Смяна на крушка W210на врътката на дясната духалка за парното
Започната от Тоцата, 22 дек 2007 - 16:35:03
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 декември 2007 - 16:35
Навънка си е студ, ако некой не е забелезал . Затова реших да почовъркам некои дреболийки в меро. Запалих го и реших да подменя изгорялата крушка на десния отвор на парното.
Първо се отстранява ето този капак, не е нещо особенно с права отверка се бърка в едно отворче и с лек напън си излиза.
Под ръката ми се вижда ето този винт:
(Тук можем да затворим вратата и пак сме на топло )
Махаме го и с леко дърпане изваждаме махагона, до средната конзола се държи на 3 щипки, после е на скобички, за да се извади до края трябва да се изтегли надясно и е готов.
Ето тези болчета държат пластмасовия капак на духалката, като има и 2 щипки, виждат се през вертикалните и хоризонталните пластмаси.
Желателно е да се махне капака на пищялките, това става с дърпане нагоре в предната част и теглене към седалката.
За да се извади дясната духалка трябва да се махне отклонението за страничния прозорец, то е на 4 закопчалки (е не знам как има се вика ) и представлява това:
Духалката не е закопчана за другите тръбета от парното.
Като се извади се вижда гнездото на крушката (изтреперила ми е ръката, та затуй снимката е гадна)
Сменя се крушката с каталожна и сме готови. После всичко си се сглобява по обратния ред.
Поздрави.
ПП. Вече почти разбирам Боса, малко свободно време и отвътре си идва да човъркаме
Ето нещо и за него
Зимна картинка.
Само с глупости се занимавам, нема ли да дойде пролетта да си вземем една S-ка
Първо се отстранява ето този капак, не е нещо особенно с права отверка се бърка в едно отворче и с лек напън си излиза.
Под ръката ми се вижда ето този винт:
(Тук можем да затворим вратата и пак сме на топло )
Махаме го и с леко дърпане изваждаме махагона, до средната конзола се държи на 3 щипки, после е на скобички, за да се извади до края трябва да се изтегли надясно и е готов.
Ето тези болчета държат пластмасовия капак на духалката, като има и 2 щипки, виждат се през вертикалните и хоризонталните пластмаси.
Желателно е да се махне капака на пищялките, това става с дърпане нагоре в предната част и теглене към седалката.
За да се извади дясната духалка трябва да се махне отклонението за страничния прозорец, то е на 4 закопчалки (е не знам как има се вика ) и представлява това:
Духалката не е закопчана за другите тръбета от парното.
Като се извади се вижда гнездото на крушката (изтреперила ми е ръката, та затуй снимката е гадна)
Сменя се крушката с каталожна и сме готови. После всичко си се сглобява по обратния ред.
Поздрави.
ПП. Вече почти разбирам Боса, малко свободно време и отвътре си идва да човъркаме
Ето нещо и за него
Зимна картинка.
Само с глупости се занимавам, нема ли да дойде пролетта да си вземем една S-ка
#2
Публикувано 22 декември 2007 - 19:22
КЕФИ ......................каква Sка ше взимаш?
.
#3
Публикувано 22 декември 2007 - 22:43
КЕФИ ......................каква Sка ше взимаш?
W140 500 или 600 (а ако намерим некоя 420-ка мое да се прежалим, ама трудно), по възможност с повечко екстри, 97-98... Твоята дълга база ли е, че още се чудя дали има значение (те и двете ще влизат в новия гараж ), ма да знам коя се кара по-убаво.
#4
Публикувано 23 декември 2007 - 00:28
Ше прецакаме темата,но дано ни я раделят и ни пратят при прасенцата.Мойта е кьсата база,и М104 мотора или половината от 12 цилиндровия.Дванайстака е много тегьв за бачкане,няма място един такова да му вкараш,ако сьм на теб гледам черен 500 и не се занимавам с кола която има 2 ЕКУ,2 дебитомера,2 дросела / ако не се льжа / ....................това малко проблем да даде и ти побелява косата.Само комповете да му смениш ако изгорят е около 5000 цирки от тукашните.Аз за толко Мрака сьм взел.
.
#5
Публикувано 23 декември 2007 - 09:34
Ше прецакаме темата,но дано ни я раделят и ни пратят при прасенцата.Мойта е кьсата база,и М104 мотора или половината от 12 цилиндровия.Дванайстака е много тегьв за бачкане,няма място един такова да му вкараш,ако сьм на теб гледам черен 500 и не се занимавам с кола която има 2 ЕКУ,2 дебитомера,2 дросела / ако не се льжа / ....................това малко проблем да даде и ти побелява косата.Само комповете да му смениш ако изгорят е около 5000 цирки от тукашните.Аз за толко Мрака сьм взел.
Ние да си се разбереме па ако има пречи ще си я очистят
Попринцип и аз бях чел че 500 е най-добрия вариант, та май натам отиват нещата
#6
Публикувано 26 декември 2007 - 23:28
Като вьрвене няма голяма разлика от 500 и 600 модела,до около 100 вьрвят еднакво,писле голямото си е голямо ма как и да го караш пак харчи и проблемчета дава.Дебни го от последните години,дьлго и осмак мотор,ако няма да го рьчкаш МНОГО може и шестак,те не са много лоши ма осмака си е осмак.
.
#7
Публикувано 29 декември 2007 - 01:58
как изглеждат лампичките за да си ги купя преди да започна да разглобявам
#8
Публикувано 29 декември 2007 - 05:36
Кои?
.
#9
Публикувано 29 декември 2007 - 10:36
как изглеждат лампичките за да си ги купя преди да започна да разглобявам
http://bp0.blogger.c.../s1600-h/09.jpg
Само че не са сини а бели... Тея са най-често от 1,2 Вата, но 0,5 са подобни, може да имат и платмасова основа, а да не са целите от стъкло. По каталог за осветление на врътките и таблото се дават 0,5 Ватови крушки, но последния път при дилъра ми продадоха 1,2 Вата. Разликата е че светят по-слабо и имат по-дълъг живот (по-трудно изгарят)... Според някои се получава нагряване и респективно се стапят жици и т.н., но мен ме увериха (хора с доста голям авторитет и познания), че няма да има такъв проблем. А и след като по Вин излезнаха такива заместители, какво може да се прави...
Поздрави.
#10
Публикувано 29 декември 2007 - 10:47
http://bp0.blogger.c.../s1600-h/09.jpg
Според някои се получава нагряване и респективно се стапят жици и т.н., но мен ме увериха (хора с доста голям авторитет и познания), че няма да има такъв проблем. А и след като по Вин излезнаха такива заместители, какво може да се прави...
не питай старило, питай патило.
не се стапят жици, а пластмасарии
стапят се, уви.
а тези, които трябва да са оригинални , се продават в блистери като хапчета и са с пластмасов цокъл и са .4В или .5 не помня , но не са 1.2В със 300% сигурност
не си прави експерименти
#11
Публикувано 29 декември 2007 - 17:25
не питай старило, питай патило.
не се стапят жици, а пластмасарии
стапят се, уви.
а тези, които трябва да са оригинални , се продават в блистери като хапчета и са с пластмасов цокъл и са .4В или .5 не помня , но не са 1.2В със 300% сигурност
не си прави експерименти
Точно.Ако има мераклий и снимки ше му намеря.
В магазините / или поне тук / има 3 вида като на единия основата е квадрат,такива са крушките на таблото на Мрака и са по 1.2 оригинално,по климатика обаче са си от тия на снимката.Внимавай какво вземаш,кабеляците на Мерцедес не са му силна страна.
.
#12
Публикувано 29 декември 2007 - 18:06
не питай старило, питай патило.
не се стапят жици, а пластмасарии
стапят се, уви.
а тези, които трябва да са оригинални , се продават в блистери като хапчета и са с пластмасов цокъл и са .4В или .5 не помня , но не са 1.2В със 300% сигурност
не си прави експерименти
Не искам да споря, но при положение че ми го е казал авиоинженер (военен), а всички знаем колко е прецизна тази техника и че съм дал по 2 и косур лева за тея фъстъчета (не знам от къде сте взимали вашите)... Ще рискувам... Но ми е интересно защо се стапя нещо и като цяло защо се получава нагряване? Все пак може тези резултати да говорят за някакъв друг проблем... И накрая, вече да не вярвам на дилъра, така ли?
Поздрави.
ПП: Младо момче съм и отлично знам значението на тази стара поговорка... А ако не си правя експерименти как ще науча някои неща?
#13
Публикувано 29 декември 2007 - 18:20
Знаеш ги как се фащат - имат едни пластинки като крилца,а не се забожда задника на крушката както е нормална крушка.Самото тяло стои много близко го фасунката / е как да го обясня това / и малко да го нагрее и се криви или го стапя.По принцип се опитвам за неща които могат да се прецакат да ги слагам по каталог,че много боли глава после.Казали 0.5 вата и такива слагам.Сега дали са силвания,бош или там който таквото прави няма голямо значение,но от ватовете не се мьрда и е добре това да се спазва.
Снимки да ти ровя ли?
Снимки да ти ровя ли?
.
#14
Публикувано 29 декември 2007 - 18:40
Знаеш ги как се фащат - имат едни пластинки като крилца,а не се забожда задника на крушката както е нормална крушка.Самото тяло стои много близко го фасунката / е как да го обясня това / и малко да го нагрее и се криви или го стапя.По принцип се опитвам за неща които могат да се прецакат да ги слагам по каталог,че много боли глава после.Казали 0.5 вата и такива слагам.Сега дали са силвания,бош или там който таквото прави няма голямо значение,но от ватовете не се мьрда и е добре това да се спазва.
Снимки да ти ровя ли?
Знам как се хващат . И всичко ми е по каталог, казах за къде ми трябва крушка и ми дадоха 1,2 вата... А само едно искам да отбележа, че всички проблеми с крушки над 0,4 (забележете - 0,4 не 0,5 или 1,2, защото най-често за W124 излиза такъв волтаж на тези крушки) са на W124, търсих некой с W210 да има подобен проблем, но не намерих...
A за колегата bega4 ето му и крушка 0,4 вата:
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни