Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Шумна Бензинова ПомпаW124


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#1 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 декември 2007 - 23:47

Здравейте!
Онзи ден след като бях карал колата няколко часа я изгасих за около половин час и при опит да я запаля се оказа че бензиновата помпа е Out.На следващия ден отидох в магазина от който бях купил помпата и я върнах, защото беше в гаранция. Те я изпробваха на един акумулатор и тя работеше - но ми я смениха.Сложих новата помпа и колата заработи добре. Но днес когато я изкарах от гаража ми направи впечатление че новата помпа започна да вие (а тя е карана не повече от 50км.). Изчаках колата да поработи малко но тя продължаваше да вие.Тогава се сетих че когато отвивам капачката на резервоара, вътре има създадено налягане. Отвих я и изпуснах налягането. След около 5 мин. помпата спря да вие. Малко по- къно вечерта, когато колата вече беше истинала, я запалих и помпата отново виеше! Отвих пак капачката но този път нямаше налягане и тя продължи да вие!Някой имал ли е подобен проблем и дали имате представа от какво може да вие така чисто нова помпа.Смених и бензиновия филтър. Колата е W124 200Е. Предварително ви благодаря!!!
  • 0
Публикувано изображение

#2 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 декември 2007 - 23:57

Здравейте!
Онзи ден след като бях карал колата няколко часа я изгасих за около половин час и при опит да я запаля се оказа че бензиновата помпа е Out.На следващия ден отидох в магазина от който бях купил помпата и я върнах, защото беше в гаранция. Те я изпробваха на един акумулатор и тя работеше - но ми я смениха.Сложих новата помпа и колата заработи добре. Но днес когато я изкарах от гаража ми направи впечатление че новата помпа започна да вие (а тя е карана не повече от 50км.). Изчаках колата да поработи малко но тя продължаваше да вие.Тогава се сетих че когато отвивам капачката на резервоара, вътре има създадено налягане. Отвих я и изпуснах налягането. След около 5 мин. помпата спря да вие. Малко по- къно вечерта, когато колата вече беше истинала, я запалих и помпата отново виеше! Отвих пак капачката но този път нямаше налягане и тя продължи да вие!Някой имал ли е подобен проблем и дали имате представа от какво може да вие така чисто нова помпа.Смених и бензиновия филтър. Колата е W124 200Е. Предварително ви благодаря!!!

Едно приятелче имаше проблем с тази помпа на такава кола
Някъква китайска и втория път някъква за ниско налягане-на него му е била за високо
Виж каква ти е хо спецификация и си вземи оригинална-около 260лв(тия по 120-140лв ги зарежи)
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#3 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 декември 2007 - 23:59

Немога да ти кажа сега каква е спецификацията но знам че е бош и я вцех за 250лв.Интересното е че като позаглее колата спира, а като е студена пак бучи.Просто незнам!!!
А неможе да си отива защото е чисто нова и то втора сменям.Предполагам че проблема идва някъде от запушване по инсталацията или нещо такова!!!!
  • 0
Публикувано изображение

#4 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 24 декември 2007 - 10:03

Пробвай да продухаш системата с компресор щом се съмняваш да е запушена и ще видиш дали е от това.
  • 0

#5 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 декември 2007 - 11:16

Вели,
Имам чувството,че тази помпа дето си и направил рекламация си е заминала,поради причината по която ще замине и новата,...но надали магазинерите ще ти я сменят за пореден път,тъй като повредата най-вероятно е в твоя телевизор!
На главата на инжекцията има едно малко черно ел-хидр.регулаторче което се командва от компа....и ако е повредено,...сутрин се съсдава големо противоречие с помпата и тя се тормози,...
Като загрее двигателя,...компа облекчава този клапан и помпата не се товари толкова много,...но съм сигурен че пак вие,..но по-слабо!
Наскоро да е пипан този регулатор,...да е натяган ръчно,чрез реглажа?
Че много обичат да пипат майсторите там,...като вълшебно копченце е тоя вентил,...

Или нещо по-простичко,...на входа на главата на инжекцията има нипел с вградена цедка,...ако е запушена,..ефекта е подобен,...тормозиш помпата,...и налегането на входа скача на 7-8 бара,....

Иди скоро на сервиз,...за да не купуваш друга помпа!

Успех и весела Коледа на Всички форумчани!
  • 0

#6 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 декември 2007 - 18:18

Благодаля ти LYNX-ще проверя тези работи и ще пиша какъв е ефекта.А този нипел с цедката- сваляли се тя за да се почисти или се сменя с нова? И какъв е варианта да се прочисти горивната система? Весела Коледа на Всички!!!
  • 0
Публикувано изображение

#7 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 25 декември 2007 - 13:20

Честита Коледа на Всички във Форума!!!
Да попитам- този ел-хидравличен регулатор който е на главата на инжекциона за какво служи и след като LYNX мислиш че в него е проблема как да го проверя.Извинявайте за невежеството ми, но до сега не съм се збутвал с проблем от този род!!!
  • 0
Публикувано изображение

#8 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 декември 2007 - 16:36

започни с основните неща,...провери първо нипела на входа,...да не е запушен!
А регулатора се проверява с нов,...или друг работещ!
Не ги разбираш/сам казваш/,..а се нахвърли на по-сложното!

Весели празници!
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 декември 2007 - 11:04

Честита Коледа на Всички във Форума!!!
Да попитам- този ел-хидравличен регулатор който е на главата на инжекциона за какво служи и след като LYNX мислиш че в него е проблема как да го проверя.Извинявайте за невежеството ми, но до сега не съм се збутвал с проблем от този род!!!


Първо, като откачиш буксата му измери съпротивлението. Мисля че беше към 15-20 ома. После вържи последователно към него амперметър и провери какви стойности ти дава при работа на двигателя. В руското ръководство за ремонт на 124, което го има някъде в полезна информация, са описани стойностите.
обогатяване при студен двигател - 11-15мА на празен ход и >15мА при ускорение;
при загрял двигател на празен ход - ~0мА;
обогатяване при пълно натоварване - 5-7 мА;
обогатяване при студен старт - 20-25мА за 3-4 секунди;
в режим прекъсване подаване на гориво при празен ход - от 2500 до 1300 оборота - ~45мА;

Обаче както казва Линкс, елиминирай първо другите възможности, че това е скъпа част.
  • 0

#10 bano123

bano123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, кв. Модерно предградие
  • Интереси:Мерцедес, Строителство, Общинска администрация
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 250 Diesel 1992г.
    Mercedes-Benz W123 300 Tourist Diesel 1981г.

Публикувано 27 декември 2007 - 12:30

Искам само да споделя, че преди две три години имахме почти същия проблем. Дизелов автомобил и цедката на горивото преди да се качи в тръбичките от резервоара към помпата беше запушена от мръсна нафта предполагам. Та колата вървеше, но нямаше тяга и си спомням, че колата гаснеше, давеше се. Та всичко беше от цедката и изчистихме резервоара. Тука става въпрос за бензин, ама принципа нали е същия - цедки платна клапани ииии те така :)
  • 0

#11 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 декември 2007 - 20:23

Въобще немат нищо общо,...дори принципно!
Само теоретично,...защото двете горивни системи конструктивно и по назначение се различават коренно!
Прав си за запушването-беда е за всека горивоподаваща система,...но недостига на гориво води до косвени и лесно гадаещи се резултати,..а Вели е на път да преебе еднакамара бензинови помпи ,които не са консуматив и ще разплаче магазинерите по празниците,...та и дори след тях!

Имах случай,преди години,...клиента сменил 4 помпи за едно щестмесечие и пробег 4 хил.км!
Отсекъде го гонеха и не му даваха гаранция,...та той решил да пляка девола,..и оп при дилъра,...последна спирка!
И не казва,..мълчи кат пън!
Изгорехме една помпа за месец-два,...но като доде за рекламация,...си изпя целата история на заболяването!

Минавайки прес голем бордюр,..смачкал тръбата за обратния бензин,...останало колкото да се промуши тел с дебелина 3ммм,....и почнал да сменя помпи като за десерт!
Секи месец!

Чува ги че бучат,...ама кара,..еби им майката,..гаранционни са!

И за наща помпа така си викал!

Но след сваляне на заден мост и диференциал,...резервоар,..и тнт,.нова магистрала за обратно гориво,.нов регулатор,нова помпа и филтър,....и тричасово одене до банкомата,...колата се оправи!

Та така,...дребните недогледани неща,..водят до големи главоболия и гъзобрък!

Успех на Вели,...и лека вечер на всички форумчани!
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 20:37

На Мрака се чува,не много ма като му застана до калника и сьска като пепелянка.Филтьр нов / Ман май беше/,Хамерикански бензин,маркучите не сьм му гледал,през 5 резервоара му слагам присадка за почистване на дюзите - тая на Моли немската..........................Та питанката е тва да го сменям ли или да си кютам?Има 2 филтьра ако правилно помня под колата,те сьщо са сменени.Не пуши,не се тормози,вьрви,проверка газове минава,не тропа,на място работи мазно.....................ма сьска бе. :rolleyes: Кажи да го тормозя ли или да не му преча да работи?
  • 0
.

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 декември 2007 - 20:49

а какво мислиш по въпроса, че тая добавка разтваря всичката кал на дъното на резервоара и после всичко се набива в горивната система??? (дюзи, помпа, филтър.....)
много се колебая дали и аз да сипвам добавки, въпреки че колите ми вървят перфектно
  • 0

#14 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 21:39

Ми то няма какво толко да се мисли.Аз като я взех колата така си беше,сложих добавка и пак така,смених всички филтри и пак сьска.Сега слагам кога ми кефне и сьщата работа.Тоя номер ми е ясен,писал сьм за него в ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ и много го мразя еле в морето.Вместо да ти изпишат вежди ти избият око ма шума еднакьв бе,те тва ми е странно.А малко да мрьдне нещо и фьрлям тия филтри ма си пердаши по сьщич начин вече има/няма 20 000 километра. :rolleyes:

А кажи кво да я правя,да сменям нещо което работи,да спирам с добавките дето не и пречат,да сменям добри филтри.............................а де :kill_myself:
  • 0
.

#15 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 декември 2007 - 21:50

не прави излишни неща!
съска защото е външна!
ако вие и срича ,..или си променя дикцията,...тогава ще общуваме!

Лека!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни