Здравейте! Честита 2012г и много безаварийни км на всички! Включвам се да споделя моите перипетии с точно такъв модул - през лятото климатика работеше когато си поиска. Два пъти го презареждах, накрая майсторът (от Горна Баня) спря да ми взема пари. С негова помощ се установи (чрез компютърна диагностика), че въпросният модул отчита минус 50 градуса на изпарителя и изключва компресора. Съответния датчик беше проверен и беше о.к. Така всичко насочваше към самия модул. Обикалянето на моргите не даде резултат - точно този тип, с четирите бутона и два куплунга, се оказа адски дефицитен - почти навсякъде имаше с три бутона и един куплунг. Накрая модулът се оказа на "операционната" маса при поялника. Операцията беше презапояване на всички спойки. Трябва да отбележа, че съм електроспециялист с голям стаж в електрониката и процедурата не ме затрудни кой знае. Резултатът беше перфектната работа на климатика при всякакви външни условия (преди, ако слънцето напече яко предницата, климатик нямаше). Надявам се, този пост да помогне на колеги със сходен проблем, защото колите ни са стари и електрониката също има краен срок на експлоатация.
Вентилатор в купето w202-94г.
Започната от Mien, 31 дек 2007 - 11:40:53
45 мнения по тази тема
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни