Блокаж на диференциала?
Започната от Darkrage, 16 дек 2007 - 20:50:59
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 декември 2007 - 20:50
Хмм, има ли някой инфо какъв е процентът на блокиране на пурите с блокаж и отразено ли е по някакъв начин наличието на блокаж във VIN-a?
BRABUS 500SE - Мечо!
#2
Публикувано 16 декември 2007 - 20:57
Хмм, има ли някой инфо какъв е процентът на блокиране на пурите с блокаж и отразено ли е по някакъв начин наличието на блокаж във VIN-a?
Като въведеш рамата в EPC и погледнеш дата картата пише, ето пример с ена моя рама от mbclub.ru пише ето това: "471 - Противобуксовочная система (ASR)"
#3
Публикувано 16 декември 2007 - 21:17
Хмм Тук не виждам да пише нещо подобно, обаче на автоматът има 2->В
Онзи ден ми се наложи да го ползвам, но само едната гума се въртеше, сякаш няма блокаж. Вариантите са два - нямам, или имам, но LSD с определен процент на блокиране и свободната гума се е въртяла, защото е имала прекалено малко сцепление...
Онзи ден ми се наложи да го ползвам, но само едната гума се въртеше, сякаш няма блокаж. Вариантите са два - нямам, или имам, но LSD с определен процент на блокиране и свободната гума се е въртяла, защото е имала прекалено малко сцепление...
BRABUS 500SE - Мечо!
#4
Публикувано 16 декември 2007 - 22:11
Ако имаш блокаж най малкото ще имаш оранжев триъгълник при километража и като вече не смогва да "блокира" ще присветка, а това 2В и аз го имам на моята пура (500SE) и като чукна лоста на В става само това че колата върви на първа и е нещо като моторна спирачка иначе си въртят по отделно двете колела.
#5
Публикувано 16 декември 2007 - 22:19
Бааш се е моторна спирачка и е предвидено за спускане, мисля че го има само на големите мотори, четох го някъде май.... А за блокажа, наистина требе оранжев триъгълник да има в средата на километража и светка не като не смогне да блокира, а при основание за блокиране светва докато колата се опитва да стабилизира положението (демек да си изравни скоростите на гумите)
#6
Публикувано 16 декември 2007 - 22:39
Те т'ва 2B и аз го имах, но така и не съм го ръчкал още да го пробвам и се чудех за какво е.
Даже преди питах тук във форума ама на камък ударих
E сега поне знам за какво е
Даже преди питах тук във форума ама на камък ударих
E сега поне знам за какво е
#7
Публикувано 16 декември 2007 - 23:31
Чакайте малко сега, едното е ASR, а другото е LSD. Първото е автоматична система против приплъзване и заедно с ESP и EDS държи колата под контрол. LSD (limited slip differential) e постоянна величина - както на дрифтаджийските лади им заваряват диференциала Та LSD има 30%, 40- до 70 и дори пълен "блокаж" (100%).
Моторната спирачка няма общо с блокажа, просто като бунеш лоста на 2 и колата повече от втора не включва, и когато моторът е достатъчно мощен, че тежестта на колата да не може да принуди купето да се ускорява по нанадолнище - имаме "моторна спирачка".
Та едно е 2, друго е като бутнеш 2->В, но съдейки по това, че гумата ми се въртеше, явно блокажът не е 100% ами някоя от по-ниско зададените проценти.
Моторната спирачка няма общо с блокажа, просто като бунеш лоста на 2 и колата повече от втора не включва, и когато моторът е достатъчно мощен, че тежестта на колата да не може да принуди купето да се ускорява по нанадолнище - имаме "моторна спирачка".
Та едно е 2, друго е като бутнеш 2->В, но съдейки по това, че гумата ми се въртеше, явно блокажът не е 100% ами някоя от по-ниско зададените проценти.
BRABUS 500SE - Мечо!
#8
Публикувано 16 декември 2007 - 23:33
Чакайте малко сега, едното е ASR, а другото е LSD. Първото е автоматична система против приплъзване и заедно с ESP и EDS държи колата под контрол. LSD (limited slip differential) e постоянна величина - както на дрифтаджийските лади им заваряват диференциала Та LSD има 30%, 40- до 70 и дори пълен "блокаж" (100%).
Моторната спирачка няма общо с блокажа, просто като бунеш лоста на 2 и колата повече от втора не включва, и когато моторът е достатъчно мощен, че тежестта на колата да не може да принуди купето да се ускорява по нанадолнище - имаме "моторна спирачка".
Та едно е 2, друго е като бутнеш 2->В, но съдейки по това, че гумата ми се въртеше, явно блокажът не е 100% ами някоя от по-ниско зададените проценти.
И в крайна сметка какво е 2B?
#9
Публикувано 17 декември 2007 - 00:51
Сегааа Всъщност 2В се оказва съвсем друго нещо, а именно - принудително включване на 1ва скорост. Сега като се замисля, кривата, по която ходи лостът B-2-3-D е точно такава, че да ми е удобен драг рейсът
В търсене на истината попаднах на нещо много интересно: FGSSwitch
Сега само ако някой български мозък е направил нещо подобно, цена няма да има
В търсене на истината попаднах на нещо много интересно: FGSSwitch
Сега само ако някой български мозък е направил нещо подобно, цена няма да има
BRABUS 500SE - Мечо!
#10
Публикувано 18 декември 2007 - 23:19
Значи, 2В си е баш моторна спирачка, а диференцял с ограничено плъзгане мисля няма на цедесите, първата по ранна система е ASD -автоматична блокировка на диференцяла - хидравлична е и блокира 100%, при ASR ситемата е по-умна и следи ъгловата скорост на гумите и прилага спирачно усилие на това дето се опитва да избързва....но и двете са далеч от ESP, което е електронна програма за стабилност, която следи ъгловата скорост на 4-те колела, както и ускорението на автомобила по две оси (демек разбира колата дали спира, ускорява, в завой или направо и т.н.) и прилага спирачно усилие на някоя от гумите, така че да вкара колата в пътя, по принцип е и още по сложно но в общи линии е тва
#11
Публикувано 19 декември 2007 - 00:50
Значи, 2В си е баш моторна спирачка, а диференцял с ограничено плъзгане мисля няма на цедесите, първата по ранна система е ASD -автоматична блокировка на диференцяла - хидравлична е и блокира 100%, при ASR ситемата е по-умна и следи ъгловата скорост на гумите и прилага спирачно усилие на това дето се опитва да избързва....но и двете са далеч от ESP, което е електронна програма за стабилност, която следи ъгловата скорост на 4-те колела, както и ускорението на автомобила по две оси (демек разбира колата дали спира, ускорява, в завой или направо и т.н.) и прилага спирачно усилие на някоя от гумите, така че да вкара колата в пътя, по принцип е и още по сложно но в общи линии е тва
А каква е разликата между ASR и ETS, защото и ETS прави същото пак спира колелата отзад ако се опитат да се въртят по бързо от предните ?
#12
Публикувано 19 декември 2007 - 10:33
За обичайните днес високи въртящи моменти на двигателите, регулирането на приплъзване на задвижването предлага повече комфорт и сигурност, особено върху пътища с различно сцепление или хлъзгави такива. Регулирането на приплъзването дава възможност, без буксуващи колела или странични отклонения, хармонично протичане на потеглянето и ускоряването в целия скоростен обхват.
Регулирането на приплъзването на задвижването функционира само заедно с електронен газ-педал (Е-Gas) и използва сензорите за оборотите на колелата на антиблокиращата система (АВS). Повишат ли се изведнъж оборотите на задвижващо колело (приплъзване), системата се намесва в управлението на двигателя, намалява мощността му и препятства този ефект.
Регулирането на приплъзването осигурява следене на пътя и стабилност на движението във времето на ускоряването за целия обхват на скоростта и подкрепя по този начин активната сигурност. Допълнително се намалява износването на гумите. Задействането на регулирането на приплъзването се показва от мигаща контролна лампа, намираща се в комбиниран инструмент. Регулирането на приплъзването включва електронния диференциал (EDS) и е съставна част на електронната стабилизираща програма (ESP). Деактивирането на регулирането на приплъзването е възможно чрез ESP-ключа.
Enhanced Traction System (ETS)
The Enhanced Traction System (ETS) is designed to limit wheel slip during acceleration. This objective is accomplished by cutting fuel to selected cylinders, retarding spark and upshifting the transmission. The EBCM monitors wheel speed slip through the ABS wheel speed sensors and determines the desired torque reduction needed to minimize wheel spin. The torque reduction the EBCM requests may result in a combination of fuel cutoff, spark retard, and upshifting the transmission, depending on the torque reduction required. This request is sent from the EBCM through the serial data link to the Powertrain Control Module (PCM). The PCM then calculates and employs fuel cutoff and spark retard values to achieve the requested engine torque. If the EBCM determines that the engine torque reduction is not sufficient to minimize wheel spin, it will request a transmission upshift.
Европа vs Америка е отговорът
BRABUS 500SE - Мечо!
#13
Публикувано 19 декември 2007 - 10:47
А каква е разликата между ASR и ETS, защото и ETS прави същото пак спира колелата отзад ако се опитат да се въртят по бързо от предните ?
Добре, и аз имам ETS ама още не мога да разбера точно какво прави. В упътването имаше нещо за от 40 до 80 км/ч?
#14
Публикувано 19 декември 2007 - 11:53
Добре, и аз имам ETS ама още не мога да разбера точно какво прави. В упътването имаше нещо за от 40 до 80 км/ч?
Това което прави е че ако тръгнеш нормално без много газ би трябвало колата да тръгне в права линия примерно на сняг, пробвай то се усеща и чува един звук подобен на ABS-а и ако прекалиш с газта вече почва да мига и триъгълника и пак задържа но по малко. Само незнам до колко км/ч е ефективна тая система.
#15
Публикувано 22 декември 2007 - 14:42
Някой ще ми обясни ли каква е тази жълта лапма на която пише antilock?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни