на мен ми харесва, все пак по-хубав е от оная др*сня бмв х6
GLK
Започната от W140, 17 дек 2007 - 19:10:29
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 декември 2007 - 19:10
#2
Публикувано 17 декември 2007 - 22:01
не можеш да ги сравняваш дветена мен ми харесва, все пак по-хубав е от оная др*сня бмв х6
#3
Публикувано 17 декември 2007 - 22:06
а как се качват снимки в този форум
#4
Публикувано 18 декември 2007 - 07:37
Лично на мен не ми харесва, но както каза Сашо, по-добре е от конкуренцията
#5
Публикувано 03 януари 2008 - 11:43
Mercedes Vision GLK: Ice Cube
Студията, предизвестяваща старта на новата моделна линия, заимства техническата платформа на актуалната C-класа. Концепцията ще бъде показана за пръв път на автосалона в Детройт.
Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла. Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.
Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.
Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение само със задно предаване.
източник: ams.bg
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.
Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение със задно предаване.
Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.
Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.
Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла.
Студията, предизвестяваща старта на новата моделна линия, заимства техническата платформа на актуалната C-класа. Концепцията ще бъде показана за пръв път на автосалона в Детройт.
Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла. Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.
Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.
Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение само със задно предаване.
източник: ams.bg
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.
Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение със задно предаване.
Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.
Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.
Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла.
#6
Публикувано 03 януари 2008 - 14:02
На мен ми харесва джипчето.
#7
Публикувано 05 януари 2008 - 09:25
"G" deutet auf den Urahn
"L" steht für Luxus
"K" für kompakt
"L" steht für Luxus
"K" für kompakt
#8
Публикувано 16 януари 2008 - 12:19
Детройт 2008: Ким Катрал представи Mercedes- Benz Vision GLK
“Харесвам мощния дизайн на GLK, както и разбира се невероятно просторния багажник, изключителния комфорт и факта, че това е Mercedes”, заяви Ким Катрал, една от четирите звезди от сериала Сексът и Градът, по време на официалното представяне на новата концепция Mercedes- Benz Vision GLK на салона в Детройт.
Излизайки на сцената с предшественика на новото моделно попълнение в гамата на Mercedes, Катрал демонстрира и сериозни познания за колата. “В крайна сметка, аз съм една от малкото, които вече са имали възможност да съберат впечатления за бъдещето GLK”, заяви Ким Катрал в разговор с Дитер Цетче, председател на управителния борд на Daimler Benz AG и шеф на автомобилното подразделение Mercedes- Benz.
Катрал имаше възможност да се запознае и подкара GLK благодарение на “участието” на автомобила в новата продукция кекс!!! And The City– The Movie. Филмът се снима в момента и ще бъде пуснат по кината през май. Новият компактен всъдеход на Mercedes- Benz ще бъде наличен на американския пазар малко по- късно- в началото на следващата година.
“Предстоящият GLK е точният автомобил, в точното време”, заяви Цетче, “На първо място, той притежава силно индивидуален дизайн, който ясно се различава от нормите за сегмента. На второ място, той предлага силните черти на нашите пълноразмерни модели с базов луксозен вид, който печели по отношение на разхода на гориво”, допълва шефът на Mercedes- Benz.
текст: auto-press.net
“Харесвам мощния дизайн на GLK, както и разбира се невероятно просторния багажник, изключителния комфорт и факта, че това е Mercedes”, заяви Ким Катрал, една от четирите звезди от сериала Сексът и Градът, по време на официалното представяне на новата концепция Mercedes- Benz Vision GLK на салона в Детройт.
Излизайки на сцената с предшественика на новото моделно попълнение в гамата на Mercedes, Катрал демонстрира и сериозни познания за колата. “В крайна сметка, аз съм една от малкото, които вече са имали възможност да съберат впечатления за бъдещето GLK”, заяви Ким Катрал в разговор с Дитер Цетче, председател на управителния борд на Daimler Benz AG и шеф на автомобилното подразделение Mercedes- Benz.
Катрал имаше възможност да се запознае и подкара GLK благодарение на “участието” на автомобила в новата продукция кекс!!! And The City– The Movie. Филмът се снима в момента и ще бъде пуснат по кината през май. Новият компактен всъдеход на Mercedes- Benz ще бъде наличен на американския пазар малко по- късно- в началото на следващата година.
“Предстоящият GLK е точният автомобил, в точното време”, заяви Цетче, “На първо място, той притежава силно индивидуален дизайн, който ясно се различава от нормите за сегмента. На второ място, той предлага силните черти на нашите пълноразмерни модели с базов луксозен вид, който печели по отношение на разхода на гориво”, допълва шефът на Mercedes- Benz.
текст: auto-press.net
#9
Публикувано 08 февруари 2008 - 03:11
"G" deutet auf den Urahn - Офроуд
"L" steht für Luxus - Лукс
"K" für kompakt - Компакт
Вече четох за модела в Ауто Билд и там го хвалят.В сравнителен тест между Х3 ГЛК и Тигуан победи Тигуана ама аз не съм съгласен
Модела е важен особено за Европа.Като гледам има доста Х3-ки дано вече да има и повече ГЛК-нца.
От кога трябва да е в производство?
И наименованието му подсказва, че е по-малкия от ГЛ, защото по едно време го спрягаха за МЛК...
"L" steht für Luxus - Лукс
"K" für kompakt - Компакт
Вече четох за модела в Ауто Билд и там го хвалят.В сравнителен тест между Х3 ГЛК и Тигуан победи Тигуана ама аз не съм съгласен
Модела е важен особено за Европа.Като гледам има доста Х3-ки дано вече да има и повече ГЛК-нца.
От кога трябва да е в производство?
И наименованието му подсказва, че е по-малкия от ГЛ, защото по едно време го спрягаха за МЛК...
Mercedes-Benz W201
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни