Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вентилатор в купето w202-94г.


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#46 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Мнения:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Публикувано 03 януари 2012 - 16:28

Здравейте! Честита 2012г и много безаварийни км на всички! Включвам се да споделя моите перипетии с точно такъв модул - през лятото климатика работеше когато си поиска. Два пъти го презареждах, накрая майсторът (от Горна Баня) спря да ми взема пари. С негова помощ се установи (чрез компютърна диагностика), че въпросният модул отчита минус 50 градуса на изпарителя и изключва компресора. Съответния датчик беше проверен и беше о.к. Така всичко насочваше към самия модул. Обикалянето на моргите не даде резултат - точно този тип, с четирите бутона и два куплунга, се оказа адски дефицитен - почти навсякъде имаше с три бутона и един куплунг. Накрая модулът се оказа на "операционната" маса при поялника. Операцията беше презапояване на всички спойки. Трябва да отбележа, че съм електроспециялист с голям стаж в електрониката и процедурата не ме затрудни кой знае. Резултатът беше перфектната работа на климатика при всякакви външни условия (преди, ако слънцето напече яко предницата, климатик нямаше). Надявам се, този пост да помогне на колеги със сходен проблем, защото колите ни са стари и електрониката също има краен срок на експлоатация.
  • 1




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни