Колеги от месец юни имам Ц220Д автоматик,доскоро никаквипроблеми.Преди 15 денасменях подгревна свещ в сервиз и понеже се развиваше трудно майсторитесвалиха колекторите,малко след този ремонт установих теч от ГНП ,проверихме всичкитръбопроводи -сухи ,помпатае мокра отдолу.поотношение на вървежа и паленето никаквипроблеми,посъветвахсе със специалисти по помпите-като чуха за Лукас ме посъветваха да продам автомобила.Чудя се да карам ли така?Ще се влошаватли нещата?Моля за съвет -от Варна съм
Теч от помпа Лукас Ц220Д
Започната от 68Tisho, 16 дек 2007 - 16:49:18
1 отговор на тази тема
#1
Публикувано 16 декември 2007 - 16:49
#2
Публикувано 16 декември 2007 - 17:19
Външния теч на гориво от тази помпа е често срещано явление и не е следствие от лошия имидж на прословутата марка,...а от качеството на горивата които се използват и факта че всички уплътнители са вече на 10-12 години и от силиконови са се превърнали в гомняни!
Да си продадеш колата заради този дефект,....тоя акъл може дати го даде лаик,...или майстор който си нема понятие от Lucas,..но е чел много негативни отзиви за продукцията им!
Специално този дефект е отстраним,..и не е много скъпа операцията!
Но има едно условие:
Ако помпата е от стария тип-с дългия кабел,...при ремонта се сменя както всички уплътнители,..така и сензора за хода на шибъра,тъй като неговия уплътнител е отлят и капсулован у корпуса и не подлежи на ремонт!
Цената оди към 1000лв./не включва демонтаж и монтаж на ГНП/
Ако помпата е по-нов тип-с късия кабел,...там този сензор е разглобяем и му се смненя само уплътнителя,...цената е около 300кинта/не вкл.демонтаж и монтаж на ГНП/
Авел,...Пловдив ги правят успешно,..и Виктор у Карлово,....цените им са еднакви,...така че избора е ваш!
Успех!
Да си продадеш колата заради този дефект,....тоя акъл може дати го даде лаик,...или майстор който си нема понятие от Lucas,..но е чел много негативни отзиви за продукцията им!
Специално този дефект е отстраним,..и не е много скъпа операцията!
Но има едно условие:
Ако помпата е от стария тип-с дългия кабел,...при ремонта се сменя както всички уплътнители,..така и сензора за хода на шибъра,тъй като неговия уплътнител е отлят и капсулован у корпуса и не подлежи на ремонт!
Цената оди към 1000лв./не включва демонтаж и монтаж на ГНП/
Ако помпата е по-нов тип-с късия кабел,...там този сензор е разглобяем и му се смненя само уплътнителя,...цената е около 300кинта/не вкл.демонтаж и монтаж на ГНП/
Авел,...Пловдив ги правят успешно,..и Виктор у Карлово,....цените им са еднакви,...така че избора е ваш!
Успех!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни