Mercedes Vision GLK: Ice CubeСтудията, предизвестяваща старта на новата моделна линия, заимства техническата платформа на актуалната C-класа. Концепцията ще бъде показана за пръв път на автосалона в Детройт.Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла. Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.
Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.
Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение само със задно предаване.
източник: ams.bg
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.

Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение със задно предаване.

Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.

Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.

Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла.