Стягане на ГлаваW124 300D turbo 4-matic
Започната от Gringo, 19 дек 2007 - 23:33:20
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 декември 2007 - 23:33
W124 300 D turbo 4-matic
Колеги преди няколко дни скъсах верига разглобих наредих частите и съм до момента до центровка и стягане на главата.
Та питането ми е на колко градоса се зацепва и на колко килограма или нютон метра се затягат "малкото болтове на главата" и някакви особености по занитването на веригата????
Колеги преди няколко дни скъсах верига разглобих наредих частите и съм до момента до центровка и стягане на главата.
Та питането ми е на колко градоса се зацепва и на колко килограма или нютон метра се затягат "малкото болтове на главата" и някакви особености по занитването на веригата????
#2
Публикувано 19 декември 2007 - 23:43
W124 300 D turbo 4-matic
Колеги преди няколко дни скъсах верига разглобих наредих частите и съм до момента до центровка и стягане на главата.
Та питането ми е на колко градоса се зацепва и на колко килограма или нютон метра се затягат "малкото болтове на главата" и някакви особености по занитването на веригата????
Пускай търсачката и намери Руските сайтове, че не ми се рови сега, то и в Немските , там има подробни описания, ма за веригата да я занитваш не ми се вързва. Успех.
#3
Публикувано 19 декември 2007 - 23:49
Веригата ми е орегинална ама много орегинална но не е цяла има си нитче и втулки знам как се занитва на лада ама на тази ми се вижда нещо по-различно.
#4
Публикувано 19 декември 2007 - 23:53
Е то няма много начини, ама гледай да сане надежно, да не се отскубне. Успех.Веригата ми е орегинална ама много орегинална но не е цяла има си нитче и втулки знам как се занитва на лада ама на тази ми се вижда нещо по-различно.
#5
Публикувано 20 декември 2007 - 00:01
Веригата ми е орегинална ама много орегинална но не е цяла има си нитче и втулки знам как се занитва на лада ама на тази ми се вижда нещо по-различно.
трябваше да вземеш верига на jws, също е за оригинално вграждане, но тя не е със занитване, а неправена с 1 или 2 малки зегерки, които се слагат на пръсти..
за тази с занитването има специялен инструмент, който го стиска
идея си нямам някой дали го има, но БС със сигурност го продават на "тънка"цена
#6
Публикувано 20 декември 2007 - 00:16
Колега Гринго, търси както ти казаха колегите по-горе инфо от руски сайтове.
Също така, като е зацепиш веригата и разбереш на колко килограма да стегнеш главата, не забравяй един много тънък момент, а той е реда на стягане
Пиши после като е палнеш, успех
Също така, като е зацепиш веригата и разбереш на колко килограма да стегнеш главата, не забравяй един много тънък момент, а той е реда на стягане
Пиши после като е палнеш, успех
#7
Публикувано 20 декември 2007 - 00:25
Да това е също един от важните моменти, но е оисано много добре процедурата по сайтовете.
Проверка на дюзите няма да е излишна, но сигорно е направена тази процедура. Успех.
Проверка на дюзите няма да е излишна, но сигорно е направена тази процедура. Успех.
#8
Публикувано 20 декември 2007 - 00:27
Да това е също един от важните моменти, но е оисано много добре процедурата по сайтовете.
Проверка на дюзите няма да е излишна, но сигорно е направена тази процедура. Успех.
Както и на клапаните, така и така главата е долу
#9
Публикувано 20 декември 2007 - 00:28
Тия зегерки точно след около стотина хиляди падат в картера и веригата започва да чука по капака на клапаните понякога.А понякога чукането не се чува пнеже мотора спира да се върти.
Но наистина както казваш има спец. инструмент,но при липса на такъв един чук около 2кг се държи от задна страна където нитчетата са леко разплескани а от другата страна се използва по твърдичък метал и много по малък чук.
прав си(предполагам, сигурно имаш опит, на мен още не ми се получил този проблем)
НО по-добре 100хил км и да сменя пак веригата, отколкото лошо занитена и да се разглоби след 5хил км.
а според мен, занитване по изискване, ще стане само с оригиналният специялен инструмент, тип винтова преса
#10
Публикувано 20 декември 2007 - 00:32
Също и аз заКакто и на клапаните, така и така главата е долу
#11
Публикувано 20 декември 2007 - 00:37
Занитване на веригата само със специален инструмент,тъй като е двойноредова и това с чукчетата нема да е много прецизно!
Един съвет,...иди в Балканстар,да ти я занитят,..и после слагай ангренажния капак!
Иначе,..по горе Спонсора е изчерпал темата!
Успех!
Един съвет,...иди в Балканстар,да ти я занитят,..и после слагай ангренажния капак!
Иначе,..по горе Спонсора е изчерпал темата!
Успех!
#12
Публикувано 20 декември 2007 - 00:46
Аз на моя съм сменял три вериги до сега и не съм имал проблем със занитването,и на други хора съм сменял,до сег ане е имало проблем.А с фибата имах и за това го пиша.
Не го приемай като заяждане,това емое мнение.
бих казал че обменяме опит , колега, не заяждане!!!! бих го имал впредвид това за зегерките
Занитване на веригата само със специален инструмент,тъй като е двойноредова и това с чукчетата нема да е много прецизно!
Един съвет,...иди в Балканстар,да ти я занитят,..и после слагай ангренажния капак!
Иначе,..по горе Спонсора е изчерпал темата!
Успех!
.... пак измисли решението!! майсторлъка е 90% изобретателност ....
#13
Публикувано 20 декември 2007 - 00:50
Аз на моя съм сменял три вериги до сега....
Че каква е тази кола и на колко километра трябва да е този мотор че да смениш три вериги бе човек?
#14
Публикувано 20 декември 2007 - 01:05
124 300Турбо дизел 1300 000км преди ремонта сега над 1 400 000км
Направо ме шашна човек 1 300 000км. без ремонт
#15
Публикувано 20 декември 2007 - 01:06
бих казал че обменяме опит , колега, не заяждане!!!! бих го имал впредвид това за зегерките
.... пак измисли решението!! майсторлъка е 90% изобретателност ....
Занитвам само с пресичката,...компромиси не правя!
После не мож я позна де е занитена!
А ония със зегерките не ги слагам отдавна защото прерязах един капак на клапаните,...и стана всичко с масло!Малко преди да се скъса!
А клиента иде и готов с диагнозата,...спука се капака,...давай да го сменяме,...мале като го отворих и като видех кви са поразийте,....забрайх за неоригинални синджири!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни