C220D запалвам я и почти веднага гасне????
Started by petarVOP, 14 Dec 2007 - 21:33:24
12 replies to this topic
#1
Posted 14 December 2007 - 21:33
Става въпрос за Mercedes C220D, 1996год.Когато колата е изстинала и я запаля работи около 30сек., след което изведнъж оборотите започват да играят нагоре и гасне. Едно или две завъртания на ключа след това не ще да пали. Също така, когато я карам понякога леко придърпва, сякаш карам бензинова кола на газ. Има някакво запушване ли, какво ли. Някой от вас знае ли от какво може да се получава описаното.
Имам и още един въпрос. Знам, че темата за маслата е обсъждана на дълго и на широко но все пак ще рискувам и ще попитам: 1-во колко литра масло събира двигателя защото досега не съм го сменял. 2-ро колата е на 210000 километра или поне така ми показва километража. Ако приемем, че е вярно какво масло да и сложа, в смисъл ясно castrol ili mobil, но синтетика ли, полусинтетика ли, минерално ли. Ако някой ми отговори на последния въпрос моля да напише и онези малки цифрички щото не правя голяма разлика между тях.
Благодаря предварително.
Имам и още един въпрос. Знам, че темата за маслата е обсъждана на дълго и на широко но все пак ще рискувам и ще попитам: 1-во колко литра масло събира двигателя защото досега не съм го сменял. 2-ро колата е на 210000 километра или поне така ми показва километража. Ако приемем, че е вярно какво масло да и сложа, в смисъл ясно castrol ili mobil, но синтетика ли, полусинтетика ли, минерално ли. Ако някой ми отговори на последния въпрос моля да напише и онези малки цифрички щото не правя голяма разлика между тях.
Благодаря предварително.
#2
Posted 14 December 2007 - 21:44
То маслото на двигателя ти е бел кахър!
Виж прочети темите за горивонагнетателнита помпа Лукас!
И отиди в сервиз на Мерцедес да ти пуснат една диагноза!
Успех!
Виж прочети темите за горивонагнетателнита помпа Лукас!
И отиди в сервиз на Мерцедес да ти пуснат една диагноза!
Успех!
#3
Posted 14 December 2007 - 21:54
Да бе ще я закарам при моя майстор, ама просто сега нямам никакво време за това питам.Прочетох коментарите. Лошо. Друго нямам какво да кажа.Пиши се пак нещо и за маслата, като ида и него да сменя, че му е време. искам да знам за маслата за себе си.
#4
Posted 15 December 2007 - 08:27
Ти маслото не си сменял а за горивен филтър май няма смисъл да говорим, а? Смени си консумативите първо, и ако не се оправи тогава търси проблемаСтава въпрос за Mercedes C220D, 1996год.Когато колата е изстинала и я запаля работи около 30сек., след което изведнъж оборотите започват да играят нагоре и гасне. Едно или две завъртания на ключа след това не ще да пали. Също така, когато я карам понякога леко придърпва, сякаш карам бензинова кола на газ. Има някакво запушване ли, какво ли. Някой от вас знае ли от какво може да се получава описаното.
Имам и още един въпрос. Знам, че темата за маслата е обсъждана на дълго и на широко но все пак ще рискувам и ще попитам: 1-во колко литра масло събира двигателя защото досега не съм го сменял. 2-ро колата е на 210000 километра или поне така ми показва километража. Ако приемем, че е вярно какво масло да и сложа, в смисъл ясно castrol ili mobil, но синтетика ли, полусинтетика ли, минерално ли. Ако някой ми отговори на последния въпрос моля да напише и онези малки цифрички щото не правя голяма разлика между тях.
Благодаря предварително.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Posted 15 December 2007 - 14:11
То сигорно са сменяни горивните филтри но не се знае от кой собственик и кога,Ти маслото не си сменял а за горивен филтър май няма смисъл да говорим, а? Смени си консумативите първо, и ако не се оправи тогава търси проблема
сменяи филтрите най напред.
#6
Posted 19 December 2007 - 18:47
Закарах колата си на майстор - от Пловдив съм и си я потдържам в Кастрол - а в кв.Кючук Париж. Той ми я прегледа, направи и диагностика, и забеляза, че има теч на нафта от задната част на помпата. Обясни ми, че в помпата имало две бубини, които имали някакви гумени клапи, уплатнения и тнт, не знам дали употребявам точните термини, които в моя случай били повредени. Каза, че подлежат на смяна, а бубините, които били много скъпи, са здрави. Комплекта с новите уплатнения доколкото разбрах бил на фирма Делфи, не съм ги чувал. За целия ремонт/сваляне, разглобяване, смяна и монтиране на автомобила/ цената е около 420лв. Интересува ме след като направя ремонта дали няма да има промяна във разхода на гориво и във вървенето. Ще се нарушат ли по някакъв начин функциите на помпата макар и минимално. Въобще да я държа ли или след като оправя колата да я продавам. Все пак от скоро я имам и още не съм и се нарадвал дори. LYNX ako прочетеш това постни един коментар. Другите колеги също. Благодаря предварително!
#7
Posted 19 December 2007 - 18:51
Действително не знам кога ми е сменян горивния филтър. Тъй като взех колата от мой приятел, знам кога и бе сменяно маслото за това не съм правил никакви постъпки в тази връзка. Мислите ли, че може да ми свети EDC ако филтъра е замърсен, както и при другите симптоми, които съм описал.
#8
Posted 19 December 2007 - 21:05
Мислим точно това - ако ме стисне някой за гушата и ме кара да тичам и на мен ше ми светне електрониката на помпата.СМЕНЯЙ ВЕДНАГА филтри или ти пускам да прегледаш темата ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ.ЕДС ти е електроиник дизел контрол или нещо такова / имаше си значението на тия ськращения в полезна информация / и пьрвото нещо което правиш е да и дадеш на тая помпа да смуче през нормален филтьр.
.
#9
Posted 19 December 2007 - 23:34
Закарах колата си на майстор - от Пловдив съм и си я потдържам в Кастрол - а в кв.Кючук Париж. Той ми я прегледа, направи и диагностика, и забеляза, че има теч на нафта от задната част на помпата. Обясни ми, че в помпата имало две бубини, които имали някакви гумени клапи, уплатнения и тнт, не знам дали употребявам точните термини, които в моя случай били повредени. Каза, че подлежат на смяна, а бубините, които били много скъпи, са здрави. Комплекта с новите уплатнения доколкото разбрах бил на фирма Делфи, не съм ги чувал. За целия ремонт/сваляне, разглобяване, смяна и монтиране на автомобила/ цената е около 420лв. Интересува ме след като направя ремонта дали няма да има промяна във разхода на гориво и във вървенето. Ще се нарушат ли по някакъв начин функциите на помпата макар и минимално. Въобще да я държа ли или след като оправя колата да я продавам. Все пак от скоро я имам и още не съм и се нарадвал дори. LYNX ako прочетеш това постни един коментар. Другите колеги също. Благодаря предварително!
След като се свали помпата и се отвори пластмасовия капак отзад,...ще се разбере от къде е теча на гориво,...до ел.магнитите/бубините / е малко вероятно да тече,...в средата отзад има един сензор за хода на помпения елемент,...и по често от там тече!
Така че бъди готов за ремонт от 420-1120 лв,..без майтап!
И друго,...ако теча е от доста време,...левия тампон на мотора ти се е скапал,...и той е над100лв!
Не те плаша,...предупреждавам те!
И ти желая успех и късмет!
#10
Posted 19 December 2007 - 23:59
Ами дано да е по - малкото зло - 420лв. Ще я правя след нова година. Като я ремонтират ще пиша какво се е случило. Мерси за съветите. Весели празници на всички каращи автомобили с трите лъча на капака.
#11
Posted 21 December 2007 - 09:05
Колега и на мене ми ги говореха съшите работи за помпата, че трябвало да се отваря, че ЯВНО нещо от нея става. Моя проблем беше идентичен на твоя, едно към едно. Та проблема идваше при мен от въздух в системата нормално е като има въздух да играят оборотите. Е закарах я при приятели които от малки разглобяват мерцедеси и съм сигурен, че знаят какво правят. Дето се вика основен ремонт през ауспуха ще ти направят. Че те я погледнаха и ми с мениха за 10 лв маркучите за обратна нафта и проблемите ми спряха. Спря да влиза гадния въздух и колата си влезе в обороти. Е преди това си смених филтъра. На около 10 000 км беше и какви ли не боклуци потекоха от него ... то ще е от перфектната нафта с която караме. Преди време ми бяха свалили резервоара да го измият и вътре имаше 2 пръста вода ... но пък аз какво очаквам да има ... те с вини или ракия нафта не разреждат
Успех колега и дано да излезе нещо по тънко!
Весели Празници!
Успех колега и дано да излезе нещо по тънко!
Весели Празници!
#12
Posted 21 December 2007 - 17:55
Имам същата кола и същия проблем.Помпата засмуква въздух от уплътненията на маркучите преди нея.Освен това нафтата се връща обратно в резервоара и докато качи гасне.Филтъра е много важен(малкия).
#13
Posted 21 December 2007 - 17:58
Имам същата кола и същия проблем.Помпата засмуква въздух от уплътненията на маркучите преди нея.Освен това нафтата се връща обратно в резервоара и докато качи гасне.Филтъра е много важен(малкия също).
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users