
"Brake Lining Wear" - Това светна на дисплеяW210 E320 1996г.
Започната от top, 03 яну 2008 - 14:53:09
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 януари 2008 - 14:53
Някой знае ли какво означава това съобщение "Brake Lining Wear" и също на дисплея показва картинката която е за накладките (кръгче с по три чертички отстрани). Надписа се е появил докато колата е буксувала в сняг.
#2
Публикувано 03 януари 2008 - 16:12
Здравей,
Вчера и на мен ми светна датчика за накладки слид едно продължително буксуване но после се оправи. Сигурно е кабелче защото накладки са нови. Изчакай малко.
Вчера и на мен ми светна датчика за накладки слид едно продължително буксуване но после се оправи. Сигурно е кабелче защото накладки са нови. Изчакай малко.
Нека всичко бъде добродетелно.
#3
Публикувано 03 януари 2008 - 16:57
Като мята сняг по апарата, датчика дава на контакт и светва лампичката. Ако не светва повече и си сигурен, че са ти наред накладките, няма страшно.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 03 януари 2008 - 17:40
Мерси за отговорите,
След като се появи тоя надпис после не е изчезвал в смисъл маха се от дисплея като се натисне "R", но после като се запали колата отново светва, сигурно са накладки защото гледах в книжката където записвам всички неща които се правят по колата и за последно са сменяни в началото на 2007г. Ще я закарам на сервиз да видят как са предните и задните и ако трябва ще ги сменя заедно с датчиците.
След като се появи тоя надпис после не е изчезвал в смисъл маха се от дисплея като се натисне "R", но после като се запали колата отново светва, сигурно са накладки защото гледах в книжката където записвам всички неща които се правят по колата и за последно са сменяни в началото на 2007г. Ще я закарам на сервиз да видят как са предните и задните и ако трябва ще ги сменя заедно с датчиците.
#5
Публикувано 03 януари 2008 - 20:01
За една година трудно ще ги смелиш ма знае ли човек.Коя кола говорим?
Скивай кво намерих,Звьнни им на тия и ги питай какви накладки имат - Аксис или ПБР керамика,може и Акебоно Евро, Хаук ако са ти за смяна накладките.
ЗДРАВЕЙ
НИЕ СМЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА SPARCO I FERODO RACING ЗА БГ . ВСИЧКО ТОВА КОЕТО ГО ТЪРСИШ ГО ИМАМ В МАГАЗИНА . ПРОДАВАМЕ И НА МНОГО ДРУГИ МАРКИ КОИТО СА СВЪРЗАНИ С АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ И ТУНИНГА . КАТО КЕРАМИЧНИ СЪЕДИНИТЕЛИ , УСИЛЕНИ ПРЕТИСКАТЕЛИ , УЛЕКОТЕНИ МАХОВИЦИ , БЕНЗИНОВИ И СПИРАЧНИ МАРКУЧЕТА , СПОРТНИ ГЪРНЕТА , ФИЛТРИ- K&N , JR , GREEN, SPARCO . НАКЛАДКИ РЕЙСИНГОВИ И ТУНИНГ СЕРИИ . В МОМЕНТА ИМАМ ДОСТА СЕДАЛКИ НА SPARCO КОИТО СА НА ОФЕРТНИ ЦЕНИ . МАГАЗИНА СЕ НАМИРА В ВАРНА НА УЛ. КАРАМФИЛ 28 GSM 0888/ 613 -018 .
http://clubs.dir.bg/...n...rt=all&vc=1

ЗДРАВЕЙ
НИЕ СМЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА SPARCO I FERODO RACING ЗА БГ . ВСИЧКО ТОВА КОЕТО ГО ТЪРСИШ ГО ИМАМ В МАГАЗИНА . ПРОДАВАМЕ И НА МНОГО ДРУГИ МАРКИ КОИТО СА СВЪРЗАНИ С АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ И ТУНИНГА . КАТО КЕРАМИЧНИ СЪЕДИНИТЕЛИ , УСИЛЕНИ ПРЕТИСКАТЕЛИ , УЛЕКОТЕНИ МАХОВИЦИ , БЕНЗИНОВИ И СПИРАЧНИ МАРКУЧЕТА , СПОРТНИ ГЪРНЕТА , ФИЛТРИ- K&N , JR , GREEN, SPARCO . НАКЛАДКИ РЕЙСИНГОВИ И ТУНИНГ СЕРИИ . В МОМЕНТА ИМАМ ДОСТА СЕДАЛКИ НА SPARCO КОИТО СА НА ОФЕРТНИ ЦЕНИ . МАГАЗИНА СЕ НАМИРА В ВАРНА НА УЛ. КАРАМФИЛ 28 GSM 0888/ 613 -018 .
http://clubs.dir.bg/...n...rt=all&vc=1
.
#6
Публикувано 05 януари 2008 - 01:42
хмм аз мисля вече да се обурудвам и на 2та мерца с кермични накладки, това че не цапат си е богатство. писна ми от мърляви джанти. още повече че аз не давам на никой да ми пипа спирачките освен АЗ, колкото и да ме мързи си ги сменям, но като се сетя какво свинене, мърляне настава....
top това което ти изписва ми звучи така (без да съм сигурен): износена спирачна линия. ще го преведа: износени спирачни маркучи, ТОЕСТ, на стари маркучи се получават БАЛОНИ, които се издуват и се пълнят със спирачно масло. и в един момент се оказва че все едно имаш въздух в системата. ASR подава масло към спирачките, но те немогат да затегнат заради балоните и отчита загуба на масло, от там подава сигнал.
незнам дано да греша, защото все пак е по-евтино да смениш само накладки
сменял съм такива маркучи, които са на прага да се спукат!!!!!!
top това което ти изписва ми звучи така (без да съм сигурен): износена спирачна линия. ще го преведа: износени спирачни маркучи, ТОЕСТ, на стари маркучи се получават БАЛОНИ, които се издуват и се пълнят със спирачно масло. и в един момент се оказва че все едно имаш въздух в системата. ASR подава масло към спирачките, но те немогат да затегнат заради балоните и отчита загуба на масло, от там подава сигнал.
незнам дано да греша, защото все пак е по-евтино да смениш само накладки
сменял съм такива маркучи, които са на прага да се спукат!!!!!!
#7
Публикувано 05 януари 2008 - 03:26
Кои са добри кажи,зяпах едно време с метална оплетка,почесвах се и бая се зачудих ма моите много добре изглеждат.

Нещо такова.Предимството било,че колкото и малко да е раздуването на обикновенните гумени при тия това е избегнато.Оплетката предпазвала от раздуване когато маркуча е под налягане или точно тогава когато биеш спирачки.Има някаква логика,не са много по-скьпи от другите и келешчетата тук дето си рьчкат колите само с такива брьмчат.

Нещо такова.Предимството било,че колкото и малко да е раздуването на обикновенните гумени при тия това е избегнато.Оплетката предпазвала от раздуване когато маркуча е под налягане или точно тогава когато биеш спирачки.Има някаква логика,не са много по-скьпи от другите и келешчетата тук дето си рьчкат колите само с такива брьмчат.
.
#8
Публикувано 05 януари 2008 - 08:29
Manufacturer Part #: 34030
115 гущера комплект 4 бройки
Goodridge G-Stop High Performance Brakeline Kits are direct bolt-on replacements for all of the rubber brake lines in the vehicle’s brake system. (Three to six brake lines are included in each kit depending on the vehicle’s original design). To ensure proper fit and easy installation, hose ends and brake line brackets that match the vehicle’s original equipment style are used for each application.
By conforming to all requirements of the Federal Motor Vehicle Safety Standard Number 106, Goodridge G-Stop High Performance Brakelines are U.S. Department of Transportation certified and T.U.V. approved. All Goodridge G-Stop High Performance Brakelines go through a 9-point Quality Assurance testing process that includes measuring tensile strength and the ability to contain line pressure to 3,000 pounds per square inch.
ММММДА,много лошо ше те зарибя ако това ти е проблема.ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.Това се равнява на около месец каране ако си кьсметлия.
Другото което казват / те го казват,аз сьм невинен / е че 210 се слави с меки дискове и на около 2 макс 3 смен на накладки сменяш и дисковете.То това си важи за всяка кола де,но на 210 това било желязно правило.
Да те зарибявам ли с дискове - вентилирани и дупчени на крьст,при екстремно спиране пропускали отделените от накладката горещи газове,не се кривят,Германска технология.......................Бе на някои не му ли трябва рекламно лице,аз да се кандидатирам а?
Па ако ти кажа накладките дето аз карам в комбинация с такива дискове и такива маркучи и такава спирачна течност ко правят и ше ме псуваш че ти вкарвам мухата ма на,аз сьм си такьв.
Смятай и ти,няма само аз да се мьча.Накладки около 80 кинта,че нямаш време за ровене,дискове по 110$ бройката,маркучи по 115 и 15 кинта течност.Сметна ли?320 $ по курса за деня и си ти.
115 гущера комплект 4 бройки
Goodridge G-Stop High Performance Brakeline Kits are direct bolt-on replacements for all of the rubber brake lines in the vehicle’s brake system. (Three to six brake lines are included in each kit depending on the vehicle’s original design). To ensure proper fit and easy installation, hose ends and brake line brackets that match the vehicle’s original equipment style are used for each application.
By conforming to all requirements of the Federal Motor Vehicle Safety Standard Number 106, Goodridge G-Stop High Performance Brakelines are U.S. Department of Transportation certified and T.U.V. approved. All Goodridge G-Stop High Performance Brakelines go through a 9-point Quality Assurance testing process that includes measuring tensile strength and the ability to contain line pressure to 3,000 pounds per square inch.
ММММДА,много лошо ше те зарибя ако това ти е проблема.ОБАЧЕ от прочетеното в нета излиза,че имаш около 2-3 мм останали на накладките и проблема ти е точно там,а не в маркучите.Това се равнява на около месец каране ако си кьсметлия.
Другото което казват / те го казват,аз сьм невинен / е че 210 се слави с меки дискове и на около 2 макс 3 смен на накладки сменяш и дисковете.То това си важи за всяка кола де,но на 210 това било желязно правило.
Да те зарибявам ли с дискове - вентилирани и дупчени на крьст,при екстремно спиране пропускали отделените от накладката горещи газове,не се кривят,Германска технология.......................Бе на някои не му ли трябва рекламно лице,аз да се кандидатирам а?
Па ако ти кажа накладките дето аз карам в комбинация с такива дискове и такива маркучи и такава спирачна течност ко правят и ше ме псуваш че ти вкарвам мухата ма на,аз сьм си такьв.
Смятай и ти,няма само аз да се мьча.Накладки около 80 кинта,че нямаш време за ровене,дискове по 110$ бройката,маркучи по 115 и 15 кинта течност.Сметна ли?320 $ по курса за деня и си ти.
.
#9
Публикувано 05 януари 2008 - 09:27
Що бре не е пък чак кой знае каква цена, при положение че слагаш вентилирани дискове и такива глезотийки.А иначе за мухата си много прав, незнам за другите, ма на мене ми я пусна.

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#10
Публикувано 05 януари 2008 - 09:56
Бе знам го че е мераклия и си гледа колите,знам че кой знае колко от спирачки не се спестява,знам че модела дето го кара го има и тук и са еднакви ма ако ме питаш за дизел някой е там вече идея нямам.Накладките ги има и по 55 кинта ма иска ровене,ровенето отнема 10 минутки,номера е да напипаш някой който праща до БГ.

Па ако му пуснем и един комплект боица червена да мацне на спирачните апарати ммммммммммммммнаиш как добре стои на светла кола,как гот се вижда през джантоците
Па нема а ти казвам на черна кьв е кеф.
Па ако му пуснем и един комплект боица червена да мацне на спирачните апарати ммммммммммммммнаиш как добре стои на светла кола,как гот се вижда през джантоците



.
#11
Публикувано 05 януари 2008 - 10:47
Е мойта е черна, с лети джанти и добре ще се виждат и дискове и апарати, бе да му се невиди BENZBOSS що ми пускаш разни изважданки сега в главата

Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#12
Публикувано 05 януари 2008 - 11:04
Коледа.................беше ма още не е кьсно.

.
#13
Публикувано 05 януари 2008 - 12:23


.
#14
Публикувано 05 януари 2008 - 13:39
стига си го зарибявал човека това са накладки сменя и се оправя
какви маркучи дискове и др.
пък ако има пари за трошене както си я подкарал и до нова кола ще го докараш
какви маркучи дискове и др.
пък ако има пари за трошене както си я подкарал и до нова кола ще го докараш
#15
Публикувано 05 януари 2008 - 14:48
Каквито и да сложиш след дълга употреба вътрешноста им не нарушава и даже започва да се свива диаметъра им.От там се вдига налягането и спокойно или се пръскат или изпускат гумените маншони на буталцата и ефекта е умопомрачителенКои са добри кажи,зяпах едно време с метална оплетка,почесвах се и бая се зачудих ма моите много добре изглеждат.
Нещо такова.Предимството било,че колкото и малко да е раздуването на обикновенните гумени при тия това е избегнато.Оплетката предпазвала от раздуване когато маркуча е под налягане или точно тогава когато биеш спирачки.Има някаква логика,не са много по-скьпи от другите и келешчетата тук дето си рьчкат колите само с такива брьмчат.

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни