БИОДИЗЕЛ+/- на алтернативното гориво
Започната от Dezki, 04 май 2006 - 18:19:16
134 мнения по тази тема
#106
Публикувано 12 февруари 2008 - 20:35
Снимките на колегата са супер, само да каже от къде си набавя олио, че някакси не върви да купуваш олио на 3лв. литъра
#107
Публикувано 12 февруари 2008 - 21:20
това за био-дизела не ми харесва като идея не бих си сложил такова нещо щото силно се съмнявам в качествата му поне тука в нащата страна в германия можеби обаче сам виждал какво става като не е качествен
#108
Публикувано 12 февруари 2008 - 21:27
не бих рискувал но ако някои има мерак да пробва да кара с био-дизел по добре е да го смесва с нафта поне сега докато е по хладно времето че се сгъстява и може да окаже лошо влияние на гнп
#109
Публикувано 12 февруари 2008 - 22:01
През нагревател 600 вата ли?Леко ме сьмнява...............
.
#110
Публикувано 12 февруари 2008 - 22:15
... олиото ми е по 30 ст/литър и значи идва по 2,10 лева на 100 км. Абе голяма радост.
Бате,абе от къде е това олио по 30 стинки килото бе.В нашо село у магазина е 3 пари?!
#111
Публикувано 12 февруари 2008 - 22:19
През нагревател 600 вата ли?Леко ме сьмнява...............
Къв тоя нaгревател 600W.Eбати инсталцията на колата.Представям си ако е включен тоя гад,фарове на дълги,халогените и вентилатора на парното на трета степен.А и музика по-мощна ако има...Май трябва да се пускат тирантите и аре по линията на тролеите...
Като знам че по-мощни крушки товарят а там става дума принципно за още 40-50W горница...Малеее кво ли става с 600?
#112
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:07
Ми кьв..............нагревател.Тия дни ако не писне от алтернатор или изпушили кабели пак добре ма така е писал и това цитирам аз.За толкова тук слагаме пистови ремьци с други шайби и алтернатор електроцентрала ма...............ше се чуе де,дано му дьржи.
.
#113
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:11
Бре, много сте бързи, бре - много въпроси за кратко време :
1. Олиото го вземам от ресторант. Един ресторант ми е достатъчен. Оставям си там два бидона по 25 литра и те ги пълнят с олиото от фритурниците. Като ги напълнят ми звънят и си ги вземам като им го плащам по 30 стотинки на литър. В къщи си го филтрирам като първо го оставям да се утаява около две седмици, а след това го прекарвам през филтри 5 и 1 микрон. И ето ти гориво по 30 ст/литър.
2. Нагревателя от 600 вата си е мощен, но той не работи през цялото време - пуска се за-около 1 минута на всеки 5-6 минути. Лятото и по рядко се пускал ми казаха. Повечето температура идва от топлообменника, а нагревателя само догрява от време на време.
3. Така е - първия дизелов двигател от 1892 направен от Rudolf Дизел си е работил на фъстъчено олио - нафтата е измислена чак 20 години след това. Така че истинското дизелово гориво е олиото , а не нафтата.
1. Олиото го вземам от ресторант. Един ресторант ми е достатъчен. Оставям си там два бидона по 25 литра и те ги пълнят с олиото от фритурниците. Като ги напълнят ми звънят и си ги вземам като им го плащам по 30 стотинки на литър. В къщи си го филтрирам като първо го оставям да се утаява около две седмици, а след това го прекарвам през филтри 5 и 1 микрон. И ето ти гориво по 30 ст/литър.
2. Нагревателя от 600 вата си е мощен, но той не работи през цялото време - пуска се за-около 1 минута на всеки 5-6 минути. Лятото и по рядко се пускал ми казаха. Повечето температура идва от топлообменника, а нагревателя само догрява от време на време.
3. Така е - първия дизелов двигател от 1892 направен от Rudolf Дизел си е работил на фъстъчено олио - нафтата е измислена чак 20 години след това. Така че истинското дизелово гориво е олиото , а не нафтата.
#114
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:24
Има ли начин да му пернеш един радиатор през който допьлнително да нагряваш олиото???Нещо като радиатор през който да минава антифриза и който да е потопен в резервоара с олиото?Не че не ти врьща обратно в резервоара топло олио ма аз да си питам.
една идейка - в момент на умопомрачение бях писал една тема за ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ,там имаше снимки на някои филтри както и монтаж на такава система.Метни едно око като те нервира жена ти и няма какво да правиш.
една идейка - в момент на умопомрачение бях писал една тема за ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ,там имаше снимки на някои филтри както и монтаж на такава система.Метни едно око като те нервира жена ти и няма какво да правиш.
.
#115
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:27
Да бе,да кара антифриз до багажника.Доде стигне и ще изтине...
#116
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:29
Добре де, нагревателя за студен старт съм съгласен да го ползваш, но защо да го ползваш през цялото време? Достатъчно е да запали двигателя, така или иначе топлообменника нагрява олиото, след като двигателя е достигнал оптималния си температурен режим. Също обратното олио, което идва от мотора, то също е загрято, така че аз лично не виждам смисъл от нагревателя да го пускаш.
Правило ми е впечатление, че при студен старт зимата, нивото на нафтата ми е доста ниско, но след като поработи колата намясто около 20мин. стрелката ми се покачва, което ще реше че малко или много се подгрява останалото количество в резервоара.
Правило ми е впечатление, че при студен старт зимата, нивото на нафтата ми е доста ниско, но след като поработи колата намясто около 20мин. стрелката ми се покачва, което ще реше че малко или много се подгрява останалото количество в резервоара.
#117
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:39
Резервоар в резервоар нали знаеш какво е.Не е нужно да го кара до багажника ако и това да е вариянт.Просто преди помпата слага един ..................ммммммммммм тук му викат хиит ексчейнджьр или по нашенски топлообменник - в един голям радиатор са вградени 2 - единия за горивото,а през другия минава антифриза.Едното си го представи като гомяла трьба в която има антифриз,а в нея има 15 малки трьбички които се сьбират на пишка в която е наденат маркуча за горивото.Малко преди да стигне до филтьра и помпата ше си е загрято,олио под 50 / по спомени / градуса става на лой,всеки е виждал бяло старо олио.Еле зимата е ужас.
.
#118
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:54
А е за те тва си говоря аз.Прилича на траба с 4 пишки - на двете набождаш нафтата,на другите 2 антифриза - охлажда мотора като сьщевременно топли горивото.И не е задьлжително горивото да е олио,нафтата много добре и действа.
.
#119
Публикувано 12 февруари 2008 - 23:57
А е за те тва си говоря аз.Прилича на траба с 4 пишки - на двете набиждаш нафтата,на другите 2 антифриза - охлажда мотора като сьщевременно топли горивото.И не е задьлжително горивото да е олио,нафтата много добре и действа.
Това е добра идея, но дали тук се продават такива неща
Преди 2-3г. се бях запалил много по тази идея и що тестове направих с мАтора "Кочината" преди да го сменя.... не е истина, ама така и време не ми остана за идеята...
#120
Публикувано 13 февруари 2008 - 00:07
Ми то тва се прави,не е сложно,а и не е задьлжително да го купуваш от БГ.Моите амортесиори идват от другия бряг или 4 дни с кола.Тая трьба идва сьс самолет до теб,ко ти дреме че е фьрчала.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни