Какво може дизела190 дизел пали гуми !!!
Започната от ENOXELA, 04 май 2006 - 19:19:06
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 май 2006 - 19:19
#3
Публикувано 04 май 2006 - 21:18
Какво може ли? Чакай ся.. тва са два броя дизели, за който се говореше по рано че гонят 400 коня, поне черния съм сигурен... за червения незнам точно, дали може доста неща ?
#4
Публикувано 04 май 2006 - 21:20
ми с такова няма ли да ги засрамиш на божура- тамън не губи време да върти гуми
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#5
Публикувано 04 май 2006 - 21:33
Ненормалните финландци...
http://www.w124perfo...es/SuperTurbos/
http://www.w124perfo...ges/SuperTurbo/
Myna Diesel се ебават с помпите...доставят тунинговани на отбори от разните му веселяшки състезания"tracktor pulling"...
Някой да знае фински?Трябва да има още тук.. :
http://mersuforum.net/forum/
Имаше някъде и резултати от динамометри,общо взето "проблемът" беше "приплъзващ съединител"..може да са го решили...
и това:
http://students.tukk...nd_May_2005.wmv
http://www.w124perfo...es/SuperTurbos/
http://www.w124perfo...ges/SuperTurbo/
Myna Diesel се ебават с помпите...доставят тунинговани на отбори от разните му веселяшки състезания"tracktor pulling"...
Някой да знае фински?Трябва да има още тук.. :
http://mersuforum.net/forum/
Имаше някъде и резултати от динамометри,общо взето "проблемът" беше "приплъзващ съединител"..може да са го решили...
и това:
http://students.tukk...nd_May_2005.wmv
Blood, Sweat and Diesel !
#7
Публикувано 05 май 2006 - 22:43
само дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#8
Публикувано 05 май 2006 - 22:47
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#9
Публикувано 05 май 2006 - 23:24
batNIKI иска да подобрява времената на БожурищеАбе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
#10
Публикувано 06 май 2006 - 01:25
Е, нали някой трябва да защитава честта на марката там. То май аз съм единствения, другите май колите в гаражите само ги държат и ги лъскатbatNIKI иска да подобрява времената на Божурище
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#11
Публикувано 06 май 2006 - 01:28
Не не тои иска да се гаври с хоратаbatNIKI иска да подобрява времената на Божурище
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
#12
Публикувано 06 май 2006 - 09:41
Ама и бая пушилка вдигат .
АКО ПРЕСТАНА ДА СЪМ ДОБЪР, ЩЕ СТАНА БОГАТ
#13
Публикувано 06 май 2006 - 12:55
Някой в гаражите,моята в сервизЕ, нали някой трябва да защитава честта на марката там. То май аз съм единствения, другите май колите в гаражите само ги държат и ги лъскат
batNIKI иска да подобрява времената на Божурище
Абе ти намери 1 такъв мотор да направим бартер за моя пък аз ще рискувам да избие от всякъде маслосамо дето на червения вентилацията на картерните газове му е свързана погрешно - тръбата илзизаща от капака на клапаните трябва да влиза в всмукателната тръба на турбото, а не както е направено да влиза в изходящата- по този начин ще се повишава налягането на картерните газове, а това е предпоставка да му избие масло от всяко уплътнение
#14
Публикувано 06 май 2006 - 15:23
ми де е Jerry?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#15
Публикувано 12 май 2006 - 00:20
хехе йех това го качвах ази )
вижте отгоре линка към форума ни :P
190D 3.0-24V turbo
http://teamrwd.com/d...ost/merssu1.jpg
вижте отгоре линка към форума ни :P
190D 3.0-24V turbo
http://teamrwd.com/d...ost/merssu1.jpg
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни