Има ли W140 AMG?
Започната от W140, 12 дек 2007 - 23:18:40
57 мнения по тази тема
#31
Публикувано 01 януари 2008 - 21:57
#32
Публикувано 01 януари 2008 - 22:09
обаче не видях никъде характеристики
това май е само амг-пакет?
това май е само амг-пакет?
#33
Публикувано 08 януари 2008 - 13:46
Имах честа пролетта да се кача в W140 Lorinser V12 6.0 (демек модифициран 5.0),мисля че може и да го знаете на Булевард България на Екото спира собственика му на автомивката, с него мислехме да сме на абуригентския Бал обаче се отказахме защото моите приятели искаха нещо по комерсиално и в крайна сметка бях сам с 320ка пак в добро състояние,както и да е сега като видях снимките по на горе на Лоринзер-а с махагоновата масичка отзад наистина се убеждавам че е истински...помня че беше черен на цвят и звучеше наистина "сатанинско"
#34
Публикувано 08 януари 2008 - 15:06
V12 6.0 (демек модифициран 5.0)
6 литровия V12 двигател не е модифициран 5 литров защото 5 литровия си е V8.
#35
Публикувано 08 януари 2008 - 16:07
6 литровия V12 двигател не е модифициран 5 литров защото 5 литровия си е V8.
Карай сега, добавили са му още 4-ри цилиндъра и вече е 12-ка
#36
Публикувано 10 януари 2008 - 15:45
Карай сега, добавили са му още 4-ри цилиндъра и вече е 12-ка
Прочетете в частност за Lorinser ... http://old-merin.com/w140trus.shtml
После се изкажете пак!Смятам че имам Обща култура и двигателя беше 12 цилиндров.Ако е бил истински Лоринзер както предполагам може и да е бил 7.2 според този линк.Не знам приятел на собственика ми каза че автомобила бил 6 литров,което според линка ме наведе на мисълта че оригинален би бил 5 литров,но като се замисля чак сега 8мака изглеждаше съвсем другояче.както и да е.
Поздрави!
#37
Публикувано 10 януари 2008 - 19:32
Прочитаме и илиза,че версията Лоринсер 6.0 е 8 цилиндров мотор,не са му слагали цилиндри,а преправят мотора от 5.0 на 6.0 като базата е 8 цилиндровия.
12 цилиндровия го разпилват от 6.0 на 7.2
Основным путем увеличения мощности моторов является увеличение их рабочего объема - для S280 до 3.2, для S320 до 3.6, S420 до 5.0, S500 до 6.0, S600 до 7.2.
12 цилиндровия го разпилват от 6.0 на 7.2
Основным путем увеличения мощности моторов является увеличение их рабочего объема - для S280 до 3.2, для S320 до 3.6, S420 до 5.0, S500 до 6.0, S600 до 7.2.
.
#38
Публикувано 10 януари 2008 - 23:15
Прочитаме и илиза,че версията Лоринсер 6.0 е 8 цилиндров мотор,не са му слагали цилиндри,а преправят мотора от 5.0 на 6.0 като базата е 8 цилиндровия.
12 цилиндровия го разпилват от 6.0 на 7.2
Основным путем увеличения мощности моторов является увеличение их рабочего объема - для S280 до 3.2, для S320 до 3.6, S420 до 5.0, S500 до 6.0, S600 до 7.2.
Дам за това става дума . Иначе Линка е интересен хм...
#39
Публикувано 12 януари 2008 - 20:23
Много голяма красавица видях преди седмица във Велинград, с оригинален тунинг W140 ми завартя главата! За съжеление нямам снимки
#40
Публикувано 17 януари 2008 - 23:55
#41
Публикувано 18 януари 2008 - 00:26
И какво излиза Саше, че май бях прав, че има AMG
#42
Публикувано 18 януари 2008 - 10:11
Е то всичко има, обаждаш се по телефона и си поръчваш скутер амг колко - толко - ей ви парите - елате след х време Тоя японец явно добър немски е извадил и добри банкови сметки е показал. Въпросът май беше има ли АМГ серии 140ки, каквито май няма, само единични бройки.
BRABUS 500SE - Мечо!
#43
Публикувано 18 януари 2008 - 13:18
това е самоделка, сигурен съмИ какво излиза Саше, че май бях прав, че има AMG
#44
Публикувано 18 януари 2008 - 20:06
типична чекия на жълтурите,.....
то наскоро и Майбах сглобиха китайците,...досущ като немските,...но без гаранция!
то наскоро и Майбах сглобиха китайците,...досущ като немските,...но без гаранция!
#45
Публикувано 18 януари 2008 - 20:23
типична чекия на жълтурите,.....
то наскоро и Майбах сглобиха китайците,...досущ като немските,...но без гаранция!
Стига бе, сериозно ли говориш?
Я дай малко инфо за това че ми стана интересно.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни