Теч от помпа Лукас Ц220Д
Started by 68Tisho, 18 Dec 2007 - 19:09:01
7 replies to this topic
#1
Posted 18 December 2007 - 19:09
Колеги от 4дена забелязах теч на нафта от помпата -теча е символичен .проверилсъм всичкитръбопроводи -сухи са . Нямам проблеми с паленето ,вървежа ,тягата ,оборотите.Ходих при различни майстори - мненията варират от това да продам автомобила до управлявай без дасе замисляш.Моля отговорете-опасно ли е да карам така?Или от време навреме дазабърсвам нафтата.Прочетох и се запознах във форума ,че ако тръгна да отстранявам теча ще струванад хилядарка.
#2
Posted 18 December 2007 - 19:43
Майсторите ще пишат!!!Спокойно!!!
Незнам що ми се струва че все има някви проблеми с тея помпи Лукас!!!Един приятел от германия ми каза че нещо не били като другите помпи на МБ.Моля да бъде коментирано и това от знаещите!!!
Незнам що ми се струва че все има някви проблеми с тея помпи Лукас!!!Един приятел от германия ми каза че нещо не били като другите помпи на МБ.Моля да бъде коментирано и това от знаещите!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#3
Posted 18 December 2007 - 19:45
То много се оплакват от тези помпи, но попаднещ ли добар майстор ще се оправи, ако само омазнява довре но капка ли трвбва да я правиш.
#4
Posted 18 December 2007 - 23:04
Добре де,...защо са две теми,..еднакви?
Едната от Тишо на 16 декември,...другата от днес!?
Виж тук!
http://www.mbclub.bg...d...ic=9073&hl=
Едната от Тишо на 16 декември,...другата от днес!?
Виж тук!
http://www.mbclub.bg...d...ic=9073&hl=
#5
Posted 19 December 2007 - 00:37
Добре де,...защо са две теми,..еднакви?
Едната от Тишо на 16 декември,...другата от днес!?
Да бе по добре да е на едно място като ще се говори по един въпрос.
Или човека е в тиха паника като получава различни съвети и днес е пуснал на ново темата.
#6
Posted 19 December 2007 - 18:36
Преди три дни и аз писах за проблем с паленето на моя C 220 D. Няма да пиша повече подробносто относно самите симптоми, в темата съм ги описал. LYNX ми отговори, че най - вероятно проблема е от помпата Лукас и ми прати няколко линка с подобни теми, където имаше доста коментари.
Закарах колата си на майстор - от Пловдив съм и си я потдържам в Кастрол - а в кв.Кючук Париж. Той ми я прегледа, направи и диагностика, и забеляза, че има теч на нафта от задната част на помпата. Обясни ми, че в помпата имало две бубини, които имали някакви гумени клапи, уплатнения и тнт, не знам дали употребявам точните термини, които в моя случай били повредени. Каза, че подлежат на смяна, а бубините, които били много скъпи, са здрави. Комплекта с новите уплатнения доколкото разбрах бил на фирма Делфи, не съм ги чувал. За целия ремонт/сваляне, разглобяване, смяна и монтиране на автомобила/ цената е около 420лв.
Закарах колата си на майстор - от Пловдив съм и си я потдържам в Кастрол - а в кв.Кючук Париж. Той ми я прегледа, направи и диагностика, и забеляза, че има теч на нафта от задната част на помпата. Обясни ми, че в помпата имало две бубини, които имали някакви гумени клапи, уплатнения и тнт, не знам дали употребявам точните термини, които в моя случай били повредени. Каза, че подлежат на смяна, а бубините, които били много скъпи, са здрави. Комплекта с новите уплатнения доколкото разбрах бил на фирма Делфи, не съм ги чувал. За целия ремонт/сваляне, разглобяване, смяна и монтиране на автомобила/ цената е около 420лв.
#7
Posted 20 December 2007 - 14:38
Благодаря колега ,засега продължавам дакарам,ако се наложи ще те помоля закоординати на твоя майстор,Преди три дни и аз писах за проблем с паленето на моя C 220 D. Няма да пиша повече подробносто относно самите симптоми, в темата съм ги описал. LYNX ми отговори, че най - вероятно проблема е от помпата Лукас и ми прати няколко линка с подобни теми, където имаше доста коментари.
Закарах колата си на майстор - от Пловдив съм и си я потдържам в Кастрол - а в кв.Кючук Париж. Той ми я прегледа, направи и диагностика, и забеляза, че има теч на нафта от задната част на помпата. Обясни ми, че в помпата имало две бубини, които имали някакви гумени клапи, уплатнения и тнт, не знам дали употребявам точните термини, които в моя случай били повредени. Каза, че подлежат на смяна, а бубините, които били много скъпи, са здрави. Комплекта с новите уплатнения доколкото разбрах бил на фирма Делфи, не съм ги чувал. За целия ремонт/сваляне, разглобяване, смяна и монтиране на автомобила/ цената е около 420лв.
#8
Posted 20 December 2007 - 17:45
Моят майстор каза, че не е хубаво да я карам колата в това състояние, за да не увредя и бубините, чиято цена на ремонта е около 2000лв.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users