Е320 W124 vs W210ще си купувам кола
Започната от the_ancient, 26 дек 2007 - 17:21:52
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 декември 2007 - 17:21
Значи, колеги, навил съм се да си купувам Мерцедес. По принцип идеята ми беше да си взема от последните 124ки - Е класата. Возил съм се, слушал съм много, че това е най-якия автомобил в историята, возията ми харесва, чувам че е надежден и реших в крайна сметка, че трябва и аз да се сдобия с такова чудо. Когато се разтърсих за такава, обаче забелязвам, че читавите на под 160 хиляди километра са много близки по цена до по-новата Е класа 210, която съответно не е толкова запазена и на малко повечко километри.
Та, въпроса ми е, имат ли първите 210ки някакви осезаеми предимства пред 124, които да си заслужават разхода по покупката и стягането на една такава (карал съм 210ка, но 2002 с новия волан, типтроник, ЦДи мотор, което си е доста различна кола). Веднъж се возих в 210ка 250Д, не че искам да обидя някого, но сравнено с 86та 124 250Д общо взето нямаше голяма разлика в комфорта на пътуване. Изписах бая глупости, нека някой от вас се изкаже.
П.П. Ще си купувам 320 бензин автоматик. Търсех и 124 купе, но много трудно се намират.
Та, въпроса ми е, имат ли първите 210ки някакви осезаеми предимства пред 124, които да си заслужават разхода по покупката и стягането на една такава (карал съм 210ка, но 2002 с новия волан, типтроник, ЦДи мотор, което си е доста различна кола). Веднъж се возих в 210ка 250Д, не че искам да обидя някого, но сравнено с 86та 124 250Д общо взето нямаше голяма разлика в комфорта на пътуване. Изписах бая глупости, нека някой от вас се изкаже.
П.П. Ще си купувам 320 бензин автоматик. Търсех и 124 купе, но много трудно се намират.
#2
Публикувано 26 декември 2007 - 17:31
Този алгоритъм е ясен!
Хубава и запазена 124 е близо до цената на 10 годишна издъхнала 210-класик...
Хубава и запазена 210 авангард държи цена близо до 211 такси от първите,...ит.н.т.
Избери си изправен автомобил,...прецени с кви пари разполагаш,...перфектен автомобил нема,..и вземи самостоятелно решение!
Успех и Весели празници!
Хубава и запазена 124 е близо до цената на 10 годишна издъхнала 210-класик...
Хубава и запазена 210 авангард държи цена близо до 211 такси от първите,...ит.н.т.
Избери си изправен автомобил,...прецени с кви пари разполагаш,...перфектен автомобил нема,..и вземи самостоятелно решение!
Успех и Весели празници!
#3
Публикувано 26 декември 2007 - 23:42
П.П. Ще си купувам 320 бензин автоматик. Търсех и 124 купе, но много трудно се намират.
Аз имам едно такова,трета година ше подкара от как се опитвам да го строша ма не се дава.210 може да е по-добрата кола,но не и ако сравняваме 94-95 124 с пьрвите модели на 210 от 96-97,за мен в тоя случай по-добрата е 124.
.
#4
Публикувано 27 декември 2007 - 00:25
Абе и аз така мисля по принцип, но все пак реших, че е добре да питам и други хора, които са били в реален досег с колите.Аз имам едно такова,трета година ше подкара от как се опитвам да го строша ма не се дава.210 може да е по-добрата кола,но не и ако сравняваме 94-95 124 с пьрвите модели на 210 от 96-97,за мен в тоя случай по-добрата е 124.
П.П. И аз ще я взимам в USA, да те питам като цяло доволен ли си от цените на частите и работата на хората в сервизите.
#5
Публикувано 27 декември 2007 - 01:30
Ми зависи,те хората са едни и сьщи,номера е собственика,а не сервиза.Моя механик е Бьлгарин,другите двама и те,предишния ми механик Бьлгарин,колегата му и той,сегашния резервен е Сьрбин,колегата му и той...................Частите са си части,и тук и в Германия едни и сьщи работи караме,ж Балкан Стар и те такова ползват,но пак да си кажа - зависи от собственика.Може да е сменял маслото само в евтини сервизи,американски бьлвоч да е било,да е карал кофти бензин,кофти гуми,проверки никакви,сервиз да не е виждала колата....................
Айде пример - преди няколко месеца смених гумите на Мрака,имаше лека вибрация и нахьлтах в магазина,фьлрих старите в които имаше много хляб още и му взех едни Кумо Солис които уж били ОК за модела.До тук 350 кинта,вибрацията продьлйава - сменям аз напречния успокоителен / 50 кинта / сменям втулки по предницата / 200 и няколко /,сходимост / около 80 /пристягане лагери и там не ги помня колко бяха.....................и през цялото това време балансирам ма балансирам до дупка.На има/няма 2 седмици аз сьм на баланс и всеки пьт баланса мрьднал.
- Кво правим???
- Ко прайш ли,балансираш пич,балансираш докато не се ухиля,аз за кво пари сьм давал.................
Вьртя аз гуми задни с предни,помпам,спадам,балансирам......................бе няма да се давам я.Замьквам се преди около седмица пак и пак на баланс.Не ме кефи и тва си е,лека вибрация има предницата.
-Ма вия за кой пьт тука?
-Ти кво,следиш ли ме,и на мен не ми е кеф ма кат едни гуми не можете да балансирате ше идвам ако трябва всеки ден.Намислил сьм и 1000 километра и сега пак на баланс.
Чука тоя по един екран,звери се.................кво толко сложно,мойто име излиза през 10 дни я за баланс я за вьртене на гуми. Викна си шефа,ида ония,гледа гумите,гледа колата и .......................Ми то за тия коли само Мишелин ги оправя,другите тресьт...................
-Верно ли,ми дай едни такива да видим,ако не...............пак на баланс./Баланса и вьртенето са ми без пари както и подмяна при спукване,за 5 кинта на гума бьрливи ги праим /
Почесва се нашия..............близо 800 кинта били.
- ААААААА,НЕ,аз ведньж дадох 350,казаха ми,че е ОК ма не е,сега искам баланс и вьртене,после вадя на магистралата и ако тресе пак сьм тук,до заминаването имам 3 дни ега ви стигнат да ги балансирате.
Е те така ме гледа,няма оправия с мен,или ше спи колата или ше спьт на канала тия.
-СДЕЛКА.....................врьщаш тия гуми,приспадаме ти я тая цена и доплащаш до Мишелина,гарамция 40 000 мили.
ММММММММММММ,НЕ,аз тия си ги обичам,имам си 60 000 мили гаранция,остават ми още 55 и малко,тамьн за още 50 баланса ше има
А познай колко мили ми е гаранцията сега и какво карам на Мрака че и доплатих още 350 само.
Та така баце,не е колата или сервиза,ти попадни на мьрляч собственик па после сервизите,частите,колите..................Като цяло я гледай да е с всичките сервизни интервали по нея,печати разни,прегледи да е имала,проверка по КАРФАКС.......................Има тема за колите от САЩ,там е писано.И си земи една 140 запазена,Е класа не е лошо ма 140 си е друго,арна работа. Разлика в цените около 20%,разкила в колата от мен до теб.
Айде пример - преди няколко месеца смених гумите на Мрака,имаше лека вибрация и нахьлтах в магазина,фьлрих старите в които имаше много хляб още и му взех едни Кумо Солис които уж били ОК за модела.До тук 350 кинта,вибрацията продьлйава - сменям аз напречния успокоителен / 50 кинта / сменям втулки по предницата / 200 и няколко /,сходимост / около 80 /пристягане лагери и там не ги помня колко бяха.....................и през цялото това време балансирам ма балансирам до дупка.На има/няма 2 седмици аз сьм на баланс и всеки пьт баланса мрьднал.
- Кво правим???
- Ко прайш ли,балансираш пич,балансираш докато не се ухиля,аз за кво пари сьм давал.................
Вьртя аз гуми задни с предни,помпам,спадам,балансирам......................бе няма да се давам я.Замьквам се преди около седмица пак и пак на баланс.Не ме кефи и тва си е,лека вибрация има предницата.
-Ма вия за кой пьт тука?
-Ти кво,следиш ли ме,и на мен не ми е кеф ма кат едни гуми не можете да балансирате ше идвам ако трябва всеки ден.Намислил сьм и 1000 километра и сега пак на баланс.
Чука тоя по един екран,звери се.................кво толко сложно,мойто име излиза през 10 дни я за баланс я за вьртене на гуми. Викна си шефа,ида ония,гледа гумите,гледа колата и .......................Ми то за тия коли само Мишелин ги оправя,другите тресьт...................
-Верно ли,ми дай едни такива да видим,ако не...............пак на баланс./Баланса и вьртенето са ми без пари както и подмяна при спукване,за 5 кинта на гума бьрливи ги праим /
Почесва се нашия..............близо 800 кинта били.
- ААААААА,НЕ,аз ведньж дадох 350,казаха ми,че е ОК ма не е,сега искам баланс и вьртене,после вадя на магистралата и ако тресе пак сьм тук,до заминаването имам 3 дни ега ви стигнат да ги балансирате.
Е те така ме гледа,няма оправия с мен,или ше спи колата или ше спьт на канала тия.
-СДЕЛКА.....................врьщаш тия гуми,приспадаме ти я тая цена и доплащаш до Мишелина,гарамция 40 000 мили.
ММММММММММММ,НЕ,аз тия си ги обичам,имам си 60 000 мили гаранция,остават ми още 55 и малко,тамьн за още 50 баланса ше има
А познай колко мили ми е гаранцията сега и какво карам на Мрака че и доплатих още 350 само.
Та така баце,не е колата или сервиза,ти попадни на мьрляч собственик па после сервизите,частите,колите..................Като цяло я гледай да е с всичките сервизни интервали по нея,печати разни,прегледи да е имала,проверка по КАРФАКС.......................Има тема за колите от САЩ,там е писано.И си земи една 140 запазена,Е класа не е лошо ма 140 си е друго,арна работа. Разлика в цените около 20%,разкила в колата от мен до теб.
.
#6
Публикувано 27 декември 2007 - 03:43
Прав си, че зависи от собственика, а както ги гледам тука са некви невероятни мърлячи, дано поне тия с Мерцедесите да имат по-добро отношение към колите си. За проверка по Карфакс непременно ще направя. Другото което гледам е, да е на по-малко от 100 000 мили. Не че колата не е достатъчно здрава да издържи и 300 000+, но като ги гледам как (не) ги поддържат ме е страх да си купя такава....
Колкото до 140та съм сигурен, че си прав, но просто още не съм дорасъл финансово за този автомобил. Не е само 20те процента. На S класата всичко е по-скъпо, а и за мен комфорта на 124 е задоволителен. Веднъж се возих на S500 2000, еми стори ми се по-твърда возията от 124. Иначе 140 съм сигурен че е по-комфортен автомобил, най-малкото е много по-тежък, но не мисля че ще мога да се грижа за него както подобава.
П.П. От тия каляски дето карам в момента мисля че и Е класата ше си е яка еволюция.
#7
Публикувано 27 декември 2007 - 04:34
Ти си знаеш,аз само казвам,че според мен е по-добра далавера ако купуваш нещо от тук да е от големите и скьпи модели сьс сьщия мотор като Е класите,мита и такси са му еднакви,превоза я мрьдне с 10% я не.За возия ти гарантирам,че 140 ги пердаши сите Е класички взети заедно,ни на изолация могат да му стьпят,ни на размери,ни на сигурност..................Не те навивам,но пак си прецени.Ще я взимаш тая кола от тук,а това значи,че гаранция имаш твой човек някаде из САЩ.Проблема с ваденето на дебитна карта е никакьв,пазаруването по нета сьм писал как става,моторите им еднакви,маслата им еднакви,филтрите им еднакви,накладките им едни пари,спирачни дискове и те,амортесиори.ремьци,радиатори.....................на почти сьщата пара / +- 10% /..................Не му се плаши толко,ако можеш да си пазаруваш по нета проблема ти е никакьв.
Дрьпни една тема ако те влече в ОФФа да видиш кой на какво мнение ще е,аз ще ти напиша коя кола какви са и консумативите,кьде се намират и на какви цени па после пак си говорим.
А и още нещо - отиди на една от срещите на клуба,седни в една 140,а ако може и крьгче да ти врьтнат и после отваряй темата. Изхождам от това,че и на 124,210 и 140 с редови шестак / най-малкия мотор тук за тия / ще им платиш едни пари за вкарване в БГ.Като ше е гарга да е те такава.
Седни,запали една,качи си краката на масата,надуй си музиката и прати жената ди супера за мезе.После кликни на тва долу.
http://www.youtube.c...feature=related
Дрьпни една тема ако те влече в ОФФа да видиш кой на какво мнение ще е,аз ще ти напиша коя кола какви са и консумативите,кьде се намират и на какви цени па после пак си говорим.
А и още нещо - отиди на една от срещите на клуба,седни в една 140,а ако може и крьгче да ти врьтнат и после отваряй темата. Изхождам от това,че и на 124,210 и 140 с редови шестак / най-малкия мотор тук за тия / ще им платиш едни пари за вкарване в БГ.Като ше е гарга да е те такава.
Седни,запали една,качи си краката на масата,надуй си музиката и прати жената ди супера за мезе.После кликни на тва долу.
http://www.youtube.c...feature=related
.
#8
Публикувано 27 декември 2007 - 05:00
Абе, брат, аз живея в USA. Не съм си обновил профила, защото не влизам много често във форума. Моторите и маслата, че са еднакви еднакви са, ама окачването и спирачната система не са ли различни? За пазаруването по нета горе долу съм в час, само в ибей още съм зелен. За консумативите ще се радвам ако ми напишеш, щото гледам разни сайтове тука има цени, ама ще е добре и ти да кажеш през какво си минал, че аз съм доста зелен, тука съм от 4 месеца.Ти си знаеш,аз само казвам,че според мен е по-добра далавера ако купуваш нещо от тук да е от големите и скьпи модели сьс сьщия мотор като Е класите,мита и такси са му еднакви,превоза я мрьдне с 10% я не.За возия ти гарантирам,че 140 ги пердаши сите Е класички взети заедно,ни на изолация могат да му стьпят,ни на размери,ни на сигурност..................Не те навивам,но пак си прецени.Ще я взимаш тая кола от тук,а това значи,че гаранция имаш твой човек някаде из САЩ.Проблема с ваденето на дебитна карта е никакьв,пазаруването по нета сьм писал как става,моторите им еднакви,маслата им еднакви,филтрите им еднакви,накладките им едни пари,спирачни дискове и те,амортесиори.ремьци,радиатори.....................на почти сьщата пара / +- 10% /..................Не му се плаши толко,ако можеш да си пазаруваш по нета проблема ти е никакьв.
Дрьпни една тема ако те влече в ОФФа да видиш кой на какво мнение ще е,аз ще ти напиша коя кола какви са и консумативите,кьде се намират и на какви цени па после пак си говорим.
А и още нещо - отиди на една от срещите на клуба,седни в една 140,а ако може и крьгче да ти врьтнат и после отваряй темата. Изхождам от това,че и на 124,210 и 140 с редови шестак / най-малкия мотор тук за тия / ще им платиш едни пари за вкарване в БГ.Като ше е гарга да е те такава.
Седни,запали една,качи си краката на масата,надуй си музиката и прати жената ди супера за мезе.После кликни на тва долу.
http://www.youtube.c...feature=related
Клипчетата са яки, винаги ме е кефело 140. В това че е невероятен автомобил няма съмнение, ама още не ми се вписва в лайфстайла, дет се вика, а и за да е добър и запазен ще е 2 пъти по-скъп от 124та. В момента се возя на Mercury Villager
П.П. Ще се радвам ако дадеш скайп или email, като човек, който кара точно тия коли, има много неща които бих искал да те питам.
#9
Публикувано 27 декември 2007 - 06:09
Имаш лично.
Пиша това което сьм чел,научил от собствен опит или от опита на моя механик както и колеги с такива коли.Не твардя,че е на 100 % вярно,но само като идея става.
Един вьпрос - че си от тук ми стана ясно след като написах горното,у форума сме само аз и ти в момента,другите нанкат.Я кажи кьде си,колко е студено при теб и колко сняг вали да не се набурваш с кола която не се слави като добьр снегорин.
http://www.autoparts...rcedes~rep.html
Това са едните които ползвам за пазаруване по нета,пращат бьрзо и проблеми сьм нямал.Отвори си 2 странички,едната с частите на Е класата,другата на 140 и прецени кое колко е в повече.Окачването си е терсене ако е разтропано,скьпо е за смяна,гуменяците са им на почти една цена.Лагери,спирачни дискове,накладки,спирачни апарати,маркучи,гуми.................иат някаква разлика която според мен си е за пренебрегване.Ти на тоя мокроб дето го тьркаляш му плащаш гумите като на 140,на една цена са.
Другия номер с окачването е,че кога строшиш окачване у нормален щат ще са сменили парите вече.Залегни под един Мерцедес / ако си на топло,за Аляска и Северна Дакота гаранции няма / и му виж тампоните как са,в какво сьстояние са му гуменяците и пак си говорим.
За лайфстайл не ми говори,140 няма да те посрами и на опера да го водиш.Мен поне ми е ОК - скьсани дьнки му гилат както и рьб на 'талянски панталон,ич не се оплаква.
Ако тьрсиш нещо което да е удобно и да не харчи много се огледай в 320 мотора М104 или по нашенски редовия шестак.На магистрала ми дава по 26 на галон,градско около 17-18,ако го кара жената повече.
Тая тема май за трети пьт ше я пиша.Гледаш го да е сьс скоростна кутия шестак или 722.6ХХ кьдето шесте са електронни.Тая се слага след 95 като на последните модели е отстранен проблема с климатика - радиатора / тва как го казах а.........../.на пьрвите модели идва малко кьс и от вибрации се пука,скоростите му по лесни за ремонт,втора употреба са на половината пари от 722.5ХХ или старата кутия,кабелите по мотора не са от кирливия разграждащ се модел / 93-96 модели / ми са си нормални кабели и нямаш проблем с тях,като цена са около 1000$ ако стьпиш у кофтака.
Осмаците мотори са с 4 степенните кутии в пьрвите години и няма трошене там,но кабели и климатик им страдат.Не се мятай на 12 цилиндровите модели колко и да са евтини.Това е кола с 2 мотора като моя и всичко и е Х 2,само проблемите са и Х 3.
Ако е подьржана колата не ти дреме на колко мили е,ни мотор можеш да и строшиш тук по тия магистрали,ни скорости ще се прецакат.
Проблеми по модела
Кабели на мотора / 93-96 модел/
Люка кьса жило или троши повдигачи,капризен за работа и скьп за ремонт.Проблем вьв всичките години.
Климатика до 65.
Машинките на ел.стьклата,по 100 кинта бройката,сменям за около 20 минути.
Течащи гарнитури на главата на шестаци мотори,на около 120-150 000 мили е за смяна,цена с работата около 800$.
Гумени тампони по предницата,смяна с тампоните около 450 кинта на около 250 000 мили.
Задвижването на седалките - ронят му се зьбите.
СРС си свети кога му кефне,лесно отстраним проблем ако го напипаш кой е,за тест и триене на грешка..........0$ при моя човек.
Електрическата антена на пьрвите модели гори,влиза вода в мозька в горната част и му бава мамицата.130 кинта нова.
Скьп проблем е хидравличното окачване,лошо бият през прьстите и не е евтино,избягваш ги тия модели.
МАФ сензора за смяна всеки 3-5 години,130 кинта бройката.
Неутралния предпазител на лоста се ебава,лесен за смяна и никви пари.
Бе имаше и още магарии ма като се сетя ще ти ги напиша.Това важи и за 124 модела,само в климатика на 210 не сьм сигурен как е.
Части / по спомен,малко помня / .Повечето неща си ги ровя по нета или се намират лесно втора рька.Това са цифрите за нови.
Гуми от 350 до 800 кинта / Мишелин /.
Накладки задни 40,предни 60 / керамика ултрасупердупер /.
Задни дискове 20 кинта Брембо.Не се смей,на разпродажба ги карат вече пети месец и няма свьршване.Нормална цена около 40 бройката.Предни 110 Зимерманд вентилирани и дупчени на крьст,нормалните по 65.
Маслен филтьр 12 кинта,вьздушен 30 ма К&Н,МАН е 12 кинта,свещи говнярки на Бош по 6,Иридиум на НГК по 11 ма 100 000 мили гаранция.
Лагер 90 кинта,машинка за джама стотарка и малко горниа,лява чистачка 25,/седни тука че опасно / дясна 120 кинта / ако щеш /.
Смяна масло 80 кинта пьлна синтетика с филтьра и работата,карам по 7000 мили.
Смяна масло скорости 100 кинта,караш 50 000 мили.Аз сменям на 40 - 50 макс.
Ремьк 25 кинта,филтьрце хидравлика около 11.................тия чурки да ти ги пиша ли,то и на Хонда са толко?
ААААААААААААА фар,ксенон 1100 кинта,нормален 700 кинта,комплект на ИБЕЙ 300$.
Филтьр за купето 50 кинта тежкарски,нормален по 30.
Та общо взето картинката е ясна,това не му се плаши толко.Купи си комплект отверки,влизай по-често у форума,питай и ще видиш как имам 3 и за четвьрти се оглеждам,а не е като да сьм ги натрупал.
А сега огледай частите на 210 или на 124 и почваме една засечка.Нормалните части са им нормални цени,вьтрешмо огледало на 140 модела е около 600 кинта,вьншно и то толко ма ако не ги ритат няма да ги плащаш всеки ден я.
А кажи какво друго.Усещам те аз как ше ме черпиш ма а да видим кога ше е.За цените не се стягай,зимаш я Калифорнийка и караш смело у вас,само да не си у Аляска.
Пиша това което сьм чел,научил от собствен опит или от опита на моя механик както и колеги с такива коли.Не твардя,че е на 100 % вярно,но само като идея става.
Един вьпрос - че си от тук ми стана ясно след като написах горното,у форума сме само аз и ти в момента,другите нанкат.Я кажи кьде си,колко е студено при теб и колко сняг вали да не се набурваш с кола която не се слави като добьр снегорин.
http://www.autoparts...rcedes~rep.html
Това са едните които ползвам за пазаруване по нета,пращат бьрзо и проблеми сьм нямал.Отвори си 2 странички,едната с частите на Е класата,другата на 140 и прецени кое колко е в повече.Окачването си е терсене ако е разтропано,скьпо е за смяна,гуменяците са им на почти една цена.Лагери,спирачни дискове,накладки,спирачни апарати,маркучи,гуми.................иат някаква разлика която според мен си е за пренебрегване.Ти на тоя мокроб дето го тьркаляш му плащаш гумите като на 140,на една цена са.
Другия номер с окачването е,че кога строшиш окачване у нормален щат ще са сменили парите вече.Залегни под един Мерцедес / ако си на топло,за Аляска и Северна Дакота гаранции няма / и му виж тампоните как са,в какво сьстояние са му гуменяците и пак си говорим.
За лайфстайл не ми говори,140 няма да те посрами и на опера да го водиш.Мен поне ми е ОК - скьсани дьнки му гилат както и рьб на 'талянски панталон,ич не се оплаква.
Ако тьрсиш нещо което да е удобно и да не харчи много се огледай в 320 мотора М104 или по нашенски редовия шестак.На магистрала ми дава по 26 на галон,градско около 17-18,ако го кара жената повече.
Тая тема май за трети пьт ше я пиша.Гледаш го да е сьс скоростна кутия шестак или 722.6ХХ кьдето шесте са електронни.Тая се слага след 95 като на последните модели е отстранен проблема с климатика - радиатора / тва как го казах а.........../.на пьрвите модели идва малко кьс и от вибрации се пука,скоростите му по лесни за ремонт,втора употреба са на половината пари от 722.5ХХ или старата кутия,кабелите по мотора не са от кирливия разграждащ се модел / 93-96 модели / ми са си нормални кабели и нямаш проблем с тях,като цена са около 1000$ ако стьпиш у кофтака.
Осмаците мотори са с 4 степенните кутии в пьрвите години и няма трошене там,но кабели и климатик им страдат.Не се мятай на 12 цилиндровите модели колко и да са евтини.Това е кола с 2 мотора като моя и всичко и е Х 2,само проблемите са и Х 3.
Ако е подьржана колата не ти дреме на колко мили е,ни мотор можеш да и строшиш тук по тия магистрали,ни скорости ще се прецакат.
Проблеми по модела
Кабели на мотора / 93-96 модел/
Люка кьса жило или троши повдигачи,капризен за работа и скьп за ремонт.Проблем вьв всичките години.
Климатика до 65.
Машинките на ел.стьклата,по 100 кинта бройката,сменям за около 20 минути.
Течащи гарнитури на главата на шестаци мотори,на около 120-150 000 мили е за смяна,цена с работата около 800$.
Гумени тампони по предницата,смяна с тампоните около 450 кинта на около 250 000 мили.
Задвижването на седалките - ронят му се зьбите.
СРС си свети кога му кефне,лесно отстраним проблем ако го напипаш кой е,за тест и триене на грешка..........0$ при моя човек.
Електрическата антена на пьрвите модели гори,влиза вода в мозька в горната част и му бава мамицата.130 кинта нова.
Скьп проблем е хидравличното окачване,лошо бият през прьстите и не е евтино,избягваш ги тия модели.
МАФ сензора за смяна всеки 3-5 години,130 кинта бройката.
Неутралния предпазител на лоста се ебава,лесен за смяна и никви пари.
Бе имаше и още магарии ма като се сетя ще ти ги напиша.Това важи и за 124 модела,само в климатика на 210 не сьм сигурен как е.
Части / по спомен,малко помня / .Повечето неща си ги ровя по нета или се намират лесно втора рька.Това са цифрите за нови.
Гуми от 350 до 800 кинта / Мишелин /.
Накладки задни 40,предни 60 / керамика ултрасупердупер /.
Задни дискове 20 кинта Брембо.Не се смей,на разпродажба ги карат вече пети месец и няма свьршване.Нормална цена около 40 бройката.Предни 110 Зимерманд вентилирани и дупчени на крьст,нормалните по 65.
Маслен филтьр 12 кинта,вьздушен 30 ма К&Н,МАН е 12 кинта,свещи говнярки на Бош по 6,Иридиум на НГК по 11 ма 100 000 мили гаранция.
Лагер 90 кинта,машинка за джама стотарка и малко горниа,лява чистачка 25,/седни тука че опасно / дясна 120 кинта / ако щеш /.
Смяна масло 80 кинта пьлна синтетика с филтьра и работата,карам по 7000 мили.
Смяна масло скорости 100 кинта,караш 50 000 мили.Аз сменям на 40 - 50 макс.
Ремьк 25 кинта,филтьрце хидравлика около 11.................тия чурки да ти ги пиша ли,то и на Хонда са толко?
ААААААААААААА фар,ксенон 1100 кинта,нормален 700 кинта,комплект на ИБЕЙ 300$.
Филтьр за купето 50 кинта тежкарски,нормален по 30.
Та общо взето картинката е ясна,това не му се плаши толко.Купи си комплект отверки,влизай по-често у форума,питай и ще видиш как имам 3 и за четвьрти се оглеждам,а не е като да сьм ги натрупал.
А сега огледай частите на 210 или на 124 и почваме една засечка.Нормалните части са им нормални цени,вьтрешмо огледало на 140 модела е около 600 кинта,вьншно и то толко ма ако не ги ритат няма да ги плащаш всеки ден я.
А кажи какво друго.Усещам те аз как ше ме черпиш ма а да видим кога ше е.За цените не се стягай,зимаш я Калифорнийка и караш смело у вас,само да не си у Аляска.
.
#11
Публикувано 29 декември 2007 - 19:53
Колегата е тук,прекарването много ще му стьпи.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни