Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Вентилатор в купето w202-94г.


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#31 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 11 November 2009 - 19:28

Веско,така както си го обяснил,при теб проблема май ще е чисто механичен.Клапата за средните духалки е отворена винаги за въздух от вън,само когато си на климатик се затваря и духа това което и другите.Според мен точно тази клапа се ебава,може нещо да се разкачило или счупило.


Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака... :icon_coolgrin:
  • 0

#32 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Posted 11 November 2009 - 23:59

Веско,така както си го обяснил,при теб проблема май ще е чисто механичен.Клапата за средните духалки е отворена винаги за въздух от вън,само когато си на климатик се затваря и духа това което и другите.Според мен точно тази клапа се ебава,може нещо да се разкачило или счупило.
Остави тоз проблем за пролетта,сега гледай да станеш по скоро на крака... :icon_coolgrin:


Благодаря ви за пожеланията!
Със сигурност и да искам няма да пипам нещо по моя Мечо.Много ме е яд че даже не мога да го покарам и да му намеря някоя слабост ха ха ха но това лято много ме изнерви този проблем.За около 10 секунди на включен климатик и в движение може да пусне и да спре въздуха през средните духалки 10 пъти но както каза Милене иде пролет.Ако пък продължава да ме дразни много съм харесал 210-те след фейса но.....както казват в една реклама вървяща напоследък"Паживьioм - увидим" :icon_welldone:
  • 0

#33 marinelo

marinelo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 28 August 2010 - 08:08

Здравейте колеги. От една година карам и аз C 220 D. Още като го купих има проблем с оборотите на парното. Проблема е че работи само до трета степен без проблеми 4 и 5 не работят. Мисля да го разглобя, но дали и при мен ще се окаже този командващ блок и това реле или ще е този таралеж.
  • 0

#34 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 30 August 2010 - 21:20

Здравейте колеги. От една година карам и аз C 220 D. Още като го купих има проблем с оборотите на парното. Проблема е че работи само до трета степен без проблеми 4 и 5 не работят. Мисля да го разглобя, но дали и при мен ще се окаже този командващ блок и това реле или ще е този таралеж.


Колега при теб най вероятно ще излезе от потенциометъра за степените.Ако е реленцето и ли онуй бодливото,просто или върви или не.
Разглабяш внимателно блока,под пластмасовата врътка има един щифт на който се мушка самата врътка.Този щифт в задния си край влиза във вапросния потенциометър,той е с пластмасово капаче.Намираш контактен спрей,прсваш през капачето като гледаш да влезе навътре и раздвижваш.Така два три пъти,после сабираш и пробваш.
Ако си късметлия,щеси пиеш доволен биричката докато се хвалиш тука че си го оправил сам,ако си карък - ще ходиш на жичкаджия.

Е,късмет.
  • 0

#35 Боби

Боби

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    Мерцедес C280
    1994 г.

Posted 16 September 2010 - 06:37

Колега при теб най вероятно ще излезе от потенциометъра за степените.Ако е реленцето и ли онуй бодливото,просто или върви или не.
Разглабяш внимателно блока,под пластмасовата врътка има един щифт на който се мушка самата врътка.Този щифт в задния си край влиза във вапросния потенциометър,той е с пластмасово капаче.Намираш контактен спрей,прсваш през капачето като гледаш да влезе навътре и раздвижваш.Така два три пъти,после сабираш и пробваш.
Ако си късметлия,щеси пиеш доволен биричката докато се хвалиш тука че си го оправил сам,ако си карък - ще ходиш на жичкаджия.

Е,късмет.


Здравейте,

имам Мерцедес C280 W202 и моя проблем с парното не е от вчера, но сега се навих да му обърна специално внимание. Значи работеше си, без да мога да сменям степените (така го взех и така си остана), но преди 2 месеца спря напълно. След "няколко манипулации" от страна на едно майсторче, направихме така, че тръгва, но не може да се спира, дори и след като изключа от контакт (ужас). Казват ми да сменя таралежа и че било от него, но като чух цена за нов... :wacko: , а не мога да го намеря втора употреба. По-горе колегата е казал, че при проблем с таралежа, или върви или не,сега започвам да се чудя,при положение, че парното върви, но не може да се спре, дали наистина е от него. Ако някой е по-наясно с проблема, ще съм много благодарен.
  • 0

#36 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 16 September 2010 - 07:51

Здравейте,

имам Мерцедес C280 W202 и моя проблем с парното не е от вчера, но сега се навих да му обърна специално внимание. Значи работеше си, без да мога да сменям степените (така го взех и така си остана), но преди 2 месеца спря напълно. След "няколко манипулации" от страна на едно майсторче, направихме така, че тръгва, но не може да се спира, дори и след като изключа от контакт (ужас). Казват ми да сменя таралежа и че било от него, но като чух цена за нов... :wacko: , а не мога да го намеря втора употреба. По-горе колегата е казал, че при проблем с таралежа, или върви или не,сега започвам да се чудя,при положение, че парното върви, но не може да се спре, дали наистина е от него. Ако някой е по-наясно с проблема, ще съм много благодарен.

Това с побългаряването хич не е на добре! Особено както казваш, че не се изключва вентилатора и на изваден ключ.
Не знам с колко са те уплашили за цена на "таралежа" на Ц-класата, но е значително по-евтин от на 124-ката. По спомени - на мен ми излезе около 200лв.
Тогава се оказа, че проблемът ми е бил в изгоряло моторче на парното, но така или иначе бях взел и управлението, та го смених и него.
Ако искаш - попитай на някой от тези телефонидали още пазят при тях "таралежчето" от колата на Веско.
  • 0

#37 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 16 September 2010 - 11:16

Колега Боби,както си го описал мисля че проблема ти ще е при врътките.
А как го направихте да тръгва,силно ли,слабо ли,с таралежа или без него.
В блока за управление влизат две напрежения - от контакт и постоянно.Данеби там нещо да сте омотали,щото ако е от постоянното захранване,контактния ключ не играе роля.
Иди в някоя морга и пробвай с друг модул на място,тогава предприемай каквато и да е по-скъпа маниполация.
Преди смяна на таралежа,проверете ги тия неща...

Късмет
  • 0

#38 60WATA

60WATA

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W201 190D 85г W202 C200D 94г

Posted 16 September 2010 - 12:18

Здравей колега,преди 4–5 месеца трябваше и аз да сменям регулатора на оборотите на вентилатора,търсих къде ли не и цените бяха какви ли не от 500 нов до 100 втора употреба.Естествено си купих втора употреба,от колега който си продаваше Мерца на части.Купих целият вентилатор заедно с регулатора(таралежа).Така ,че не се шашкай намери кола за части и си готов.Колкото до твоя регулатор,както описваш нещата ,според мен е изгорял, майсторът ти го е пробвал,видял е,че не пропуска и го е вързал директно,а не може да се спре,защото там идва постоянен плюс 12в,а се регулира минуса чрез електронния блок(таралежа).Ако те интересуват повече подробности по работата на този регулатор пиши.Желая ти успех в ремонта :icon_coolgrin:
  • 0

#39 Боби

Боби

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    Мерцедес C280
    1994 г.

Posted 19 September 2010 - 20:55

Оказа се, че е невъзможно да намеря втора употреба, тъй като това е почти първата част на C-класа с климатроник, която обират.
Решението на проблема се оказа добрият стар Ebay (140 лв. с доставка - нов) на пук на всички български изнудвачи. Сега си търся изпарител (пак за климатроника), така че ако някой знае....ще съм много благодарен.

Благодаря за отговорите и безаварийно.
  • 0

#40 60WATA

60WATA

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W201 190D 85г W202 C200D 94г

Posted 25 September 2010 - 19:03

Браво колега :0_yahoo:
  • 0

#41 Angel Nedev

Angel Nedev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:
  • Автомобил:
    Mercedes C180 1998g.

Posted 17 October 2010 - 18:48

Здравейте колеги, имам проблеми с високите обороти на бензин и особенно на газ колата е МЕРЦЕДЕС С-180-БЕНЗИН 1989Г. Ангел Недев емайл [email protected]
  • 0

#42 vsop

vsop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:

Posted 18 December 2011 - 19:16

Искам да благодаря на колегите, които сами са добавяли реле в платката и са обяснили как става това. И при мен проблема се оказа там а не в таралежа. Добавям само за портокола схема на релето, кое краче за какво е:

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

#43 karfiola

karfiola

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes benz E 200 CDI

Posted 18 December 2011 - 22:18

Здравейте колеги.С W 210 99г съм парното тотално ми отказа в началото ту тръгваше ту спираше,но уви спря.Цял ден ръчкане стигам до "таралежчето" което от форума разбирам,че е доста солено!От прочетеното до тук в темата разбрирам,че може да е и реле.Утре ще проверя и ще пиша
  • 0

#44 karfiola

karfiola

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes benz E 200 CDI

Posted 19 December 2011 - 19:06

При мен се оказа бушон който се намира при останалите бушони номер 7 е при мен E classa W 210 99г.Интересното беше,че като натисна бушона на долу и не работи,като го извадя тръгва.Тоест уврвдено е леглото на бушона.Проблема е решен. :hailandkill
  • 0

#45 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Posted 20 December 2011 - 17:33

Късметлия!!!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users