Към съдържанието

  •  

Снимка

проблем с температуратаЗацепена вътрешна перка


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 януари 2008 - 18:44

Имам пробрем с загряването на колата. Един ден отворих капака както я бях запалил и видях че перката която е между двигателя и радятора (от вътрешната страна на радятора) се върти от самото начало все пак навън беше минус 5 градуса. Това нормално ли е или трябва да се оправя по някакав начин? Това ли е причината колата ми да не може да загрее? или да гледам и термостата?
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#2 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 януари 2008 - 19:48

Имам пробрем с загряването на колата. Един ден отворих капака както я бях запалил и видях че перката която е между двигателя и радятора (от вътрешната страна на радятора) се върти от самото начало все пак навън беше минус 5 градуса. Това нормално ли е или трябва да се оправя по някакав начин? Това ли е причината колата ми да не може да загрее? или да гледам и термостата?

2.0 бензин 136коня от 95 годинамисля че е винтилиран
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#3 нако

нако

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 януари 2008 - 20:20

Имам пробрем с загряването на колата. Един ден отворих капака както я бях запалил и видях че перката която е между двигателя и радятора (от вътрешната страна на радятора) се върти от самото начало все пак навън беше минус 5 градуса. Това нормално ли е или трябва да се оправя по някакав начин? Това ли е причината колата ми да не може да загрее? или да гледам и термостата?

Колега аз мисля че е нормално защото и моята варти постояно но колата си загрява до определената температура и след това перката започва да варти по бързо.Виж си термостата да не е зациклил отворен
  • 0

#4 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 01 януари 2008 - 20:23

Имам пробрем с загряването на колата. Един ден отворих капака както я бях запалил и видях че перката която е между двигателя и радятора (от вътрешната страна на радятора) се върти от самото начало все пак навън беше минус 5 градуса. Това нормално ли е или трябва да се оправя по някакав начин? Това ли е причината колата ми да не може да загрее? или да гледам и термостата?


Перката си върти постоянно, на студен двигател можеш да я спреш и с ръка... На загрял не ти препоръчвам да пробваш :). Сигурно проблема ти е на друго място...
  • 0

#5 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 януари 2008 - 20:51

Колега аз мисля че е нормално защото и моята варти постояно но колата си загрява до определената температура и след това перката започва да варти по бързо.Виж си термостата да не е зациклил отворен

kak се проверява дали е отворен термостата и как да го оправя ако е или това означава да слагам нов ?
Мерси за компетентните отговори колеги. поздрави.
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#6 mclarencls

mclarencls

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    ML W164 280 CDI

Публикувано 01 януари 2008 - 21:33

остави перката,а си смени термостата струва 20 лв ,нема кво да гледаш дали е отворен или затворен.Дошло му е времето.Термостата даржи долната граница на температурата таи че перката нема нищо общо със студения мотор.
  • 0

#7 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2008 - 21:51

перката се заварта още при стартиране на двигатела не се притесняваи изобщо :)
  • 0
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 януари 2008 - 22:10

Значи, на изгасен мотор пробвай да завъртиш перката на радиатора с ръка, ако се завърти лесно трябва да те радва, защото ти е изправен виско съединителя, ако това не се получи, най-вероятно е зацепен постоянно с цел да не загравя колата лятно време. Обикновено този трик го правят доста търговци с ясната цел, да не сменят въпросния съединител.
Иначе термостата може да го пробваш дали работи, след като го свалиш и свариш в тенджъра и видиш на колко градуса ще се отвори, ако въобще отвори ;)
Иначе без да го сваляш ще те посъветвам да опушиш хубаво радиатора, така че да не може да се охлажда от движението на колата, като за целта следиш постоянно дали стрелката на термометъра ще ти се вдигне. Ако колато си загрее нормално, най-вероятно термостата ти е блокирал в отворено положение и върти големия гръг постоянно, и за това колата неможе да достиге оптималната си работна температура ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#9 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 02 януари 2008 - 08:15

Значи, на изгасен мотор пробвай да завъртиш перката на радиатора с ръка, ако се завърти лесно трябва да те радва, защото ти е изправен виско съединителя, ако това не се получи, най-вероятно е зацепен постоянно с цел да не загравя колата лятно време.........


Гросе, сигурен ли си, че тоя мотор е с "виско" ? :dontknow:
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#10 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2008 - 11:04

Ами колата като е на място за около час и нещо да не кажа два и нещо загрява до 80градуса което иначе мисля че е нормално. но тръгнали повече от 40 градуса не вдига и това преди големите студове и снегове. Тези дни ще взема един термостат да видиме какво ще стане.
А как да разбера дали моя мотор има виско съединител?
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#11 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2008 - 11:08

остави перката,а си смени термостата струва 20 лв ,нема кво да гледаш дали е отворен или затворен.Дошло му е времето.Термостата даржи долната граница на температурата таи че перката нема нищо общо със студения мотор.

Препоръки от каде да го копувам това животно? Мерси и поздрави.
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 02 януари 2008 - 11:10

Ами колата като е на място за около час и нещо да не кажа два и нещо загрява до 80градуса което иначе мисля че е нормално. но тръгнали повече от 40 градуса не вдига и това преди големите студове и снегове. Тези дни ще взема един термостат да видиме какво ще стане.
А как да разбера дали моя мотор има виско съединител?


С виско е ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#13 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 02 януари 2008 - 11:53

Препоръки от каде да го копувам това животно? Мерси и поздрави.

Скоро купувах от ИВАЙДЖЕТ - 35лв., оригинален, всъщност от къде си, кой район?
  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 януари 2008 - 13:48

този мотор е с виско. сменяш термостата и ще се оправи загряването. само ориг.-BEHR
нормално е виското да се върти на празен ход
  • 0

#15 Desert Eagle

Desert Eagle

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 януари 2008 - 09:43

При изключен мотор перката се върти свободно в двете посоки. А схтом запаля се завърта доста силно. предполагам че "виското" каквото и да е това работи. остава термостат да сменя.
  • 0
<span style='font-size:11pt;line-height:100%'>Има една кола и тя е с мерник на капака!!! Всички други са част от пълнежа. . .</span>

Преференциални условия за всички от форума. Застраховки Граждансака Отговорност, Каско и други с ОТСТЪПКА от 5 до 12%. Застраховките са към АРМЕЕЦ.
завсички Членове на МБКБг 10%
контакти на ЛС или на [email protected]




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни