С 250 ТД-проблем
Започната от npvalov, 15 дек 2007 - 18:33:01
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2007 - 18:33
Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно
#2
Публикувано 15 декември 2007 - 22:20
Защо О пръстени, някаде пуща ли нафта, омазнява ли се?Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно
#3
Публикувано 16 декември 2007 - 00:56
Виж си клапана за обратната нафта дали ти държи
#4
Публикувано 16 декември 2007 - 01:24
Кьде му е клапана,той това пита.
.
#5
Публикувано 16 декември 2007 - 15:27
О-пръстените са гумени и са по помпените елементи на редовата ГНП. Сменят се ако започне да тече нафта от от горната страна на помпата и може да доведе до връщане на нафтата. Дифтунки /медни или алуминиеви / има по 2 на всеки щуцер - Ако те са сменяни провери дали са стегнати и дано да не е икономисана някоя. Горивния филтър ако не е сменян - сменяй го, там има още 2 О-пръстена и една дифтунка а ако е сменен провери стегнат ли е. Има и груб горивен долу при ГНП-то - сменяй го и него ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Провери дали не прави вакум в резервоара - от това ще връща със сигурност. Успех!
#6
Публикувано 16 декември 2007 - 15:54
[quote name='npvalov' date='Dec 15 2007, 06:33 PM' post='83291']
Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно
[/quote
Предполагам си сменил всички о-пръстени,...13 броя са,...ако не ти излиза бройката,значи не си сменил всичките!
На изхода на ГНП/от вътрешната страна има нипел-клапан/125.126,128,..който също се сменя тъй като той е един от главните виновници за оттичане на горивото назад у резервоара!
О-пръстена на грубия гор.филтър,барабар с филтъра требе да са нови-26,29
Номер 155 требе да е хирметичен,...пробвай с вакуум помпа!
Уплътнения 11,14 също требе да са подменени!
Дерзай,...и пиши резултати от интервенцията.
Съвет!
У форума е писано нееднократно за симптоми като твоя,...помогни си с търсачката,...темата е сдъвкана отдавна!
Колеги кажете при спиране на колата при накло с предница на горе и пренощува враща навтата в резервара.Сменени са всички о-прастени има някаде клапан сигурно
[/quote
Предполагам си сменил всички о-пръстени,...13 броя са,...ако не ти излиза бройката,значи не си сменил всичките!
На изхода на ГНП/от вътрешната страна има нипел-клапан/125.126,128,..който също се сменя тъй като той е един от главните виновници за оттичане на горивото назад у резервоара!
О-пръстена на грубия гор.филтър,барабар с филтъра требе да са нови-26,29
Номер 155 требе да е хирметичен,...пробвай с вакуум помпа!
Уплътнения 11,14 също требе да са подменени!
Дерзай,...и пиши резултати от интервенцията.
Съвет!
У форума е писано нееднократно за симптоми като твоя,...помогни си с търсачката,...темата е сдъвкана отдавна!
#7
Публикувано 16 декември 2007 - 18:57
опускаше от тиах и вяха вече се опеклиЗащо О пръстени, някаде пуща ли нафта, омазнява ли се?
#8
Публикувано 16 декември 2007 - 19:00
Колега всичко това е сменено само дифтунгите неса няма вакум мерси все пакО-пръстените са гумени и са по помпените елементи на редовата ГНП. Сменят се ако започне да тече нафта от от горната страна на помпата и може да доведе до връщане на нафтата. Дифтунки /медни или алуминиеви / има по 2 на всеки щуцер - Ако те са сменяни провери дали са стегнати и дано да не е икономисана някоя. Горивния филтър ако не е сменян - сменяй го, там има още 2 О-пръстена и една дифтунка а ако е сменен провери стегнат ли е. Има и груб горивен долу при ГНП-то - сменяй го и него ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Провери дали не прави вакум в резервоара - от това ще връща със сигурност. Успех!
#9
Публикувано 16 декември 2007 - 19:48
Пак трябва да огледаш, това което си сменил добре, но сигорно и от другасе има пропуск на гориво,опускаше от тиах и вяха вече се опекли
и съответно обратно засмуква въздух, почистване и оглеждане. Успех.
#10
Публикувано 16 декември 2007 - 19:58
мерси в краен случаи ще сложа клапан на маркуча на помпата да не враща нафта обратноПак трябва да огледаш, това което си сменил добре, но сигорно и от другасе има пропуск на гориво,
и съответно обратно засмуква въздух, почистване и оглеждане. Успех.
#11
Публикувано 16 декември 2007 - 20:07
Може и не е скъп, но ако откриеш къде омазнява, от там взема и въздух, ще се реши въпроса.
#12
Публикувано 16 декември 2007 - 21:35
Ще тарся от каде може да еМоже и не е скъп, но ако откриеш къде омазнява, от там взема и въздух, ще се реши въпроса.
#13
Публикувано 16 декември 2007 - 23:23
Колега, не разбрах дали си сменил и нипел клапана, както LYNX спомена.
При мен имаше същият проблем и се оправи след тази смяна. Нищо друго.
При мен имаше същият проблем и се оправи след тази смяна. Нищо друго.
#14
Публикувано 17 декември 2007 - 12:25
Ако течове и омазняването си го спрял, от клапана които подържа налягане в помпата е, за които LINX говори.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни