Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е320 W124 vs W210ще си купувам кола


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 26 декември 2007 - 17:21

Значи, колеги, навил съм се да си купувам Мерцедес. По принцип идеята ми беше да си взема от последните 124ки - Е класата. Возил съм се, слушал съм много, че това е най-якия автомобил в историята, возията ми харесва, чувам че е надежден и реших в крайна сметка, че трябва и аз да се сдобия с такова чудо. Когато се разтърсих за такава, обаче забелязвам, че читавите на под 160 хиляди километра са много близки по цена до по-новата Е класа 210, която съответно не е толкова запазена и на малко повечко километри.
Та, въпроса ми е, имат ли първите 210ки някакви осезаеми предимства пред 124, които да си заслужават разхода по покупката и стягането на една такава (карал съм 210ка, но 2002 с новия волан, типтроник, ЦДи мотор, което си е доста различна кола). Веднъж се возих в 210ка 250Д, не че искам да обидя някого, но сравнено с 86та 124 250Д общо взето нямаше голяма разлика в комфорта на пътуване. Изписах бая глупости, нека някой от вас се изкаже.
П.П. Ще си купувам 320 бензин автоматик. Търсех и 124 купе, но много трудно се намират.
  • 0
Публикувано изображение

#2 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 декември 2007 - 17:31

Този алгоритъм е ясен!
Хубава и запазена 124 е близо до цената на 10 годишна издъхнала 210-класик...
Хубава и запазена 210 авангард държи цена близо до 211 такси от първите,...ит.н.т.

Избери си изправен автомобил,...прецени с кви пари разполагаш,...перфектен автомобил нема,..и вземи самостоятелно решение!

Успех и Весели празници!
  • 0

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 26 декември 2007 - 23:42

П.П. Ще си купувам 320 бензин автоматик. Търсех и 124 купе, но много трудно се намират.



Аз имам едно такова,трета година ше подкара от как се опитвам да го строша ма не се дава.210 може да е по-добрата кола,но не и ако сравняваме 94-95 124 с пьрвите модели на 210 от 96-97,за мен в тоя случай по-добрата е 124. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#4 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 27 декември 2007 - 00:25

Аз имам едно такова,трета година ше подкара от как се опитвам да го строша ма не се дава.210 може да е по-добрата кола,но не и ако сравняваме 94-95 124 с пьрвите модели на 210 от 96-97,за мен в тоя случай по-добрата е 124. :icon_coolgrin:

Абе и аз така мисля по принцип, но все пак реших, че е добре да питам и други хора, които са били в реален досег с колите.
П.П. И аз ще я взимам в USA, да те питам като цяло доволен ли си от цените на частите и работата на хората в сервизите.
  • 0
Публикувано изображение

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 01:30

Ми зависи,те хората са едни и сьщи,номера е собственика,а не сервиза.Моя механик е Бьлгарин,другите двама и те,предишния ми механик Бьлгарин,колегата му и той,сегашния резервен е Сьрбин,колегата му и той...................Частите са си части,и тук и в Германия едни и сьщи работи караме,ж Балкан Стар и те такова ползват,но пак да си кажа - зависи от собственика.Може да е сменял маслото само в евтини сервизи,американски бьлвоч да е било,да е карал кофти бензин,кофти гуми,проверки никакви,сервиз да не е виждала колата....................



Айде пример - преди няколко месеца смених гумите на Мрака,имаше лека вибрация и нахьлтах в магазина,фьлрих старите в които имаше много хляб още и му взех едни Кумо Солис които уж били ОК за модела.До тук 350 кинта,вибрацията продьлйава - сменям аз напречния успокоителен / 50 кинта / сменям втулки по предницата / 200 и няколко /,сходимост / около 80 /пристягане лагери и там не ги помня колко бяха.....................и през цялото това време балансирам ма балансирам до дупка.На има/няма 2 седмици аз сьм на баланс и всеки пьт баланса мрьднал.


- Кво правим???
- Ко прайш ли,балансираш пич,балансираш докато не се ухиля,аз за кво пари сьм давал.................

Вьртя аз гуми задни с предни,помпам,спадам,балансирам......................бе няма да се давам я.Замьквам се преди около седмица пак и пак на баланс.Не ме кефи и тва си е,лека вибрация има предницата.

-Ма вия за кой пьт тука?
-Ти кво,следиш ли ме,и на мен не ми е кеф ма кат едни гуми не можете да балансирате ше идвам ако трябва всеки ден.Намислил сьм и 1000 километра и сега пак на баланс.

Чука тоя по един екран,звери се.................кво толко сложно,мойто име излиза през 10 дни я за баланс я за вьртене на гуми. :kill_myself: Викна си шефа,ида ония,гледа гумите,гледа колата и .......................Ми то за тия коли само Мишелин ги оправя,другите тресьт...................
-Верно ли,ми дай едни такива да видим,ако не...............пак на баланс./Баланса и вьртенето са ми без пари както и подмяна при спукване,за 5 кинта на гума бьрливи ги праим :flagMB new: /

Почесва се нашия..............близо 800 кинта били.
- ААААААА,НЕ,аз ведньж дадох 350,казаха ми,че е ОК ма не е,сега искам баланс и вьртене,после вадя на магистралата и ако тресе пак сьм тук,до заминаването имам 3 дни ега ви стигнат да ги балансирате.
:blink: Е те така ме гледа,няма оправия с мен,или ше спи колата или ше спьт на канала тия.

-СДЕЛКА.....................врьщаш тия гуми,приспадаме ти я тая цена и доплащаш до Мишелина,гарамция 40 000 мили.

ММММММММММММ,НЕ,аз тия си ги обичам,имам си 60 000 мили гаранция,остават ми още 55 и малко,тамьн за още 50 баланса ше има :flagMB new:

А познай колко мили ми е гаранцията сега и какво карам на Мрака :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new: че и доплатих още 350 само. :icon_coolgrin:

Та така баце,не е колата или сервиза,ти попадни на мьрляч собственик па после сервизите,частите,колите..................Като цяло я гледай да е с всичките сервизни интервали по нея,печати разни,прегледи да е имала,проверка по КАРФАКС.......................Има тема за колите от САЩ,там е писано.И си земи една 140 запазена,Е класа не е лошо ма 140 си е друго,арна работа. :icon_coolgrin: Разлика в цените около 20%,разкила в колата от мен до теб.
  • 0
.

#6 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 27 декември 2007 - 03:43

...

Прав си, че зависи от собственика, а както ги гледам тука са некви невероятни мърлячи, дано поне тия с Мерцедесите да имат по-добро отношение към колите си. За проверка по Карфакс непременно ще направя. Другото което гледам е, да е на по-малко от 100 000 мили. Не че колата не е достатъчно здрава да издържи и 300 000+, но като ги гледам как (не) ги поддържат ме е страх да си купя такава.
Колкото до 140та съм сигурен, че си прав, но просто още не съм дорасъл финансово за този автомобил. Не е само 20те процента. На S класата всичко е по-скъпо, а и за мен комфорта на 124 е задоволителен. Веднъж се возих на S500 2000, еми стори ми се по-твърда возията от 124. Иначе 140 съм сигурен че е по-комфортен автомобил, най-малкото е много по-тежък, но не мисля че ще мога да се грижа за него както подобава.
П.П. От тия каляски дето карам в момента мисля че и Е класата ше си е яка еволюция. :)
  • 0
Публикувано изображение

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 04:34

Ти си знаеш,аз само казвам,че според мен е по-добра далавера ако купуваш нещо от тук да е от големите и скьпи модели сьс сьщия мотор като Е класите,мита и такси са му еднакви,превоза я мрьдне с 10% я не.За возия ти гарантирам,че 140 ги пердаши сите Е класички взети заедно,ни на изолация могат да му стьпят,ни на размери,ни на сигурност..................Не те навивам,но пак си прецени.Ще я взимаш тая кола от тук,а това значи,че гаранция имаш твой човек някаде из САЩ.Проблема с ваденето на дебитна карта е никакьв,пазаруването по нета сьм писал как става,моторите им еднакви,маслата им еднакви,филтрите им еднакви,накладките им едни пари,спирачни дискове и те,амортесиори.ремьци,радиатори.....................на почти сьщата пара / +- 10% /..................Не му се плаши толко,ако можеш да си пазаруваш по нета проблема ти е никакьв.

Дрьпни една тема ако те влече в ОФФа да видиш кой на какво мнение ще е,аз ще ти напиша коя кола какви са и консумативите,кьде се намират и на какви цени па после пак си говорим.




А и още нещо - отиди на една от срещите на клуба,седни в една 140,а ако може и крьгче да ти врьтнат и после отваряй темата. :rolleyes: :flagMB new: Изхождам от това,че и на 124,210 и 140 с редови шестак / най-малкия мотор тук за тия / ще им платиш едни пари за вкарване в БГ.Като ше е гарга да е те такава.

Седни,запали една,качи си краката на масата,надуй си музиката и прати жената ди супера за мезе.После кликни на тва долу.




http://www.youtube.c...feature=related

:flagMB new:
  • 0
.

#8 the_ancient

the_ancient

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:Благоевград

Публикувано 27 декември 2007 - 05:00

Ти си знаеш,аз само казвам,че според мен е по-добра далавера ако купуваш нещо от тук да е от големите и скьпи модели сьс сьщия мотор като Е класите,мита и такси са му еднакви,превоза я мрьдне с 10% я не.За возия ти гарантирам,че 140 ги пердаши сите Е класички взети заедно,ни на изолация могат да му стьпят,ни на размери,ни на сигурност..................Не те навивам,но пак си прецени.Ще я взимаш тая кола от тук,а това значи,че гаранция имаш твой човек някаде из САЩ.Проблема с ваденето на дебитна карта е никакьв,пазаруването по нета сьм писал как става,моторите им еднакви,маслата им еднакви,филтрите им еднакви,накладките им едни пари,спирачни дискове и те,амортесиори.ремьци,радиатори.....................на почти сьщата пара / +- 10% /..................Не му се плаши толко,ако можеш да си пазаруваш по нета проблема ти е никакьв.

Дрьпни една тема ако те влече в ОФФа да видиш кой на какво мнение ще е,аз ще ти напиша коя кола какви са и консумативите,кьде се намират и на какви цени па после пак си говорим.
А и още нещо - отиди на една от срещите на клуба,седни в една 140,а ако може и крьгче да ти врьтнат и после отваряй темата. :rolleyes: :flagMB new: Изхождам от това,че и на 124,210 и 140 с редови шестак / най-малкия мотор тук за тия / ще им платиш едни пари за вкарване в БГ.Като ше е гарга да е те такава.

Седни,запали една,качи си краката на масата,надуй си музиката и прати жената ди супера за мезе.После кликни на тва долу.


http://www.youtube.c...feature=related

:flagMB new:

Абе, брат, аз живея в USA. :) Не съм си обновил профила, защото не влизам много често във форума. Моторите и маслата, че са еднакви еднакви са, ама окачването и спирачната система не са ли различни? За пазаруването по нета горе долу съм в час, само в ибей още съм зелен. За консумативите ще се радвам ако ми напишеш, щото гледам разни сайтове тука има цени, ама ще е добре и ти да кажеш през какво си минал, че аз съм доста зелен, тука съм от 4 месеца.
Клипчетата са яки, винаги ме е кефело 140. В това че е невероятен автомобил няма съмнение, ама още не ми се вписва в лайфстайла, дет се вика, а и за да е добър и запазен ще е 2 пъти по-скъп от 124та. В момента се возя на Mercury Villager :blush: :slap:
П.П. Ще се радвам ако дадеш скайп или email, като човек, който кара точно тия коли, има много неща които бих искал да те питам. :)
  • 0
Публикувано изображение

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 06:09

Имаш лично. :icon_coolgrin:

Пиша това което сьм чел,научил от собствен опит или от опита на моя механик както и колеги с такива коли.Не твардя,че е на 100 % вярно,но само като идея става.

Един вьпрос - че си от тук ми стана ясно след като написах горното,у форума сме само аз и ти в момента,другите нанкат.Я кажи кьде си,колко е студено при теб и колко сняг вали да не се набурваш с кола която не се слави като добьр снегорин.



http://www.autoparts...rcedes~rep.html

Това са едните които ползвам за пазаруване по нета,пращат бьрзо и проблеми сьм нямал.Отвори си 2 странички,едната с частите на Е класата,другата на 140 и прецени кое колко е в повече.Окачването си е терсене ако е разтропано,скьпо е за смяна,гуменяците са им на почти една цена.Лагери,спирачни дискове,накладки,спирачни апарати,маркучи,гуми.................иат някаква разлика която според мен си е за пренебрегване.Ти на тоя мокроб дето го тьркаляш му плащаш гумите като на 140,на една цена са.

Другия номер с окачването е,че кога строшиш окачване у нормален щат ще са сменили парите вече.Залегни под един Мерцедес / ако си на топло,за Аляска и Северна Дакота гаранции няма / и му виж тампоните как са,в какво сьстояние са му гуменяците и пак си говорим.


За лайфстайл не ми говори,140 няма да те посрами и на опера да го водиш.Мен поне ми е ОК - скьсани дьнки му гилат както и рьб на 'талянски панталон,ич не се оплаква. :icon_coolgrin:

Ако тьрсиш нещо което да е удобно и да не харчи много се огледай в 320 мотора М104 или по нашенски редовия шестак.На магистрала ми дава по 26 на галон,градско около 17-18,ако го кара жената повече. :rolleyes:

Тая тема май за трети пьт ше я пиша.Гледаш го да е сьс скоростна кутия шестак или 722.6ХХ кьдето шесте са електронни.Тая се слага след 95 като на последните модели е отстранен проблема с климатика - радиатора / тва как го казах а.........../.на пьрвите модели идва малко кьс и от вибрации се пука,скоростите му по лесни за ремонт,втора употреба са на половината пари от 722.5ХХ или старата кутия,кабелите по мотора не са от кирливия разграждащ се модел / 93-96 модели / ми са си нормални кабели и нямаш проблем с тях,като цена са около 1000$ ако стьпиш у кофтака.

Осмаците мотори са с 4 степенните кутии в пьрвите години и няма трошене там,но кабели и климатик им страдат.Не се мятай на 12 цилиндровите модели колко и да са евтини.Това е кола с 2 мотора като моя и всичко и е Х 2,само проблемите са и Х 3.

Ако е подьржана колата не ти дреме на колко мили е,ни мотор можеш да и строшиш тук по тия магистрали,ни скорости ще се прецакат.

Проблеми по модела

Кабели на мотора / 93-96 модел/
Люка кьса жило или троши повдигачи,капризен за работа и скьп за ремонт.Проблем вьв всичките години.
Климатика до 65.
Машинките на ел.стьклата,по 100 кинта бройката,сменям за около 20 минути.
Течащи гарнитури на главата на шестаци мотори,на около 120-150 000 мили е за смяна,цена с работата около 800$.
Гумени тампони по предницата,смяна с тампоните около 450 кинта на около 250 000 мили.
Задвижването на седалките - ронят му се зьбите.
СРС си свети кога му кефне,лесно отстраним проблем ако го напипаш кой е,за тест и триене на грешка..........0$ при моя човек.
Електрическата антена на пьрвите модели гори,влиза вода в мозька в горната част и му бава мамицата.130 кинта нова.
Скьп проблем е хидравличното окачване,лошо бият през прьстите и не е евтино,избягваш ги тия модели.
МАФ сензора за смяна всеки 3-5 години,130 кинта бройката.
Неутралния предпазител на лоста се ебава,лесен за смяна и никви пари.

Бе имаше и още магарии ма като се сетя ще ти ги напиша.Това важи и за 124 модела,само в климатика на 210 не сьм сигурен как е.



Части / по спомен,малко помня / .Повечето неща си ги ровя по нета или се намират лесно втора рька.Това са цифрите за нови.

Гуми от 350 до 800 кинта / Мишелин /.
Накладки задни 40,предни 60 / керамика ултрасупердупер /.
Задни дискове 20 кинта Брембо.Не се смей,на разпродажба ги карат вече пети месец и няма свьршване.Нормална цена около 40 бройката.Предни 110 Зимерманд вентилирани и дупчени на крьст,нормалните по 65.
Маслен филтьр 12 кинта,вьздушен 30 ма К&Н,МАН е 12 кинта,свещи говнярки на Бош по 6,Иридиум на НГК по 11 ма 100 000 мили гаранция.
Лагер 90 кинта,машинка за джама стотарка и малко горниа,лява чистачка 25,/седни тука че опасно / дясна 120 кинта / ако щеш :kill_myself: /.
Смяна масло 80 кинта пьлна синтетика с филтьра и работата,карам по 7000 мили.
Смяна масло скорости 100 кинта,караш 50 000 мили.Аз сменям на 40 - 50 макс.
Ремьк 25 кинта,филтьрце хидравлика около 11.................тия чурки да ти ги пиша ли,то и на Хонда са толко?
ААААААААААААА фар,ксенон 1100 кинта,нормален 700 кинта,комплект на ИБЕЙ 300$.
Филтьр за купето 50 кинта тежкарски,нормален по 30.



Та общо взето картинката е ясна,това не му се плаши толко.Купи си комплект отверки,влизай по-често у форума,питай и ще видиш как имам 3 и за четвьрти се оглеждам,а не е като да сьм ги натрупал.


А сега огледай частите на 210 или на 124 и почваме една засечка.Нормалните части са им нормални цени,вьтрешмо огледало на 140 модела е около 600 кинта,вьншно и то толко ма ако не ги ритат няма да ги плащаш всеки ден я.



А кажи какво друго.Усещам те аз как ше ме черпиш ма а да видим кога ше е.За цените не се стягай,зимаш я Калифорнийка и караш смело у вас,само да не си у Аляска. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#10 RoMeO156GTA

RoMeO156GTA

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 29 декември 2007 - 19:16

Търсех и 124 купе, но много трудно се намират.

Я виж в "Продава" има това от подписа ми :coolgrin


Инъче 124ката си е класика ,но най ми харесва купето :harabe
  • 0
Mercedes 200CE `93 - търси си собственик :)
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 19:53

Колегата е тук,прекарването много ще му стьпи.
  • 0
.




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни