Вентилатор в купето w202-94г.
Започната от Mien, 31 дек 2007 - 11:40:53
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 ноември 2009 - 19:28
Веско,така както си го обяснил,при теб проблема май ще е чисто механичен.Клапата за средните духалки е отворена винаги за въздух от вън,само когато си на климатик се затваря и духа това което и другите.Според мен точно тази клапа се ебава,може нещо да се разкачило или счупило.
Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака...
Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака...
#32
Публикувано 11 ноември 2009 - 23:59
Веско,така както си го обяснил,при теб проблема май ще е чисто механичен.Клапата за средните духалки е отворена винаги за въздух от вън,само когато си на климатик се затваря и духа това което и другите.Според мен точно тази клапа се ебава,може нещо да се разкачило или счупило.
Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака...
Благодаря ви за пожеланията!
Със сигурност и да искам няма да пипам нещо по моя Мечо.Много ме е яд че даже не мога да го покарам и да му намеря някоя слабост ха ха ха но това лято много ме изнерви този проблем.За около 10 секунди на включен климатик и в движение може да пусне и да спре въздуха през средните духалки 10 пъти но както каза Милене иде пролет.Ако пък продължава да ме дразни много съм харесал 210-те след фейса но.....както казват в една реклама вървяща напоследък"Паживьioм - увидим"
#33
Публикувано 28 август 2010 - 08:08
Здравейте колеги. От една година карам и аз C 220 D. Още като го купих има проблем с оборотите на парното. Проблема е че работи само до трета степен без проблеми 4 и 5 не работят. Мисля да го разглобя, но дали и при мен ще се окаже този командващ блок и това реле или ще е този таралеж.
#34
Публикувано 30 август 2010 - 21:20
Здравейте колеги. От една година карам и аз C 220 D. Още като го купих има проблем с оборотите на парното. Проблема е че работи само до трета степен без проблеми 4 и 5 не работят. Мисля да го разглобя, но дали и при мен ще се окаже този командващ блок и това реле или ще е този таралеж.
Колега при теб най вероятно ще излезе от потенциометъра за степените.Ако е реленцето и ли онуй бодливото,просто или върви или не.
Разглабяш внимателно блока,под пластмасовата врътка има един щифт на който се мушка самата врътка.Този щифт в задния си край влиза във вапросния потенциометър,той е с пластмасово капаче.Намираш контактен спрей,прсваш през капачето като гледаш да влезе навътре и раздвижваш.Така два три пъти,после сабираш и пробваш.
Ако си късметлия,щеси пиеш доволен биричката докато се хвалиш тука че си го оправил сам,ако си карък - ще ходиш на жичкаджия.
Е,късмет.
#35
Публикувано 16 септември 2010 - 06:37
Колега при теб най вероятно ще излезе от потенциометъра за степените.Ако е реленцето и ли онуй бодливото,просто или върви или не.
Разглабяш внимателно блока,под пластмасовата врътка има един щифт на който се мушка самата врътка.Този щифт в задния си край влиза във вапросния потенциометър,той е с пластмасово капаче.Намираш контактен спрей,прсваш през капачето като гледаш да влезе навътре и раздвижваш.Така два три пъти,после сабираш и пробваш.
Ако си късметлия,щеси пиеш доволен биричката докато се хвалиш тука че си го оправил сам,ако си карък - ще ходиш на жичкаджия.
Е,късмет.
Здравейте,
имам Мерцедес C280 W202 и моя проблем с парното не е от вчера, но сега се навих да му обърна специално внимание. Значи работеше си, без да мога да сменям степените (така го взех и така си остана), но преди 2 месеца спря напълно. След "няколко манипулации" от страна на едно майсторче, направихме така, че тръгва, но не може да се спира, дори и след като изключа от контакт (ужас). Казват ми да сменя таралежа и че било от него, но като чух цена за нов... , а не мога да го намеря втора употреба. По-горе колегата е казал, че при проблем с таралежа, или върви или не,сега започвам да се чудя,при положение, че парното върви, но не може да се спре, дали наистина е от него. Ако някой е по-наясно с проблема, ще съм много благодарен.
#36
Публикувано 16 септември 2010 - 07:51
Това с побългаряването хич не е на добре! Особено както казваш, че не се изключва вентилатора и на изваден ключ.Здравейте,
имам Мерцедес C280 W202 и моя проблем с парното не е от вчера, но сега се навих да му обърна специално внимание. Значи работеше си, без да мога да сменям степените (така го взех и така си остана), но преди 2 месеца спря напълно. След "няколко манипулации" от страна на едно майсторче, направихме така, че тръгва, но не може да се спира, дори и след като изключа от контакт (ужас). Казват ми да сменя таралежа и че било от него, но като чух цена за нов... , а не мога да го намеря втора употреба. По-горе колегата е казал, че при проблем с таралежа, или върви или не,сега започвам да се чудя,при положение, че парното върви, но не може да се спре, дали наистина е от него. Ако някой е по-наясно с проблема, ще съм много благодарен.
Не знам с колко са те уплашили за цена на "таралежа" на Ц-класата, но е значително по-евтин от на 124-ката. По спомени - на мен ми излезе около 200лв.
Тогава се оказа, че проблемът ми е бил в изгоряло моторче на парното, но така или иначе бях взел и управлението, та го смених и него.
Ако искаш - попитай на някой от тези телефонидали още пазят при тях "таралежчето" от колата на Веско.
#37
Публикувано 16 септември 2010 - 11:16
Колега Боби,както си го описал мисля че проблема ти ще е при врътките.
А как го направихте да тръгва,силно ли,слабо ли,с таралежа или без него.
В блока за управление влизат две напрежения - от контакт и постоянно.Данеби там нещо да сте омотали,щото ако е от постоянното захранване,контактния ключ не играе роля.
Иди в някоя морга и пробвай с друг модул на място,тогава предприемай каквато и да е по-скъпа маниполация.
Преди смяна на таралежа,проверете ги тия неща...
Късмет
А как го направихте да тръгва,силно ли,слабо ли,с таралежа или без него.
В блока за управление влизат две напрежения - от контакт и постоянно.Данеби там нещо да сте омотали,щото ако е от постоянното захранване,контактния ключ не играе роля.
Иди в някоя морга и пробвай с друг модул на място,тогава предприемай каквато и да е по-скъпа маниполация.
Преди смяна на таралежа,проверете ги тия неща...
Късмет
#38
Публикувано 16 септември 2010 - 12:18
Здравей колега,преди 4–5 месеца трябваше и аз да сменям регулатора на оборотите на вентилатора,търсих къде ли не и цените бяха какви ли не от 500 нов до 100 втора употреба.Естествено си купих втора употреба,от колега който си продаваше Мерца на части.Купих целият вентилатор заедно с регулатора(таралежа).Така ,че не се шашкай намери кола за части и си готов.Колкото до твоя регулатор,както описваш нещата ,според мен е изгорял, майсторът ти го е пробвал,видял е,че не пропуска и го е вързал директно,а не може да се спре,защото там идва постоянен плюс 12в,а се регулира минуса чрез електронния блок(таралежа).Ако те интересуват повече подробности по работата на този регулатор пиши.Желая ти успех в ремонта
#39
Публикувано 19 септември 2010 - 20:55
Оказа се, че е невъзможно да намеря втора употреба, тъй като това е почти първата част на C-класа с климатроник, която обират.
Решението на проблема се оказа добрият стар Ebay (140 лв. с доставка - нов) на пук на всички български изнудвачи. Сега си търся изпарител (пак за климатроника), така че ако някой знае....ще съм много благодарен.
Благодаря за отговорите и безаварийно.
Решението на проблема се оказа добрият стар Ebay (140 лв. с доставка - нов) на пук на всички български изнудвачи. Сега си търся изпарител (пак за климатроника), така че ако някой знае....ще съм много благодарен.
Благодаря за отговорите и безаварийно.
#40
Публикувано 25 септември 2010 - 19:03
Браво колега
#41
Публикувано 17 октомври 2010 - 18:48
Здравейте колеги, имам проблеми с високите обороти на бензин и особенно на газ колата е МЕРЦЕДЕС С-180-БЕНЗИН 1989Г. Ангел Недев емайл [email protected]
#42
Публикувано 18 декември 2011 - 19:16
Искам да благодаря на колегите, които сами са добавяли реле в платката и са обяснили как става това. И при мен проблема се оказа там а не в таралежа. Добавям само за портокола схема на релето, кое краче за какво е:
#43
Публикувано 18 декември 2011 - 22:18
Здравейте колеги.С W 210 99г съм парното тотално ми отказа в началото ту тръгваше ту спираше,но уви спря.Цял ден ръчкане стигам до "таралежчето" което от форума разбирам,че е доста солено!От прочетеното до тук в темата разбрирам,че може да е и реле.Утре ще проверя и ще пиша
#44
Публикувано 19 декември 2011 - 19:06
При мен се оказа бушон който се намира при останалите бушони номер 7 е при мен E classa W 210 99г.Интересното беше,че като натисна бушона на долу и не работи,като го извадя тръгва.Тоест уврвдено е леглото на бушона.Проблема е решен.
#45
Публикувано 20 декември 2011 - 17:33
Късметлия!!!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни