Ускорява до около 100 км и забива муцуната
Started by kokolaicho, 01 Jan 2008 - 16:20:44
8 replies to this topic
#1
Posted 01 January 2008 - 16:20
Проблема е следния притежавам бус VARIO 512D върви много,но като набере скорост около 100км изведнъж спира да набира все едно не му стига горивото и се оправя само като го изгасиш изчакаш малко и запалиш отново проблема изчезва до следващото вдигане на скороста ходих във СУПЕР ДИЗЕЛ цял ден си играха и не успяха да разберат какъв е проблема по принцип няма пломби или тям подобни за ограничаване на скоростта някой може ли да ми помогне щото е много досадно по магистралата като изпреварвам и изведнъж увисвам по средата и на никаде.
#2
Posted 01 January 2008 - 17:22
Почти съм сигурен че ти записва-Fordersschpritzbeginregelung/einshpritzbegin ist zu niedrig/,...но това всички механици го пропускат и не му обръщат внимание!
Само че тва е единственото доказателство ,че притока на гориво към дизеловата помпа/бош-разпределителна/,..е малък на високите обороти,скорост и натоварване!
Аванса на впръскването ,който требе на 3500 об/мин да е над 20 гр/преди ОТ,..постепенно,пада под 15гр/поради недостиг на горивно налягане в областа на авансатора/,....и компа хваща веднага несъответствието м/у реалните и зададените стойности,..и те праща в авариен режим!
...така до следващото стартиране на мотора!
Единственото решение е да демонтираш резервоара за гориво,...да извадиш смукателя с кошницата и нивомера,..да я разглобиш и да изчитиш вътрешната цедка/решетка/!
Ще си събереш мъх за една възглавница!
После по обратния ред,..сменяш горивния филтър,...сипваш чисто гориво/не старото/ и започваш да задминаваш щяло и нещяло!
Успех!
Само че тва е единственото доказателство ,че притока на гориво към дизеловата помпа/бош-разпределителна/,..е малък на високите обороти,скорост и натоварване!
Аванса на впръскването ,който требе на 3500 об/мин да е над 20 гр/преди ОТ,..постепенно,пада под 15гр/поради недостиг на горивно налягане в областа на авансатора/,....и компа хваща веднага несъответствието м/у реалните и зададените стойности,..и те праща в авариен режим!
...така до следващото стартиране на мотора!
Единственото решение е да демонтираш резервоара за гориво,...да извадиш смукателя с кошницата и нивомера,..да я разглобиш и да изчитиш вътрешната цедка/решетка/!
Ще си събереш мъх за една възглавница!
После по обратния ред,..сменяш горивния филтър,...сипваш чисто гориво/не старото/ и започваш да задминаваш щяло и нещяло!
Успех!
#3
Posted 01 January 2008 - 17:23
Коле за парви пат 4увам такав проблем.Много сам у4уден
#4
Posted 01 January 2008 - 17:27
Почти съм сигурен че ти записва-Fordersschpritzbeginregelung/einshpritzbegin ist zu niedrig/,...но това всички механици го пропускат и не му обръщат внимание!
Само че тва е единственото доказателство ,че притока на гориво към дизеловата помпа/бош-разпределителна/,..е малък на високите обороти,скорост и натоварване!
Аванса на впръскването ,който требе на 3500 об/мин да е над 20 гр/преди ОТ,..постепенно,пада под 15гр/поради недостиг на горивно налягане в областа на авансатора/,....и компа хваща веднага несъответствието м/у реалните и зададените стойности,..и те праща в авариен режим!
...така до следващото стартиране на мотора!
Единственото решение е да демонтираш резервоара за гориво,...да извадиш смукателя с кошницата и нивомера,..да я разглобиш и да изчитиш вътрешната цедка/решетка/!
Ще си събереш мъх за една възглавница!
После по обратния ред,..сменяш горивния филтър,...сипваш чисто гориво/не старото/ и започваш да задминаваш щяло и нещяло!
Успех!
Благодаря ти много за информацията ще го направя,но вероятно чак пролетта като загрее и дано да се оправи
#5
Posted 01 January 2008 - 18:47
До тогава ще си осереш дизеловата помпа!
