Jump to content

  •  

Photo

Придърпва или прекъсва190Е 2.0 83г. бензин


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Posted 20 December 2007 - 16:30

Още след ремонта, тоест смяната на АТ с МТ на мечока, усетих много слабо нещо като придърпване при ускорение. От начало си помислих че е от ръчката и е нормално. След като пък се запалих смених два кабела за свещи, ремонтираха ми генератора и това все още си го има. Сега за тънките нещица, оставих един от кабелите, които имаше лека повреда на изолацията, като го омотах стабилно с лента за изолиране. Не съм снадил или заменил напълно вакуум тръбичките все още. Проблема е по-усезаем на газ от колкото на бензин. Регулираха ми газта (пак влизало много въздух) и сега има високи обороти на бенза а нормални на газ. Вчера заредих от ОМВ и бая ми връщаше, газта им е много шибана, но не мисля че е от нея. Ще сменя кабела и ще сложа нови вакуум тръбички, но може ли това да е примерно от много богата смес (мноо газ или въздух) или пък е нещо друго? Пали нормално, но ако реша да го галя леко на трета, почва да се усеща лошата робота. :soldier:
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 20 December 2007 - 17:23

Според мен реглажа на газта не би трябвало да играе роля с тази на бензин - в крайна сметка нали не ти променят ъгъла на запалване (или се лъжа) :icon_coolgrin:
Що смени само два кабела - смени сичките заедно със свещите, погледни и дистрибуторната капачка отвътре, палеца... :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 m124b

m124b

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 20 December 2007 - 18:28

А сменявал ли си скоро мембраните на изпарителя?
Защото до колкото разбирам проблема ти е основно с работата на гас или.........?
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 December 2007 - 20:05

докато си оправиш вакуумите дето дишат,..ще е така,..-компромис!
После отново не реглаж!
Сместа е бедна,защото влиза въздух през вакуумите!
  • 0

#5 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 21 December 2007 - 00:51

докато си оправиш вакуумите дето дишат,..ще е така,..-компромис!
После отново не реглаж!
Сместа е бедна,защото влиза въздух през вакуумите!


Хъммм, ми нали вакума е отделно, то си регулира,
май проверка основна, компесия, токове, гориво,
Успех.
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 December 2007 - 07:40

Не е отделно вакуума,...тва не е дизел,...бензин е!
....вакуумите се вземат от всмукателните тръби!
Като има отворени тръбички,...колкото и да регулират,....само се залъгват,....нема ефект!
  • 0

#7 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,103 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 21 December 2007 - 07:50

Не е отделно вакуума,...тва не е дизел,...бензин е!
....вакуумите се вземат от всмукателните тръби!
Като има отворени тръбички,...колкото и да регулират,....само се залъгват,....нема ефект!


Боби, колегата LYNX , както винаги е прав, оправи си вакумите и тогава на реглаж.


Какво направи ходили в моргата да си вземеш нещата?
  • 0

#8 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Posted 21 December 2007 - 09:49

Боби, колегата LYNX , както винаги е прав, оправи си вакумите и тогава на реглаж.
Какво направи ходили в моргата да си вземеш нещата?


Да Краш взех си уплътнение за прозореца на задната врата, пластмасата на багажника, пасажерската дръжка в купето и моста от скоростната кутия (че моя го преработвахме), всичко 25 лв. много са точни пичагите а беше гаси бахъра.
Снощи сложих нови маркучета за вакуумите, но взех от тези дето правят нивелация за тавани, само че 4мм. (прозрачните) и ми казаха че е хубаво да си намеря по-здрави, че тея като се нагреят може да се разтопят или деформират. Оригиналните са като сламки но са много твърди, като вътре са не повече от 2мм. диаметър. Ще продължавам да търся такива или подобни които да вършат по-добра работа от меките.
Иначе има много малка разлика в работата, много ме съмнява кабела да прехвърля искрата дето съм го омотал и затова да не работи. Но преди да се запаля си го имаше проблемчето. Незнам какво са бутнали "майсторите", щото бяха разкачили много неща кагато сменяха кутията. Сега даже се замислям; как може да ми се развие врътката за оборотите на изпарителя, просто ей така и оттам да се запаля. Днеска ще отскоча при един друг майсторяга дето ми прави водната помпа и термостата (много добър диагносчик) та да ми каже какво куца.
  • 0

#9 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,103 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 21 December 2007 - 10:19

Да Краш взех си уплътнение за прозореца на задната врата, пластмасата на багажника, пасажерската дръжка в купето и моста от скоростната кутия (че моя го преработвахме), всичко 25 лв. много са точни пичагите а беше гаси бахъра.
Снощи сложих нови маркучета за вакуумите, но взех от тези дето правят нивелация за тавани, само че 4мм. (прозрачните) и ми казаха че е хубаво да си намеря по-здрави, че тея като се нагреят може да се разтопят или деформират. Оригиналните са като сламки но са много твърди, като вътре са не повече от 2мм. диаметър. Ще продължавам да търся такива или подобни които да вършат по-добра работа от меките.
Иначе има много малка разлика в работата, много ме съмнява кабела да прехвърля искрата дето съм го омотал и затова да не работи. Но преди да се запаля си го имаше проблемчето. Незнам какво са бутнали "майсторите", щото бяха разкачили много неща кагато сменяха кутията. Сега даже се замислям; как може да ми се развие врътката за оборотите на изпарителя, просто ей така и оттам да се запаля. Днеска ще отскоча при един друг майсторяга дето ми прави водната помпа и термостата (много добър диагносчик) та да ми каже какво куца.


Защо не пита в моргата където те пратих за частите , те там всички карат Мерцедеси и могат да ти помогнат, и там не е само морга а и сервиз, предполагам си видял за какво става дума.

Сега ги зарибявам да идват на срещите на клуба в Търново.В този сервиз може да видиш всички модели Мерцедес от 123 купе до W220, и не са за ремонт а са на майсторите.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users