БИОДИЗЕЛ+/- на алтернативното гориво
Започната от Dezki, 04 май 2006 - 18:19:16
134 мнения по тази тема
#31 Гост_tihpanГост_
Публикувано 07 юни 2006 - 23:15
Можеш ли ни разказа какви са тестовете на биозизела
#32
Публикувано 10 юни 2006 - 07:34
Точно защото е силен разтворител се притеснявам за маркучите и уплътненията по горивната система
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#33 Гост_ТихомирГост_
Публикувано 10 юни 2006 - 09:13
Как стават тестовете на биодизела немога да Ви кажа защото са в Германия, но мага да Ви кажа резултатите. Ако има интерес мога да ги ваведа за да ги прочетете. Най-големият ни успех е че направихме биодизел с цетаново число 56. Това е доста над нормите и никой не би трябвало да се оплаква от липса на мошност. Относно притесненията за гумените саединения от ноември в лабораторията ни има различни видове гума в биодизел на стайна температура и раздуването им е едва забележимо. А всички коли след 1996г. могат да карат спокойно. Относно бензиностанции Темпо, незнам дали имат право да продават чист биодизел по нашето законодателство? Още нещто да ви кажа. Доколкото знам всички производствени инсталации в България оделят утайките след естерификацията и с това се приключва. Това може да си го направите и у дома. Какво правят по натам с метилестера никаде не прочетох. Проверява ли някои за остатаци от катализатора, за влага, за свободни масни киселини, за фосвор? Колко е процента на преестерификацията защото да не се окаже че имате утаики в резервоарите? Тези неща е добре да се знаят .
#34
Публикувано 12 юни 2006 - 10:15
Ами то проблема с гумените съединения се проявава след като спреш да наливаш биодизел. Биодизелът отмива омекотителите за гума, които се използват в някои видове гуми. Докато системата работи с биодизел, няма проблеми, защото самият той действа до известна степен, като омекотител. При връщане към нормална нафта обаче, въпросните видове гуми могат да станат порьозни и твърди.Точно защото е силен разтворител се притеснявам за маркучите и уплътненията по горивната система
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#35
Публикувано 12 юни 2006 - 17:38
ще се ослушвам някъде да ме светнат че има самолет или нщ друго за бракуване, та ще ида да си сваля някой друг маркуч, та да модернизирам горивната система на Бенца. Тия маркучи хем нямат нищо общо с тия дето се продават, хем имат и ширмовка- бе вечни.
Другия вариант е гъвкави тръбопроводи от инсталация за бутилиране на кореселин или някаква друга силно агресивна течност.
Другия вариант е гъвкави тръбопроводи от инсталация за бутилиране на кореселин или някаква друга силно агресивна течност.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#36
Публикувано 13 юни 2006 - 09:47
Ами по принцип викат, че 124-ките нямат никакви грижи с биодизела. Пък и те колко са гумените маркучи - две педи общо и всички са ти пред очите, ако има проблем, веднага ще се види.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#37
Публикувано 13 юни 2006 - 15:46
Да са ни честити на дизелджийте новите цени от 14.06. а тея дето са на газ ...
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#38
Публикувано 13 юни 2006 - 15:57
"тея дето са на газ " KBOOOOOOO !!!!
#39
Публикувано 13 юни 2006 - 16:20
... ще трябва да дават повече стотинки за литър от утре"тея дето са на газ " KBOOOOOOO !!!! blink.gif
нищо лично
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#41 Гост_ТихомирГост_
Публикувано 13 юни 2006 - 20:13
http://www.biodieseltechnologies.com/ ето адреса на фирмата производител на инсталацията на коиато рабодя. На него може да видите доста информация както за биодизела така и за параметрите му. Показани са и градовете с готови и претсоящи проекти. Гледайте модела CPU1000.
#42 Гост_RaddevГост_
Публикувано 29 август 2006 - 00:07
I sa kvo posledno,moqta kolica e 84 moje li da se kara na Biodisel ili ne ???
6toto pra4etoh 4e ako e sled 94 nema qdove ama ako predi tva ??? A-a-a i drugoto koeto iskah da pitam e dali 6e se precaka ne6to po dvigatela ako razrejda6 naftata s olio? Za6toto gledah edno predavane i v Ispania nqkakuv tip si kara6e kolata (Citroen C5) s nafta i razrejda s olio i razpravq6e kolko bilo super,kolko spestqval i nqkvi takiva?
6toto pra4etoh 4e ako e sled 94 nema qdove ama ako predi tva ??? A-a-a i drugoto koeto iskah da pitam e dali 6e se precaka ne6to po dvigatela ako razrejda6 naftata s olio? Za6toto gledah edno predavane i v Ispania nqkakuv tip si kara6e kolata (Citroen C5) s nafta i razrejda s olio i razpravq6e kolko bilo super,kolko spestqval i nqkvi takiva?
#43
Публикувано 30 август 2006 - 20:45
няма проблем
мерцедесите с редова помпа нямат проблеми, аз карах с биодизел и съм мн доволен. Хубаво е обаче да си смениш горивния филтър преди да подкараш със биодизел или олио.
мерцедесите с редова помпа нямат проблеми, аз карах с биодизел и съм мн доволен. Хубаво е обаче да си смениш горивния филтър преди да подкараш със биодизел или олио.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#44
Публикувано 31 август 2006 - 12:53
А някой знае ли как стои въпросът с биодизела и добавките? В смисъл ако подкарам колата с биодизел ще трябва ли да спра да сипвам добавките, които досега слагах в нафтата?
#45
Публикувано 31 август 2006 - 20:01
само двутактово масло може да сипваш. Защото добавките са предвидени за друг вид въглеводороди. Едните са на разстителна основа, другите на минерална. А и за какво са ти добавки, щом биодизелът почиства мн по добре.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни