ТРАФИКА В СОФИЯ
Started by Novak, 20 Dec 2007 - 18:25:56
40 replies to this topic
#16
Posted 21 December 2007 - 10:43
Колеги,
Мисля, че малко прекалявате...
Аз не съм от София, и не искам да коментирам движението там. Но просто това да се забранявала газта за лични автомобили, да се покачвала цената на бензин, нафта и газ до 7-10лв/литър. За какво говорите?! Това демокрация ли е или какво?! Да се плаща входна такса за град?! Ми дайте тогава да разделим България и готово!?!? Хайде да не ходим в столицата на българия, за да не пречим на местното население. Браво бе! Не съм съгласен с вас и доводите ви и това е.
1. Инфраструктура
2. Подземни и надземни паркинзи
3. Метро
За Варна важат точка 1 и 2.
Хайде приятен ден на всички.
-Николай
Мисля, че малко прекалявате...
Аз не съм от София, и не искам да коментирам движението там. Но просто това да се забранявала газта за лични автомобили, да се покачвала цената на бензин, нафта и газ до 7-10лв/литър. За какво говорите?! Това демокрация ли е или какво?! Да се плаща входна такса за град?! Ми дайте тогава да разделим България и готово!?!? Хайде да не ходим в столицата на българия, за да не пречим на местното население. Браво бе! Не съм съгласен с вас и доводите ви и това е.
1. Инфраструктура
2. Подземни и надземни паркинзи
3. Метро
За Варна важат точка 1 и 2.
Хайде приятен ден на всички.
-Николай
#17
Posted 21 December 2007 - 12:33
Колеги, как може така лесно да се връзвате?
W123 си го е казал накрая - като не ви харесва трафика бегайте да се возите. А преди това очевидно иронизира някои предложения (предполагам).
Задръстванията ги обират точно пришълците в София, всички ползват "царските пътища" и сами се набутват и правят задръствания. И то само в пиковите часове. Ако познаваш столицата рядко ще попаднеш в задръстване. А относно сравненията, предполагам че повечето от вас са виждали задръстен четирилентов аутобан с километрични опашки (и то почти всяка сутрин!), както и движението примерно в Истанбул... Да не говорим за Америка...
Та регулярните задръствания не са нищо особенно, но като падне малко сняг и некои капу*и задръстят Владая и много други хубави проходи и главни пътища те тогава вече е дразнещо. За такива ситуации трябва да се търси решение. А трафика в София ще се освободи с времето... Някои колеги си го казаха - по-добра мрежа на метрото, по-добри условия в градския транспорт и т.н... Все неща които до няколко години ще бъдат постигнати, ето за по-малко от половин година започнаха тези промени - разширението на околовръстното, разширението на метрото...
Това мога да споделя по въпроса.
Поздрави.
W123 си го е казал накрая - като не ви харесва трафика бегайте да се возите. А преди това очевидно иронизира някои предложения (предполагам).
Задръстванията ги обират точно пришълците в София, всички ползват "царските пътища" и сами се набутват и правят задръствания. И то само в пиковите часове. Ако познаваш столицата рядко ще попаднеш в задръстване. А относно сравненията, предполагам че повечето от вас са виждали задръстен четирилентов аутобан с километрични опашки (и то почти всяка сутрин!), както и движението примерно в Истанбул... Да не говорим за Америка...
Та регулярните задръствания не са нищо особенно, но като падне малко сняг и некои капу*и задръстят Владая и много други хубави проходи и главни пътища те тогава вече е дразнещо. За такива ситуации трябва да се търси решение. А трафика в София ще се освободи с времето... Някои колеги си го казаха - по-добра мрежа на метрото, по-добри условия в градския транспорт и т.н... Все неща които до няколко години ще бъдат постигнати, ето за по-малко от половин година започнаха тези промени - разширението на околовръстното, разширението на метрото...
Това мога да споделя по въпроса.
Поздрави.
#18
Posted 21 December 2007 - 16:39
Днес е последният работен ден преди НАЙ-ХУБАВИТЕ празници
и на който му се е наложило да кара из София знае какъв АД
е все едно света свършва.Но спокоино хора от понеделник
поне за два три дни ще е спокоино със сигурностзащото всички
псевдо софиянци ще са по родните си места.
и на който му се е наложило да кара из София знае какъв АД
е все едно света свършва.Но спокоино хора от понеделник
поне за два три дни ще е спокоино със сигурностзащото всички
псевдо софиянци ще са по родните си места.
#19
Posted 21 December 2007 - 16:49
Може и да съм доста рязък за хората не родени в София
но днес си скъсах нервите със следният случай-ЛАДА
мой набор пълна с строителни работници спря по средата
пътя просто еи така за да слезе единият да влезе в
магазина и...след пет минути доиде най-безцеремонно
се качи в колата тръгна и без мигач(пести си тока)
направи най-невероятната маневра при което
щеше да отнесе една спряла кола и една в движение.
но днес си скъсах нервите със следният случай-ЛАДА
мой набор пълна с строителни работници спря по средата
пътя просто еи така за да слезе единият да влезе в
магазина и...след пет минути доиде най-безцеремонно
се качи в колата тръгна и без мигач(пести си тока)
направи най-невероятната маневра при което
щеше да отнесе една спряла кола и една в движение.
#20
Posted 21 December 2007 - 17:58
Ето за това става дума колега гастарбаитерите е...................мамата на пайзажа.Аз съм за това да идват да бачкат ама да си оставят гадните лади и москвичи по родните места и да ползват градският транспорт.А не за да им излезе по тънко да си идват с колите и да наемат къща за живеене в Равно поле или Мусачево и да ебават майката на трафика.И там разни мухли из разни фирми секлецарки и така нататък дето за една тутурутка им дават автомобил да не им мръзнат............и те все е дно са хванали бога за...........Ето тези два слоя прават трафика невъзможен.След тях са маршруткаджиите и гадните бакшиши.Но за третата категори по нататък.
#21
Posted 21 December 2007 - 19:43
Баси -никой не се вслуша в съвета ми... -давайте го по кротко друзя-реалността е прекалено жива за да я променим спрямо нас-по бива ние малко да се променим спрямо нея-задръстването идва заедно със всички "блага"на модерния свят-със интернет,мобилните телефони,преноса на данни и прочее чудеса-всичко си има негативи-помните ли преди години като се качите на слънчевия завой или на Алеко-как се виждаше София-какъв беше въздуха-ся се вижда само черен гнусен смог-хората си купуват коли-и ще продължават-и не мога да съдя никой за това ,че иска да има повече удобство на пътуването-както аз мога да имам кола-така всеки би трябвало да може-а ако живея в Люлин но работя в центъра или младост-ами ще взимам метрото за работа-така правят по големите градове по света-автомобила е когати пътуваш на почивка-нека се намери тук един шофьор който може да стигне по бързо от пшърва спирка на метрото до последна-с кола-от метрото(влака)?ми няма такъв-просто трябва да се направят огромни паркинги до метро станцийте-отиваш си там с колата като живееш в района-качваш се на метрото-15 минути-и си до офиса-после кат ти е кеф да караш-15 минути обратно-на колата -и дет ти видят очите=-
...за рибка например...ееех как ми се ходи...
Та така другарине се нервете и не се делете на Софиянци и прованс-тия времена умряха вече-ако си си шофьор=-си си-ако не си-и у пъпа на софия да си раждан-пак ще си си дърво зад волана
Поздрави на всички и Ви пожелавам леки и безаварийни километри и дни
...за рибка например...ееех как ми се ходи...
Та така другарине се нервете и не се делете на Софиянци и прованс-тия времена умряха вече-ако си си шофьор=-си си-ако не си-и у пъпа на софия да си раждан-пак ще си си дърво зад волана
Поздрави на всички и Ви пожелавам леки и безаварийни километри и дни
#22
Posted 29 December 2007 - 16:41
Колко жалко наистина, по темата видях само две сериозни мнения заслужаващи внимание! Те са на колегата с ник 2000! - Другари решението е много просто:
1.Оптимизация на светофарната уредба/така наречената зелена вълна/но наистина да я има.
2.Изграждане на движението на кръгове.Тоест да не можеш да обръщаш посоката на движението на всяка пряка.
Замислете се да речем тръгвате от бул."Цар Борис",мега артерия в двете посоки,след това идва България пак в две посоки,"Черни връх"отново,"Симеоновско" също,и така "Цариградско" , Драган Цанков,и така из целият град.Според мен при една добра организация и спазване на хоризонталната и вертикална маркировка има шанс трафика да се разтовари и то драстично.
В цяла европа е така ,например във Виена ми се е случвало да бича по 30-50 км за да обърна посоката на движение.А при нас кво на всяка пряка можеш да задръстиш трафика и да се въртиш като обран еврейн за да спреш пред адреса за който си тръгнал.Обаче с подобна организация да да ама не.Бичиш до Люлин за да се завъртиш и тогава гастарбайтерите от село и там селските бекове като се завъртят два пъти хоп горивото свършва и се качва на 72 и нещата се оправят.Това е мойто мнение.
И второто мнение за въвеждане на такса /или винетка/ за гр.София.
P.S.
За подобряване на трафика в София трябват добри идеи, моля не вярвайте на Бат Бойко че за това са необходими МНОГО ПАРИ, необходими са на него и партията му за да има кво да се краде от еврофондовете! Това положение с трафика е създадено ИЗКУСТВЕНО за да се изнуди Европейския съюз да отпусне средства!!!
Има създадени модели за трафик в големи градове, да ама у нас модела е от 1953 г. и никой не ще да наеме специалисти със съвременно мислене в областа! И моля ви стига с глупости от сорта че метрото ще облекчи трафика, примери с Истанбул, Смартове, Соф.жителство, увеличение на горивата и други подобни!?! С подобен род смехотворни предложения и липса на инициатива на гражданите, още дълго ще чакаме нещо да се случи в нашия град!
Предлагам на ръководството на Клуба да проучи обстойно въпроса, и да излезнем с решение на проблема както и с единно становище и с предложение до Кмета на Столична община! Това е сериозния подход, а не дъра-бъра, щрак-щрак на РС-то, и аиде пак у гювеча на софийските улици?
1.Оптимизация на светофарната уредба/така наречената зелена вълна/но наистина да я има.
2.Изграждане на движението на кръгове.Тоест да не можеш да обръщаш посоката на движението на всяка пряка.
Замислете се да речем тръгвате от бул."Цар Борис",мега артерия в двете посоки,след това идва България пак в две посоки,"Черни връх"отново,"Симеоновско" също,и така "Цариградско" , Драган Цанков,и така из целият град.Според мен при една добра организация и спазване на хоризонталната и вертикална маркировка има шанс трафика да се разтовари и то драстично.
В цяла европа е така ,например във Виена ми се е случвало да бича по 30-50 км за да обърна посоката на движение.А при нас кво на всяка пряка можеш да задръстиш трафика и да се въртиш като обран еврейн за да спреш пред адреса за който си тръгнал.Обаче с подобна организация да да ама не.Бичиш до Люлин за да се завъртиш и тогава гастарбайтерите от село и там селските бекове като се завъртят два пъти хоп горивото свършва и се качва на 72 и нещата се оправят.Това е мойто мнение.
И второто мнение за въвеждане на такса /или винетка/ за гр.София.
P.S.
За подобряване на трафика в София трябват добри идеи, моля не вярвайте на Бат Бойко че за това са необходими МНОГО ПАРИ, необходими са на него и партията му за да има кво да се краде от еврофондовете! Това положение с трафика е създадено ИЗКУСТВЕНО за да се изнуди Европейския съюз да отпусне средства!!!
Има създадени модели за трафик в големи градове, да ама у нас модела е от 1953 г. и никой не ще да наеме специалисти със съвременно мислене в областа! И моля ви стига с глупости от сорта че метрото ще облекчи трафика, примери с Истанбул, Смартове, Соф.жителство, увеличение на горивата и други подобни!?! С подобен род смехотворни предложения и липса на инициатива на гражданите, още дълго ще чакаме нещо да се случи в нашия град!
Предлагам на ръководството на Клуба да проучи обстойно въпроса, и да излезнем с решение на проблема както и с единно становище и с предложение до Кмета на Столична община! Това е сериозния подход, а не дъра-бъра, щрак-щрак на РС-то, и аиде пак у гювеча на софийските улици?
#23
Posted 29 December 2007 - 17:56
Я и аз да се и*** по темата
Докато се продължава с Жигулки и Москвета (както и други "хафтомобили"), докато не спрат да раздават книжки натам-насам и докато не оправят пътищата - файда нЕма!
Помежду другото, съм ЗА винетки за София, особено в центъра - то си е жива гражданска война тук. Разни перхидролени какички в лъскави и скъпи возила - пак на изпит с комисия.
Докато пиша, почвам да се ядосвам... спирам дотук.
Докато се продължава с Жигулки и Москвета (както и други "хафтомобили"), докато не спрат да раздават книжки натам-насам и докато не оправят пътищата - файда нЕма!
Помежду другото, съм ЗА винетки за София, особено в центъра - то си е жива гражданска война тук. Разни перхидролени какички в лъскави и скъпи возила - пак на изпит с комисия.
Докато пиша, почвам да се ядосвам... спирам дотук.
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#24
Posted 29 December 2007 - 17:56
Мдаааа...трябва да направят бензина,газта и дизела за личните автомобили по 7 лв/л и тогава ще намалее трафика.
Ако още се опъват хората -> 10 кинта.
За София ако влизаш и си от провинцията да плащаш по 80 лева на ден понеже си смотльо с "чужда регистрация".
Е софийските коли пък ще плащат по 100 като влизат в Пловдив,Варна,Бургас и Русе и по 120 в по-малките градове.
Ми ето го решението...
Бе кви са тия глупости???
Къв бил трафика...Ми такъв е и по-зле ще става.Който не го кефи да се качва на рейса или маршрутката и готово.
Напълно те подкрепям
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#25
Posted 29 December 2007 - 18:05
Половината решение на проблема наистина е в по-доброто регулиране на движението (пази боже не от регулировчик). Пътувал съм и пътувам доста из София из знам поне няколко кръстовища, където режима на светофарите е предпоставка за задръстване.
Част от вината е и в самите нас - колко от нас биха спрели докато им свети зелено да изчакат да се разчисти трафика преди да се гмурнат напред. Никой. Всеки гледа да се набута в кръстовището, не само на зелено, ами и на жълто, без да мисли че така запушва пътя за останалите, които пък на свой ред не се изнасят навреме и така спираловидно става ад. Случвало ми се е да съм първа кола на България с Ф Нансен и да не мога да мина два светофара защото завиващите насрещната посока на България по Ф. Нансен така задръстват че няма мърдане.
Колко често караме в насрещното за да си спестим време и така правим кашата още по-голяма.
Да не говорим че едното платно на повечето големи булеварди през деня е заето с коли и в двете посоки - България между Орлов мост и НДК, Левски между НДК и Дондуков, Дондуков, Мадрид и много други.
Подземни паркинги за всяка по-голяма сграда му е майката. И дисциплина. И метро
В Германия всеки голям магазин и бизнес сграда са с подземен паркинг. В Лондон улиците не са много по-широки, но шофьорите са доста по-дисциплинирани и движението е някак по-стегнато.
Да не говорим метрото колко улеснява движението, ако стигам за 5 минути до всяка точка на града, за какво да паля колата. Ама трябва да е една добре разгърната мрежа, а не като в София - три лъча, от които работи само един и чкаме в близкото бъдеще да пуснат и останалите.
Част от вината е и в самите нас - колко от нас биха спрели докато им свети зелено да изчакат да се разчисти трафика преди да се гмурнат напред. Никой. Всеки гледа да се набута в кръстовището, не само на зелено, ами и на жълто, без да мисли че така запушва пътя за останалите, които пък на свой ред не се изнасят навреме и така спираловидно става ад. Случвало ми се е да съм първа кола на България с Ф Нансен и да не мога да мина два светофара защото завиващите насрещната посока на България по Ф. Нансен така задръстват че няма мърдане.
Колко често караме в насрещното за да си спестим време и така правим кашата още по-голяма.
Да не говорим че едното платно на повечето големи булеварди през деня е заето с коли и в двете посоки - България между Орлов мост и НДК, Левски между НДК и Дондуков, Дондуков, Мадрид и много други.
Подземни паркинги за всяка по-голяма сграда му е майката. И дисциплина. И метро
В Германия всеки голям магазин и бизнес сграда са с подземен паркинг. В Лондон улиците не са много по-широки, но шофьорите са доста по-дисциплинирани и движението е някак по-стегнато.
Да не говорим метрото колко улеснява движението, ако стигам за 5 минути до всяка точка на града, за какво да паля колата. Ама трябва да е една добре разгърната мрежа, а не като в София - три лъча, от които работи само един и чкаме в близкото бъдеще да пуснат и останалите.
#26
Posted 29 December 2007 - 20:05
Цък тукМи да убедим МЕРЦЕДЕС да почнат да произвеждат велосипеди(може и да правят -ама не съм виждал
И това не е решение,защото както и ти каза днес бях на хижа Алеко и няма и да си помисля да карам колело в този смог,просто София не съществува ако се загледаш от лифта
Да не забравяме и остарелия авто парк,който не отговаря на никакви изисквания за изгорели газове.
Ако ви прави и впечатление,колко от превозните средства возят водача което е недопустимо, и оборва мненията,че и 20 лева/л да стане бензина,они пак ще се возят сами. Кога за последно някой от вас се е качвал в градския транспорт,който определено е добра алтернатива на придвижване из центъра,като изключим автомобилите каращи по трамвайните линий и намаляващи скороста им на придвижване.Не на последно място и безумните ремонтни дейности,като този на бул. Дондуков,точно преди коледните празници.Затварянета на стария (алтернативен) път към Аерогарата.
Да не ми се расърдят и "Столичани" но защо през уикендите движението си е супер!?
Това предложение отдавна сме го обсъждали с Петър 200D но всико си остава в кръга на добрите пожелания.Предлагам на ръководството на Клуба да проучи обстойно въпроса, и да излезнем с решение на проблема както и с единно становище и с предложение до Кмета на Столична община! Това е сериозния подход, а не дъра-бъра, щрак-щрак на РС-то, и аиде пак у гювеча на софийските улици?
Това е проект,който изисква грандиозна организация и средства с,който нашия Клуб не разполага.
Едно писмо или декларация,може да има някакъв PR ефект но нищо повече.
Честит ви втори мандат на "Бат Бойко" който оправи естакадата към летището който оправи настилката по Цариградско шосе който ще оправи и околовръстното на София
Него, като фен на марката можем и почетен член на Клуба да го направи,за да оправи хаоса в София
Главния архитект на София и него ще "помажем"
А ако не искат на "стадиона" или на меча на паметника на Цар Освободител пред холел Радисън,да висят,като веяни луканки.
Сега по темата:
1.Забрана,тотална за паркиране в центъра на София(с изключение на живущите там.)
2.Оптимизиране на трафика посредством-зелена вълна,камери за следене на трафика и светофари отброяващи потока и саморегулиращи го (такива съществуват на много места в Европа)
3.Преразглежадане на досегашната организация на движение и въвеждането на нова съобразена с пътнико-потока,като и разширяване на улици и булеварди за сметка на парко местата.
4.Покачване на качеството и комфорта в градския транспорт и завършване на метрото.
5.Стимулиране (префенций) за тези който карат по екологични автомобили ключая и тези с LPG И PNG у-би,Еко бензини,Еко дизел или хибридни модели.
#27
Posted 29 December 2007 - 21:37
Нови и много по-големи булеварди... Ако и това нестане софииско гражданство.
#28
Posted 03 January 2008 - 18:40
Хлъц, бат Бойко,
От нова година в гр.Милано бе въведена такса от кмета на града, за влизане в централна граска част на МПС!!!
Решения има!
От нова година в гр.Милано бе въведена такса от кмета на града, за влизане в централна граска част на МПС!!!
Решения има!
#29
Posted 03 January 2008 - 23:09
Демек 90% от населението на града .Днес е последният работен ден преди НАЙ-ХУБАВИТЕ празници
и на който му се е наложило да кара из София знае какъв АД
е все едно света свършва.Но спокоино хора от понеделник
поне за два три дни ще е спокоино със сигурностзащото всички
псевдо софиянци ще са по родните си места.
#30
Posted 03 January 2008 - 23:18
Култура на шофиране.
Така ще се оправят нещата.
Така ще се оправят нещата.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users