Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

w211, масло ск. кутияръчна


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#16 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 20 December 2007 - 13:51

така кат те гледам си с моята скоростно кутия 716.604 и аз голям х*й ядох с тия масла, дори в Ивайджет дето ужким имат секви програми и т.н. ми го объркаха и ми пробутаха мв 236.6

Истинското е мв 235.10 , но поради факта че никой от производителите на произвежда такова т.е. никъде по етикетите не я пише тази спецификация търси както казаха по-горе

GL3+ 75W80/75W-85

:icon_coolgrin:

а най-добре не го пипай - то си води лонг-лайв и се сменя на нещо от сорта 5-10г или над 200-300к км.
  • 0

#17 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 20 December 2007 - 20:27

На W210 с ръчни скорости днес го смених.
Според WIS трябва да бъде 1,6л. ето такова, тоест MB236.6 (ATF)
Проверих го и в ивайжет.
Обаче тея мърди ме лъжат повече от седмица че пристигe днес, утре, в другиден - нямало в момента.
Накрая ми писна, скокнах до един маслар и му казах да ми покаже какви масла има с тази спецификация.
Оказа се че имаше Castrol TQ-D и сега съм с такова.
Старото обаче според него е било напълно обикновено масло за скорости, не ATF.
Преди време проверявах нивото и ми направи впечатление че е кафяво и доста гъсто.
Предположих че е дърто. Ама според маслара просто не е ATF.

Маслото на MB от снимката е 24лв/литър, кастрола - 14лв/литър.

За сега няма никаква промяна, скоростите се влизат както и преди.

Изобщо имаше една пространствена тема преди време за това мит ли е или не убеждението, че в скоростите на MB се ползва само ATF.

При мен науката каза ATF - ето ти ATF :D
  • 0

879897.png


#18 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 20 December 2007 - 20:38

На W210,...и W211 кутийте са коренно различни,...така и маслата!
Даже тва ATF-TQD,...не е за твоята кутия,...но от 7 години нема TQ,....та Кастрол си промениха спецификациите!
Но не е болка за умиране!
На кутията на 210 лагерите са ролкови и съчмени!
Маслото може да е хидравлично,...TQD..

Но на 211 със 6 степенна ръчка,...искат вискозитет 85W90,..или 75W80,..зависи от географския регион!

Важно е да има количество и качество!
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 20 December 2007 - 20:39

Meets the requirements of Dexron® IIIH Ford Mercon® License number M051103
Allison C4, MB 236.5, MAN 339F, ZF TE-ML 04D, 14A, 17C, Voith 55.6335

Castrol TQ Dextron III

Публикувано изображение
  • 0
.

#20 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 20 December 2007 - 22:22

Да, предполагам че спецификацията за кутията на 211 е различна.
Аз аз налях такова, каквото пишеше в WIS-a.
Не че го нямаше и Dextron-a дето го е показал боса.
Просто реших да се доверя на това дето ми извадиха от WIS в ивайжет.
Ако бяха казали MB 236.5, щях да взема декстрон.
И понеже не е някаква екзотика като диференциалното 85W90 реших да не робувам на марки :rolleyes:
  • 0

879897.png


#21 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Posts:

Posted 21 December 2007 - 07:44

Много благодаря на всички за мненията. Вчера пътувах и не можах нищо да направя с маслото. Предполага, че в тия няколко почивни дни ще приключа с това и непременно ще пиша. Но ми е притеснено от различните мнения - би трябвало да няма две мнения нали?
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users