Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на крушка W210на врътката на дясната духалка за парното


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 22 декември 2007 - 16:35

Навънка си е студ, ако некой не е забелезал :). Затова реших да почовъркам некои дреболийки в меро. Запалих го и реших да подменя изгорялата крушка на десния отвор на парното.

Публикувано изображение
Първо се отстранява ето този капак, не е нещо особенно с права отверка се бърка в едно отворче и с лек напън си излиза.

Под ръката ми се вижда ето този винт:
Публикувано изображение

(Тук можем да затворим вратата и пак сме на топло :bigemo_harabe_net-110: )

Махаме го и с леко дърпане изваждаме махагона, до средната конзола се държи на 3 щипки, после е на скобички, за да се извади до края трябва да се изтегли надясно и е готов.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
Ето тези болчета държат пластмасовия капак на духалката, като има и 2 щипки, виждат се през вертикалните и хоризонталните пластмаси.

Желателно е да се махне капака на пищялките, това става с дърпане нагоре в предната част и теглене към седалката.

Публикувано изображение
За да се извади дясната духалка трябва да се махне отклонението за страничния прозорец, то е на 4 закопчалки (е не знам как има се вика :)) и представлява това:
Публикувано изображение

Духалката не е закопчана за другите тръбета от парното.

Като се извади се вижда гнездото на крушката (изтреперила ми е ръката, та затуй снимката е гадна)
Публикувано изображение

Сменя се крушката с каталожна и сме готови. После всичко си се сглобява по обратния ред.

Поздрави.

ПП. Вече почти разбирам Боса, малко свободно време и отвътре си идва да човъркаме :)

Ето нещо и за него
Публикувано изображение

Зимна картинка.

Само с глупости се занимавам, нема ли да дойде пролетта да си вземем една S-ка :(
  • 0

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 декември 2007 - 19:22

КЕФИ :icon_coolgrin: ......................каква Sка ше взимаш? :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
  • 0
.

#3 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 22 декември 2007 - 22:43

КЕФИ :icon_coolgrin: ......................каква Sка ше взимаш? :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:


W140 500 или 600 (а ако намерим некоя 420-ка мое да се прежалим, ама трудно), по възможност с повечко екстри, 97-98... Твоята дълга база ли е, че още се чудя дали има значение (те и двете ще влизат в новия гараж :)), ма да знам коя се кара по-убаво.
  • 0

#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 декември 2007 - 00:28

Ше прецакаме темата,но дано ни я раделят и ни пратят при прасенцата.Мойта е кьсата база,и М104 мотора или половината от 12 цилиндровия.Дванайстака е много тегьв за бачкане,няма място един такова да му вкараш,ако сьм на теб гледам черен 500 и не се занимавам с кола която има 2 ЕКУ,2 дебитомера,2 дросела / ако не се льжа / ....................това малко проблем да даде и ти побелява косата.Само комповете да му смениш ако изгорят е около 5000 цирки от тукашните.Аз за толко Мрака сьм взел. :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:
  • 0
.

#5 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 23 декември 2007 - 09:34

Ше прецакаме темата,но дано ни я раделят и ни пратят при прасенцата.Мойта е кьсата база,и М104 мотора или половината от 12 цилиндровия.Дванайстака е много тегьв за бачкане,няма място един такова да му вкараш,ако сьм на теб гледам черен 500 и не се занимавам с кола която има 2 ЕКУ,2 дебитомера,2 дросела / ако не се льжа / ....................това малко проблем да даде и ти побелява косата.Само комповете да му смениш ако изгорят е около 5000 цирки от тукашните.Аз за толко Мрака сьм взел. :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:


Ние да си се разбереме па ако има пречи ще си я очистят :)

Попринцип и аз бях чел че 500 е най-добрия вариант, та май натам отиват нещата :)
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 26 декември 2007 - 23:28

Като вьрвене няма голяма разлика от 500 и 600 модела,до около 100 вьрвят еднакво,писле голямото си е голямо ма как и да го караш пак харчи и проблемчета дава.Дебни го от последните години,дьлго и осмак мотор,ако няма да го рьчкаш МНОГО може и шестак,те не са много лоши ма осмака си е осмак. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#7 bega4

bega4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211,320cdi, 2003
    черната тупалка
    W221,2012

Публикувано 29 декември 2007 - 01:58

как изглеждат лампичките за да си ги купя преди да започна да разглобявам
  • 0

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 05:36

Кои?
  • 0
.

#9 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 29 декември 2007 - 10:36

как изглеждат лампичките за да си ги купя преди да започна да разглобявам


http://bp0.blogger.c.../s1600-h/09.jpg

Само че не са сини а бели... Тея са най-често от 1,2 Вата, но 0,5 са подобни, може да имат и платмасова основа, а да не са целите от стъкло. По каталог за осветление на врътките и таблото се дават 0,5 Ватови крушки, но последния път при дилъра ми продадоха 1,2 Вата. Разликата е че светят по-слабо и имат по-дълъг живот (по-трудно изгарят)... Според някои се получава нагряване и респективно се стапят жици и т.н., но мен ме увериха (хора с доста голям авторитет и познания), че няма да има такъв проблем. А и след като по Вин излезнаха такива заместители, какво може да се прави...

Поздрави.
  • 0

#10 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 10:47

http://bp0.blogger.c.../s1600-h/09.jpg

Според някои се получава нагряване и респективно се стапят жици и т.н., но мен ме увериха (хора с доста голям авторитет и познания), че няма да има такъв проблем. А и след като по Вин излезнаха такива заместители, какво може да се прави...


не питай старило, питай патило.

не се стапят жици, а пластмасарии

стапят се, уви.

а тези, които трябва да са оригинални , се продават в блистери като хапчета и са с пластмасов цокъл и са .4В или .5 не помня , но не са 1.2В със 300% сигурност

не си прави експерименти
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 17:25

не питай старило, питай патило.

не се стапят жици, а пластмасарии

стапят се, уви.

а тези, които трябва да са оригинални , се продават в блистери като хапчета и са с пластмасов цокъл и са .4В или .5 не помня , но не са 1.2В със 300% сигурност

не си прави експерименти



:icon_coolgrin: Точно.Ако има мераклий и снимки ше му намеря.

В магазините / или поне тук / има 3 вида като на единия основата е квадрат,такива са крушките на таблото на Мрака и са по 1.2 оригинално,по климатика обаче са си от тия на снимката.Внимавай какво вземаш,кабеляците на Мерцедес не са му силна страна.
  • 0
.

#12 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 29 декември 2007 - 18:06

не питай старило, питай патило.

не се стапят жици, а пластмасарии

стапят се, уви.

а тези, които трябва да са оригинални , се продават в блистери като хапчета и са с пластмасов цокъл и са .4В или .5 не помня , но не са 1.2В със 300% сигурност

не си прави експерименти


Не искам да споря, но при положение че ми го е казал авиоинженер (военен), а всички знаем колко е прецизна тази техника и че съм дал по 2 и косур лева за тея фъстъчета (не знам от къде сте взимали вашите)... Ще рискувам... Но ми е интересно защо се стапя нещо и като цяло защо се получава нагряване? Все пак може тези резултати да говорят за някакъв друг проблем... И накрая, вече да не вярвам на дилъра, така ли?

Поздрави.

ПП: Младо момче съм и отлично знам значението на тази стара поговорка... А ако не си правя експерименти как ще науча някои неща? :tongue:
  • 0

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 18:20

Знаеш ги как се фащат - имат едни пластинки като крилца,а не се забожда задника на крушката както е нормална крушка.Самото тяло стои много близко го фасунката / е как да го обясня това / и малко да го нагрее и се криви или го стапя.По принцип се опитвам за неща които могат да се прецакат да ги слагам по каталог,че много боли глава после.Казали 0.5 вата и такива слагам.Сега дали са силвания,бош или там който таквото прави няма голямо значение,но от ватовете не се мьрда и е добре това да се спазва.

Снимки да ти ровя ли?
  • 0
.

#14 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 29 декември 2007 - 18:40

Знаеш ги как се фащат - имат едни пластинки като крилца,а не се забожда задника на крушката както е нормална крушка.Самото тяло стои много близко го фасунката / е как да го обясня това / и малко да го нагрее и се криви или го стапя.По принцип се опитвам за неща които могат да се прецакат да ги слагам по каталог,че много боли глава после.Казали 0.5 вата и такива слагам.Сега дали са силвания,бош или там който таквото прави няма голямо значение,но от ватовете не се мьрда и е добре това да се спазва.

Снимки да ти ровя ли?


Знам как се хващат ;). И всичко ми е по каталог, казах за къде ми трябва крушка и ми дадоха 1,2 вата... А само едно искам да отбележа, че всички проблеми с крушки над 0,4 (забележете - 0,4 не 0,5 или 1,2, защото най-често за W124 излиза такъв волтаж на тези крушки) са на W124, търсих некой с W210 да има подобен проблем, но не намерих...

A за колегата bega4 ето му и крушка 0,4 вата:

Публикувано изображение
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 декември 2007 - 19:01

http://www.gdtm.net/...ka/priborka.htm

Е подобни.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни