![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-2881.jpg?_r=0)
Шумна Бензинова ПомпаW124
Started by velibg, 23 Dec 2007 - 23:47:12
34 replies to this topic
#16
Posted 27 December 2007 - 22:16
Свири свири щурчеееееее,ах подлудявай ме..............................Мерси МАЙСТОРЕ
,ич няма да я барам,нека сьска,да си правят компания с жената.
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
.
#17
Posted 27 December 2007 - 22:28
Затова в Балкан Стар казват 35 лв. на човекочас,
Весели празници.
Весели празници.
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
#18
Posted 27 December 2007 - 22:50
Така е де, нали не е толкова важно.
#19
Posted 27 December 2007 - 23:47
Тая помпа ми еба майчицата!!!Днес ходих в сервиза на Петко и момчетата се шашнаха с нея!
Нова помпа а бучи- айде наред
1.Сменяваме филтъра с нов на Бош (Тия Хенгс или там как се казваха изобщо неискаха и да чуят за тях - само на Бош)- помпата си свири мазно-мазно.
2.Айде Васко вади жиците и започва мерене- всичко и е в нормите и е ок казва той!
3.Проверка на всички тръбички и гъвкави връзчици- всичко ок!!!Налягане си има до инжекциона а от резервоара като махнеме тръбичката която влиза в помпата тече гориво, та чак може да се изкъпе човек ако има желание
))))
Навсичкото отгоре колата си върви бе-върви си!
Най-интересното е че вие когато е студена-ама много яко.А когато е топла спира когато тя си реши и започва отново пак когато тя си реши-просто е с някакво особено собствено мнение по въпроса ииииии те така.....
Нова помпа а бучи- айде наред
1.Сменяваме филтъра с нов на Бош (Тия Хенгс или там как се казваха изобщо неискаха и да чуят за тях - само на Бош)- помпата си свири мазно-мазно.
2.Айде Васко вади жиците и започва мерене- всичко и е в нормите и е ок казва той!
3.Проверка на всички тръбички и гъвкави връзчици- всичко ок!!!Налягане си има до инжекциона а от резервоара като махнеме тръбичката която влиза в помпата тече гориво, та чак може да се изкъпе човек ако има желание
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Навсичкото отгоре колата си върви бе-върви си!
Най-интересното е че вие когато е студена-ама много яко.А когато е топла спира когато тя си реши и започва отново пак когато тя си реши-просто е с някакво особено собствено мнение по въпроса ииииии те така.....
#20
Posted 27 December 2007 - 23:59
Аз да попитам вместо него.Има ли някаква врьзка налягането в резервоара с работата на помпата,може ли да бучи ако нещо там не е наред?Аз като покарам малко и като отворя капачката на резервоара и ше ме издуха........................
.
#21
Posted 28 December 2007 - 00:00
Има си някакъв зор, желая ти успех да се отървеш от дразнителя,
май тук няма да сме ти полезни.
Успех.
Весели празници.
май тук няма да сме ти полезни.
Успех.
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
Весели празници.
#22
Posted 28 December 2007 - 00:13
Аз да попитам вместо него.Има ли някаква врьзка налягането в резервоара с работата на помпата,може ли да бучи ако нещо там не е наред?Аз като покарам малко и като отворя капачката на резервоара и ше ме издуха........................
По-добре да те издуха ,.....отколкото да та глътне!
Парите на бензина създават налягане в резервоара!
Имайки предвид региона в който пребиваваш,..климата и особено изискванията за екология/имаш ел. вентил който подава периодично изпаренията на горивото в смукателните тръби,..а не в атмосферата/,...винаги ще имаш завишено налягане в резервоара,..дори това помага на бензиновата помпа,...облекчава засмуквашата част!
Капачките ви на резрвоарите са ви БЕЗ тъй-наречения клапан за свръхналягане,...поради факта че при всеки старт на двигателя системата за екология частично освобождава вентила за парите на горивото и стабилизира налягането в резервоара в приемливи граници!
И още нещо:
Колкото по-малко гориво возиш отзад,...толкова по-големо налягане се получава под капачката,...и обратното!
Некой ден може да започнеш да събираш 120лтр бензин,...и задните седалки да се доближат до гърба ти,.....
Тогава нема да мислиш да си купуваш R129,....или CL140
#23
Posted 28 December 2007 - 00:22
Тогава нема да мислиш да си купуваш R129,....или CL140
Е как можа това да кажеш.
![:kill_myself:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/kill_myself.gif)
Мали колко неща още не са ми ясни,ужас.
![:rolleyes:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
.
#24
Posted 28 December 2007 - 00:26
Тук във форума не веднъж сте ми били полезни и понеже това се оказва проблем с мноооооого нейзвестни, аз пиша за да може и вие да сте в течение с проблема ми и евентуално ако утре на някого се случисъщото както е при мен, да знае какво да прави( не го пожелавам на никого)! При мен в резервоара също се създава налягане и то не малко.Един от тези дни се бях сетил и за него и докато карах, а помпата ми пееше изодзад, спрях и отвих капачката на резервора, за да изпусна налягането и ми се стори че намаля виенето- но всичко беше заблуда след малко време пак продължи да бучи.Днес зададох същия въпрос в сервиза и те ми казаха че това налягане е нормално! Но ако е хептем много(незнам как точно се определя малко,срудно или хептем-много налягане) има възможност (говоря за бензиновите резервоари на W124) когато завивате капачката на резервоара -да не се завива до край! Когато започнете завъртането в един момент се усешта как тя законтря(не може да изпадне), но и всъщия момент има още къде да се дозатегне за да достигне крайната си позиция. Това полу-затваряне бях чел в една книга че е най правилното и така се поддържало нормалното за резервора налягане.Когато го пробвах найстина се уверих че се получава налягане, но не пък чак такова, че да ме издуха, както когато е била затегната до край капачката. Но в България бензинджийте (не искам да обиждам никого) който ни наливат бензин в колите по Бензиностанцийте, едва ли са запознати с всяка кола колко трябва да и се натяга капачката за горивото!Весело посрещане на Новата Година и от мен
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#26
Posted 28 December 2007 - 00:30
Затягам до откат,не ми се вярва да има фифел и при затягането на капачката,всяка си вьрви до край.
.
#28
Posted 28 December 2007 - 00:42
Няма такава формула за затягане на капачката, до определено полужение,
тя се стяга до упор, а това накрая е застопорява да не хвръкне по време на движение.
Всичо друго е мисли в пространството.
Или в небитието.
Или нещо такаова,: лявото огледало е по малко защото от ляво е антената за радиото, и е балансиран въздушния поток.
Лелей как ме боли главата от такива умни мисли.
Весели празници.
тя се стяга до упор, а това накрая е застопорява да не хвръкне по време на движение.
Всичо друго е мисли в пространството.
Или в небитието.
Или нещо такаова,: лявото огледало е по малко защото от ляво е антената за радиото, и е балансиран въздушния поток.
Лелей как ме боли главата от такива умни мисли.
Весели празници.
![:icon_coolgrin:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/icon_coolgrin.gif)
#29
Posted 28 December 2007 - 00:45
левото или десното огледало е по-малко!
От къде ги броите тези,...лево и десно,....дай да систематизираме!
Волана от коя страна е!?
От къде ги броите тези,...лево и десно,....дай да систематизираме!
Волана от коя страна е!?
#30
Posted 28 December 2007 - 00:52
Абе брат, такова обеснение чух от един продавач, като обясняваше за съвършенстото на Мерца, едвам се изнесох по далеч за да се посмея на воля, а той караше Мазда, а ми кажи кво да правя.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users