От тази повреда се обръща/засмуква наобратно/ семеринга на помпата,...пружинката на семеринга влиза навътре,..и заклинва авансатора,...или ако премине навътре,...се нахаква в другите въртяши се части.
При обърнат семеринг,....маслото от мотора навлиза в тялото на дизеловата помпа и започва да се изгаря.
В този случай,...двигателя започва да работи на много високи обороти/форсира се сам/,...маслото изчезва за минути,...отива у резервоара като обратно гориво,...и хоп,....блокираш го !
"Не отлагай днешната работа за утре",....е казал народа!
От тази повреда се обръща/засмуква наобратно/ семеринга на помпата,...пружинката на семеринга влиза навътре,..и заклинва авансатора,...или ако премине навътре,...се нахаква в другите въртяши се части.
При обърнат семеринг,....маслото от мотора навлиза в тялото на дизеловата помпа и започва да се изгаря.
В този случай,...двигателя започва да работи на много високи обороти/форсира се сам/,...маслото изчезва за минути,...отива у резервоара като обратно гориво,...и хоп,....блокираш го !
"Не отлагай днешната работа за утре",....е казал народа!
#6
Posted 01 January 2008 - 18:57
Почти съм сигурен че ти записва-Fordersschpritzbeginregelung/einshpritzbegin ist zu niedrig/,...но това всички механици го пропускат и не му обръщат внимание!
Само че тва е единственото доказателство ,че притока на гориво към дизеловата помпа/бош-разпределителна/,..е малък на високите обороти,скорост и натоварване!
Аванса на впръскването ,който требе на 3500 об/мин да е над 20 гр/преди ОТ,..постепенно,пада под 15гр/поради недостиг на горивно налягане в областа на авансатора/,....и компа хваща веднага несъответствието м/у реалните и зададените стойности,..и те праща в авариен режим!
...така до следващото стартиране на мотора!
Единственото решение е да демонтираш резервоара за гориво,...да извадиш смукателя с кошницата и нивомера,..да я разглобиш и да изчитиш вътрешната цедка/решетка/!
Ще си събереш мъх за една възглавница!
После по обратния ред,..сменяш горивния филтър,...сипваш чисто гориво/не старото/ и започваш да задминаваш щяло и нещяло!
Успех!
До тогава ще си осереш дизеловата помпа!
От тази повреда се обръща/засмуква наобратно/ семеринга на помпата,...пружинката на семеринга влиза навътре,..и заклинва авансатора,...или ако премине навътре,...се нахаква в другите въртяши се части.
При обърнат семеринг,....маслото от мотора навлиза в тялото на дизеловата помпа и започва да се изгаря.
В този случай,...двигателя започва да работи на много високи обороти/форсира се сам/,...маслото изчезва за минути,...отива у резервоара като обратно гориво,...и хоп,....блокираш го !
"Не отлагай днешната работа за утре",....е казал народа!
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#7
Posted 01 January 2008 - 21:00
Не знам дали ще стне точно така защото тоя номер го прави от около 3 години и помпата си работи и масло си има а и защо тоя проблем го има и при празен бус а и при около 4 тона товар и без значение дали е стръмно или равно и не винаги при една скорост а примерно при 80км 90км 100км до към 110км ако е от недостиг на гориво не би ли трябвало да речем при голям товар и голямо било да го прави при по малка скорост да речеме 60км щото консумацията на гориво в този случай май трябва да е по голяма а и тези от супер дизел направиха предположение че е от някакъв клапан на турбото или от самото турбо но нещо мериха и казаха че турбината е добре но за клапана само предполагаха а и той май струваше около 300лв и не ми се дават пари само заради някакво предположение.До тогава ще си осереш дизеловата помпа!
От тази повреда се обръща/засмуква наобратно/ семеринга на помпата,...пружинката на семеринга влиза навътре,..и заклинва авансатора,...или ако премине навътре,...се нахаква в другите въртяши се части.
При обърнат семеринг,....маслото от мотора навлиза в тялото на дизеловата помпа и започва да се изгаря.
В този случай,...двигателя започва да работи на много високи обороти/форсира се сам/,...маслото изчезва за минути,...отива у резервоара като обратно гориво,...и хоп,....блокираш го !
"Не отлагай днешната работа за утре",....е казал народа!
#8
Posted 01 January 2008 - 21:29
От три години го прави,....добре!
Предполагам че не я вкарваш непрекъснато в тоя режим,....сигурно вече я усещаш и не допускаш да аварира,...но съм имал неколко случая при които семеринга се обръща и се случва онова дето ти описах!
Предполагам че е това с недостига на гориво,...разбира се че не мога да бъда абсолютно сигурен,но по твоите описания тва е по вероятно отколкото вентила на турбото,....защото ще имаш поне код за неизправност за зареждане с нагнетен въздух/турбина,...турботракт/...
Тези дето ходиш на диагностика ,,,с кво я четат?,...ннт,диагноза,...или некъв карсофт?
Това също е много важно,...дали този който може да чете грешки ,..е способен да оправи грешките!?
Ако ти се ебаванещо по управлението на турбото/вакуум,..клапан,..актуатор/,...то неминуемо ще се отрази и на системата за ЕГР,..и там ще записва грешки.
Вкарай си един вакуумманометър горе у кабината,..вържи се с тройник за търбото и като караш поглеждай стойностите,...като омалее,гледай пак!
Така ще разбереш дали клапана е дефектен,......
И цената на оригиналния е 180лв,...така че май те търкалят...
Започни с основните неща,...не си хвърляй времето и парите в ремонти!
Успех!
Предполагам че не я вкарваш непрекъснато в тоя режим,....сигурно вече я усещаш и не допускаш да аварира,...но съм имал неколко случая при които семеринга се обръща и се случва онова дето ти описах!
Предполагам че е това с недостига на гориво,...разбира се че не мога да бъда абсолютно сигурен,но по твоите описания тва е по вероятно отколкото вентила на турбото,....защото ще имаш поне код за неизправност за зареждане с нагнетен въздух/турбина,...турботракт/...
Тези дето ходиш на диагностика ,,,с кво я четат?,...ннт,диагноза,...или некъв карсофт?
Това също е много важно,...дали този който може да чете грешки ,..е способен да оправи грешките!?
Ако ти се ебаванещо по управлението на турбото/вакуум,..клапан,..актуатор/,...то неминуемо ще се отрази и на системата за ЕГР,..и там ще записва грешки.
Вкарай си един вакуумманометър горе у кабината,..вържи се с тройник за търбото и като караш поглеждай стойностите,...като омалее,гледай пак!
Така ще разбереш дали клапана е дефектен,......
И цената на оригиналния е 180лв,...така че май те търкалят...
Започни с основните неща,...не си хвърляй времето и парите в ремонти!
Успех!
#9
Posted 01 January 2008 - 21:32
Благодаря за съветите ще я карам на друго място да я видят на диагностиката дано се оправи.От три години го прави,....добре!
Предполагам че не я вкарваш непрекъснато в тоя режим,....сигурно вече я усещаш и не допускаш да аварира,...но съм имал неколко случая при които семеринга се обръща и се случва онова дето ти описах!
Предполагам че е това с недостига на гориво,...разбира се че не мога да бъда абсолютно сигурен,но по твоите описания тва е по вероятно отколкото вентила на турбото,....защото ще имаш поне код за неизправност за зареждане с нагнетен въздух/турбина,...турботракт/...
Тези дето ходиш на диагностика ,,,с кво я четат?,...ннт,диагноза,...или некъв карсофт?
Това също е много важно,...дали този който може да чете грешки ,..е способен да оправи грешките!?
Ако ти се ебаванещо по управлението на турбото/вакуум,..клапан,..актуатор/,...то неминуемо ще се отрази и на системата за ЕГР,..и там ще записва грешки.
Вкарай си един вакуумманометър горе у кабината,..вържи се с тройник за търбото и като караш поглеждай стойностите,...като омалее,гледай пак!
Така ще разбереш дали клапана е дефектен,......
И цената на оригиналния е 180лв,...така че май те търкалят...
Започни с основните неща,...не си хвърляй времето и парите в ремонти!
Успех!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users