
"Brake Lining Wear" - Това светна на дисплеяW210 E320 1996г.
Започната от top, 03 яну 2008 - 14:53:09
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 януари 2008 - 17:08
Днес я карах на сервиз и просто се оказа че предните накладки бяха свършили и датчика се беше протрил и от това е светнало, след като смениха накладките и датчиците вече не се е изписвал тоя надпис иначе по темата за дисковете и накладките ги взимам от ауто+ защото съм доволен от марките които предлагат (накладки Pagid и дискове Brembo), също имам отстъпка и съм доволен от тях. За накладките pagid мога да кажа че са добри досега не съм имал проблем с тях нито скърцат нито нещо друго само повече цапат джантите но това е нормално аз не искам накладки които не се хабях и стават като огледало и трият дисковете и скърцат.
#17
Публикувано 05 януари 2008 - 17:13
Ей не се даваш лесно,няма зарибяване а?Чакай да се цитирам.
ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.
А така,цитирах се,а кажи сега клко мм имаше на старите и да знам дали льжат тия из нета или инфото е точно?
ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.
А така,цитирах се,а кажи сега клко мм имаше на старите и да знам дали льжат тия из нета или инфото е точно?
.
#18
Публикувано 05 януари 2008 - 17:22
Ей не се даваш лесно,няма зарибяване а?Чакай да се цитирам.
ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.
А така,цитирах се,а кажи сега клко мм имаше на старите и да знам дали льжат тия из нета или инфото е точно?
Проблема е че не може да се поръчва за България а даже и да може тия дискове са тежки и си представям колко ще е доставката сигурно по скъпо от дисковете. Иначе като цяло в САЩ са по евтини консумативите и избора е голям и човек сам може да реши колко пари иска да даде за нещо скъпо или евтино. На накладките гледах само дали се е изтъркало до там че да се покаже канала където се слага датчика - виждаше се и беше останало точно някъде толкова 2-3мм тъй че инфото е точно.
#19
Публикувано 05 януари 2008 - 17:35
Проблема е че не може да се поръчва за България а даже и да може тия дискове са тежки и си представям колко ще е доставката сигурно по скъпо от дисковете. Иначе като цяло в САЩ са по евтини консумативите и избора е голям и човек сам може да реши колко пари иска да даде за нещо скъпо или евтино. На накладките гледах само дали се е изтъркало до там че да се покаже канала където се слага датчика - виждаше се и беше останало точно някъде толкова 2-3мм тъй че инфото е точно.
Абе,ако искаш може да направим партия за доставка на керамични накладки на Акебоно,ок?А и други ще се включат-убеден съм!Нема само да ме дразни Босса как не цапат джантите!Че и снимки беше постнал...!



#20
Публикувано 05 януари 2008 - 18:06
босе лъжат тея в нета аз сменях преди 10 дни и знаеш ли какво се получава
когато се износи феродото диска също се износва малко и образува
ръб по външната периферия и точно този ръб претърква кабелчето на
датчика и светва а до датчика има още поне 1-2 мм и тогава се получава
че имаш около7-8 мм а и повече ако имаш по-голям ръб на диска
ама като ги свалиш и ги сменяш за да няма след 1 месец пак същата операция
когато се износи феродото диска също се износва малко и образува
ръб по външната периферия и точно този ръб претърква кабелчето на
датчика и светва а до датчика има още поне 1-2 мм и тогава се получава
че имаш около7-8 мм а и повече ако имаш по-голям ръб на диска
ама като ги свалиш и ги сменяш за да няма след 1 месец пак същата операция
#21
Публикувано 06 януари 2008 - 04:29
Бате аз за тва писах,че на 210 на втора смяна на накладки сменяш и дискове,не е като на 123 - 5 чифта накладки трепаш до един комплект дискове.Сменяй си накладките и дисковете заедно па да видим кога и кое ше се прекьсне.Това е инфо от нега,аз малко рьб да има и фьрлям и накладки и дискове,че сега и маркучета ше заминат на боклука.
И това за керамичните накладки ме сьмнява както ме сьмнява и номера с дисковете.Гледах у ПРОСПИЙД накладки по 700 кинта.15 минути мислих дали не идват в комплект с колата,би му мамата.
Я аз да се опитам да ви намеря кой ги доставя до бг.
И това за керамичните накладки ме сьмнява както ме сьмнява и номера с дисковете.Гледах у ПРОСПИЙД накладки по 700 кинта.15 минути мислих дали не идват в комплект с колата,би му мамата.
Я аз да се опитам да ви намеря кой ги доставя до бг.
.
#22
Публикувано 06 януари 2008 - 05:23
Тьрсих и няма,тия които аз знам все до тук пращат.Ше ви трябва човек тук или ровене из ИБЕЙ
.
#23
Публикувано 07 януари 2008 - 03:23
Намерих кой ше ви ги доставя,пьлна гама извратени далаверки,че и на пазарльк я кара,магазин е...................и пускам нова тема да не разпьвам тая. 
Темата / че тва го забравих / се намура в раздел ТУНИНГ,далаверки от САЩ.
Ей ако не сьм аз бееее

Темата / че тва го забравих / се намура в раздел ТУНИНГ,далаверки от САЩ.

.
#24
Публикувано 08 януари 2008 - 01:26
купувал съм за пурата ми от БС, 70лв за 1 бр, но мисля че повече няма да ги сменя. старите имаха по едно малко балонче, бяха оригиналните от 88ма предполагам
#25
Публикувано 08 януари 2008 - 11:39
Кои са добри кажи,зяпах едно време с метална оплетка,почесвах се и бая се зачудих ма моите много добре изглеждат.
Нещо такова.Предимството било,че колкото и малко да е раздуването на обикновенните гумени при тия това е избегнато.Оплетката предпазвала от раздуване когато маркуча е под налягане или точно тогава когато биеш спирачки.Има някаква логика,не са много по-скьпи от другите и келешчетата тук дето си рьчкат колите само с такива брьмчат.
Аз съм с такива маркучета, вече трета година.
Тръбичката е тефлонова, уплетката е от неръждаема стомата, накрайниците са алуминиева сплав. Stahlflex се водят.
Тръбичките са гъвкави, но не са еластични, т.е. няма раздуване при повишаване на налягането. От там и няма загуби на налягане, което дава по-директно усещане за спирачката и повишава ефективността. Затова тези маркучета са задължителни в спорта.
Уплетката не предпазва от раздуване, а просто защитава тръбичката от механични повреди.
За мен обаче, по-важното беше, че тези маркучета на практика са вечни. Тефлона е абсолютно инертен, нито старее, нито се раздува, нищо. А и поровете ги гризат тези маркучи (чест проблем тука).
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#26
Публикувано 09 януари 2008 - 06:48
Ровя за спирачки разни и ми попадна това та си викам да ви вкарам една муха.





.
#27
Публикувано 09 януари 2008 - 08:27
Уплетката не предпазва от раздуване, а просто защитава тръбичката от механични повреди.
Пак сьм чел кух форум значи.





.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни