Въпрос/проблем с масло или незнам какво точноW124 200CE
Започната от marker, 18 дек 2007 - 14:45:37
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 декември 2007 - 14:45
здравейте,
отново имам едно питане . Стрелката за маслото ми стой почти постоянно на 3 дори когато не подавам газ.
другото което някой ще ми каже ли тази лампа която от дясно на снимката на ръчната спирачка приличаща за маслото на снимката по долу ( искам да се извиня снимката не е моя взех я от форума ).та ми свети лампата от време на време. Като спра да карам и стоя на едно място спира да свети . В движение карам малко и почва да свети до като не спра да карам при запален автомобил
мерси предварително
поздрави
отново имам едно питане . Стрелката за маслото ми стой почти постоянно на 3 дори когато не подавам газ.
другото което някой ще ми каже ли тази лампа която от дясно на снимката на ръчната спирачка приличаща за маслото на снимката по долу ( искам да се извиня снимката не е моя взех я от форума ).та ми свети лампата от време на време. Като спра да карам и стоя на едно място спира да свети . В движение карам малко и почва да свети до като не спра да карам при запален автомобил
мерси предварително
поздрави
#2
Публикувано 18 декември 2007 - 14:55
здравейте,
отново имам едно питане . Стрелката за маслото ми стой почти постоянно на 3 дори когато не подавам газ.
другото което някой ще ми каже ли тази лампа която от дясно на снимката на ръчната спирачка приличаща за маслото на снимката по долу ( искам да се извиня снимката не е моя взех я от форума ).та ми свети лампата от време на време. Като спра да карам и стоя на едно място спира да свети . В движение карам малко и почва да свети до като не спра да карам при запален автомобил
мерси предварително
поздрави
Това за лампата може да ти свети от ръчна(крачна), износени накладки, ниско ниво на спирачната течност!
За маслото - май не си сложил подходящото
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 18 декември 2007 - 14:58
става върпос за лампата която е от дясно на тази за ръчната не за накладките а тази до нея точно
а още защо при запалена кола налягането на маслото сега ми стой близо до 3
преди като го смених беше близо 2 а сега е много високо до 3 дори само при запалена кола
поздрави
а още защо при запалена кола налягането на маслото сега ми стой близо до 3
преди като го смених беше близо 2 а сега е много високо до 3 дори само при запалена кола
поздрави
Това за лампата може да ти свети от ръчна(крачна), износени накладки, ниско ниво на спирачната течност!
За маслото - май не си сложил подходящото
#4
Публикувано 18 декември 2007 - 16:54
SRS???
.
#5
Публикувано 18 декември 2007 - 16:55
Ами да де той К79 ти отговори. Точно за тази ламБа иде реч-спирачки
#6
Публикувано 18 декември 2007 - 17:05
става въпрос за 5-тата лампа която се гледа от лявата страна на тъблото
това за спирачна течност ли е?хмм
това за спирачна течност ли е?хмм
#8
Публикувано 18 декември 2007 - 17:47
ааа ма пичове(най-вече к79) не четете внимателно!!!
подай на контакт без да палиш. стрелката утидели на 3 ??? ако да, провери кабелчето при датчика, провери дали вътре куплонгчето не се е спукало при спойката. замери съпротивлението на датчика и напиши тук колко ома е
лампата е за ниско масло в мотора, като се движиш маслото се заклаща, помпата го изсмуква по-бързо отколкото се връща и нивото в движение пада до минимум и лампата светва. долей масло до малко повече от средата на мин/макс на пръчката и ако проблема не се отстрани-смени датчкика.
подай на контакт без да палиш. стрелката утидели на 3 ??? ако да, провери кабелчето при датчика, провери дали вътре куплонгчето не се е спукало при спойката. замери съпротивлението на датчика и напиши тук колко ома е
лампата е за ниско масло в мотора, като се движиш маслото се заклаща, помпата го изсмуква по-бързо отколкото се връща и нивото в движение пада до минимум и лампата светва. долей масло до малко повече от средата на мин/макс на пръчката и ако проблема не се отстрани-смени датчкика.
#9
Публикувано 18 декември 2007 - 18:42
В никакъв случай не подценявам останалите Колеги, техния опит и знания, отзивчивост и т.н.
Не можах да се сдържа обаче, да споделя едно безпристрастно и за мене забавно мнение - на приятелката ми.
Редовно си чета форума и тя гледа и попрочита нещо зад гърба ми, и веднъж както разглеждах тема като тази, тя каза:
"Тука май всяка тема свършва като се изкаже Lorinser" Много се смях тогава, беше нещо както темата в момента.
Респект и към всички останали!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#10
Публикувано 18 декември 2007 - 19:27
"Тука май всяка тема свършва като се изкаже Lorinser"
Много добър!!!! Вярно е тва. Но има и други!!!
Много добър!!!! Вярно е тва. Но има и други!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#11
Публикувано 18 декември 2007 - 19:44
Ми вдясно е за спирачната течност и ... а в по-дясно е за това за нивото на двигателното масло. Аз от де да знам кое дясно да гледам. Те всичките са в дясно ... е има и две в ляво
#12
Публикувано 18 декември 2007 - 19:46
Да се изкажа и аз. От ляво на дясно крушките са за : 1-дълги, 2-акумулатор, 3-спирачна течност, 4-светлинна консумация при габарити +, 5-ниво на маслото в картера. Ако му свети 5 дето прилича на лейка значи да си долее масло - поне килце, нормално е да не свети на празен ход - дебита на маслената помпа е най-малък и маслото има време да слезе от главата в картера. Ако свети 4 да си провери всички габаритни крушки - вероятно някоя не е с предписаната мощност. Успех!
#13
Публикувано 18 декември 2007 - 20:18
Да се изкажа и аз. От ляво на дясно крушките са за : 1-дълги, 2-акумулатор, 3-спирачна течност, 4-светлинна консумация при габарити +, 5-ниво на маслото в картера. Ако му свети 5 дето прилича на лейка значи да си долее масло - поне килце, нормално е да не свети на празен ход - дебита на маслената помпа е най-малък и маслото има време да слезе от главата в картера. Ако свети 4 да си провери всички габаритни крушки - вероятно някоя не е с предписаната мощност. Успех!
Ама тая за (4-светлинна консумация при габарити +), не е ли от другата страна.
#14
Публикувано 18 декември 2007 - 20:52
Бе и моята лейка ме лъже от време на време ама за датчик пари не ми се дават. Опъвам щеката по честичко да се уверя че всичко е наред щото 200 кинта не ме бодат у газа да ги давам за датчик, въпреки че не е лошо ама аз така правя. Щеката едва ли лъже. За друго ще ги дам тези кинти !
#15
Публикувано 18 декември 2007 - 21:18
Прав си, ама напролет като се стопли свали и го почисти, то няма какво да му стане, ако някй не е дерзал по него.Бе и моята лейка ме лъже от време на време ама за датчик пари не ми се дават. Опъвам щеката по честичко да се уверя че всичко е наред щото 200 кинта не ме бодат у газа да ги давам за датчик, въпреки че не е лошо ама аз така правя. Щеката едва ли лъже. За друго ще ги дам тези кинти
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни