Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Стягане на ГлаваW124 300D turbo 4-matic


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 19 декември 2007 - 23:33

W124 300 D turbo 4-matic

Колеги преди няколко дни скъсах верига разглобих наредих частите и съм до момента до центровка и стягане на главата.
Та питането ми е на колко градоса се зацепва и на колко килограма или нютон метра се затягат "малкото болтове на главата" и някакви особености по занитването на веригата????
  • 0

#2 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 19 декември 2007 - 23:43

W124 300 D turbo 4-matic

Колеги преди няколко дни скъсах верига разглобих наредих частите и съм до момента до центровка и стягане на главата.
Та питането ми е на колко градоса се зацепва и на колко килограма или нютон метра се затягат "малкото болтове на главата" и някакви особености по занитването на веригата????


Пускай търсачката и намери Руските сайтове, че не ми се рови сега, то и в Немските , там има подробни описания, ма за веригата да я занитваш не ми се вързва. Успех.
  • 0

#3 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 19 декември 2007 - 23:49

Веригата ми е орегинална ама много орегинална но не е цяла има си нитче и втулки знам как се занитва на лада ама на тази ми се вижда нещо по-различно.
  • 0

#4 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 19 декември 2007 - 23:53

Веригата ми е орегинална ама много орегинална но не е цяла има си нитче и втулки знам как се занитва на лада ама на тази ми се вижда нещо по-различно.

Е то няма много начини, ама гледай да сане надежно, да не се отскубне. Успех.
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2007 - 00:01

Веригата ми е орегинална ама много орегинална но не е цяла има си нитче и втулки знам как се занитва на лада ама на тази ми се вижда нещо по-различно.



трябваше да вземеш верига на jws, също е за оригинално вграждане, но тя не е със занитване, а неправена с 1 или 2 малки зегерки, които се слагат на пръсти..

за тази с занитването има специялен инструмент, който го стиска
идея си нямам някой дали го има, но БС със сигурност го продават на "тънка"цена
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 декември 2007 - 00:16

Колега Гринго, търси както ти казаха колегите по-горе инфо от руски сайтове.
Също така, като е зацепиш веригата и разбереш на колко килограма да стегнеш главата, не забравяй един много тънък момент, а той е реда на стягане ;)
Пиши после като е палнеш, успех :icon_welldone:
  • 0

logo-600-1002.png


#7 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 20 декември 2007 - 00:25

Да това е също един от важните моменти, но е оисано много добре процедурата по сайтовете.
Проверка на дюзите няма да е излишна, но сигорно е направена тази процедура. Успех.
  • 0

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 декември 2007 - 00:27

Да това е също един от важните моменти, но е оисано много добре процедурата по сайтовете.
Проверка на дюзите няма да е излишна, но сигорно е направена тази процедура. Успех.


Както и на клапаните, така и така главата е долу :icon_coolgrin:
  • 0

logo-600-1002.png


#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2007 - 00:28

Тия зегерки точно след около стотина хиляди падат в картера и веригата започва да чука по капака на клапаните понякога.А понякога чукането не се чува пнеже мотора спира да се върти.
Но наистина както казваш има спец. инструмент,но при липса на такъв един чук около 2кг се държи от задна страна където нитчетата са леко разплескани а от другата страна се използва по твърдичък метал и много по малък чук.


прав си(предполагам, сигурно имаш опит, на мен още не ми се получил този проблем)
НО по-добре 100хил км и да сменя пак веригата, отколкото лошо занитена и да се разглоби след 5хил км.
а според мен, занитване по изискване, ще стане само с оригиналният специялен инструмент, тип винтова преса
  • 0

#10 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 20 декември 2007 - 00:32

Както и на клапаните, така и така главата е долу :icon_coolgrin:

Също и аз за :icon_coolgrin:
  • 0

#11 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 декември 2007 - 00:37

Занитване на веригата само със специален инструмент,тъй като е двойноредова и това с чукчетата нема да е много прецизно!

Един съвет,...иди в Балканстар,да ти я занитят,..и после слагай ангренажния капак!

Иначе,..по горе Спонсора е изчерпал темата!

Успех!
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 20 декември 2007 - 00:46

Аз на моя съм сменял три вериги до сега и не съм имал проблем със занитването,и на други хора съм сменял,до сег ане е имало проблем.А с фибата имах и за това го пиша.
Не го приемай като заяждане,това емое мнение.


бих казал че обменяме опит , колега, не заяждане!!!! бих го имал впредвид това за зегерките

Занитване на веригата само със специален инструмент,тъй като е двойноредова и това с чукчетата нема да е много прецизно!

Един съвет,...иди в Балканстар,да ти я занитят,..и после слагай ангренажния капак!

Иначе,..по горе Спонсора е изчерпал темата!

Успех!


.... пак измисли решението!! майсторлъка е 90% изобретателност .... :icon_coolgrin:
  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 декември 2007 - 00:50

Аз на моя съм сменял три вериги до сега....


Че каква е тази кола и на колко километра трябва да е този мотор че да смениш три вериги бе човек? :blink:
  • 0

logo-600-1002.png


#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 20 декември 2007 - 01:05

124 300Турбо дизел 1300 000км преди ремонта сега над 1 400 000км


Направо ме шашна човек 1 300 000км. без ремонт :o :huh: :slap: :blink:
  • 0

logo-600-1002.png


#15 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 декември 2007 - 01:06

бих казал че обменяме опит , колега, не заяждане!!!! бих го имал впредвид това за зегерките
.... пак измисли решението!! майсторлъка е 90% изобретателност .... :icon_coolgrin:



Занитвам само с пресичката,...компромиси не правя!
После не мож я позна де е занитена!

А ония със зегерките не ги слагам отдавна защото прерязах един капак на клапаните,...и стана всичко с масло!Малко преди да се скъса!
А клиента иде и готов с диагнозата,...спука се капака,...давай да го сменяме,...мале като го отворих и като видех кви са поразийте,....забрайх за неоригинални синджири!
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни