налягане на маслотострелката "полудя"
Started by kisho, 26 Dec 2007 - 16:19:47
22 replies to this topic
#1
Posted 26 December 2007 - 16:19
Както си карах из града - погледнах таблото и налягането на маслото - под 1. А като дам газ не отива на 3. В междинно положение непрестанно играе. Оставих колата за 2 часа, паля и налягането не минава 1.5 и не слиза под 1. А мотора работи нормално - 190, 2.5D. Имате ли идея какво става?
#2
Posted 26 December 2007 - 16:39
в сервиз, да ти замерят налягането с манометър. ако даде отклонение, смени датчика, 90% там е проблема, щом изведнъж е паднало налягането.
ако и манометърът покаже 1 бар, сменяш маслото и филтъра, ако пак не се оправи, сменяш маслената помпа
ако и манометърът покаже 1 бар, сменяш маслото и филтъра, ако пак не се оправи, сменяш маслената помпа
#3
Posted 26 December 2007 - 17:55
От написаното по горе не може да се добави нищо повече.
Следвай инстукцията.
Успех.
Следвай инстукцията.
Успех.
#4
Posted 26 December 2007 - 18:36
.
.
... ако пак не се оправи, сменяш маслената помпа
Но преди това можеш да пробваш само със смяна на клапана на помпата.
В много случаи пружината омеква...
#5
Posted 26 December 2007 - 20:22
Благодаря на всички, утре влизам в бокса. Между другото, наложи се пак да карам - този път всичко в норма?!
#6
Posted 26 December 2007 - 20:52
според мен датчика ................
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#7
Posted 27 December 2007 - 00:15
Най вероятно е датчика, но едно замерване с механичен манометър няма да е излишно, според мен, поне аз така бих направил.според мен датчика ................
Успех.
#8
Posted 27 December 2007 - 22:40
Днес ми смениха радиаторчето за парно и кранчето, майсторът донагласи жиците на датчиказа налягане /който от вчера сам се оправи/ и ми каза за още една възможна причиназа танца на стрелката. Тези мотори, най-често с турбо, страдали от проблем с маслената централа на първи цилиндър, колата почвала да харчи масло, да пуши сиво и цилиндърът да работи по-твърдо.
#9
Posted 27 December 2007 - 23:04
Днес ми смениха радиаторчето за парно и кранчето, майсторът донагласи жиците на датчиказа налягане /който от вчера сам се оправи/ и ми каза за още една възможна причиназа танца на стрелката. Тези мотори, най-често с турбо, страдали от проблем с маслената централа на първи цилиндър, колата почвала да харчи масло, да пуши сиво и цилиндърът да работи по-твърдо.
Малееееей,
е такава диагноза не бях чувал, ако съм чувал какво ли не толкова години. А 1 ви април е далече още.
(майсторът донагласи жиците на датчика за налягане /който от вчера сам се оправи/)
(и ми каза за още една възможна причиназа танца на стрелката. Тези мотори, най-често с турбо, страдали от проблем с маслената централа на първи цилиндър, колата почвала да харчи масло, да пуши сиво и цилиндърът да работи по-твърдо)
Е това е вече диагноза, но за кой ли?
Весели празници.
#10
Posted 28 December 2007 - 00:36
Привет
Колега имам същия автомобил (190D 2.5). Всичко написано по-горе е вярно. Почти 100% е датчика за мен. Случи ми се преди 2 години същото нещо. Направих точно това което са ти написали колегите. Отидох да ми замерят налягането на маслото с механичен манометър. Всичко беше "ок". За да се закачи манометър се сваля и датчика. Изчистихме го, обдухахме го с компресор и се разбрахме с майстора ако пак го направи същото нещо да дойда да сменим само датчика. Е от тогава минаха вече 2 години и още не ми го е направило пак (да не дърпам дявола за опашката де).
Поздрави
Колега имам същия автомобил (190D 2.5). Всичко написано по-горе е вярно. Почти 100% е датчика за мен. Случи ми се преди 2 години същото нещо. Направих точно това което са ти написали колегите. Отидох да ми замерят налягането на маслото с механичен манометър. Всичко беше "ок". За да се закачи манометър се сваля и датчика. Изчистихме го, обдухахме го с компресор и се разбрахме с майстора ако пак го направи същото нещо да дойда да сменим само датчика. Е от тогава минаха вече 2 години и още не ми го е направило пак (да не дърпам дявола за опашката де).
Поздрави
#11
Posted 28 December 2007 - 11:23
Още веднъж благодаря на всички за помощта. Весели празници и мерцедеси!
#12
Posted 02 January 2008 - 20:54
Тия дни стрелката отново заигра. Днес ми измериха налаягането с манометър на студен двигател на празен ход - 3.5. /Преди това на таблото показанията бяха от 1 до 1.5/ Най-вероятно е датчика, но възможно ли е да е проблем в уреда на таблото?
#13
Posted 02 January 2008 - 20:58
Не,то си е само стрелка там.Датчика фьлляй да ти е мирна главата.
.
#14
Posted 02 January 2008 - 23:18
Да може и от уреда на таблото да прави номера, подава се допълнително напрежение, има бобинка, за да се движи плавно стрелката и да не отскача като на ГАЗ 51.
Успех.
Успех.
#15
Posted 02 January 2008 - 23:27
Разликата гони,на 3.5 при замерване на таблото трябва да ти бие 3 и да си седи там.
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users