Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Шумна Бензинова ПомпаW124


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#16 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 22:16

Свири свири щурчеееееее,ах подлудявай ме..............................Мерси МАЙСТОРЕ :icon_coolgrin: ,ич няма да я барам,нека сьска,да си правят компания с жената. :flagMB new:
  • 0
.

#17 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 27 декември 2007 - 22:28

Затова в Балкан Стар казват 35 лв. на човекочас,

Весели празници. :icon_coolgrin:
  • 0

#18 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 27 декември 2007 - 22:50

Така е де, нали не е толкова важно.
  • 0

#19 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 декември 2007 - 23:47

Тая помпа ми еба майчицата!!!Днес ходих в сервиза на Петко и момчетата се шашнаха с нея!
Нова помпа а бучи- айде наред
1.Сменяваме филтъра с нов на Бош (Тия Хенгс или там как се казваха изобщо неискаха и да чуят за тях - само на Бош)- помпата си свири мазно-мазно.
2.Айде Васко вади жиците и започва мерене- всичко и е в нормите и е ок казва той!
3.Проверка на всички тръбички и гъвкави връзчици- всичко ок!!!Налягане си има до инжекциона а от резервоара като махнеме тръбичката която влиза в помпата тече гориво, та чак може да се изкъпе човек ако има желание:)))))
Навсичкото отгоре колата си върви бе-върви си!
Най-интересното е че вие когато е студена-ама много яко.А когато е топла спира когато тя си реши и започва отново пак когато тя си реши-просто е с някакво особено собствено мнение по въпроса ииииии те така.....
  • 0
Публикувано изображение

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 27 декември 2007 - 23:59

Аз да попитам вместо него.Има ли някаква врьзка налягането в резервоара с работата на помпата,може ли да бучи ако нещо там не е наред?Аз като покарам малко и като отворя капачката на резервоара и ше ме издуха........................
  • 0
.

#21 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 28 декември 2007 - 00:00

Има си някакъв зор, желая ти успех да се отървеш от дразнителя,
май тук няма да сме ти полезни.
Успех. :icon_coolgrin:
Весели празници.
  • 0

#22 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 декември 2007 - 00:13

Аз да попитам вместо него.Има ли някаква врьзка налягането в резервоара с работата на помпата,може ли да бучи ако нещо там не е наред?Аз като покарам малко и като отворя капачката на резервоара и ше ме издуха........................




По-добре да те издуха ,.....отколкото да та глътне!
Парите на бензина създават налягане в резервоара!
Имайки предвид региона в който пребиваваш,..климата и особено изискванията за екология/имаш ел. вентил който подава периодично изпаренията на горивото в смукателните тръби,..а не в атмосферата/,...винаги ще имаш завишено налягане в резервоара,..дори това помага на бензиновата помпа,...облекчава засмуквашата част!
Капачките ви на резрвоарите са ви БЕЗ тъй-наречения клапан за свръхналягане,...поради факта че при всеки старт на двигателя системата за екология частично освобождава вентила за парите на горивото и стабилизира налягането в резервоара в приемливи граници!

И още нещо:
Колкото по-малко гориво возиш отзад,...толкова по-големо налягане се получава под капачката,...и обратното!
Некой ден може да започнеш да събираш 120лтр бензин,...и задните седалки да се доближат до гърба ти,.....
Тогава нема да мислиш да си купуваш R129,....или CL140
  • 0

#23 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 28 декември 2007 - 00:22

Тогава нема да мислиш да си купуваш R129,....или CL140




Е как можа това да кажеш. :kill_myself: Аз не си мисля,аз тьрся вече :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:


Мали колко неща още не са ми ясни,ужас. :rolleyes:
  • 0
.

#24 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 декември 2007 - 00:26

Тук във форума не веднъж сте ми били полезни и понеже това се оказва проблем с мноооооого нейзвестни, аз пиша за да може и вие да сте в течение с проблема ми и евентуално ако утре на някого се случисъщото както е при мен, да знае какво да прави( не го пожелавам на никого)! При мен в резервоара също се създава налягане и то не малко.Един от тези дни се бях сетил и за него и докато карах, а помпата ми пееше изодзад, спрях и отвих капачката на резервора, за да изпусна налягането и ми се стори че намаля виенето- но всичко беше заблуда след малко време пак продължи да бучи.Днес зададох същия въпрос в сервиза и те ми казаха че това налягане е нормално! Но ако е хептем много(незнам как точно се определя малко,срудно или хептем-много налягане) има възможност (говоря за бензиновите резервоари на W124) когато завивате капачката на резервоара -да не се завива до край! Когато започнете завъртането в един момент се усешта как тя законтря(не може да изпадне), но и всъщия момент има още къде да се дозатегне за да достигне крайната си позиция. Това полу-затваряне бях чел в една книга че е най правилното и така се поддържало нормалното за резервора налягане.Когато го пробвах найстина се уверих че се получава налягане, но не пък чак такова, че да ме издуха, както когато е била затегната до край капачката. Но в България бензинджийте (не искам да обиждам никого) който ни наливат бензин в колите по Бензиностанцийте, едва ли са запознати с всяка кола колко трябва да и се натяга капачката за горивото!Весело посрещане на Новата Година и от мен ;)
  • 0
Публикувано изображение

#25 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 декември 2007 - 00:29

Абе я дайте да си купиме по един хибрид-нема помпи да бръмчат, нема да ни духа.... налягане!!! :lol:
  • 0
Публикувано изображение

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 28 декември 2007 - 00:30

Затягам до откат,не ми се вярва да има фифел и при затягането на капачката,всяка си вьрви до край.
  • 0
.

#27 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 28 декември 2007 - 00:32

На откакто го прочетох и го пробвах на мойта кошетка, си правих опити и с на няколко мой приятели -и при тях е същото! :huh:
  • 0
Публикувано изображение

#28 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 28 декември 2007 - 00:42

Няма такава формула за затягане на капачката, до определено полужение,
тя се стяга до упор, а това накрая е застопорява да не хвръкне по време на движение.
Всичо друго е мисли в пространството.
Или в небитието.
Или нещо такаова,: лявото огледало е по малко защото от ляво е антената за радиото, и е балансиран въздушния поток.
Лелей как ме боли главата от такива умни мисли.

Весели празници. :icon_coolgrin:
  • 0

#29 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 декември 2007 - 00:45

левото или десното огледало е по-малко!
От къде ги броите тези,...лево и десно,....дай да систематизираме!
Волана от коя страна е!?
  • 0

#30 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 28 декември 2007 - 00:52

Абе брат, такова обеснение чух от един продавач, като обясняваше за съвършенстото на Мерца, едвам се изнесох по далеч за да се посмея на воля, а той караше Мазда, а ми кажи кво да правя.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни