Ма изобщо необичат да гълтат въздух както и ДАФ-овете аре нема нужда от тези 2 машини...Мерцедес каквито модели вадят другите зор ще ги направят.
Камиони,снимки ...
Започната от kyuss, 07 май 2006 - 14:26:29
21 мнения по тази тема
#17
Публикувано 26 февруари 2009 - 20:15
реших да се поизкажа от 1935 и 1932 по-добър камион нема,актроса е малко дрислив,тромав по байрите и като мине 400 000 започват ядове с правеца,похапва повечко нафтичка от даф,скания,волво,но с power shift цепи мрака.сканиите имат тип троник ма мен лично не ме кефи.работя със актрос и даф xф и мен ако питате мерцедес е камиона.
#18
Публикувано 06 март 2009 - 19:36
Така е за сега и Волво и Скания са доста пред Мерцедес нищо,че спечелиха Камион на 2009.
#19
Публикувано 06 март 2009 - 19:39
Тук Дамяне вече бъркаш.Волвата,Мановете и Сканиите са доста пред Мерцедес за съжаление.Карам камион Мерцедес(няколко-единия от които е камионче на годината-98(Атего918)) Axor 1829 (на нула километри му се метнахме с колегите),но не може да се сравнява с Волво от същия калас.Просто Мерцедес имат малко да догонят .
Аз приказвам за големи камиони не за Атего... Пък ако искаш да извадим характеристики да сравним
#20
Публикувано 24 март 2009 - 10:41
Имаще преди около 20 години едни модели на мерцедес 1632 -е никога повече няма да се произведат толкова железни машини
#21
Публикувано 24 март 2009 - 12:54
1632 e от ерата на 123 какво очакваш.
Чист атмосферен дизел,просто устройство,кабина от дебела ламарина...
При скъсано чело на буталото,комшията ми сваля главата на въпросния цилиндър и картера,вади буталото с биелата,затваря главата,слага клингерит на шийката на коляновия вал и я стяга със скоба от парче ламарина и по стар български обичай с много тел за да не хвърля масло и да губи налягане,откача тръбичката на дюзата и с маркуч в една туба и така отива безпроблемно в сервиз на Мерцедес в Турция на връщане от Иран с натоварено ремарке.Това беше много отдавна и си го спомням като вчера как ми показа буталото с биелата когато се прибра понеже все се въртях покрай него.
В сервиза онея като видяли за какво иде реч и започнали да мигат на парцали и да се чешат как е издържал тоя мотор и се събрали всички монтьори и шефове и така и неможли да си обяснят как при такъв дисбаланс на вала не се е скъсал.
Това беше всъщност първия влекач на който се качих да ме учи комшията да карам а бях само на 12-13 години и ще ми остане най-яркия спомен.
Чист атмосферен дизел,просто устройство,кабина от дебела ламарина...
При скъсано чело на буталото,комшията ми сваля главата на въпросния цилиндър и картера,вади буталото с биелата,затваря главата,слага клингерит на шийката на коляновия вал и я стяга със скоба от парче ламарина и по стар български обичай с много тел за да не хвърля масло и да губи налягане,откача тръбичката на дюзата и с маркуч в една туба и така отива безпроблемно в сервиз на Мерцедес в Турция на връщане от Иран с натоварено ремарке.Това беше много отдавна и си го спомням като вчера как ми показа буталото с биелата когато се прибра понеже все се въртях покрай него.
В сервиза онея като видяли за какво иде реч и започнали да мигат на парцали и да се чешат как е издържал тоя мотор и се събрали всички монтьори и шефове и така и неможли да си обяснят как при такъв дисбаланс на вала не се е скъсал.
Това беше всъщност първия влекач на който се качих да ме учи комшията да карам а бях само на 12-13 години и ще ми остане най-яркия спомен.
#22
Публикувано 30 март 2009 - 10:27
1632 e от ерата на 123 какво очакваш.
Чист атмосферен дизел,просто устройство,кабина от дебела ламарина...
При скъсано чело на буталото,комшията ми сваля главата на въпросния цилиндър и картера,вади буталото с биелата,затваря главата,слага клингерит на шийката на коляновия вал и я стяга със скоба от парче ламарина и по стар български обичай с много тел за да не хвърля масло и да губи налягане,откача тръбичката на дюзата и с маркуч в една туба и така отива безпроблемно в сервиз на Мерцедес в Турция на връщане от Иран с натоварено ремарке.Това беше много отдавна и си го спомням като вчера как ми показа буталото с биелата когато се прибра понеже все се въртях покрай него.
В сервиза онея като видяли за какво иде реч и започнали да мигат на парцали и да се чешат как е издържал тоя мотор и се събрали всички монтьори и шефове и така и неможли да си обяснят как при такъв дисбаланс на вала не се е скъсал.
Това беше всъщност първия влекач на който се качих да ме учи комшията да карам а бях само на 12-13 години и ще ми остане най-яркия спомен.
Да наистина 1632-ката е от типа на W123 и аз съм се возил преди 14 години...Тромав камион но тогава вървеше със сравнение на Мадарките и Европите.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни