Към съдържанието

  •  

Снимка

С 250 ТД-проблем


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 15 декември 2007 - 18:33

Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно
  • 0

#2 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 15 декември 2007 - 22:20

Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно

Защо О пръстени, някаде пуща ли нафта, омазнява ли се?
  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 декември 2007 - 00:56

Виж си клапана за обратната нафта дали ти държи ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#4 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 декември 2007 - 01:24

Кьде му е клапана,той това пита.
  • 0
.

#5 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 16 декември 2007 - 15:27

О-пръстените са гумени и са по помпените елементи на редовата ГНП. Сменят се ако започне да тече нафта от от горната страна на помпата и може да доведе до връщане на нафтата. Дифтунки /медни или алуминиеви / има по 2 на всеки щуцер - Ако те са сменяни провери дали са стегнати и дано да не е икономисана някоя. Горивния филтър ако не е сменян - сменяй го, там има още 2 О-пръстена и една дифтунка а ако е сменен провери стегнат ли е. Има и груб горивен долу при ГНП-то - сменяй го и него ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Провери дали не прави вакум в резервоара - от това ще връща със сигурност. Успех!
  • 0

#6 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 декември 2007 - 15:54

[quote name='npvalov' date='Dec 15 2007, 06:33 PM' post='83291']
Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно
[/quote

Предполагам си сменил всички о-пръстени,...13 броя са,...ако не ти излиза бройката,значи не си сменил всичките!

На изхода на ГНП/от вътрешната страна има нипел-клапан/125.126,128,..който също се сменя тъй като той е един от главните виновници за оттичане на горивото назад у резервоара!

О-пръстена на грубия гор.филтър,барабар с филтъра требе да са нови-26,29

Номер 155 требе да е хирметичен,...пробвай с вакуум помпа!
Уплътнения 11,14 също требе да са подменени!

Дерзай,...и пиши резултати от интервенцията.

Съвет!
У форума е писано нееднократно за симптоми като твоя,...помогни си с търсачката,...темата е сдъвкана отдавна!

Публикувано изображение
  • 0

#7 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 16 декември 2007 - 18:57

Защо О пръстени, някаде пуща ли нафта, омазнява ли се?

опускаше от тиах и вяха вече се опекли
  • 0

#8 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 16 декември 2007 - 19:00

О-пръстените са гумени и са по помпените елементи на редовата ГНП. Сменят се ако започне да тече нафта от от горната страна на помпата и може да доведе до връщане на нафтата. Дифтунки /медни или алуминиеви / има по 2 на всеки щуцер - Ако те са сменяни провери дали са стегнати и дано да не е икономисана някоя. Горивния филтър ако не е сменян - сменяй го, там има още 2 О-пръстена и една дифтунка а ако е сменен провери стегнат ли е. Има и груб горивен долу при ГНП-то - сменяй го и него ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Провери дали не прави вакум в резервоара - от това ще връща със сигурност. Успех!

Колега всичко това е сменено само дифтунгите неса няма вакум мерси все пак
  • 0

#9 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 16 декември 2007 - 19:48

опускаше от тиах и вяха вече се опекли

Пак трябва да огледаш, това което си сменил добре, но сигорно и от другасе има пропуск на гориво,
и съответно обратно засмуква въздух, почистване и оглеждане. Успех. :icon_coolgrin:
  • 0

#10 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 16 декември 2007 - 19:58

Пак трябва да огледаш, това което си сменил добре, но сигорно и от другасе има пропуск на гориво,
и съответно обратно засмуква въздух, почистване и оглеждане. Успех. :icon_coolgrin:

мерси в краен случаи ще сложа клапан на маркуча на помпата да не враща нафта обратно
  • 0

#11 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 16 декември 2007 - 20:07

Може и не е скъп, но ако откриеш къде омазнява, от там взема и въздух, ще се реши въпроса.
  • 0

#12 npvalov

npvalov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pleven

Публикувано 16 декември 2007 - 21:35

Може и не е скъп, но ако откриеш къде омазнява, от там взема и въздух, ще се реши въпроса.

Ще тарся от каде може да е
  • 0

#13 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 16 декември 2007 - 23:23

Колега, не разбрах дали си сменил и нипел клапана, както LYNX спомена.
При мен имаше същият проблем и се оправи след тази смяна. Нищо друго.
  • 0

#14 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 17 декември 2007 - 12:25

Ако течове и омазняването си го спрял, от клапана които подържа налягане в помпата е, за които LINX говори.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни