Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака...
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Публикувано 11 ноември 2009 - 19:28
Публикувано 11 ноември 2009 - 23:59
Веско,така както си го обяснил,при теб проблема май ще е чисто механичен.Клапата за средните духалки е отворена винаги за въздух от вън,само когато си на климатик се затваря и духа това което и другите.Според мен точно тази клапа се ебава,може нещо да се разкачило или счупило.
Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака...
Публикувано 28 август 2010 - 08:08
Публикувано 30 август 2010 - 21:20
Здравейте колеги. От една година карам и аз C 220 D. Още като го купих има проблем с оборотите на парното. Проблема е че работи само до трета степен без проблеми 4 и 5 не работят. Мисля да го разглобя, но дали и при мен ще се окаже този командващ блок и това реле или ще е този таралеж.
Публикувано 16 септември 2010 - 06:37
Колега при теб най вероятно ще излезе от потенциометъра за степените.Ако е реленцето и ли онуй бодливото,просто или върви или не.
Разглабяш внимателно блока,под пластмасовата врътка има един щифт на който се мушка самата врътка.Този щифт в задния си край влиза във вапросния потенциометър,той е с пластмасово капаче.Намираш контактен спрей,прсваш през капачето като гледаш да влезе навътре и раздвижваш.Така два три пъти,после сабираш и пробваш.
Ако си късметлия,щеси пиеш доволен биричката докато се хвалиш тука че си го оправил сам,ако си карък - ще ходиш на жичкаджия.
Е,късмет.
Публикувано 16 септември 2010 - 07:51
Това с побългаряването хич не е на добре! Особено както казваш, че не се изключва вентилатора и на изваден ключ.Здравейте,
имам Мерцедес C280 W202 и моя проблем с парното не е от вчера, но сега се навих да му обърна специално внимание. Значи работеше си, без да мога да сменям степените (така го взех и така си остана), но преди 2 месеца спря напълно. След "няколко манипулации" от страна на едно майсторче, направихме така, че тръгва, но не може да се спира, дори и след като изключа от контакт (ужас). Казват ми да сменя таралежа и че било от него, но като чух цена за нов..., а не мога да го намеря втора употреба. По-горе колегата е казал, че при проблем с таралежа, или върви или не,сега започвам да се чудя,при положение, че парното върви, но не може да се спре, дали наистина е от него. Ако някой е по-наясно с проблема, ще съм много благодарен.
Публикувано 16 септември 2010 - 11:16
Публикувано 16 септември 2010 - 12:18
Публикувано 19 септември 2010 - 20:55
Публикувано 25 септември 2010 - 19:03
Публикувано 17 октомври 2010 - 18:48
Публикувано 18 декември 2011 - 19:16
Публикувано 18 декември 2011 - 22:18
Публикувано 19 декември 2011 - 19:06
Публикувано 20 декември 2011 - 17:33
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни