Шумна Бензинова ПомпаW124
Започната от velibg, 23 дек 2007 - 23:47:12
34 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 декември 2007 - 23:47
Здравейте!
Онзи ден след като бях карал колата няколко часа я изгасих за около половин час и при опит да я запаля се оказа че бензиновата помпа е Out.На следващия ден отидох в магазина от който бях купил помпата и я върнах, защото беше в гаранция. Те я изпробваха на един акумулатор и тя работеше - но ми я смениха.Сложих новата помпа и колата заработи добре. Но днес когато я изкарах от гаража ми направи впечатление че новата помпа започна да вие (а тя е карана не повече от 50км.). Изчаках колата да поработи малко но тя продължаваше да вие.Тогава се сетих че когато отвивам капачката на резервоара, вътре има създадено налягане. Отвих я и изпуснах налягането. След около 5 мин. помпата спря да вие. Малко по- къно вечерта, когато колата вече беше истинала, я запалих и помпата отново виеше! Отвих пак капачката но този път нямаше налягане и тя продължи да вие!Някой имал ли е подобен проблем и дали имате представа от какво може да вие така чисто нова помпа.Смених и бензиновия филтър. Колата е W124 200Е. Предварително ви благодаря!!!
Онзи ден след като бях карал колата няколко часа я изгасих за около половин час и при опит да я запаля се оказа че бензиновата помпа е Out.На следващия ден отидох в магазина от който бях купил помпата и я върнах, защото беше в гаранция. Те я изпробваха на един акумулатор и тя работеше - но ми я смениха.Сложих новата помпа и колата заработи добре. Но днес когато я изкарах от гаража ми направи впечатление че новата помпа започна да вие (а тя е карана не повече от 50км.). Изчаках колата да поработи малко но тя продължаваше да вие.Тогава се сетих че когато отвивам капачката на резервоара, вътре има създадено налягане. Отвих я и изпуснах налягането. След около 5 мин. помпата спря да вие. Малко по- къно вечерта, когато колата вече беше истинала, я запалих и помпата отново виеше! Отвих пак капачката но този път нямаше налягане и тя продължи да вие!Някой имал ли е подобен проблем и дали имате представа от какво може да вие така чисто нова помпа.Смених и бензиновия филтър. Колата е W124 200Е. Предварително ви благодаря!!!
#2
Публикувано 23 декември 2007 - 23:57
Едно приятелче имаше проблем с тази помпа на такава колаЗдравейте!
Онзи ден след като бях карал колата няколко часа я изгасих за около половин час и при опит да я запаля се оказа че бензиновата помпа е Out.На следващия ден отидох в магазина от който бях купил помпата и я върнах, защото беше в гаранция. Те я изпробваха на един акумулатор и тя работеше - но ми я смениха.Сложих новата помпа и колата заработи добре. Но днес когато я изкарах от гаража ми направи впечатление че новата помпа започна да вие (а тя е карана не повече от 50км.). Изчаках колата да поработи малко но тя продължаваше да вие.Тогава се сетих че когато отвивам капачката на резервоара, вътре има създадено налягане. Отвих я и изпуснах налягането. След около 5 мин. помпата спря да вие. Малко по- къно вечерта, когато колата вече беше истинала, я запалих и помпата отново виеше! Отвих пак капачката но този път нямаше налягане и тя продължи да вие!Някой имал ли е подобен проблем и дали имате представа от какво може да вие така чисто нова помпа.Смених и бензиновия филтър. Колата е W124 200Е. Предварително ви благодаря!!!
Някъква китайска и втория път някъква за ниско налягане-на него му е била за високо
Виж каква ти е хо спецификация и си вземи оригинална-около 260лв(тия по 120-140лв ги зарежи)
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 23 декември 2007 - 23:59
Немога да ти кажа сега каква е спецификацията но знам че е бош и я вцех за 250лв.Интересното е че като позаглее колата спира, а като е студена пак бучи.Просто незнам!!!
А неможе да си отива защото е чисто нова и то втора сменям.Предполагам че проблема идва някъде от запушване по инсталацията или нещо такова!!!!
А неможе да си отива защото е чисто нова и то втора сменям.Предполагам че проблема идва някъде от запушване по инсталацията или нещо такова!!!!
#4
Публикувано 24 декември 2007 - 10:03
Пробвай да продухаш системата с компресор щом се съмняваш да е запушена и ще видиш дали е от това.
#5
Публикувано 24 декември 2007 - 11:16
Вели,
Имам чувството,че тази помпа дето си и направил рекламация си е заминала,поради причината по която ще замине и новата,...но надали магазинерите ще ти я сменят за пореден път,тъй като повредата най-вероятно е в твоя телевизор!
На главата на инжекцията има едно малко черно ел-хидр.регулаторче което се командва от компа....и ако е повредено,...сутрин се съсдава големо противоречие с помпата и тя се тормози,...
Като загрее двигателя,...компа облекчава този клапан и помпата не се товари толкова много,...но съм сигурен че пак вие,..но по-слабо!
Наскоро да е пипан този регулатор,...да е натяган ръчно,чрез реглажа?
Че много обичат да пипат майсторите там,...като вълшебно копченце е тоя вентил,...
Или нещо по-простичко,...на входа на главата на инжекцията има нипел с вградена цедка,...ако е запушена,..ефекта е подобен,...тормозиш помпата,...и налегането на входа скача на 7-8 бара,....
Иди скоро на сервиз,...за да не купуваш друга помпа!
Успех и весела Коледа на Всички форумчани!
Имам чувството,че тази помпа дето си и направил рекламация си е заминала,поради причината по която ще замине и новата,...но надали магазинерите ще ти я сменят за пореден път,тъй като повредата най-вероятно е в твоя телевизор!
На главата на инжекцията има едно малко черно ел-хидр.регулаторче което се командва от компа....и ако е повредено,...сутрин се съсдава големо противоречие с помпата и тя се тормози,...
Като загрее двигателя,...компа облекчава този клапан и помпата не се товари толкова много,...но съм сигурен че пак вие,..но по-слабо!
Наскоро да е пипан този регулатор,...да е натяган ръчно,чрез реглажа?
Че много обичат да пипат майсторите там,...като вълшебно копченце е тоя вентил,...
Или нещо по-простичко,...на входа на главата на инжекцията има нипел с вградена цедка,...ако е запушена,..ефекта е подобен,...тормозиш помпата,...и налегането на входа скача на 7-8 бара,....
Иди скоро на сервиз,...за да не купуваш друга помпа!
Успех и весела Коледа на Всички форумчани!
#7
Публикувано 25 декември 2007 - 13:20
Честита Коледа на Всички във Форума!!!
Да попитам- този ел-хидравличен регулатор който е на главата на инжекциона за какво служи и след като LYNX мислиш че в него е проблема как да го проверя.Извинявайте за невежеството ми, но до сега не съм се збутвал с проблем от този род!!!
Да попитам- този ел-хидравличен регулатор който е на главата на инжекциона за какво служи и след като LYNX мислиш че в него е проблема как да го проверя.Извинявайте за невежеството ми, но до сега не съм се збутвал с проблем от този род!!!
#8
Публикувано 25 декември 2007 - 16:36
започни с основните неща,...провери първо нипела на входа,...да не е запушен!
А регулатора се проверява с нов,...или друг работещ!
Не ги разбираш/сам казваш/,..а се нахвърли на по-сложното!
Весели празници!
А регулатора се проверява с нов,...или друг работещ!
Не ги разбираш/сам казваш/,..а се нахвърли на по-сложното!
Весели празници!
#9
Публикувано 27 декември 2007 - 11:04
Честита Коледа на Всички във Форума!!!
Да попитам- този ел-хидравличен регулатор който е на главата на инжекциона за какво служи и след като LYNX мислиш че в него е проблема как да го проверя.Извинявайте за невежеството ми, но до сега не съм се збутвал с проблем от този род!!!
Първо, като откачиш буксата му измери съпротивлението. Мисля че беше към 15-20 ома. После вържи последователно към него амперметър и провери какви стойности ти дава при работа на двигателя. В руското ръководство за ремонт на 124, което го има някъде в полезна информация, са описани стойностите.
обогатяване при студен двигател - 11-15мА на празен ход и >15мА при ускорение;
при загрял двигател на празен ход - ~0мА;
обогатяване при пълно натоварване - 5-7 мА;
обогатяване при студен старт - 20-25мА за 3-4 секунди;
в режим прекъсване подаване на гориво при празен ход - от 2500 до 1300 оборота - ~45мА;
Обаче както казва Линкс, елиминирай първо другите възможности, че това е скъпа част.
#10
Публикувано 27 декември 2007 - 12:30
Искам само да споделя, че преди две три години имахме почти същия проблем. Дизелов автомобил и цедката на горивото преди да се качи в тръбичките от резервоара към помпата беше запушена от мръсна нафта предполагам. Та колата вървеше, но нямаше тяга и си спомням, че колата гаснеше, давеше се. Та всичко беше от цедката и изчистихме резервоара. Тука става въпрос за бензин, ама принципа нали е същия - цедки платна клапани ииии те така
#11
Публикувано 27 декември 2007 - 20:23
Въобще немат нищо общо,...дори принципно!
Само теоретично,...защото двете горивни системи конструктивно и по назначение се различават коренно!
Прав си за запушването-беда е за всека горивоподаваща система,...но недостига на гориво води до косвени и лесно гадаещи се резултати,..а Вели е на път да преебе еднакамара бензинови помпи ,които не са консуматив и ще разплаче магазинерите по празниците,...та и дори след тях!
Имах случай,преди години,...клиента сменил 4 помпи за едно щестмесечие и пробег 4 хил.км!
Отсекъде го гонеха и не му даваха гаранция,...та той решил да пляка девола,..и оп при дилъра,...последна спирка!
И не казва,..мълчи кат пън!
Изгорехме една помпа за месец-два,...но като доде за рекламация,...си изпя целата история на заболяването!
Минавайки прес голем бордюр,..смачкал тръбата за обратния бензин,...останало колкото да се промуши тел с дебелина 3ммм,....и почнал да сменя помпи като за десерт!
Секи месец!
Чува ги че бучат,...ама кара,..еби им майката,..гаранционни са!
И за наща помпа така си викал!
Но след сваляне на заден мост и диференциал,...резервоар,..и тнт,.нова магистрала за обратно гориво,.нов регулатор,нова помпа и филтър,....и тричасово одене до банкомата,...колата се оправи!
Та така,...дребните недогледани неща,..водят до големи главоболия и гъзобрък!
Успех на Вели,...и лека вечер на всички форумчани!
Само теоретично,...защото двете горивни системи конструктивно и по назначение се различават коренно!
Прав си за запушването-беда е за всека горивоподаваща система,...но недостига на гориво води до косвени и лесно гадаещи се резултати,..а Вели е на път да преебе еднакамара бензинови помпи ,които не са консуматив и ще разплаче магазинерите по празниците,...та и дори след тях!
Имах случай,преди години,...клиента сменил 4 помпи за едно щестмесечие и пробег 4 хил.км!
Отсекъде го гонеха и не му даваха гаранция,...та той решил да пляка девола,..и оп при дилъра,...последна спирка!
И не казва,..мълчи кат пън!
Изгорехме една помпа за месец-два,...но като доде за рекламация,...си изпя целата история на заболяването!
Минавайки прес голем бордюр,..смачкал тръбата за обратния бензин,...останало колкото да се промуши тел с дебелина 3ммм,....и почнал да сменя помпи като за десерт!
Секи месец!
Чува ги че бучат,...ама кара,..еби им майката,..гаранционни са!
И за наща помпа така си викал!
Но след сваляне на заден мост и диференциал,...резервоар,..и тнт,.нова магистрала за обратно гориво,.нов регулатор,нова помпа и филтър,....и тричасово одене до банкомата,...колата се оправи!
Та така,...дребните недогледани неща,..водят до големи главоболия и гъзобрък!
Успех на Вели,...и лека вечер на всички форумчани!
#12
Публикувано 27 декември 2007 - 20:37
На Мрака се чува,не много ма като му застана до калника и сьска като пепелянка.Филтьр нов / Ман май беше/,Хамерикански бензин,маркучите не сьм му гледал,през 5 резервоара му слагам присадка за почистване на дюзите - тая на Моли немската..........................Та питанката е тва да го сменям ли или да си кютам?Има 2 филтьра ако правилно помня под колата,те сьщо са сменени.Не пуши,не се тормози,вьрви,проверка газове минава,не тропа,на място работи мазно.....................ма сьска бе. Кажи да го тормозя ли или да не му преча да работи?
.
#13
Публикувано 27 декември 2007 - 20:49
а какво мислиш по въпроса, че тая добавка разтваря всичката кал на дъното на резервоара и после всичко се набива в горивната система??? (дюзи, помпа, филтър.....)
много се колебая дали и аз да сипвам добавки, въпреки че колите ми вървят перфектно
много се колебая дали и аз да сипвам добавки, въпреки че колите ми вървят перфектно
#14
Публикувано 27 декември 2007 - 21:39
Ми то няма какво толко да се мисли.Аз като я взех колата така си беше,сложих добавка и пак така,смених всички филтри и пак сьска.Сега слагам кога ми кефне и сьщата работа.Тоя номер ми е ясен,писал сьм за него в ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ и много го мразя еле в морето.Вместо да ти изпишат вежди ти избият око ма шума еднакьв бе,те тва ми е странно.А малко да мрьдне нещо и фьрлям тия филтри ма си пердаши по сьщич начин вече има/няма 20 000 километра.
А кажи кво да я правя,да сменям нещо което работи,да спирам с добавките дето не и пречат,да сменям добри филтри.............................а де
А кажи кво да я правя,да сменям нещо което работи,да спирам с добавките дето не и пречат,да сменям добри филтри.............................а де
.
#15
Публикувано 27 декември 2007 - 21:50
не прави излишни неща!
съска защото е външна!
ако вие и срича ,..или си променя дикцията,...тогава ще общуваме!
Лека!
съска защото е външна!
ако вие и срича ,..или си променя дикцията,...тогава ще общуваме!
Лека!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни