Луфт в главините на предните колела
Started by Gonzales, 07 May 2006 - 08:46:19
10 replies to this topic
#1
Posted 07 May 2006 - 08:46
Здравейте , онзи ден вдигнах предницата и като хванах гумата ( горе и долу ) се усешта луфт в лагера на главината - нормално ли е това и в какви граници ?
Става въпрос за С200 - `96
Става въпрос за С200 - `96
MB C200
#2
Posted 07 May 2006 - 12:51
Иди да донатегнат регулиращият резбован пръстен...луфт нулев трябва да има,но и да не са под голямо напрежение. Този,който се е появил е в резултат на нормалното износване(надявам се). Не слагай твърде много грес в капачката. Клас 2 по NLGI,с ЕР присадки.Литиев или литиев комплекс сгъстителя...
Blood, Sweat and Diesel !
#3
Posted 07 May 2006 - 17:37
аз вече донатегнах луфта в нормални граници , греста която беше вътре най-вероятно е оригиналната - неоново зелена и леко прозираща , благодаря за съвета - ще потърся от споменатата грес - дано в магазините да са чували за нея , мисля да проверя в представителството на Кастрол
MB C200
#4
Posted 08 May 2006 - 10:05
Gonzales преди да отстраниш този проблем имаше ли някакви аномалий? Теглене в страни или хлопане.
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#5
Posted 08 May 2006 - 15:47
дано в магазините да са чували за нея , мисля да проверя в представителството на Кастрол
Или Mobil XHP 222-синя.
Blood, Sweat and Diesel !
#6
Posted 08 May 2006 - 15:51
Не , за аномалии неможе да се говори - говоря за осезаеми , най-вероятно при завои гумата леко мени наклона си , но става вапрос за малки отклонения , затова е добре от време на време да се проверяват тези хлабини , ама не се надявайте това да ви го сторят в сервиз , там гледат да те "оправят" на 2 на 3 и да ви вземат парите , така стана и с мен - защото преди 1 месец бях на стенд и казаха че всичко било 6 , а като вдигнах предницата ..... луфта си го имаше
MB C200
#7
Posted 08 May 2006 - 15:52
Благодаря , за инфото 10 Хдано в магазините да са чували за нея , мисля да проверя в представителството на Кастрол
Или Mobil XHP 222-синя.
MB C200
#8
Posted 18 May 2006 - 17:23
Аз скоро сменях единия лагер и майстора, който ми е близък приятел, каза че се оставя по много малко луфт, за да може като се пусне спирачката, да може диска да изтласка(разпусне) малко накладките, за да не се трият постоянно в диска.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#9
Posted 18 May 2006 - 19:26
така е , но пък по този начин се увеличава хода на спирачния педал. За да не се трият постоянно накладките или по точно за да не задържат във всеки комплект оригинални накладки се прилагат едни тенекиени подложки, които се поставят м/у накладката и буталцето според указанието в кутията.Другия вариант е накладките да са със залепено удебеление на гърба.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#10
Posted 19 May 2006 - 07:54
Какво се разбира под оригинални накладки, защото общо взето винаги търся добро съотношение цена/качество? Аз като купувах накладки имаше 3 вида. В Косер някакви за 50 лв. В друг магазин имаше 60 и 80 лв. Като тия за 80 бяха уж немски, които като ги купих се оказаха английски според кутийката. Бяха марка FERODO. Вътре имаше само 4 болта. Нямаше дори датчици за износването, та свалях от старите. Имаше едни пружини отзад(но ги нямаше в кутията на новите), които мисля са за да не тропат, като са в свободно състояние.
А за лагерите взех "най-качествения" в магазина, в който ходих - 12лв - чешки. Тогава майстора-приятел ми каза с лагерите е така, никога няма да казваш за каква кола е, защото кажеш ли Мерцедес и лагера става 80-90 лв. То май и за повечето части било така. Проблем беше семеринг-а, но добре че го извадихме по внимателно, че в Хасково се оказа че всичко се намира трудно.
А тая смазка(грес Castrol LMX или подобна ), колко струва, да знам колко ще ме натоварят в Хасково с цената й, че ако е някоя двойна разлика по-добре да си купя от София или Пловдив. Че аз мазах с някаква българска, която според кутията е високотемпературна(за нормално натоварване до 120 градуса). Питам защото тия лагери взеха да свирят един след друг. Скоро купих колата и всичко и беше ръждясало,освен лагера които смених и дисковете даже.
А за лагерите взех "най-качествения" в магазина, в който ходих - 12лв - чешки. Тогава майстора-приятел ми каза с лагерите е така, никога няма да казваш за каква кола е, защото кажеш ли Мерцедес и лагера става 80-90 лв. То май и за повечето части било така. Проблем беше семеринг-а, но добре че го извадихме по внимателно, че в Хасково се оказа че всичко се намира трудно.
А тая смазка(грес Castrol LMX или подобна ), колко струва, да знам колко ще ме натоварят в Хасково с цената й, че ако е някоя двойна разлика по-добре да си купя от София или Пловдив. Че аз мазах с някаква българска, която според кутията е високотемпературна(за нормално натоварване до 120 градуса). Питам защото тия лагери взеха да свирят един след друг. Скоро купих колата и всичко и беше ръждясало,освен лагера които смених и дисковете даже.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#11
Posted 19 May 2006 - 08:36
Тази грес ( Кастрол ) я взех за 10 лева - голяма тубичка , с неоново зелен цвят , да редно е луфта да е сведен до минимум ( а не да го няма ) , иначе продавачите на лагери много добре знаят предназначението на всеки един лагер
MB C200
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users