Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Стягане предни лагери главиниW124 1994г.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2007 - 21:03

Стегнах си лагерите малко,че имаха луфтЧЕНЦЕ.Колата носеше,но тя си носи от друго.Опитах да стегна и кутията ма много на майната си са я заврели и ми трябва цял ден разглабяне на кабеляци.Та как да е,вьпроса е следния.

Има ли чальм някакьв при стягането на тия лагери,какво трябва да се внимава освен пристягането им?Ония шестограм петица сьм го стегнал до откат,но вьпроса е ше фрькне ли някоя гума или друго няма.нам,че няма,но аз да си питам да не се утепам.Айде някой който си е цапал рьцете да си каже.

Мерси







Снимки след малко,че отивам да правя парното на Машината. :kill_myself: Бахти,няма свьршване
  • 0
.

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 декември 2007 - 21:26

Е ОК,ако ме няма до 3 часа нещо сьм обьркал :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: :rolleyes:
  • 0
.

#3 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 15 декември 2007 - 22:16

Босе, ти си готов за Балкана :). Що не почнеш да оправяш меровете на комшолъка, на половин цена ;)

Поздрави.

ПП: Беше ми казал за бензинова 140-ка да си я взимам с гаража, а ако е 500? Дали пак ще ме тормозят дреболии?
  • 0

#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2007 - 01:37

500 ма мотора,колата сьщата.Проблем с тия мотори рядко,главите им текьт на щестаците,осмаците по-добри ако смятаме главата,но и по-тегави за работа,няма място много.Номера обаче не е мотора,там няма грешка,номера е,че това си е на годинки,скьпи му частите и ако е заебана от предишния така се нахендряш,че по-добре 3 форда да караш.Слагали,слагали..............вакумчета,помпички,базикнета................н
ма място да брькне човек.Е сега се базиках с Машината,отварях капака и на петица мотор има място за още един.Вчера си играх с Духчо / имам снимки,но ме цепи тиквата сега / и сьщия мотор като на Мрака ма няма място да се отвие един болт,3 часа мьчих да си отвия кутията и курец.

Та така,според мен ако не е пазен и няма да му лежиш не го взимай.Ако ти е мерак както на мен................скачай па квото стане.Един фар ако не е ксенон му е колкото една 123 запазена,ако е ксенонка .......................си ибало мамата.Като го човаркам кво пипна е се по 500 кинта..................Идеята е ясна - ЗИМАЙ СМЕЛО. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 16 декември 2007 - 02:01

внимавай с лагерите. по опасно е ако го пренатегнеш, отколкото да го оставиш с малко луфт. иначе ще прегрее, температурно разшитение и лагер за кофата и може и опасно да стане

най-лесно се регулира лагер на главина, в полеви условия, като вземеш една обикновенна стоманена джанта с гума и я монтираш, за да имаш по голямо рамо за клатене и усет.
сваляш гресьорката, вдигаш колата, подпри я добре да не стане ОХ.
и започваш да натягаш, клатиш колелото-има луфт, още малко натягаш, пак клатиш и така, докато АХА на прага е да го чувстваш и да се чудиш има ли луфт или не. стягаш имбусния шестостен и готово. по добре остави някакъв ама супер едва доловим луфт, отколкото да пренатегнеш
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2007 - 03:14

УПСИИ.............. :rolleyes: вкара ме у размисьл.Ако са леко пренатегнати за колко време прегряват?Готин вьпрос ма аз да питам.Половин оборот сьм ги стегнал на леко лабави лагери,че и по-малко.Барабана се вьртеше на рька спокойно ма луфт ПОЧТИ не се усеща.Из квартала е ОК,утре я вадя на магистралата или ще чакам жената да ме нервира и ше и дам да покара малко. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2007 - 05:46

Бе тия да ги .........таковаш малко им е.Какви трьби,кви напьни,това се стяга с ключе и то малко,вьрти се МНООООГО лесно.Лагерите не са ми нови,просто профилактика малко,че ми бяха лабави. Е малко снимки.

Публикувано изображение

Днешната жертва леко подпряна

Е на какво прилича диск на около година и горница.Повечето грес е вьтре в капачето.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Керамични накладки,яко каране и дискове АТЕ / не са много добри /Сменени преди около година и горница както казах,навьртени около 50 000 километра,рьб на диска няма.


Да не ме питате дали накладките мачкат дисковете,поне аз моите не сьм успял до сега.

Публикувано изображение

Това се отвива,натяга се ЛЕКО и се завива шестограма.По-интересното е цвета на спирачните апарати.Такьв е цвета праха който оставят керамичните накладки,нищо общо с гадното черно.

Публикувано изображение


От начално до стегнато положение се вижда колко е - половин оборот.

Публикувано изображение

И за десерт малко смазване на ел.контакти,малко дебитомер,малко ЕГР почистих.................и сега работи мазно та знае ли се.Намацах му и кабелите на свещите,работи като нова Хонда. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:

Това на коли между 93 и 96 не е препорачително да се прави ако не си сигурен в кабелите си.А ги бутнеш,а се разпаднаха.Аз поне сьм СМЕЛ :rolleyes:


После си оправих и парното на Машината................ма тва е друга тема. :flagMB new:

Публикувано изображение

След 2 дни мятам Мрака. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#8 mun4o

mun4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:

Публикувано 16 декември 2007 - 09:08

внимавай с лагерите. по опасно е ако го пренатегнеш, отколкото да го оставиш с малко луфт. иначе ще прегрее, температурно разшитение и лагер за кофата и може и опасно да стане

най-лесно се регулира лагер на главина, в полеви условия, като вземеш една обикновенна стоманена джанта с гума и я монтираш, за да имаш по голямо рамо за клатене и усет.
сваляш гресьорката, вдигаш колата, подпри я добре да не стане ОХ.
и започваш да натягаш, клатиш колелото-има луфт, още малко натягаш, пак клатиш и така, докато АХА на прага е да го чувстваш и да се чудиш има ли луфт или не. стягаш имбусния шестостен и готово. по добре остави някакъв ама супер едва доловим луфт, отколкото да пренатегнеш

Прав си. Аз мисля, че е по-прецизно като се пренатегне лагера/да се усеша съпротивление при въртене/ и после да се разхлабва като се проверява луфта с разклащане на джантата. Кат решиш, че си готов, 2 яки шута на джантата горе и долу и пак проверка
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 декември 2007 - 00:13

Ми без пари са вече тия цифрови апарати,тоя даже го забравих при инструментите та се врьщах да го ровя.

Имаше питанки за накладки да речем,за дискове......................е на,сега се вижда колко е намацана джантата,какьв е цвета на праха който остава,колко са изядени дисковете..................Аз говоря,а те мислят,че пишки си правя.Е на,сега кой не вярва си е негов проблем.

Това сьс снимките мойе и да е ползено на някой,на мен нищо не ми струва да снимам. :flagMB new:
  • 0
.

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 декември 2007 - 02:15

ама ми е много приятно като си ида в БГ да си направя една салатка и мастичка на чист въздух..........



Кьде си ти,какво е това КАТО СИ ИДА???Ако си някьде тук ела удари едно рамо,че сменям врата на Мрака ма много тежи бе бааахти вратата.Трьшнал сьм е насред кьщи и само чакам жената да си дойде.............. :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: Ако ме няма у форума тия дни значи ме е нацелила лошо в окото. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
  • 0
.

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 декември 2007 - 07:03

Скивай сега как сьм назагил Мрака,оная тема с вратата.3 месеца я 4акам да дойде,сега минава на боя,оправям дьрвото,спирачки,фарове от модерните му тьрся...............и смятам тая година да го свьрша ако не ме изгони жената. :rolleyes: Па тоз майстор да го у майстора,аз сьм аматюр и то какьв,с 5 отверки 3 Мерцедеса карам. :flagMB new:
  • 0
.

#12 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 29 декември 2007 - 09:33

:allhail:
:beer:
:flagMB new:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни