колела да драскат, машината се мята, скача, насам натам и в карйна сметка искачва. Иначе на всяко замятане ЕСП се лъже че колата пондася и гледа да я държи права, което тук пречи." Точно това имах предвид ! ЕСП-то се занимава с това колата ти да се движи направо като използва всякакви методи само кормилото дето не върти ама дава спирачно усилие на което колело си иска и връща газта колкото и да натискаш педала на газта не те слуша затова дрифтове само с изключено същото и за снежни баири. ЕСП НЕ ИЗКЛЮЧВА: ТРАКШЪН КОНТРОЛА ИЛИ БЛОКАЖА ИЛИ КАКТО ИСКАШ ГО НАРЕЧИ . :)
  • 0
W211-Avantgarde

#18 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 04 януари 2008 - 17:31

Здравейте!Както казвате ЕСП и АСР са две различни системи.На очиларките след фейслифта има ,не на всички,два бутона един за ЕСП и един за АСР,както и на други марки коли.След това ЕСП системата включва и АСР към нея следователно като се изключи ЕСП на по новите модели се изключва и АСР-а.
  • 0

#19 cetkata

cetkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с. Кохуево, Залетаевская Губерния
  • Автомобил:
    W202, 1996г.

Публикувано 04 януари 2008 - 18:16

Vredestein Hi-trac ............ Купувам и зимни гуми и газ.

А опитвал ли си гуми Kleber.
Изобщо ако някой има впечатления нека ги сподели , ако обича?
  • 0

#20 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 04 януари 2008 - 18:43

Колеги малко оффтопик ама не схващам. Чета за изключшане на есп аср и други такива съкращения ама не гилам нещо. Защо при Кранк може да се изключи ЕСП-то, а при мен. Имам опция да си изключа АСР. Това едно и също ли е? До колкото знам не е :kill_myself: ?
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#21 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 04 януари 2008 - 19:27

аз съм карал клебер две зими и мисля че след
мишелин алпин това са гумите
днес си правих опити ЕСП и забелязах ,че при изключено
остава да действа блокажа той не е точно блокаж а това със
спирачките разликата поне при потегляне и боксуване е тази ,че не ми
отнема газта
  • 0

#22 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 05 януари 2008 - 00:48

днес си правих опити ЕСП и забелязах ,че при изключено
остава да действа блокажа той не е точно блокаж а това със
спирачките разликата поне при потегляне и боксуване е тази ,че не ми
отнема газта


хмм чудесно! значи остава включено ASR
това е аср-а, симулира блокаж на диференцял със спирачките, не е като ASD, нооо пак върши работа като тъщата неще да слезе да бута
  • 0

#23 W202_220cdi

W202_220cdi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Русе

Публикувано 06 януари 2008 - 18:43

поне при мен като е включен освен че задържа колелото което
се върти и по този начин прехвърля усилието към това дето е
стъпило по-здраво но и ми отнема от газта и колелата боксуват по-малко
само че вчера в една преспа колата почти спира от тези системи
и ги изключих и със боксуване да двете колела малко по малко
излезнах а с ESP просто спира и не ще да боксува и не мърда
така че според мен при закъсване понякога да си изключи е по-добре
при движение задължително включено

съгласен на 100%-лично се уверих няколко пъти вчера.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни