Към съдържанието

  •  

Снимка

налягане на маслотострелката "полудя"


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 kisho

kisho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 26 декември 2007 - 16:19

Както си карах из града - погледнах таблото и налягането на маслото - под 1. А като дам газ не отива на 3. В междинно положение непрестанно играе. Оставих колата за 2 часа, паля и налягането не минава 1.5 и не слиза под 1. А мотора работи нормално - 190, 2.5D. Имате ли идея какво става?
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 декември 2007 - 16:39

в сервиз, да ти замерят налягането с манометър. ако даде отклонение, смени датчика, 90% там е проблема, щом изведнъж е паднало налягането.
ако и манометърът покаже 1 бар, сменяш маслото и филтъра, ако пак не се оправи, сменяш маслената помпа
  • 0

#3 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 26 декември 2007 - 17:55

От написаното по горе не може да се добави нищо повече.
Следвай инстукцията.
Успех.
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 декември 2007 - 18:36

.
.
... ако пак не се оправи, сменяш маслената помпа


Но преди това можеш да пробваш само със смяна на клапана на помпата.
В много случаи пружината омеква...
  • 0

#5 kisho

kisho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 26 декември 2007 - 20:22

Благодаря на всички, утре влизам в бокса. Между другото, наложи се пак да карам - този път всичко в норма?!
  • 0

#6 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 26 декември 2007 - 20:52

според мен датчика ................
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#7 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 27 декември 2007 - 00:15

според мен датчика ................

Най вероятно е датчика, но едно замерване с механичен манометър няма да е излишно, според мен, поне аз така бих направил.
Успех.
  • 0

#8 kisho

kisho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 27 декември 2007 - 22:40

Днес ми смениха радиаторчето за парно и кранчето, майсторът донагласи жиците на датчиказа налягане /който от вчера сам се оправи/ и ми каза за още една възможна причиназа танца на стрелката. Тези мотори, най-често с турбо, страдали от проблем с маслената централа на първи цилиндър, колата почвала да харчи масло, да пуши сиво и цилиндърът да работи по-твърдо.
  • 0

#9 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 27 декември 2007 - 23:04

Днес ми смениха радиаторчето за парно и кранчето, майсторът донагласи жиците на датчиказа налягане /който от вчера сам се оправи/ и ми каза за още една възможна причиназа танца на стрелката. Тези мотори, най-често с турбо, страдали от проблем с маслената централа на първи цилиндър, колата почвала да харчи масло, да пуши сиво и цилиндърът да работи по-твърдо.


Малееееей,
е такава диагноза не бях чувал, ако съм чувал какво ли не толкова години. А 1 ви април е далече още.
(майсторът донагласи жиците на датчика за налягане /който от вчера сам се оправи/)
(и ми каза за още една възможна причиназа танца на стрелката. Тези мотори, най-често с турбо, страдали от проблем с маслената централа на първи цилиндър, колата почвала да харчи масло, да пуши сиво и цилиндърът да работи по-твърдо) :slap:

Е това е вече диагноза, но за кой ли?

Весели празници. :icon_coolgrin:
  • 0

#10 Caballero

Caballero

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 28 декември 2007 - 00:36

Привет


Колега имам същия автомобил (190D 2.5). Всичко написано по-горе е вярно. Почти 100% е датчика за мен. Случи ми се преди 2 години същото нещо. Направих точно това което са ти написали колегите. Отидох да ми замерят налягането на маслото с механичен манометър. Всичко беше "ок". За да се закачи манометър се сваля и датчика. Изчистихме го, обдухахме го с компресор и се разбрахме с майстора ако пак го направи същото нещо да дойда да сменим само датчика. Е от тогава минаха вече 2 години и още не ми го е направило пак (да не дърпам дявола за опашката де).

Поздрави
  • 0

#11 kisho

kisho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 декември 2007 - 11:23

Още веднъж благодаря на всички за помощта. Весели празници и мерцедеси!
  • 0

#12 kisho

kisho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 02 януари 2008 - 20:54

Тия дни стрелката отново заигра. Днес ми измериха налаягането с манометър на студен двигател на празен ход - 3.5. /Преди това на таблото показанията бяха от 1 до 1.5/ Най-вероятно е датчика, но възможно ли е да е проблем в уреда на таблото?
  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 20:58

Не,то си е само стрелка там.Датчика фьлляй да ти е мирна главата.
  • 0
.

#14 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 02 януари 2008 - 23:18

Да може и от уреда на таблото да прави номера, подава се допълнително напрежение, има бобинка, за да се движи плавно стрелката и да не отскача като на ГАЗ 51.
Успех. :icon_coolgrin:
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 януари 2008 - 23:27

Разликата гони,на 3.5 при замерване на таблото трябва да ти бие 3 и да си седи там.
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни