Изчезнаха ми половината тоци..
Започната от
Stefan
, 03 май 2006 - 21:44:20
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 май 2006 - 21:44
А сега де? Тия дни бях разкачил вътре салона, щото го прахме и реших да сменя всичките крушки по колата, навсякъде да ми свети червено, та се оправих и точно сглобявах там тия дето са на махагона, демек бях махнал махагона по средата, натиснах го по силно да завънтя долното винтче и изгаснаха.. спряха да работят, дадохме + на една от лампичките и всички светнаха.. а днеска закачах километража и гледам и часовника вече не върти, тои нали е само с една + жичка.. на касетофона няма ток, иначе свети си там километража фарове работят.. повечето неща работят, ама нито лампичките по средата работят, нито касетофона, нито нищо.. половината тоци се губят, прегледах всички бушони 20 пъти... не е от тях здрави са.. да няма на друго място някъде скрити бушони? Колата - 124-ка ..
#3
Публикувано 04 май 2006 - 08:30
Първо провери предпазителите, после може да ти се наложи да започнеш от начало да разглобяваш по обратния ред, като гледаш да няма оголена жица на която има +, и която може да се допира до метален детайл.
#4
Публикувано 04 май 2006 - 20:31
Значи стигнах до тук, жичката която дава ток на тези лампички (въобще всички лампички по таблото с изключение на километража, пепелника и жабката) е сива със синио, на нея дам ли и външен + всичко светва.. демек не е проблема в лампички и т.н. После вадя ключа за фаровете и замервам дали жицата е здрава от ключа до там където отива, жицата си прокарва тока няма проблеми, стигаме до ключа (междудругото търся си нов вече) незнам колко и какви жици влизат в ключа и дали са + или - НО от ключа не излиза + за тази жица от която свети цялото табло.. разглобих го ключа.. не е от него предполагам всичко си беше ок, но като го сглобих ся има проблеми с дърпането към теб за да светнат халогните - много трудно се дърпа, а и беше почнал да се скапва както гледам и преди е отварян и ще си търся друг направо.. та знаете ли къде може да е проблема, от ключа не излиза + на тази жица на която са вързани крушките по таблото, не може в него да не влиза + защото си командва идеално фарове, километража там светва и т.н.. интересна е работата, бушони изключено - 1000 пъти ги проверявах и заменях един след друг.. Междудругото се оправиха другите тоци, работи и касетофона там и плафона и часовника.. както си му е реда само проклетите лампички на таблото не работят...
#5
Публикувано 05 май 2006 - 13:00
"Предпазител" - Бушон ли е? И къде се намира точно, никаде не съм виждал предпазител там..
#7
Публикувано 07 май 2006 - 14:43
Оправих се, нали съм си жичкаджия
#8
Публикувано 19 юни 2007 - 14:31
извинете колеги,но аз имам сходен проблем,,гори ми 13 бушон и ми из4езват авариините,мигачите,плофона,касетофона,значи майстора ми каза че на местото на бушона се измерва 30А а той е 8А,бушона си гори когато си иска,някои може ли да ми даде съвет или добър жичкаджия 190д 2.5Оправих се, нали съм си жичкаджия
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни