Какво може дизела190 дизел пали гуми !!!
Started by ENOXELA, 04 May 2006 - 19:19:06
17 replies to this topic
#1
Posted 04 May 2006 - 19:19
#3
Posted 04 May 2006 - 21:18
Какво може ли? Чакай ся.. тва са два броя дизели, за който се говореше по рано че гонят 400 коня, поне черния съм сигурен... за червения незнам точно, дали може доста неща ?
#4
Posted 04 May 2006 - 21:20
ми с такова няма ли да ги засрамиш на божура- тамън не губи време да върти гуми
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Posted 04 May 2006 - 21:33
Ненормалните финландци...
http://www.w124perfo...es/SuperTurbos/
http://www.w124perfo...ges/SuperTurbo/
Myna Diesel се ебават с помпите...доставят тунинговани на отбори от разните му веселяшки състезания"tracktor pulling"...
Някой да знае фински?Трябва да има още тук.. :
http://mersuforum.net/forum/
Имаше някъде и резултати от динамометри,общо взето "проблемът" беше "приплъзващ съединител"..може да са го решили...
и това:
http://students.tukk...nd_May_2005.wmv
http://www.w124perfo...es/SuperTurbos/
http://www.w124perfo...ges/SuperTurbo/
Myna Diesel се ебават с помпите...доставят тунинговани на отбори от разните му веселяшки състезания"tracktor pulling"...
Някой да знае фински?Трябва да има още тук.. :
http://mersuforum.net/forum/
Имаше някъде и резултати от динамометри,общо взето "проблемът" беше "приплъзващ съединител"..може да са го решили...
и това:
http://students.tukk...nd_May_2005.wmv
Blood, Sweat and Diesel !
#7
Posted 05 May 2006 - 22:43
само дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#8
Posted 05 May 2006 - 22:47
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#9
Posted 05 May 2006 - 23:24
batNIKI иска да подобрява времената на БожурищеАбе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
#10
Posted 06 May 2006 - 01:25
Е, нали някой трябва да защитава честта на марката там. То май аз съм единствения, другите май колите в гаражите само ги държат и ги лъскатbatNIKI иска да подобрява времената на Божурище
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#11
Posted 06 May 2006 - 01:28
Не не тои иска да се гаври с хоратаbatNIKI иска да подобрява времената на Божурище
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
#12
Posted 06 May 2006 - 09:41
Ама и бая пушилка вдигат .
АКО ПРЕСТАНА ДА СЪМ ДОБЪР, ЩЕ СТАНА БОГАТ
#13
Posted 06 May 2006 - 12:55
Някой в гаражите,моята в сервизЕ, нали някой трябва да защитава честта на марката там. То май аз съм единствения, другите май колите в гаражите само ги държат и ги лъскат
batNIKI иска да подобрява времената на Божурище
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
#14
Posted 06 May 2006 - 15:23
ми де е Jerry?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#15
Posted 12 May 2006 - 00:20
хехе йех това го качвах ази )
вижте отгоре линка към форума ни :P
190D 3.0-24V turbo
http://teamrwd.com/d...ost/merssu1.jpg
вижте отгоре линка към форума ни :P
190D 3.0-24V turbo
http://teamrwd.com/d...ost/merssu1.jpg
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users